Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ani tvary, barvy a designy nehtů neunikly tradičním predikcím trendů. Letos si na své přijdou milovníci šíleností i ti, preferující umírněnější vzhled. Jedno je ovšem jisté, dlouhé špičaté nehty či takzvané coffin nails zůstávají v loňském roce. Na scénu nastupují magnetické nehty, nová barva roku nebo vy lepšená francouzská manikúra.

    Pokud vás už vaše stálice laků na nehty nudí, přichází ideální čas nechat se inspirovat letošními predikcemi trendů. Vedou sice umírněnější tvary, u odstínů a jednotlivých stylů se však opravdu vyřádíte. Žádný strach, módní nadšenci se shodli i na více klasických kombinacích, se kterými se nemusíte stydět ani na jednání v kanceláři. Obecně však letošní trendy přináší čerstvý vítr do plachet.

    Magnetické nehty znovu v módě. Tentokrát jsou ale propracovanější

    Napříč sociálními sítěmi se tvůrci nehtových designů shodují na popularitě cat eye laků. Jedná se nejčastěji o gel laky, obsahující složku, která reaguje na magnet. Díky němu vytváří barva na nehtech originální výsledek. Ten trochu připomíná magnetické laky z éry 2010s, tentokrát jde ale o něco sofistikovanější efekt. Odstín pak nehraje roli, nejčastější je ale tygří zlato-hnědá barva.

    Zdroj: Daily Charme, Gelish

    V kurzu budou v roce 2025 i takzvané glazed nails. Jak napovídá jejich název, mají připomínat cukrovou polevu na donutech. Designu dodala popularitu modelka Hailey Bieber, letos mají ale nehty v přirozené barvě s mírným odleskem obecně vystřelit raketově vzhůru. Cukrového looku dosáhnete nejsnadněji lešticím pigmentem, praktičtější ale bude zajít si k profesionálům.

    Barva roku dobývá také nehtový design. Dostala se i do laků na nehty

    V následujících měsících zajásají také milovníci přirozených tvarů nehtů. Přehnaně dlouhé a zvláštně zakončené nehty jsou spíše na ústupu. V módě bude oválový tvar kombinující praktičnost a eleganci. Zapomínat nesmíme ani na Mocha Mousse, barvu roku 2025. Značky jako Chanel nebo O.P.I. okamžitě přispěchaly s novými produkty a jejich odstíny jsou opravdu na jedničku.

    Zdroj: O.P.I., Chanel

    Francouzská manikúra nestárne. Design ale můžete vylepšit

    Trend, kterému rozhodně dáváme palec nahoru, je různými prvky ozvláštněná francouzská manikúra. Samotná klasika asi jen tak z módy nevyjde, ovšem verze nadčasového designu obohacená o barvy, ombré efekty, kresby nebo kamínky je skutečným hitem. Vyřádí se na nich proto zastánci ikonicky výrazných nehtů, ale také ti, kteří preferují více klasický výsledek.

    Šňůru predikcí zakončuje modrá barva. Škálu odstínů denim blue najdete v nabídce mnoha značek, jmenovitě třeba Essie, Hermès nebo Dior. Nehty v těchto podtónech vyniknou i se stříbrnými detaily, případně stejně laděnými doplňky. „Denimově“ modré tóny působí skoro až neutrálně, ale přitom dodávají šmrnc a zajímavý nádech. Určitě se proto vyplatí nějaký z nich vyzkoušet.

    Zdroj: Essie, Hermès

    Zdroje: Who What Wear, Allure, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Trendy nehty ovládl rok 2025. Diktuje barvu džínoviny i odstín Mocha Mousse

    ― Reklama ―

    Ani tvary, barvy a designy nehtů neunikly tradičním predikcím trendů. Letos si na své přijdou milovníci šíleností i ti, preferující umírněnější vzhled. Jedno je ovšem jisté, dlouhé špičaté nehty či takzvané coffin nails zůstávají v loňském roce. Na scénu nastupují magnetické nehty, nová barva roku nebo vy lepšená francouzská manikúra.

    Pokud vás už vaše stálice laků na nehty nudí, přichází ideální čas nechat se inspirovat letošními predikcemi trendů. Vedou sice umírněnější tvary, u odstínů a jednotlivých stylů se však opravdu vyřádíte. Žádný strach, módní nadšenci se shodli i na více klasických kombinacích, se kterými se nemusíte stydět ani na jednání v kanceláři. Obecně však letošní trendy přináší čerstvý vítr do plachet.

    Magnetické nehty znovu v módě. Tentokrát jsou ale propracovanější

    Napříč sociálními sítěmi se tvůrci nehtových designů shodují na popularitě cat eye laků. Jedná se nejčastěji o gel laky, obsahující složku, která reaguje na magnet. Díky němu vytváří barva na nehtech originální výsledek. Ten trochu připomíná magnetické laky z éry 2010s, tentokrát jde ale o něco sofistikovanější efekt. Odstín pak nehraje roli, nejčastější je ale tygří zlato-hnědá barva.

    Zdroj: Daily Charme, Gelish

    V kurzu budou v roce 2025 i takzvané glazed nails. Jak napovídá jejich název, mají připomínat cukrovou polevu na donutech. Designu dodala popularitu modelka Hailey Bieber, letos mají ale nehty v přirozené barvě s mírným odleskem obecně vystřelit raketově vzhůru. Cukrového looku dosáhnete nejsnadněji lešticím pigmentem, praktičtější ale bude zajít si k profesionálům.

    Barva roku dobývá také nehtový design. Dostala se i do laků na nehty

    V následujících měsících zajásají také milovníci přirozených tvarů nehtů. Přehnaně dlouhé a zvláštně zakončené nehty jsou spíše na ústupu. V módě bude oválový tvar kombinující praktičnost a eleganci. Zapomínat nesmíme ani na Mocha Mousse, barvu roku 2025. Značky jako Chanel nebo O.P.I. okamžitě přispěchaly s novými produkty a jejich odstíny jsou opravdu na jedničku.

    Zdroj: O.P.I., Chanel

    Francouzská manikúra nestárne. Design ale můžete vylepšit

    Trend, kterému rozhodně dáváme palec nahoru, je různými prvky ozvláštněná francouzská manikúra. Samotná klasika asi jen tak z módy nevyjde, ovšem verze nadčasového designu obohacená o barvy, ombré efekty, kresby nebo kamínky je skutečným hitem. Vyřádí se na nich proto zastánci ikonicky výrazných nehtů, ale také ti, kteří preferují více klasický výsledek.

    Šňůru predikcí zakončuje modrá barva. Škálu odstínů denim blue najdete v nabídce mnoha značek, jmenovitě třeba Essie, Hermès nebo Dior. Nehty v těchto podtónech vyniknou i se stříbrnými detaily, případně stejně laděnými doplňky. „Denimově“ modré tóny působí skoro až neutrálně, ale přitom dodávají šmrnc a zajímavý nádech. Určitě se proto vyplatí nějaký z nich vyzkoušet.

    Zdroj: Essie, Hermès

    Zdroje: Who What Wear, Allure, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―