Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ve středu večer uspořádala značka Victoria’s Secret party, která měla uvítat její novou éru. Představila svou obnovenou přehlídku. Tu ale prozatím vydá koncem září jako dokument, a to pod názvem The Tour. Známá společnost se tím snaží napravit své přešlapy z minulosti.

    Známá značka spodního prádla Victoria’s Secret se vrací do módního světa. Tentokrát mu ovšem hodlá ukázat, že prošla zásadní změnou. Poslední přehlídku svých „andílků“ totiž uspořádala v roce 2018. Od té doby ovšem čelila kritice kvůli tomu, jakým způsobem propagovala vzhled „dokonalé ženy“. Do svých kampaní totiž zařazovala pouze modelky odpovídající stereotypním představám krásy.

    K pádu slavné společnosti přispěla také tehdejší medializace #MeToo. Kritika proto vedení Victoria’s Secret způsobila obrovské ztráty. Firma se proto rozhodla podobu značky zásadně změnit. Přeměnu pak světu odhalila středeční party uspořádaná v Manhattan Center. Představila totiž také její nejnovější přehlídku, která je prozatím k vidění ve speciálním dokumentu s názvem The Tour. Dostupný bude na Amazon Prime od 26. září.

    Jeho cílem je představit „novou generaci tvůrkyň“ ze čtyř různých měst, a to Lagosu, Londýna, Bogoty a Tokia. Jedná se o dokumentaci 20 žen, tedy pěti zástupkyň každého města. Jedna z nich je vždy návrhářka, druhá zase režisérka. Mezi další zastoupené profese patří malířky, básnířky nebo hudebnice. „Nezapomněli jsme naši minulost, ale mluvíme o přítomnosti, ve které máme jiný příběh,“ vzkázal pak kreativní ředitel značky Raul Martinez.

    Victoria’s Secret ztrácí přehled v tom, co chce světu říct, míní kritici

    Cílem Victoria’s Secret je tedy ukázat, že rozumí současnému chápání ženské krásy a ideálu. Snaží se tedy zároveň odrážet různorodost. Značka proto do svých řad přijala modelky různé barvy pleti, plus size modelky nebo trans ženy. Kritické hlasy ovšem poukazují na to, že je nová message společnosti poněkud chaotická. Ve své snaze napravit si svou pověst totiž ztratila přehled o tom, co chce vlastně říct.

    Vysloužilí andílci a supermodelky přítomné na středeční party ovšem proměnu Victoria’s Secret prozatím chválí. Zúčastnila se jí například Gigi Hadid, Naomi Campbell, Taylor Hill, Lily Aldridge nebo Candice Swanepoel. „Byl čas, kdy značka lidem říkala, jak mají ženy vypadat. Myslím ale, že nyní se snaží oslavovat to, že každý může být, kým chce,“ okomentovala například velkou událost Priyanka Chopra.

    Zdroje: WWD, New York Times, Today, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Victoria’s Secret vstupuje do nové éry. Snaží se napravit chyby minulosti

    ― Reklama ―

    Ve středu večer uspořádala značka Victoria’s Secret party, která měla uvítat její novou éru. Představila svou obnovenou přehlídku. Tu ale prozatím vydá koncem září jako dokument, a to pod názvem The Tour. Známá společnost se tím snaží napravit své přešlapy z minulosti.

    Známá značka spodního prádla Victoria’s Secret se vrací do módního světa. Tentokrát mu ovšem hodlá ukázat, že prošla zásadní změnou. Poslední přehlídku svých „andílků“ totiž uspořádala v roce 2018. Od té doby ovšem čelila kritice kvůli tomu, jakým způsobem propagovala vzhled „dokonalé ženy“. Do svých kampaní totiž zařazovala pouze modelky odpovídající stereotypním představám krásy.

