Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    To nejlepší z obou světů. Tory Burch propletla uvolněnost Brooklynu a eleganci Manhattanu

    Americká návrhářka Tory Burch je ve světě módy známá především svou jedinečnou schopností kombinovat protichůdné prvky. Srdce svých fanoušků si proto získala především mixem typické newyorské elegance a street stylu, typických pro opačné strany módního velkoměsta.

    Jinak tomu nebylo ani u její nejnovější kolekce pro nadcházející jaro a léto. U toho ale návrhářčina touha po proplétání různých prvků neskončila. „Synchronizace pohybu a formy. Tahle kolekce začala esencí sportu, jeho silou, půvabem, svobodou a přesností,“ vysvětlila svou myšlenku Burch.

    Módní dům Carolina Herrera naskočil na vlnu optimismu. Vyjádřil ho barvami i motivem květin

    I když Newyorský týden módy je jen první z mnoha plánovaných zářijových módních událostí, je jasné, co bude příští teplou sezónu definovat. Návrháři se totiž na pozadí ekonomické krize, trvajících konfliktů a nejisté budoucnosti rozhodli obrátit stránku. Místo chmur tak svou tvář vystavují nečekanému optimismu, hravosti a naději na lepší zítřky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Se stejným úmyslem se do tvorby nové kolekce vrhl také kreativní ředitel značky Carolina Herrera, Wes Gordon. Tentokrát svou myšlenku vyjádřil za pomocí užší palety barev než obvykle. Místo tradičních 15 až 20 odstínů totiž použil pouhých šest. Patří mezi ně klasická černá a bílá, ale také červená, růžová, žlutá nebo modrá. Jejich hravost podtrhl motiv květin i punítků.

    Coach hledí do očí generaci Z. Nabídl jí novou pracovní uniformu

    Kreativní ředitel značky Coach Stuart Vevers zcela jednoznačně skrz naskrz prohlédl svou hlavní cílovou skupinu. Nejnovější kolekci totiž věnoval generaci Z a tomu, co dle něj v nadcházejících měsících potřebuje. Uchopil proto klasické archetypy, se kterými ovšem není tak dobře seznámená jako její předchůdci.

    Návrhář se je proto rozhodl upravit a přetvořit v něco čerstvého. Změnil prvkům jejich proporce, barvy nebo texturu. Zaměřil se také na uvolněnou pracovní uniformu, perfektně odpovídající požadavkům mladých profesionálů. „Zástupci nové generace začínají nastupovat do svých prvních pracovních pozic,“ vysvětlil Vevers.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    - Reklama -

    To nejlepší z obou světů. Tory Burch propletla uvolněnost Brooklynu a eleganci Manhattanu

    Americká návrhářka Tory Burch je ve světě módy známá především svou jedinečnou schopností kombinovat protichůdné prvky. Srdce svých fanoušků si proto získala především mixem typické newyorské elegance a street stylu, typických pro opačné strany módního velkoměsta.

    Jinak tomu nebylo ani u její nejnovější kolekce pro nadcházející jaro a léto. U toho ale návrhářčina touha po proplétání různých prvků neskončila. „Synchronizace pohybu a formy. Tahle kolekce začala esencí sportu, jeho silou, půvabem, svobodou a přesností,“ vysvětlila svou myšlenku Burch.

    Módní dům Carolina Herrera naskočil na vlnu optimismu. Vyjádřil ho barvami i motivem květin

    I když Newyorský týden módy je jen první z mnoha plánovaných zářijových módních událostí, je jasné, co bude příští teplou sezónu definovat. Návrháři se totiž na pozadí ekonomické krize, trvajících konfliktů a nejisté budoucnosti rozhodli obrátit stránku. Místo chmur tak svou tvář vystavují nečekanému optimismu, hravosti a naději na lepší zítřky.

    - Reklama -

    Zdroj: Carolina Herrera

    Se stejným úmyslem se do tvorby nové kolekce vrhl také kreativní ředitel značky Carolina Herrera, Wes Gordon. Tentokrát svou myšlenku vyjádřil za pomocí užší palety barev než obvykle. Místo tradičních 15 až 20 odstínů totiž použil pouhých šest. Patří mezi ně klasická černá a bílá, ale také červená, růžová, žlutá nebo modrá. Jejich hravost podtrhl motiv květin i punítků.

    Coach hledí do očí generaci Z. Nabídl jí novou pracovní uniformu

    Kreativní ředitel značky Coach Stuart Vevers zcela jednoznačně skrz naskrz prohlédl svou hlavní cílovou skupinu. Nejnovější kolekci totiž věnoval generaci Z a tomu, co dle něj v nadcházejících měsících potřebuje. Uchopil proto klasické archetypy, se kterými ovšem není tak dobře seznámená jako její předchůdci.

    Návrhář se je proto rozhodl upravit a přetvořit v něco čerstvého. Změnil prvkům jejich proporce, barvy nebo texturu. Zaměřil se také na uvolněnou pracovní uniformu, perfektně odpovídající požadavkům mladých profesionálů. „Zástupci nové generace začínají nastupovat do svých prvních pracovních pozic,“ vysvětlil Vevers.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Překvapte svůj interiér. Design trendům vévodí nečekaná červená

    Červená barva má ve světě módy, beauty i designu své pevné místo. Dokáže rozjasnit no-makeup look nebo zvýraznit jinak monochromatický outfit. Svým kouzlem ovšem ovládá i interiérové trendy. Jak jinak vysvětlit, že sociální síť TikTok propadla teorii "unexpected red".

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Londýn zatáhl oponu. Show stihly představit módní domy Burberry, Erdem nebo KNWLS

    I když Londýnský fashion week skončil, milovníci módy nesmutní. Své dveře totiž očekávaným přehlídkám zároveň otevírá Miláno. Navíc jim britská metropole nabídla uspokojivý dárek na rozloučenou, tedy nejnovější kolekce z dílen Burberry, Erdem či KNWLS.

    LVMH Prize získala Hodakova. Letošní finalisty charakterizovalo poctivé řemeslo a udržitelnost

    Kulturní centrum Foundation Louis Vuitton se na několik dní proměnilo v líheň nadějných módních talentů. Už tradičně se stalo místem pro konání finále soutěže pro začínající návrháře, známé jako LVMH Prize. Hlavní trofej získala značka Hodakova, vedlejší ocenění pak Duran Lantink a Standing Ground.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―