Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pokud se vrhnete do nabídky pánských kabelek, může se zdát, že zde budou převažovat klasické aktovky a osvědčené messenger tašky. Avšak buďte pozorní, svět pánských kabelek v současnosti odkrývá zcela novou tvář. V nedávné době se do této módní arény dostaly do popředí atypické crossbody, elegantní tote bags a spousta dalších nových hráčů. Stylové kousky, které jsme dříve častěji spojovali s dámskou módou, teď mají pevné místo i v pánských šatnících. Nová generace pánských kabelek se nebojí vyčnívat z řady a odvážně vyjadřovat svůj styl. Tyto tašky nyní můžete najít v aktuálních kolekcích módních návrhářů.

    K evoluci došlo při velkém boomu crossbody bags v začínající streetstylové éře. Roky se pánské tašky přetvářely tak, aby konečně byly správně esteticky laděné. Díky bohu se nyní nacházíme v době, kdy je výběr nečekaně pestrý, někdy až překvapující. Tento fakt mají na kontě módní domy, jako například Bottega Veneta, Jacquemus či Loewe, kteří opustili od tradičně mužského dress codu. Pojďme se podívat na ty, které budou následující sezónu nejvíce in!

    Tote bag

    Univerzální taška, se kterou nic není překážka. Vměstnáte do ní totiž naprosto vše, co potřebujete. Hodí se k formálnímu outfitu, do práce a vložíte do ní dokonce i laptop. Pomůže vám při nákupu i na cestě do „fitka“, kam se chystáte poté. Zazáříte s ní i na letišti, protože pojme vše potřebné stejně jako víkendová taška. Navíc ji sladíte s formálním i volnočasovým lookem. Vybrali jsme pro vás zástupce, kterého v Česku rozhodně nepotkáte. Je to kolaborace značek Axel Arigato a Mulberry.

    Foto: Axel Arigato

    Stylová crossbody bag

    Tento druh tašky je velmi ošemetný. Je zde velmi tenká hranice mezi nevkusností a stylovou záležitostí. Na letošní podzim doporučujeme hranaté a ostré tvary. Nejlépe v tmavých a zemitých barvách. Zkombinujete je totiž jednodušeji s ostatními složky outfitu. Krásné tašky má momentálně na účtě britské Burberry, po jeho nedávném „omlazení“ se totiž brand více řídí aktuálními trendy.

    Foto: Burberry

    Phone bag

    Ano, slyšíte dobře. Tašku na telefon oceníte hlavně při večírcích či příležitostech, kdy večer ovládají sklenky whiskey nebo jiné podobné „dobroty“. Důležité věci, jako telefon nebo platební karta jsou tak v maximálním bezpečí. V tomto případě bychom volili některé krásky z tech accesories od Céline.

    Foto: Céline

    Náhražka zapomenuté ledvinky?

    Ano, čas ledvinek se momentálně nachází v propadlišti módy, ale na její praktické „schopnosti“ designéři nezapomněli. Vytvořili proto stylovou alternativu. Nosí se podobně jako ledvinka s tím rozdílem, že koresponduje s dobou i trendy. Například nejvíce žhavá značka letošního léta – Loewe, připravila pro pány celou řadu.

    Foto: Loewe

    Parťák pro volný čas

    Atypické zpracování, klasický tvar, nadčasový design a neutrální barva. To je Le seau Gros Grain bag od Jacquemus. Hodí se vám na víkendové toulky městem, na nedělní brunch s přáteli i na výlet. Nebojte, součástí balení je i strap, se kterým kabelu můžete nosit opět jako crossbody a nebo ji volně přehodit přes rameno.

    Foto: Jacquemus

    Shopperku potřebují i muži

    Občas i muži musí na nákup, proto pro ně Bottega Veneta připravila celou řadu „nákupních tašek“. Materiál je typický canvas a Intrecciato kůže. Velké a přesto minimalistické tašky však můžete vynést k jakékoliv příležitosti, která si žádá prostornou tašku. Vypadají totiž elegantně a zároveň volnočasově.