    K pádu slavné společnosti přispěla také tehdejší medializace #MeToo. Kritika proto vedení Victoria’s Secret způsobila obrovské ztráty. Firma se proto rozhodla podobu značky zásadně změnit. Přeměnu pak světu odhalila středeční party uspořádaná v Manhattan Center. Představila totiž také její nejnovější přehlídku, která je prozatím k vidění ve speciálním dokumentu s názvem The Tour. Dostupný bude na Amazon Prime od 26. září.

    Jeho cílem je představit „novou generaci tvůrkyň“ ze čtyř různých měst, a to Lagosu, Londýna, Bogoty a Tokia. Jedná se o dokumentaci 20 žen, tedy pěti zástupkyň každého města. Jedna z nich je vždy návrhářka, druhá zase režisérka. Mezi další zastoupené profese patří malířky, básnířky nebo hudebnice. „Nezapomněli jsme naši minulost, ale mluvíme o přítomnosti, ve které máme jiný příběh,“ vzkázal pak kreativní ředitel značky Raul Martinez.

    Victoria’s Secret ztrácí přehled v tom, co chce světu říct, míní kritici

    Cílem Victoria’s Secret je tedy ukázat, že rozumí současnému chápání ženské krásy a ideálu. Snaží se tedy zároveň odrážet různorodost. Značka proto do svých řad přijala modelky různé barvy pleti, plus size modelky nebo trans ženy. Kritické hlasy ovšem poukazují na to, že je nová message společnosti poněkud chaotická. Ve své snaze napravit si svou pověst totiž ztratila přehled o tom, co chce vlastně říct.

    Vysloužilí andílci a supermodelky přítomné na středeční party ovšem proměnu Victoria’s Secret prozatím chválí. Zúčastnila se jí například Gigi Hadid, Naomi Campbell, Taylor Hill, Lily Aldridge nebo Candice Swanepoel. „Byl čas, kdy značka lidem říkala, jak mají ženy vypadat. Myslím ale, že nyní se snaží oslavovat to, že každý může být, kým chce,“ okomentovala například velkou událost Priyanka Chopra.

    Zdroje: WWD, New York Times, Today, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Pařížský soud rozhodl. Shein unikl ve Francii tříměsíčnímu zákazu

    Fast fashion gigant Shein se ve Francii vyhnul tříměsíčnímu zákazu. V pátek o tom rozhodl pařížský soud, který reagoval na požadavek vlády. Prohlásil totiž, že by byl podobný krok "nepřiměřený" vzhledem k tomu, jak rychle platforma na pochybení reagovala. Kritice čelila poté, co francouzští regulátoři našli na jejích stránkách zbraně a sex panenky připomínající děti.

    Proč je looksmaxxing nebezpečný? Negativní trend prorůstá sociální sítě

    Looksmaxxing není novým fenoménem digitální kultury. V posledních měsících se však znovu objevuje v jiných podobách, pod jemnějšími názvy a s širším dosahem. Původně okrajový koncept online komunit sdružujících muže dnes prorůstá mainstreamem sociálních sítí. Oslovuje tak i publikum, které se s tímto termínem nikdy vědomě neztotožňovalo. Jazyk se proměnil, princip zůstává. Právě tato proměna připomíná, proč se looksmaxxingu vyvarovat.

    Kabelky Hermès stojí v čele sekundárního trhu. Na trůnu letos vystřídaly Goyard

    Hermès se v roce 2025 znovu usazuje na prvním místě žebříčku hodnoty luxusních kabelek, který tradičně sestavuje společnost Rebag. Po loňském prvenství značky Goyard se pařížský módní dům vrací do čela hodnocení sledujícího, jak si luxusní kabelky a vybrané doplňky vedou na sekundárním trhu. Tedy jak dobře si dokážou udržet, případně navýšit svou cenu při dalším prodeji. Výsledky vycházejí z milionů transakcí a dlouhodobě sbíraných dat. Hermès tak znovu potvrzuje svou roli referenčního bodu luxusu s investičním přesahem.

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―