Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Lyžařská střediska netěšící se komerční slávě ukrývají podhorská tajemství a nabízí nezapomenutelné zimní dobrodružství. Skryté perly vynikají nejen svými malebnými sjezdovkami a nádhernými výhledy, ale také autentičností a jedinečným charakterem. Zaměříme se proto na místa zaujímající naprosto jinými prvky, než obvyklá přeceněná zimní střediska. Na své si přijdou nejen lyžaři, ale i milovníci Vánoc či lovci „instaspotů“.

    Zpříjemněte si čekání na Ježíška v útulném Saas Fee. Tedy místě legendárního videoklipu Last Christmas skupiny Wham

    Jedna z nejvíce ikonických vánočních skladeb, které se každý rok nemůžeme nabažit, se natáčela právě zde. Tedy ve švýcarském malebném městečku Saas Fee. V roce 1984 se sem vypravil zpěvák George Michael, aby zde natočil klip ke své písni Last Christmas. Jistě si vybavíte horskou chalupu, kde zpěvák tráví vánoční čas se svými přáteli. Veškeré jejich radovánky se tak odehrávají právě v tomhle zapadlém městečku. Tip jistě ocení lovci takzvaných instaspotů, protože zde nejspíše vytvoří tu nejlepší vánoční fotografii.

    Na trhy jedině do Ravenna Gorge. Objevte scenérii jako z reklamy na Coca Colu

    Ravenna Gorge nadchne i zapřísáhlé odpůrce Vánoc, jelikož je v podstatě sídlem jejich ducha. Městečko Ravennaschlucht v Německu vám zatají dech celoročně. Jeho hlavní chloubou je ovšem viadukt, pod kterým najdete nejkouzelnější vánoční trhy v Evropě. Návštěvníci jej často přirovnávají k legendárnímu reklamnímu spotu firmy Coca Cola. Jistě si onu reklamu pamatujete. Nekonečný vlak rozváží lahve ikonického nápoje a projíždí malebnou krajinou. Pokud i ve vás známá reklama zanechala stopu, rozhodně si do Ravennaschlucht udělejte výlet.

    Chamonix Unlimited Festival. Lokalita propojující zimní přírodu s ravem

    Jedním z našich dalších preferovaných zážitků jsou vyhlášené horské party. Co totiž může být lepšího, než si v přestávce od lyžování dopřát pořádnou akci? Chamonix Unlimited Festival přináší tu nejlepší možnost. Na vrcholu hor si můžete užít velice hot rave. Minulý rok se tento fenomén stal virálním díky malé dívce, která tancovala na stole během jednoho z večírků. Pokud toužíte po stejně nezapomenutelném zážitku, návštěva Chamonix Unlimited Festival vám neslibuje nic menšího než naprostou extázi. Jak se vybavit na rave jsme pak už popsali zde.

    Foto: Chamonix Unlimited Festival

    Zdroj: YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Vánoce jako z klipu skladby Last Christmas. Zažijte pravou zimu v evropských nekomerčních destinacích

    Lyžařská střediska netěšící se komerční slávě ukrývají podhorská tajemství a nabízí nezapomenutelné zimní dobrodružství. Skryté perly vynikají nejen svými malebnými sjezdovkami a nádhernými výhledy, ale také autentičností a jedinečným charakterem. Zaměříme se proto na místa zaujímající naprosto jinými prvky, než obvyklá přeceněná zimní střediska. Na své si přijdou nejen lyžaři, ale i milovníci Vánoc či lovci „instaspotů“.

    - Reklama -

    Zpříjemněte si čekání na Ježíška v útulném Saas Fee. Tedy místě legendárního videoklipu Last Christmas skupiny Wham

    Jedna z nejvíce ikonických vánočních skladeb, které se každý rok nemůžeme nabažit, se natáčela právě zde. Tedy ve švýcarském malebném městečku Saas Fee. V roce 1984 se sem vypravil zpěvák George Michael, aby zde natočil klip ke své písni Last Christmas. Jistě si vybavíte horskou chalupu, kde zpěvák tráví vánoční čas se svými přáteli. Veškeré jejich radovánky se tak odehrávají právě v tomhle zapadlém městečku. Tip jistě ocení lovci takzvaných instaspotů, protože zde nejspíše vytvoří tu nejlepší vánoční fotografii.

    Na trhy jedině do Ravenna Gorge. Objevte scenérii jako z reklamy na Coca Colu

    Ravenna Gorge nadchne i zapřísáhlé odpůrce Vánoc, jelikož je v podstatě sídlem jejich ducha. Městečko Ravennaschlucht v Německu vám zatají dech celoročně. Jeho hlavní chloubou je ovšem viadukt, pod kterým najdete nejkouzelnější vánoční trhy v Evropě. Návštěvníci jej často přirovnávají k legendárnímu reklamnímu spotu firmy Coca Cola. Jistě si onu reklamu pamatujete. Nekonečný vlak rozváží lahve ikonického nápoje a projíždí malebnou krajinou. Pokud i ve vás známá reklama zanechala stopu, rozhodně si do Ravennaschlucht udělejte výlet.

    Chamonix Unlimited Festival. Lokalita propojující zimní přírodu s ravem

    Jedním z našich dalších preferovaných zážitků jsou vyhlášené horské party. Co totiž může být lepšího, než si v přestávce od lyžování dopřát pořádnou akci? Chamonix Unlimited Festival přináší tu nejlepší možnost. Na vrcholu hor si můžete užít velice hot rave. Minulý rok se tento fenomén stal virálním díky malé dívce, která tancovala na stole během jednoho z večírků. Pokud toužíte po stejně nezapomenutelném zážitku, návštěva Chamonix Unlimited Festival vám neslibuje nic menšího než naprostou extázi. Jak se vybavit na rave jsme pak už popsali zde.

    - Reklama -

    Foto: Chamonix Unlimited Festival

    Zdroj: YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―