Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Prodej módního domu Valentino vzrostl v uplynulém roce o 15 procent. Dosáhl tak na 1,4 miliardy euro, tedy 32 miliard korun. Společnost v nejnovějším reportu zveřejnila data dokazující její narůstající úspěšnost.

    Společnosti Valentino se vyplatila její dlouhodobá strategie. Snaží se totiž lépe vybalancovat velkoobchodní a maloobchodní prodej. Důraz chce dávat především na menší a lokální partnery. Maloobchod proto stál loni za 67 procenty veškerého prodeje. Firma přitom hodlá číslo do roku 2025 nebo 2026 posunout až na 80 procent. Vyplývá to z nejnovějšího reportu slavné italské luxusní značky.

    Statistiky z loňského roku tak ukázaly, že se módnímu domu čím dál více daří. Kromě úspěšné strategie totiž dosáhla také navýšení prodeje i zisku. Loni tak vydělala na 1,4 miliardy eur, tedy 32 miliard korun. Její prodeje proto stouply o 15 procent, zisky zase o deset. „Po letech jednociferného růstu jsme konečně dokázali tento milník překročit,“ okomentoval data šéf Valentino Jacopo Venturini.

    Zmíněná strategie se pak odrazila také v nejnovějších statistikách. Přímo operovaná síť obchodů, včetně on-line stránek, totiž vzrostla o 21 procent. Velkoobchod se naopak propadl o šest procent. „Chceme se soustředit především na vybrané partnery, kteří reflektují hodnoty naší značky a zachovávají naši vizi,“ vysvětlil dále Venturini. Doplnil rovněž, že si značka přeje růst především na místech, kde dosud dostupná není.

    Nejdůležitějším trhem je pro Valentino Evropa a Spojené státy americké, daří se jí ale i v Číně

    Největším trhem je pro Valentino Evropa a Spojené státy americké, následované Blízkým východem. Venturini ale poukázal na to, že „důležitý růst“ začíná zaznamenávat také region jihovýchodní Asie. Módní dům se rovněž loni o něco více soustředil na Čínu, kde otevřel tři nové obchody. Tamní trh je ovšem podle značky nadále „trochu nestabilní“. Důvodem jsou dopady politiky nulového koronaviru, kterou čínská vláda odvolala teprve v prosinci.

    V minulém roce pak módní společnost po celém světě otevřela 24 nových obchodů. Letos přitom hodlá založit skoro stejný počet nových poboček, tedy 23. Značka totiž od začátku roku pozoruje dobré signály pro svůj prodej a zisky, a to navzdory trvajícím makroekonomickým problémům. Společnost roste od roku 2021, kdy se jí podařilo opět zajistit zisk po krizi roku 2020, způsobené začátkem světové pandemie.

    Zdroj: WWD, Fashion Netowrk, Business of Fashion, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Valentino hlásí úspěch. Značce se za rok 2022 povedlo zvýšit prodej i zisky

    Prodej módního domu Valentino vzrostl v uplynulém roce o 15 procent. Dosáhl tak na 1,4 miliardy euro, tedy 32 miliard korun. Společnost v nejnovějším reportu zveřejnila data dokazující její narůstající úspěšnost.

    - Reklama -

    Společnosti Valentino se vyplatila její dlouhodobá strategie. Snaží se totiž lépe vybalancovat velkoobchodní a maloobchodní prodej. Důraz chce dávat především na menší a lokální partnery. Maloobchod proto stál loni za 67 procenty veškerého prodeje. Firma přitom hodlá číslo do roku 2025 nebo 2026 posunout až na 80 procent. Vyplývá to z nejnovějšího reportu slavné italské luxusní značky.

    Statistiky z loňského roku tak ukázaly, že se módnímu domu čím dál více daří. Kromě úspěšné strategie totiž dosáhla také navýšení prodeje i zisku. Loni tak vydělala na 1,4 miliardy eur, tedy 32 miliard korun. Její prodeje proto stouply o 15 procent, zisky zase o deset. „Po letech jednociferného růstu jsme konečně dokázali tento milník překročit,“ okomentoval data šéf Valentino Jacopo Venturini.

    Zmíněná strategie se pak odrazila také v nejnovějších statistikách. Přímo operovaná síť obchodů, včetně on-line stránek, totiž vzrostla o 21 procent. Velkoobchod se naopak propadl o šest procent. „Chceme se soustředit především na vybrané partnery, kteří reflektují hodnoty naší značky a zachovávají naši vizi,“ vysvětlil dále Venturini. Doplnil rovněž, že si značka přeje růst především na místech, kde dosud dostupná není.

    - Reklama -

    Nejdůležitějším trhem je pro Valentino Evropa a Spojené státy americké, daří se jí ale i v Číně

    Největším trhem je pro Valentino Evropa a Spojené státy americké, následované Blízkým východem. Venturini ale poukázal na to, že „důležitý růst“ začíná zaznamenávat také region jihovýchodní Asie. Módní dům se rovněž loni o něco více soustředil na Čínu, kde otevřel tři nové obchody. Tamní trh je ovšem podle značky nadále „trochu nestabilní“. Důvodem jsou dopady politiky nulového koronaviru, kterou čínská vláda odvolala teprve v prosinci.

    V minulém roce pak módní společnost po celém světě otevřela 24 nových obchodů. Letos přitom hodlá založit skoro stejný počet nových poboček, tedy 23. Značka totiž od začátku roku pozoruje dobré signály pro svůj prodej a zisky, a to navzdory trvajícím makroekonomickým problémům. Společnost roste od roku 2021, kdy se jí podařilo opět zajistit zisk po krizi roku 2020, způsobené začátkem světové pandemie.

    Zdroj: WWD, Fashion Netowrk, Business of Fashion, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―