Více

    ― Reklama ―

    Úspěšný obchodní vztah není jen formální záležitostí. Je třeba udržovat, například milou pozorností v podobě firemního dárku – takového, co skutečně potěší.

    Luxusní dárkové sady mluví samy za sebe

    Firemní dárek by neměl působit obyčejně, měl by vaše obchodní partnery, klienty a zákazníky hýčkat. Co udělá radost úplně každému, je luxusní kosmetika. Dárkový balíček ukáže, že:

    • Obchodního partnera si vážíte a jste ochotní investovat do dlouhodobých vztahů.
    • Kosmetika je navíc praktická, takže dárková sada neskončí ve spodním šuplíku.

    Proč jsou přírodní dárky správnou volbou

    V době, kdy se stále více lidí zajímá o udržitelnost a přírodní produkty, jsou přírodní dárky skvělou volbou pro firemní prezentaci. Když sestavíte dárkovou sadu z přírodních produktů, rázem stoupnete v očích obchodních partnerů. Přírodní produkty jsou trendem, na kterém se můžete svézt – a ještě mít dobrý pocit, že přispíváte k blahu planety.

    Jak vybrat nejlepší firemní dárek

    1. Znalost příjemce: Snažte se zjistit co nejvíce o preferencích vašeho obchodního partnera.
    2. Příležitost: Jiný dárek zvolíte pro vánoční setkání a jiný pro uzavření důležité smlouvy.
    3. Firemní hodnoty: Vybírejte dárky, které odrážejí hodnoty vaší společnosti. Přírodní produkty mohou symbolizovat například závazek ke kvalitě a udržitelnosti.
    4. Praktičnost: I luxusní dárek by měl být praktický. Sada péče o ruce nebo cestovní balení oblíbených produktů mohou být skvělou volbou.
    5. Prezentace: Nezapomeňte na balení. Luxusní dárková krabice s logem firmy může povznést i „obyčejný“ dárek.

    Přírodní kosmetika potěší každého

    Péče o pleť je jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny. Do dárkové sady proto můžete zařadit krémy, olejíčky, séra i pleťové masky.

    Trefou do černého jsou také ekologické sprchové gely a šampony.

    A pokud chcete, aby dárková sada voněla také luxusem, přidejte do ní vůni v podobě toaletní vody nebo parfému.

    Myslete na sezónnost

    Jiné dárky se hodí na vánoční večírek a jiné uprostřed léta. Výběr dárku proto přizpůsobujte období. Například v kosmetice platí, že na jaře a v létě byste měli sáhnout po svěžích vůních a lehčích krémech, a podzimu a zimě by měly dominovat hutnější a zemitější produkty. Dárková sada bude hned působit lépe a na míru.

    TIP na dárek: Luxusní péče o pleť a tělo od značky L’Occitane

    Vůně Provence. Čisté složení a dohledatelný původ každé ingredience. Příběh značky L’Occitane se píše již více než 48 let. Kosmetika je voňavá, příjemná a hýčká tělo i planetu. L’Occitane je synonymem kvality, dlouhodobosti a upřímnosti – a přesně takový chcete, aby byl také vztah s vašimi obchodními partnery či zaměstnanci.

    Jestli hledáte ideální firemní dárek, stačí sáhnout po již připravené dárkové sadě nebo si nechat vytvořit luxusní set na míru.

    ― Reklama ―

    Udělejte dojem na obchodní partnery díky firemním dárkům s vůní elegance

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Úspěšný obchodní vztah není jen formální záležitostí. Je třeba udržovat, například milou pozorností v podobě firemního dárku – takového, co skutečně potěší.

    - Reklama -

    Luxusní dárkové sady mluví samy za sebe

    Firemní dárek by neměl působit obyčejně, měl by vaše obchodní partnery, klienty a zákazníky hýčkat. Co udělá radost úplně každému, je luxusní kosmetika. Dárkový balíček ukáže, že:

    • Obchodního partnera si vážíte a jste ochotní investovat do dlouhodobých vztahů.
    • Kosmetika je navíc praktická, takže dárková sada neskončí ve spodním šuplíku.

    Proč jsou přírodní dárky správnou volbou

    V době, kdy se stále více lidí zajímá o udržitelnost a přírodní produkty, jsou přírodní dárky skvělou volbou pro firemní prezentaci. Když sestavíte dárkovou sadu z přírodních produktů, rázem stoupnete v očích obchodních partnerů. Přírodní produkty jsou trendem, na kterém se můžete svézt – a ještě mít dobrý pocit, že přispíváte k blahu planety.

    Jak vybrat nejlepší firemní dárek

    1. Znalost příjemce: Snažte se zjistit co nejvíce o preferencích vašeho obchodního partnera.
    2. Příležitost: Jiný dárek zvolíte pro vánoční setkání a jiný pro uzavření důležité smlouvy.
    3. Firemní hodnoty: Vybírejte dárky, které odrážejí hodnoty vaší společnosti. Přírodní produkty mohou symbolizovat například závazek ke kvalitě a udržitelnosti.
    4. Praktičnost: I luxusní dárek by měl být praktický. Sada péče o ruce nebo cestovní balení oblíbených produktů mohou být skvělou volbou.
    5. Prezentace: Nezapomeňte na balení. Luxusní dárková krabice s logem firmy může povznést i „obyčejný“ dárek.

