Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Ve své podzimní kampani se Tommy Hilfiger rozhodl oslavovat rodinný život a pouta, která s sebou nese. Zapojil do ní proto několik slavných osobností, které nechal vyfotit s jejich přáteli, dětmi a dalšími příbuznými. Vyzdvihnout tak chtěl své klasické, ale moderní návrhy znázorňující současnou Ameriku.

    Klíčovým prvkem letošní podzimní kampaně módní společnosti Tommy Hilfiger jsou rodinné vztahy. Značka tím chtěla zdůraznit nejen důležitost takových pout, ale také své nejnovější kousky. Podle vlastního prohlášení totiž firma dokáže obléci jak batolata, dospělé, tak seniory. Zároveň si přála podtrhnout DNA Spojených států amerických, a to zapojením různých odstínů červené, modré a bílé.

    „Spojili jsme skupinu jedinečných talentovaných přátel a rodin, jejichž silná pouta a nekončící podpora mi připomínají sílu mých vlastních vztahů,“ okomentoval podzimní kampaň návrhář Tommy Hilfiger. Na focení si totiž přizval několik slavných osobností a jejich nejbližší. Patří mezi ně hudebník Quincy Jones, zpěvačka SZA, modelky Paloma Elsesser, Amber Valletta nebo Devon Aoki a její bratr a DJ Steve Aoki.

    Fotografie podzimní kolekce pak zachycují rodiny, jak si povídají, užívají si klidného víkendu nebo se na sebe jen láskyplně dívají. Hlavními prvky jsou především svršky, jako například slavná „puffer“ bunda, původně navržená Hilfigerem v 90. letech. Nyní ji ovšem značka zmodernizovala, upravila její střih a vytvořila ji v několika jasných barvách. Kromě toho kolekci doprovází také pro podzim tak typický tartan.

    Přál jsem si ukázat skutečné rodiny, a ne pouze modelky, míní Hilfiger

    Nepřehlédnutelná je také kombinace červené, modré a bílé, která evokuje vlajku Spojených států amerických. „Naše hlavní hodnoty byly vždy spojeny s rodinou. Před pár lety jsme měli úspěšnou rodinnou kampaň. Proto jsme chtěli představit americké rodiny spojené s hudbou i módou,“ vysvětlil propojení rodiny a Ameriky Hilfiger. Zdůraznil rovněž, že si přál vyfotit reálné rodiny, a ne modelky, které ji poouze předstírají. Návrhy pro zákazníky různého věku pak nedávno značka představila také v kampani Classics Reborn.

    Současná reklama pak pomocí intimních a osobních fotografií zachycuje radost, optimismus, lásku a blízkost, která z rodin vyzařuje. Klasické návrhy Tommy Hilfiger tak obléklo například i 21 příbuzných producenta Quincy Jones, sourozenci, matka, babička a synovec modelky Palomy Elsesser nebo děti, matka a partner modelky Amber Valletta. „Chceme připomenout, že rodina a přátelé by měli držet pospolu,“ doplnil Hilfiger.

    Zdroje: WWD, HypeBeast, BusinessWire, Instagram, YouTube

    Tommy Hilfiger věnoval podzimní kampaň rodinám. Oblékl je do kousků evokujících moderní Ameriku

    Najděte o prázdninách své nové já. Vyberte si z trendy letních estetik

    Letošní letní trendy nabízejí jedinečnou příležitost. Dělí se totiž do rozdílných specifických stylů, nabízejících možnost najít o prázdninách své nové já. Jen díky pár kouskům se z vás může stát preppy sportovec, postava z Westernu, boho víla nebo business casual girl boss.

    Missoni prostupuje hlouběji do světa pánské módy. Značí to jeho návrat na Pitti Uomo

    Známá italská značka Missoni se rozhodla přepracovat svůj přístup k pánské módě. Hodlá jí totiž do budoucna věnovat mnohem větší pozornost. Vytvořila proto svěží a uvolněnou kolekci pro jaro a léto 2025. Návrhy představila na jedné z hlavních událostí pánské módy, tedy Pitti Uomo ve Florencii.

    Vyměňte moře za jezera. Vychutnejte si utajený luxus i ničím nerušenou přírodu

    Uzměte si pro sebe letos v létě kousek luxusního ráje. Vyměňte přeplněné pláže u moře za poklidné břehy dech beroucích jezer. Čekat na vás budou romantické loďky, prvotřídní kuchyně i poklidná příroda s jedinečnými výhledy. Vyberte si, u jakého vodního zrcadla si o prázdninách konečně vydechnete.

    Módní novinky v kostce: Calvin Klein vstupuje do nové éry a Paris Hilton spolupracuje s Absolut

    Společnost Calvin Klein prochází změnami, které ji opět dovedou až na runway. Značka Pharrella Williams Humanrace zase vytvoří speciální produkty společně s Dover Street Parfums Market. Novou spolupráci oslavuje také Paris Hilton, a to s výrobcem vodky Absolut. Velkou novinkou je rovněž nová nákupní platforma luxusního zboží Mile.