Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ani tvary, barvy a designy nehtů neunikly tradičním predikcím trendů. Letos si na své přijdou milovníci šíleností i ti, preferující umírněnější vzhled. Jedno je ovšem jisté, dlouhé špičaté nehty či takzvané coffin nails zůstávají v loňském roce. Na scénu nastupují magnetické nehty, nová barva roku nebo vy lepšená francouzská manikúra.

    Pokud vás už vaše stálice laků na nehty nudí, přichází ideální čas nechat se inspirovat letošními predikcemi trendů. Vedou sice umírněnější tvary, u odstínů a jednotlivých stylů se však opravdu vyřádíte. Žádný strach, módní nadšenci se shodli i na více klasických kombinacích, se kterými se nemusíte stydět ani na jednání v kanceláři. Obecně však letošní trendy přináší čerstvý vítr do plachet.

    Magnetické nehty znovu v módě. Tentokrát jsou ale propracovanější

    Napříč sociálními sítěmi se tvůrci nehtových designů shodují na popularitě cat eye laků. Jedná se nejčastěji o gel laky, obsahující složku, která reaguje na magnet. Díky němu vytváří barva na nehtech originální výsledek. Ten trochu připomíná magnetické laky z éry 2010s, tentokrát jde ale o něco sofistikovanější efekt. Odstín pak nehraje roli, nejčastější je ale tygří zlato-hnědá barva.

    Zdroj: Daily Charme, Gelish

    V kurzu budou v roce 2025 i takzvané glazed nails. Jak napovídá jejich název, mají připomínat cukrovou polevu na donutech. Designu dodala popularitu modelka Hailey Bieber, letos mají ale nehty v přirozené barvě s mírným odleskem obecně vystřelit raketově vzhůru. Cukrového looku dosáhnete nejsnadněji lešticím pigmentem, praktičtější ale bude zajít si k profesionálům.

    Barva roku dobývá také nehtový design. Dostala se i do laků na nehty

    V následujících měsících zajásají také milovníci přirozených tvarů nehtů. Přehnaně dlouhé a zvláštně zakončené nehty jsou spíše na ústupu. V módě bude oválový tvar kombinující praktičnost a eleganci. Zapomínat nesmíme ani na Mocha Mousse, barvu roku 2025. Značky jako Chanel nebo O.P.I. okamžitě přispěchaly s novými produkty a jejich odstíny jsou opravdu na jedničku.

    Zdroj: O.P.I., Chanel

    Francouzská manikúra nestárne. Design ale můžete vylepšit

    Trend, kterému rozhodně dáváme palec nahoru, je různými prvky ozvláštněná francouzská manikúra. Samotná klasika asi jen tak z módy nevyjde, ovšem verze nadčasového designu obohacená o barvy, ombré efekty, kresby nebo kamínky je skutečným hitem. Vyřádí se na nich proto zastánci ikonicky výrazných nehtů, ale také ti, kteří preferují více klasický výsledek.

    Šňůru predikcí zakončuje modrá barva. Škálu odstínů denim blue najdete v nabídce mnoha značek, jmenovitě třeba Essie, Hermès nebo Dior. Nehty v těchto podtónech vyniknou i se stříbrnými detaily, případně stejně laděnými doplňky. „Denimově“ modré tóny působí skoro až neutrálně, ale přitom dodávají šmrnc a zajímavý nádech. Určitě se proto vyplatí nějaký z nich vyzkoušet.

    Zdroj: Essie, Hermès

    Zdroje: Who What Wear, Allure, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Trendy nehty ovládl rok 2025. Diktuje barvu džínoviny i odstín Mocha Mousse

    Ani tvary, barvy a designy nehtů neunikly tradičním predikcím trendů. Letos si na své přijdou milovníci šíleností i ti, preferující umírněnější vzhled. Jedno je ovšem jisté, dlouhé špičaté nehty či takzvané coffin nails zůstávají v loňském roce. Na scénu nastupují magnetické nehty, nová barva roku nebo vy lepšená francouzská manikúra.

    - Reklama -

    Pokud vás už vaše stálice laků na nehty nudí, přichází ideální čas nechat se inspirovat letošními predikcemi trendů. Vedou sice umírněnější tvary, u odstínů a jednotlivých stylů se však opravdu vyřádíte. Žádný strach, módní nadšenci se shodli i na více klasických kombinacích, se kterými se nemusíte stydět ani na jednání v kanceláři. Obecně však letošní trendy přináší čerstvý vítr do plachet.

    Magnetické nehty znovu v módě. Tentokrát jsou ale propracovanější

    Napříč sociálními sítěmi se tvůrci nehtových designů shodují na popularitě cat eye laků. Jedná se nejčastěji o gel laky, obsahující složku, která reaguje na magnet. Díky němu vytváří barva na nehtech originální výsledek. Ten trochu připomíná magnetické laky z éry 2010s, tentokrát jde ale o něco sofistikovanější efekt. Odstín pak nehraje roli, nejčastější je ale tygří zlato-hnědá barva.

    Zdroj: Daily Charme, Gelish

    - Reklama -

    V kurzu budou v roce 2025 i takzvané glazed nails. Jak napovídá jejich název, mají připomínat cukrovou polevu na donutech. Designu dodala popularitu modelka Hailey Bieber, letos mají ale nehty v přirozené barvě s mírným odleskem obecně vystřelit raketově vzhůru. Cukrového looku dosáhnete nejsnadněji lešticím pigmentem, praktičtější ale bude zajít si k profesionálům.

    Barva roku dobývá také nehtový design. Dostala se i do laků na nehty

    V následujících měsících zajásají také milovníci přirozených tvarů nehtů. Přehnaně dlouhé a zvláštně zakončené nehty jsou spíše na ústupu. V módě bude oválový tvar kombinující praktičnost a eleganci. Zapomínat nesmíme ani na Mocha Mousse, barvu roku 2025. Značky jako Chanel nebo O.P.I. okamžitě přispěchaly s novými produkty a jejich odstíny jsou opravdu na jedničku.

    Zdroj: O.P.I., Chanel

    Francouzská manikúra nestárne. Design ale můžete vylepšit

    Trend, kterému rozhodně dáváme palec nahoru, je různými prvky ozvláštněná francouzská manikúra. Samotná klasika asi jen tak z módy nevyjde, ovšem verze nadčasového designu obohacená o barvy, ombré efekty, kresby nebo kamínky je skutečným hitem. Vyřádí se na nich proto zastánci ikonicky výrazných nehtů, ale také ti, kteří preferují více klasický výsledek.

    Šňůru predikcí zakončuje modrá barva. Škálu odstínů denim blue najdete v nabídce mnoha značek, jmenovitě třeba Essie, Hermès nebo Dior. Nehty v těchto podtónech vyniknou i se stříbrnými detaily, případně stejně laděnými doplňky. „Denimově“ modré tóny působí skoro až neutrálně, ale přitom dodávají šmrnc a zajímavý nádech. Určitě se proto vyplatí nějaký z nich vyzkoušet.

    Zdroj: Essie, Hermès

    Zdroje: Who What Wear, Allure, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―