Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých „dvacítek“.

    Plastické operace vždy představovaly rozporuplné téma. Někteří je na slavných osobnostech obdivují a nemohou se dočkat té vlastní. Jiní ohrnují nos nad tím, o jak viditelné úpravy se většinou jedná. Jejich moderní podoba ovšem mění veškerá pravidla. Dokáže totiž vytvořit výsledky, které z věku činí abstraktní koncept. Jedná se tak často až o dystopický vzhled.

    Alespoň takový je závěr současné internetové debaty, týkající se především dvou celebrit. Fanoušky totiž zarazily nejnovější fotky Lindsay Lohan a Christiny Aguilera. Obě ženy na nich vypadají, jako by se vrátily do svých „dvacítek“. Ve skutečnosti je jim ovšem 38 a 43. Svou proměnou tak potvrdily přechod plastických operací do nové éry, ve které jsou téměř nerozpoznatelné.

    Na rozdíl od předchozích zákroků totiž působí opravdu přirozeně. Na vině je hned několik příčin. Moderní technologie se bezpochyby posouvají na nečekanou úroveň. V beauty sféře navíc existuje mnohem větší zaměření na skin care. Rovněž její procedury a produkty jsou tak úspěšnější. Zákroky navíc podstupují čím dál mladší lidé, čímž proces samozřejmě o něco usnadní.

    Zákroky jsou téměř neviditelné. Paradoxně však přitahují ještě více pozornosti

    Tichý luxus kdysi ovládal především módní scénu. Nyní se však přesunul také na pole plastických operací. Je tedy jasné, že většina zákroků, které slavné osobnosti využívají, patří mezi největší špičky. Klasické kosmetické úpravy se naopak staly více přístupnými i pro střední třídu. Otázkou ovšem zůstává, zda je podobný posun vůbec nutný, a co víc, zda je opravdu tak úspěšný.

    @michellesays CHRISTINA AGUILERA TODAY IS THE ACTUALLY INSANE like she looks younger today than she did 25 years-ago?! Also i will literally buy any product she recommends PERIODT #christinaaguilera #christinaaguilaage #fountainofyouth #agingbackwards #greenscreen ♬ original sound – Michelle

    I když se současné plastické chirurgii přezdívá „nezjistitelná“, je stále jasné, kdo si ji zaplatil. Jak Lindsay Lohan, tak Christina Aguilera totiž vypadají téměř děsivě dokonale. Nelze navíc téměř rozeznat jejich původní rysy. Celebrity tak vytvářejí vzor krásy, dle kterého by měli všichni vypadat téměř identicky. Někteří však podobnou plastickou chirurgii vidí jako součást feminismu.

    Dle nich totiž činí žena „vlastní volbu“, dle které zákrok podstoupí. Takový argument ovšem pomíjí skutečnost, že jsou naše rozhodnutí založená rovněž na vlivech a tlacích společnosti. A to přesto, že si to často ani neuvědomujeme. Bohužel však stále platí, že je podobná cesta pro mnohé herečky či zpěvačky nutností. V jejich odvětví totiž stále platí, že jako vína zrají pouze muži.

    Zdroje: Dazed, Daily Mail, Mamma Mia, X, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých „dvacítek“.

    - Reklama -

    Plastické operace vždy představovaly rozporuplné téma. Někteří je na slavných osobnostech obdivují a nemohou se dočkat té vlastní. Jiní ohrnují nos nad tím, o jak viditelné úpravy se většinou jedná. Jejich moderní podoba ovšem mění veškerá pravidla. Dokáže totiž vytvořit výsledky, které z věku činí abstraktní koncept. Jedná se tak často až o dystopický vzhled.

    Alespoň takový je závěr současné internetové debaty, týkající se především dvou celebrit. Fanoušky totiž zarazily nejnovější fotky Lindsay Lohan a Christiny Aguilera. Obě ženy na nich vypadají, jako by se vrátily do svých „dvacítek“. Ve skutečnosti je jim ovšem 38 a 43. Svou proměnou tak potvrdily přechod plastických operací do nové éry, ve které jsou téměř nerozpoznatelné.

    Na rozdíl od předchozích zákroků totiž působí opravdu přirozeně. Na vině je hned několik příčin. Moderní technologie se bezpochyby posouvají na nečekanou úroveň. V beauty sféře navíc existuje mnohem větší zaměření na skin care. Rovněž její procedury a produkty jsou tak úspěšnější. Zákroky navíc podstupují čím dál mladší lidé, čímž proces samozřejmě o něco usnadní.

    - Reklama -

    Zákroky jsou téměř neviditelné. Paradoxně však přitahují ještě více pozornosti

    Tichý luxus kdysi ovládal především módní scénu. Nyní se však přesunul také na pole plastických operací. Je tedy jasné, že většina zákroků, které slavné osobnosti využívají, patří mezi největší špičky. Klasické kosmetické úpravy se naopak staly více přístupnými i pro střední třídu. Otázkou ovšem zůstává, zda je podobný posun vůbec nutný, a co víc, zda je opravdu tak úspěšný.

    @michellesays CHRISTINA AGUILERA TODAY IS THE ACTUALLY INSANE like she looks younger today than she did 25 years-ago?! Also i will literally buy any product she recommends PERIODT #christinaaguilera #christinaaguilaage #fountainofyouth #agingbackwards #greenscreen ♬ original sound – Michelle

    I když se současné plastické chirurgii přezdívá „nezjistitelná“, je stále jasné, kdo si ji zaplatil. Jak Lindsay Lohan, tak Christina Aguilera totiž vypadají téměř děsivě dokonale. Nelze navíc téměř rozeznat jejich původní rysy. Celebrity tak vytvářejí vzor krásy, dle kterého by měli všichni vypadat téměř identicky. Někteří však podobnou plastickou chirurgii vidí jako součást feminismu.

    Dle nich totiž činí žena „vlastní volbu“, dle které zákrok podstoupí. Takový argument ovšem pomíjí skutečnost, že jsou naše rozhodnutí založená rovněž na vlivech a tlacích společnosti. A to přesto, že si to často ani neuvědomujeme. Bohužel však stále platí, že je podobná cesta pro mnohé herečky či zpěvačky nutností. V jejich odvětví totiž stále platí, že jako vína zrají pouze muži.

    Zdroje: Dazed, Daily Mail, Mamma Mia, X, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―