Více

    Sledujte nás na Instagramu

    V království vlivných gigantů, jako je Fenty Beauty od Rihanny nebo Hailey Bieber a její Rhode Skin se postupně začínají vynořovat smělé kosmetické projekty od mužských hvězd. Péče o sebe se stává nezbytnou životní samozřejmostí a stereotyp o dostatečné starostlivosti à la šampon 5 v 1 se postupně hroutí jako labilní domeček z karet. Na trhu je hned několik značek vytvořených pánskými celebritami, které byste rozhodně měli znát.

    Brad Pitt a jeho láska k vinicím

    Tajemství vzhledu Brada Pitta se možná skrývá v Provensálsku. V tomto kouzelném regionu sám vlastní Château Miraval v sousedství vinařské rodiny Perrin. Jejich vinice jsou výjimečné zejména díky organickému pěstování bez chemie. Vzácné bobulové dědictví zaujalo Brada natolik, že se rozhodl vložit ho do lahvičky, ovšem nikoliv do té na pití. Jeho značka Le Domaine nabízí tři produkty s extraktem z hroznových bobulí a listů s antioxidačními a omlazujícími účinky. Na výběr je čisticí emulze, krém a sérum, přičemž všechny mají nálepku vegan a unisex.

    Zdroj: Le Domaine

    Harry Styles chce opravdu potěšit každého

    Britský zpěvák byl vždy jedinečnou osobností a ikonou, která se nebojí odvážných experimentů, zejména v oblasti módy. Do svého úspěšného portfolia přidal i vlastní značku Pleasing zaměřenou na kosmetiku a oblečení. Nejprodávanějším produktem je The Pleasing Pen- sérum na oční okolí a rty. Novinkou jsou zase biologicky rozložitelné laky na nehty Pollinators. Netřeba snad ani zmiňovat, že pro samotného Harryho jsou barevné nehtové designy poznávacím znamením.

    Zdroj: Pleasing

    Tyler, the Creator experimentuje s laky a vůněmi

    Další značkou sršící kreativitou, excentričností v kombinaci s dobrou marketingovou strategií je GOLF le FLEUR* z dílny amerického rapera. Zaměřuje se na oblečení, zavazadla, doplňky, obuv, ale své čestné místo má i krása v podobě laků na nehty a parfémů. Laky najdete v několika barvách od broskvové až po černou. Parfém s názvem French Waltz je to pravé pro milovníky květinových sladkých vůní s tóny jasmínu, mandarinky nebo santalového dřeva.

    Zdroj: GOLF le FLEUR*

    Pharrell nezůstává jen u Louis Vuitton, v hledáčku má i kosmetiku

    Pharrellova genialita nezná mezí, kromě hudby, módy a designu je pro něj důležitá také kosmetika. Právě tu vnesl do značky Humanrace ve spolupráci se svou dermatoložkou Elenou Jones. K dispozici jsou produkty pro kompletní rutinu, od čisticího gelu až po keramickou misku na vaše Humanrace mýdlo.

    Zdroj: Humanrace

    Zdroje: L’Officiel, Business of Fashion, Le Domaine, Pleasing, GOLF le FLEUR*, Humanrace

    Úspěšné kosmetické značky, za kterými stojí mužské celebrity

    Světlo jako umělecké dílo. Designové osvětlení je neoddělitelnou součástí moderního domova

    Moderní domov může obsahovat řadu chytrých zařízení, neodolatelných kusů nábytku nebo experimentálních materiálů. Nikdy však nebude kompletní bez designového a vhodného osvětlení. Světlo má na nás obrovský vliv, který si často ani neuvědomujeme. Stará se o zpříjemnění atmosféry, zvýrazňuje design jiných prvků, ovlivňuje náladu a v neposlední řadě reguluje spánek.

    PFW: Různorodý mix Dries Van Noten kontrastoval s dech beroucí jednoduchostí Courrèges a Balmain

    Další den očekávaného Pařížského týdne módy nabídl kontrastující kolekce. Na jedné straně stál pestrobarevný mix módního domu Dries Van Noten. Jeho kombinace různých odstínů i materiálu tak skvěle kontrastovala s jednoduššími kolekcemi značek Courrèges a Balmain. Zaměřily se totiž spíše na minimalistické střihy a neutrální tóny.

    TikTok pohltil zodpovědný trend. Vede uživatele k tomu, aby neutráceli

    Uživatelé platformy TikTok už od loňského roku sledují čím dál zodpovědnější trendy. Vlna takzvaného de-influencingu dala letos vzniknout dalšímu populárnímu hashtagu s názvem no spend. Jedná se o směr usilující o to, aby lidé přestali utrácet za zbytečnosti. Většina z nich totiž nakupuje produkty, které jim sítě jako TikTok s radostí doporučí.

    Street style napříč světovými metropolemi. Týdny módy opět nadchly různorodými kreacemi

    Týdny módy ve světových metropolích přináší především nejnovější módní kolekce. Slouží ale také jako scéna pro předvádění street stylu, a to v jeho nejživější podobě. Každý rok přináší fashion week události dokonalou paletu různorodých stylů, které zrcadlí bohatství kreativity a osobitosti jednotlivých módních nadšenců.