Více

    ― Reklama ―

    Nová beauty teorie, stvořená v zákoutí TikToku, slibuje krásu pro každého. Tvrdí totiž, že pokud měl někdo dosud pocit, že mu to nesluší, může za to pouze špatná volba make-upu. Na základě správně určeného kontrastu vlasů, očí a pleti však může být vše jinak. Slibný koncept ovšem čelí kritice, označující ho za diskriminující.

    Teorie barev není v beauty a módním světě žádnou novinkou. Na špičku TikTok trendů se dostala také letos, a to v podobě takzvané colour analysis. Nyní ovšem známé sociální síti kraluje jiný koncept, rovněž založený na odstínech. Tentokrát se však soustředí na úroveň kontrastu. Tvrdí totiž, že na základě rozdílu mezi tóny vlasů, očí a pleti dokáže určit správný make-up pro každého.

    Koncept zpopularizovala francouzská make-up umělkyně Aliénor, která k němu vytvořila i v současnosti populární filtr. Považuje ho za nástroj, který konečně dopřeje sebevědomí všem ženám. Ukáže jim totiž, jaký make-up se k nim hodí, a učiní je tak krásnějšími. Rozlišuje pak mezi třemi základními typy kontrastu, a to nízkým, středním a vysokým (v angličtině tedy low, medium, and high).

    Zdroj: Profimedia

    Nová teorie slibuje sebevědomí pro každého. Místo toho ho části společnosti shazuje

    Pokud patříte do kategorie nízkého kontrastu, pak je vaše barva pleti, vlasů a očí podobného tónu, nezáleží jakého. Naopak pokud se výrazně liší, zapadnete do skupinky vysokého kontrastu. Autorka konceptu pak ke každému z typů radí specifický make-up. Majitelky nevýrazného kontrastu mají zůstat u no-makeup looku, aby jejich obličej okolí vnímalo jako celek a nic na něm „nevyčnívalo“.

    Obličejům s vysokým kontrastem pak bude dle teorie nejvíce slušet výrazný make-up, jako jsou kouřové oční stíny či rudá rtěnka. Střed by se měl zase soustředit na lehké zvýraznění tváří a rtů. Navzdory své popularitě ovšem trend čelí i silné kritice. Ta mu vytýká, že se přiživuje na nejistotách žen a podporuje masový prodej produktů, slibujících sebevědomí, stojící pouze na vzhledu.

    @alieenor Réponse à @Ashleyvdk The best way you can feel like yourself when wearing makeup is understanding your contrast level #contrastlevel #highcontrast #annehathaway #maralafontan #inestazi #monicabellucci #highcontrastmakeup #darkhair #contrast #colorseasonanalysis @Mara Lafontan @INES TAZI ♬ son original – Alieenor 🧡

    Kromě toho vychází filtr z eurocentrických standardů krásy. Svou pleť totiž přirovnáte jen ke třem variantám, světlé, střední a tmavé. Dle jeho logiky navíc lidé s tmavší pletí automaticky spadají do nízkého kontrastu. Tím pádem tvrdí, že jim nikdy nebude slušet výrazný make-up. Koncept byl sice dobře míněný, nevědomky však upřednostňuje jednu skupinu lidí, bílé Evropany, nad druhou.

    Zdroje: Mashable, S Magazine Official, Glamour UK, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok tentokrát šlápl vedle. Trendy teorie kontrastního make-upu vyvolává kritiku

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nová beauty teorie, stvořená v zákoutí TikToku, slibuje krásu pro každého. Tvrdí totiž, že pokud měl někdo dosud pocit, že mu to nesluší, může za to pouze špatná volba make-upu. Na základě správně určeného kontrastu vlasů, očí a pleti však může být vše jinak. Slibný koncept ovšem čelí kritice, označující ho za diskriminující.

    - Reklama -

    Teorie barev není v beauty a módním světě žádnou novinkou. Na špičku TikTok trendů se dostala také letos, a to v podobě takzvané colour analysis. Nyní ovšem známé sociální síti kraluje jiný koncept, rovněž založený na odstínech. Tentokrát se však soustředí na úroveň kontrastu. Tvrdí totiž, že na základě rozdílu mezi tóny vlasů, očí a pleti dokáže určit správný make-up pro každého.

    Koncept zpopularizovala francouzská make-up umělkyně Aliénor, která k němu vytvořila i v současnosti populární filtr. Považuje ho za nástroj, který konečně dopřeje sebevědomí všem ženám. Ukáže jim totiž, jaký make-up se k nim hodí, a učiní je tak krásnějšími. Rozlišuje pak mezi třemi základními typy kontrastu, a to nízkým, středním a vysokým (v angličtině tedy low, medium, and high).

    Zdroj: Profimedia

    - Reklama -

    Nová teorie slibuje sebevědomí pro každého. Místo toho ho části společnosti shazuje

    Pokud patříte do kategorie nízkého kontrastu, pak je vaše barva pleti, vlasů a očí podobného tónu, nezáleží jakého. Naopak pokud se výrazně liší, zapadnete do skupinky vysokého kontrastu. Autorka konceptu pak ke každému z typů radí specifický make-up. Majitelky nevýrazného kontrastu mají zůstat u no-makeup looku, aby jejich obličej okolí vnímalo jako celek a nic na něm „nevyčnívalo“.