    Foto: Bottega Veneta

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Trendy pánské kabelky této sezóny. Vítejte v éře moderního mužského stylu

    Pokud se vrhnete do nabídky pánských kabelek, může se zdát, že zde budou převažovat klasické aktovky a osvědčené messenger tašky. Avšak buďte pozorní, svět pánských kabelek v současnosti odkrývá zcela novou tvář. V nedávné době se do této módní arény dostaly do popředí atypické crossbody, elegantní tote bags a spousta dalších nových hráčů. Stylové kousky, které jsme dříve častěji spojovali s dámskou módou, teď mají pevné místo i v pánských šatnících. Nová generace pánských kabelek se nebojí vyčnívat z řady a odvážně vyjadřovat svůj styl. Tyto tašky nyní můžete najít v aktuálních kolekcích módních návrhářů.

    - Reklama -

    K evoluci došlo při velkém boomu crossbody bags v začínající streetstylové éře. Roky se pánské tašky přetvářely tak, aby konečně byly správně esteticky laděné. Díky bohu se nyní nacházíme v době, kdy je výběr nečekaně pestrý, někdy až překvapující. Tento fakt mají na kontě módní domy, jako například Bottega Veneta, Jacquemus či Loewe, kteří opustili od tradičně mužského dress codu. Pojďme se podívat na ty, které budou následující sezónu nejvíce in!

    Tote bag

    Univerzální taška, se kterou nic není překážka. Vměstnáte do ní totiž naprosto vše, co potřebujete. Hodí se k formálnímu outfitu, do práce a vložíte do ní dokonce i laptop. Pomůže vám při nákupu i na cestě do „fitka“, kam se chystáte poté. Zazáříte s ní i na letišti, protože pojme vše potřebné stejně jako víkendová taška. Navíc ji sladíte s formálním i volnočasovým lookem. Vybrali jsme pro vás zástupce, kterého v Česku rozhodně nepotkáte. Je to kolaborace značek Axel Arigato a Mulberry.

    Foto: Axel Arigato

    - Reklama -

    Stylová crossbody bag

    Tento druh tašky je velmi ošemetný. Je zde velmi tenká hranice mezi nevkusností a stylovou záležitostí. Na letošní podzim doporučujeme hranaté a ostré tvary. Nejlépe v tmavých a zemitých barvách. Zkombinujete je totiž jednodušeji s ostatními složky outfitu. Krásné tašky má momentálně na účtě britské Burberry, po jeho nedávném „omlazení“ se totiž brand více řídí aktuálními trendy.

    Foto: Burberry

    Phone bag

    Ano, slyšíte dobře. Tašku na telefon oceníte hlavně při večírcích či příležitostech, kdy večer ovládají sklenky whiskey nebo jiné podobné „dobroty“. Důležité věci, jako telefon nebo platební karta jsou tak v maximálním bezpečí. V tomto případě bychom volili některé krásky z tech accesories od Céline.

    Foto: Céline

    Náhražka zapomenuté ledvinky?

    Ano, čas ledvinek se momentálně nachází v propadlišti módy, ale na její praktické „schopnosti“ designéři nezapomněli. Vytvořili proto stylovou alternativu. Nosí se podobně jako ledvinka s tím rozdílem, že koresponduje s dobou i trendy. Například nejvíce žhavá značka letošního léta – Loewe, připravila pro pány celou řadu.

    Foto: Loewe

    Parťák pro volný čas

    Atypické zpracování, klasický tvar, nadčasový design a neutrální barva. To je Le seau Gros Grain bag od Jacquemus. Hodí se vám na víkendové toulky městem, na nedělní brunch s přáteli i na výlet. Nebojte, součástí balení je i strap, se kterým kabelu můžete nosit opět jako crossbody a nebo ji volně přehodit přes rameno.

    Foto: Jacquemus

    Shopperku potřebují i muži

    Občas i muži musí na nákup, proto pro ně Bottega Veneta připravila celou řadu „nákupních tašek“. Materiál je typický canvas a Intrecciato kůže. Velké a přesto minimalistické tašky však můžete vynést k jakékoliv příležitosti, která si žádá prostornou tašku. Vypadají totiž elegantně a zároveň volnočasově.

    Foto: Bottega Veneta

    ― Reklama ―

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―