Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kolekce resort 2024 Victorie Beckham využívá především maskulinní siluety typické pro 90. léta. Oversized saka, široké kalhoty nebo asymetrické šaty mají připomínat hrdinky z tehdejších filmů, jako je Základní instinkt nebo Taxikář. Zároveň se jedná o prvky připomínající návrhářčino dětství.

    Do své nejnovější kolekce nechala Victoria Beckham vepsat svůj rukopis. Vytvořila proto elegantní a jednoduché návrhy, které v sobě ovšem skrývají i drobné odlišnosti. Když se divák na jednotlivé kousky zadívá pozorněji, všimne si drobných zajímavých detailů. Smaragdově zelený top má například jeden rukáv rovný, zatímco druhý využívá geometrických struktur. Nohavice širokých kalhot je zase o něco delší než ta druhá.

    „Pokud se soustředíte na samotné vyhotovení looků a na jejich detaily, všimnete si, že jsou ve skutečnosti poměrně složité,“ vysvětlila návrhářka. V kolekci resort pro rok 2024 pak svůj ikonický styl využila pro vyobrazení outfitů inspirovaných 90. léty minulého století. Podle Beckham mají totiž volně připomínat hrdinky z tehdejších, dnes již klasických, filmů jako Taxikář nebo Základní instinkt. Jejich hlavní ženské postavy byly totiž zároveň elegantní i silné.

    Mezi dominantní kousky kolekce proto patří například oversized manžety, kabáty, bombery, košile nebo saka, ale také široké dlouhé „pánské“ kalhoty. Modelky ukázaly také jemné asymetrické šaty nebo džínové overaly. Jednotlivé outfity pak doplňují výrazné pásky, brýle ve stylu „pilotek“ nebo velké prostorné tašky. Mezi hlavní prvky se řadí také různé variace svetrů s delšími rukávy a vysokými límci.

    V nejnovější kolekci vzpomíná Beckham i na své dětství. Připomíná jí ho i oversized kožich

    Některé návrhy zároveň kromě 90. let evokují také návrhářčino dětství. Mezi takové kousky patří například velký kožešinový kabát. „Existují fotky z nějaké svatby, které jsem se v 80. letech zúčastnila se svou sestrou. Stojíme na nich vedle sebe v kožiších z králíka. Přijde mi to tak nostalgické,“ popsala Beckham. „Snažím se vždy navrhovat to, co bych chtěla sama v daném období nosit,“ vysvětlila dále.

    Další kolekci určenou pro jaro 2024 pak Beckham představí v Paříži dne 29. září. Do té doby se bude soustředit rovněž na beauty část svého byznysu. „Krása je sektor našeho podnikání, který se začíná velice rychle rozrůstat,“ doplnila návrhářka. Dodala rovněž, že se proto v současnosti stejnou míru soustředí na kosmetiku i módu. Svoji make-up a skincare řadu přitom poprvé uvedla v říjnu roku 2019.

    Zdroj: WWD, Kendam, Fashion Network, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Victoria Beckham vložila do kolekce resort 2024 vzpomínky na dětství i hrdinky z 90. let

    Kolekce resort 2024 Victorie Beckham využívá především maskulinní siluety typické pro 90. léta. Oversized saka, široké kalhoty nebo asymetrické šaty mají připomínat hrdinky z tehdejších filmů, jako je Základní instinkt nebo Taxikář. Zároveň se jedná o prvky připomínající návrhářčino dětství.

    - Reklama -

    Do své nejnovější kolekce nechala Victoria Beckham vepsat svůj rukopis. Vytvořila proto elegantní a jednoduché návrhy, které v sobě ovšem skrývají i drobné odlišnosti. Když se divák na jednotlivé kousky zadívá pozorněji, všimne si drobných zajímavých detailů. Smaragdově zelený top má například jeden rukáv rovný, zatímco druhý využívá geometrických struktur. Nohavice širokých kalhot je zase o něco delší než ta druhá.

    „Pokud se soustředíte na samotné vyhotovení looků a na jejich detaily, všimnete si, že jsou ve skutečnosti poměrně složité,“ vysvětlila návrhářka. V kolekci resort pro rok 2024 pak svůj ikonický styl využila pro vyobrazení outfitů inspirovaných 90. léty minulého století. Podle Beckham mají totiž volně připomínat hrdinky z tehdejších, dnes již klasických, filmů jako Taxikář nebo Základní instinkt. Jejich hlavní ženské postavy byly totiž zároveň elegantní i silné.