    Přírodní kosmetika potěší každého

    Péče o pleť je jednou z nejdůležitějších součástí každodenní rutiny. Do dárkové sady proto můžete zařadit krémy, olejíčky, séra i pleťové masky.

    - Reklama -

    Trefou do černého jsou také ekologické sprchové gely a šampony.

    A pokud chcete, aby dárková sada voněla také luxusem, přidejte do ní vůni v podobě toaletní vody nebo parfému.

    Myslete na sezónnost

    Jiné dárky se hodí na vánoční večírek a jiné uprostřed léta. Výběr dárku proto přizpůsobujte období. Například v kosmetice platí, že na jaře a v létě byste měli sáhnout po svěžích vůních a lehčích krémech, a podzimu a zimě by měly dominovat hutnější a zemitější produkty. Dárková sada bude hned působit lépe a na míru.

    TIP na dárek: Luxusní péče o pleť a tělo od značky L’Occitane

    Vůně Provence. Čisté složení a dohledatelný původ každé ingredience. Příběh značky L’Occitane se píše již více než 48 let. Kosmetika je voňavá, příjemná a hýčká tělo i planetu. L’Occitane je synonymem kvality, dlouhodobosti a upřímnosti – a přesně takový chcete, aby byl také vztah s vašimi obchodními partnery či zaměstnanci.

    Jestli hledáte ideální firemní dárek, stačí sáhnout po již připravené dárkové sadě nebo si nechat vytvořit luxusní set na míru.

    ― Reklama ―

    Příběh za Revenge Dress princezny Diany. Pořiďte si moderní verzi ikonických šatů

    Jedny z nejznámějších šatů módní historie vynesla princezna Diana. Takzvané Revenge Dress se proto následně vžily jako pojem pro šaty, kterými žena ukazuje vnitřní sílu. Originální model už neoblečete, před 27 lety se vydražil za milion korun. I dnes ale najdete podobné kousky, odpovídající stejnému účelu.

    Zimní vůně až na dřeň. Které koření dát do aromalampy a ze kterého raději uvařit čaj

    Zimní období se pojí se specifickými vůněmi, nacházejícími se ve svíčkách, parfémech i teplých nápojích. Málokdo ale ví, jaké konkrétní účinky na člověka jednotlivá koření mají. Zatímco některé druhy raději konzumujeme, u jiných se vyplatí přidat je do bytových sprejů či aromalampy. Naučte se využít jejich plný potenciál.

    Celebrity koncem roku nezahálí. Luxusní průmysl přivítal nové produkty

    Konec roku zdaleka neznamená zpomalení. Dokázala to i řada čerstvých oznámení, týkajících se nových produktů a značek. Do nového projektu se pustila Paris Hilton i slavný fotbalista David Beckham. Modelka Khloé Kardashian se vrhla do vlastního parfému a Snoop Dogg objevuje svět šperků. Kim Kardashian pro změnu spojila síly s Dolce & Gabbana.

    Vánoční dobroty vylepší tematické nádobí. Investujte do luxusních stolních setů

    Vánoční tabule se neobejde bez perfektně vyladěného nádobí. Ať už hostíte večeři pro přátele, nabízíte lahodné cukroví nebo stolujete v rodinném kruhu, sváteční období si zaslouží speciální vybavení. Kouzelnou atmosféru tak kromě výzdoby dotvoří vánočně laděné talíře i skleničky, do kterých se vyplatí investovat.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    Stylové na mole i v ulicích. Naučte se okopírovat nenucený Model-Off-Duty look

    Modelky působí jako samostatný živočišný druh. Okouzlující a dech beroucí jsou nejen na přehlídkovém mole, přirozeně nádherné zůstávají i při obíhání pochůzek. Geny se nám obejít nepodaří, přesto si na jejich stylu můžeme všimnout určité šablony. Trend Model-Off-Duty tak přišel s jednotlivými kroky, se kterými stejného looku dosáhne každý.

    Podzim zná své favority. Boty, které odráží diktát módních trendů

    Stejně jako každý jiný módní sektor, i ten obuvní ovládají pomíjivé trendy. Mezi letošní podzimní favority ovšem patří kousky, se kterými nešlápnete vedle ještě několik sezón. Nadčasové mokasíny, stylové kozačky či sportovní tenisky totiž patří mezi modely, neustále se vracející na pódium módní scény.

    Stylové seriály pro fashion lovers. Inspirujte se historizující módou i ulítlými trendy vysokoškolaček

    Sednout si k pěkně „vystajlovanému“ seriálu může být podobný zážitek jako módní přehlídka. Současní tvůrci si dávají záležet, aby příběh postav vyprávěli i pomocí pečlivě sestavených outfitů. Coby milovník módy tak máte velkou výhodu, protože na vás oblíbení hrdinové mluví speciálním fashion jazykem. U kterých seriálů si můžete řeč módy nejlépe procvičit?

    Tvářenka dodá pleti barvu i zdravý nádech. Vybrat správný odstín ale vyžaduje přípravu

    Tvářenka patří mezi neodmyslitelnou součást denního i večerního make-upu. Mnohým přijde jejich look bez tohoto kroku nekompletní, někteří bez zdravé barvy na tváři vypadají skoro až nemocně. Stejnou mírou ale může uškodit i nevhodně zvolený odstín. Vybrat jej přitom není žádná věda, stačí následovat pár základních kroků.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―