Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V neděli skončil druhý ročník týdne módy v Los Angeles konaného pod záštitou N4XT Experiences. Firma totiž odkoupila projekt loni a od té doby se mu snaží vybudovat lepší jméno. A také se jí to daří. Uplynulé módní přehlídky převážně začínajících nebo menších značek zaujaly svou jedinečností i různorodostí.

    Týden módy v Los Angeles neměl nikdy stejnou věhlasnou pověst jako ty tradičně pořádané v Paříži, Londýně nebo New Yorku. To se ale začíná pomalu měnit. I když událost i nadále nepřilákala známé celebrity nebo velká návrhářská jména, přesto módní svět zaujala. Letos na podzim nabídla pět dní plných nejen módních přehlídek, ale také diskuzních panelů, promítání filmů nebo luxusních party. Akce se konala v NYA Studios v Hollywoodu.

    Od ostatních týdnů módy se pak odlišuje především svým cílem oslavovat různorodost a jedinečnost. Návrháři proto odhalili kolekce reflektující různá náboženství, rasu, gender nebo velikosti. Kromě toho je módní událost více zaměřená na menší nebo začínající podniky. „Náš program zahrnuje talenty z celého světa a každému nabízí něco, co je mu blízké,“ okomentoval její program ředitel vztahů s návrháři týdne módy v Los Angeles Noah Kozlowski.

    Firma N4XT Experiences proto také tentokrát nabídla návrhářům asistenci s castingem, stylingem vlasů, make-upu i nehtů. Kromě toho jim pomáhala také s marketingem a produkcí. „Snažíme se náš týden módy zpřístupnit různým značkám mnohem více než když dříve,“ vysvětlil dále Kozlowski. Jeho společnost proto rovněž založila novou iniciativu zvanou LAFW Society. Za cíl má podporovat začínající talenty a návrháře.

    Diverzitu oslavila například značka Theophilio. Její návrhář zavzpomínal na rodnou Jamajku

    Mezi hlavní prvky uplynulého týdne módy v Los Angeles patřily futuristické kousky a sci-fi připomínající návrhy. Oblíbené byly také sportovní outfity, ale také hedvábné šaty v jemných odstínech reflektující trvající quite luxury trend. Na události své show poprvé představily návrháři jako Theophilio, Sergio Hudson, Luis de Javier, Tombogo, BruceGlen nebo Advisry. Módní společnosti jako Gypsy Sport nebo Demobaza se pak akce účastnily už dříve.

    Příkladem různorodosti je například přehlídka návrháře Edvina Thompson, stojícího v čele značky Theophilio. Pro její tvorbu totiž využil své zkušenosti ze života na Jamajce. Do kolekce zapojil také textury, kresby nebo látky připomínající mu dobu, kdy se poprvé přestěhoval do New Jersey. Jeho návrhy proto skládaly poctu jeho rodné zemi, a to pomocí pestrých žlutých, zelených, červených nebo oranžových odstínů. Časté byly také motivy hadí kůže.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Forbes, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Týden módy v Los Angeles si pomalu buduje své jméno. Oslavuje různorodost i individualitu

    ― Reklama ―

    V neděli skončil druhý ročník týdne módy v Los Angeles konaného pod záštitou N4XT Experiences. Firma totiž odkoupila projekt loni a od té doby se mu snaží vybudovat lepší jméno. A také se jí to daří. Uplynulé módní přehlídky převážně začínajících nebo menších značek zaujaly svou jedinečností i různorodostí.

    Týden módy v Los Angeles neměl nikdy stejnou věhlasnou pověst jako ty tradičně pořádané v Paříži, Londýně nebo New Yorku. To se ale začíná pomalu měnit. I když událost i nadále nepřilákala známé celebrity nebo velká návrhářská jména, přesto módní svět zaujala. Letos na podzim nabídla pět dní plných nejen módních přehlídek, ale také diskuzních panelů, promítání filmů nebo luxusních party. Akce se konala v NYA Studios v Hollywoodu.

    Od ostatních týdnů módy se pak odlišuje především svým cílem oslavovat různorodost a jedinečnost. Návrháři proto odhalili kolekce reflektující různá náboženství, rasu, gender nebo velikosti. Kromě toho je módní událost více zaměřená na menší nebo začínající podniky. „Náš program zahrnuje talenty z celého světa a každému nabízí něco, co je mu blízké,“ okomentoval její program ředitel vztahů s návrháři týdne módy v Los Angeles Noah Kozlowski.

    Firma N4XT Experiences proto také tentokrát nabídla návrhářům asistenci s castingem, stylingem vlasů, make-upu i nehtů. Kromě toho jim pomáhala také s marketingem a produkcí. „Snažíme se náš týden módy zpřístupnit různým značkám mnohem více než když dříve,“ vysvětlil dále Kozlowski. Jeho společnost proto rovněž založila novou iniciativu zvanou LAFW Society. Za cíl má podporovat začínající talenty a návrháře.

    Diverzitu oslavila například značka Theophilio. Její návrhář zavzpomínal na rodnou Jamajku

    Mezi hlavní prvky uplynulého týdne módy v Los Angeles patřily futuristické kousky a sci-fi připomínající návrhy. Oblíbené byly také sportovní outfity, ale také hedvábné šaty v jemných odstínech reflektující trvající quite luxury trend. Na události své show poprvé představily návrháři jako Theophilio, Sergio Hudson, Luis de Javier, Tombogo, BruceGlen nebo Advisry. Módní společnosti jako Gypsy Sport nebo Demobaza se pak akce účastnily už dříve.

    Příkladem různorodosti je například přehlídka návrháře Edvina Thompson, stojícího v čele značky Theophilio. Pro její tvorbu totiž využil své zkušenosti ze života na Jamajce. Do kolekce zapojil také textury, kresby nebo látky připomínající mu dobu, kdy se poprvé přestěhoval do New Jersey. Jeho návrhy proto skládaly poctu jeho rodné zemi, a to pomocí pestrých žlutých, zelených, červených nebo oranžových odstínů. Časté byly také motivy hadí kůže.

    Zdroje: WWD, Fashionista, Forbes, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―