    Mezi dominantní kousky kolekce proto patří například oversized manžety, kabáty, bombery, košile nebo saka, ale také široké dlouhé „pánské“ kalhoty. Modelky ukázaly také jemné asymetrické šaty nebo džínové overaly. Jednotlivé outfity pak doplňují výrazné pásky, brýle ve stylu „pilotek“ nebo velké prostorné tašky. Mezi hlavní prvky se řadí také různé variace svetrů s delšími rukávy a vysokými límci.

    - Reklama -

    V nejnovější kolekci vzpomíná Beckham i na své dětství. Připomíná jí ho i oversized kožich

    Některé návrhy zároveň kromě 90. let evokují také návrhářčino dětství. Mezi takové kousky patří například velký kožešinový kabát. „Existují fotky z nějaké svatby, které jsem se v 80. letech zúčastnila se svou sestrou. Stojíme na nich vedle sebe v kožiších z králíka. Přijde mi to tak nostalgické,“ popsala Beckham. „Snažím se vždy navrhovat to, co bych chtěla sama v daném období nosit,“ vysvětlila dále.

    Další kolekci určenou pro jaro 2024 pak Beckham představí v Paříži dne 29. září. Do té doby se bude soustředit rovněž na beauty část svého byznysu. „Krása je sektor našeho podnikání, který se začíná velice rychle rozrůstat,“ doplnila návrhářka. Dodala rovněž, že se proto v současnosti stejnou míru soustředí na kosmetiku i módu. Svoji make-up a skincare řadu přitom poprvé uvedla v říjnu roku 2019.

    Zdroj: WWD, Kendam, Fashion Network, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    New York nepolevuje. Svou vizi odhalil Coach, Toteme, Sandy Liang i Tory Burch

    Fashion week v New Yorku pokračuje a nabízí další vize pro nadcházející jarní a letní sezónu. Svou kolekci plnou optimismu představil například módní dům Coach. Značka Toteme popustila uzdu svého perfekcionismu a návrhářka Sandy Liang tentokrát čerpala inspiraci ze svého dětství v Chinatown. Tory Burch pak dokázala, jak dobře zná newyorské ženy.

    Po stopách ikon: Nadia Lee Cohen udává směr moderní „fotce“

    Britská fotografka a umělkyně Nadia Lee Cohen patří k nejvýraznějším vizuálním hlasům současnosti. Narodila se v Essexu, ale po studiích přesídlila do Los Angeles, kde našla svůj ikonický rukopis. Její práce se vyznačuje sytými barvami, filmovou estetikou a atmosférou, jež osciluje mezi glamour a absurditou. Pokud dnes někdo udává tón toho, jak vypadá vizuální jazyk módy a popkultury, je to právě Nadia Lee Cohen. 

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    Jacquemus připíjí s Veuve Clicquot. Společně vzdávají hold silným ženám

    Francouzský módní dům Jacquemus a výrobce luxusního šampaňského Veuve Clicquot představují poetickou spolupráci. V jejím srdci leží limitovaná edice lahve La Grande Dame 2018 vintage a skulpturální chladicí set. Značky spojuje nejen láska pro tradici a řemeslo, ale i úcta k silným ženám. Obojí podtrhuje obliba žluté barvy symbolizující radost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Protest na Pařížské není na místě. Móda za nespokojenost mladých nemůže

    Skupina MayDay minulý týden v Pařížské ulici uspořádala protest proti luxusu. Její členové se oblékli do bílých kukel a trik tvořících nápis "useless". Odkazovali na to, že drahé oblečení odvádí pozornost od důležitějších hodnot. Argument však působí prázdně, protože pravá příčina tlaku na mladé lidi pramení odjinud. Luxusní butiky v tomto kontextu plní spíše roli kulisy, než aby představovaly zdroje problému.

    Na Větrné hůrce čeká nová adaptace. První ukázky rozdělují internet

    První útržky očekávané nové adaptace románu Na větrné hůrce vyvolaly v divácích rozporuplné reakce. Režisérka Emerald Fennell totiž pojala snímek ve svém klasickém stylu. Oproti předloze má tedy o dost více sexuální ráz. Fanoušky knihy pobouřily nejen odvážné záběry, ale také kontroverzní obsazení. To vše podtrhl soundtrack z dílny Charli XCX.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―