    Obličejům s vysokým kontrastem pak bude dle teorie nejvíce slušet výrazný make-up, jako jsou kouřové oční stíny či rudá rtěnka. Střed by se měl zase soustředit na lehké zvýraznění tváří a rtů. Navzdory své popularitě ovšem trend čelí i silné kritice. Ta mu vytýká, že se přiživuje na nejistotách žen a podporuje masový prodej produktů, slibujících sebevědomí, stojící pouze na vzhledu.

    @alieenor Réponse à @Ashleyvdk The best way you can feel like yourself when wearing makeup is understanding your contrast level #contrastlevel #highcontrast #annehathaway #maralafontan #inestazi #monicabellucci #highcontrastmakeup #darkhair #contrast #colorseasonanalysis @Mara Lafontan @INES TAZI ♬ son original – Alieenor 🧡

    Kromě toho vychází filtr z eurocentrických standardů krásy. Svou pleť totiž přirovnáte jen ke třem variantám, světlé, střední a tmavé. Dle jeho logiky navíc lidé s tmavší pletí automaticky spadají do nízkého kontrastu. Tím pádem tvrdí, že jim nikdy nebude slušet výrazný make-up. Koncept byl sice dobře míněný, nevědomky však upřednostňuje jednu skupinu lidí, bílé Evropany, nad druhou.

    Zdroje: Mashable, S Magazine Official, Glamour UK, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Přestaňte si stěžovat, vzkazuje TikTok. Nový trend odhaluje každodenní privilegia

    Zdá se, že se platforma TikTok, proslulá generováním často škodlivých trendů, snaží s blížícím se koncem roku začít novou kapitolu. Na čistou stránku otočila pomocí čerstvého konceptu, upozorňujícího na privilegia mnohých z nás. Autoři krátkých videí totiž poukazují na banálnost zdánlivě otravných problémů běžných dní.

    Kariéra supermodelky a vysněný šatník k tomu. Jasmine Tookes představuje vrchol módní inspirace

    Jasmine Tookes si možná pamatujete jako stálici Victoria's Secret shows, kam se vrátila i minulý měsíc. Kariérní portfolio modelky se však rychle rozrůstá, buduje vlastní oděvní značku a užívá si statusu hvězdy sociálních sítí. Věrné fanoušky si získala zejména inspirativními videy o líčení a péči o pleť, ale také elegantními outfity z červeného koberce.

    Kabelky, na kterých postavíte celý outfit. Odhalte it bags letošního podzimu

    Trendy podzimního outfitu dosáhnete nespočtem způsobů. Jedním ze zaručených taktik je investice do jedné z mnoha populárních kabelek, takzvané it bag. Váš look okamžitě pozvedne na vyšší úroveň a zaručí tak nejen stylový podzim. Objevte top tašky letošního podzimu, kterým kralují modely Brooklyn a Arcadie.

    Chlad nemá šanci. Podzimní dovolená láká na spa i útulnou atmosféru

    Vytoužený odpočinek nemusíte nechávat pouze na sluncem prosycené a teplé dny. Každé roční období nabízí typ útěku, který vás zláká na svá specifika. Podzimní dovolená vás zláká na útulnou atmosféru, definovanou praskajícím krbem, starým nábytkem či luxusním spa. S takovou výbavou nemá nepříjemný venkovní chlad šanci.

    Chci otevřít nůžky, definující normálnost. Prádlo je nástroj pro sebeobjevování, míní Karolína Černá z Sheio

    Erotické spodního prádlo Sheio odkrývá nejen rozkrok, ale také zatvrzelá společenská tabu. Návrhářka Karolína Černá začala své crotchlessky prodávat proto, že na českém trhu nemohla najít produkt, ve kterém by se cítila sama sebou. Rozhodla se proto vytvořit nabídku dokazující, že sexy prádlo nemusí být projevem vulgárnosti, ale nástrojem pro intimitu a sebepoznání.

    Z hor a běžeckých tratí do ulic. Obuv našich tatínků oslovuje generaci Z i Alfa

    Obuv, která dříve sloužila především pro outdoorové aktivity a náročné sportovní výkony, v současnosti dobývá ulice metropolí. Značky jako Salomon a Asics, které jsme kdysi vnímali hlavně jako praktické volby našich rodičů, se nyní těší oblibě mezi generacemi Z a Alfa. 

    Buďte o krok napřed. S fashion YouTube kanály získáte titul módního experta

    Scrollování na Instagramu může kromě estetického potěšení přinést i povědomí o nejnovějším módním dění. Jen těžko se na něm však dozvíte hlubší myšlenky nebo poodkryjete složitější koncepty. Pro prohloubení módního vzdělání jsou ideální spíše trendy komentátorské YouTube kanály, specializující se na rozlišná témata.

    Značky Prada i Adidas vyhrály nad nepřející ekonomikou. Moncler však ztrácí prodeje

    Současná ekonomická situace se kvůli stagnující poptávce v Číně příliš nelepší. Některým značkám se ovšem podařilo nad nepřejícími podmínkami vyhrát. Růst tak v uplynulém čtvrtletí zaznamenala módní skupina Prada i německá společnost Adidas. O část prodejů ovšem v posledních třech měsících přišel Moncler.

    Nestárnoucí historické beauty rutiny. Kosmetické rituály slavných žen inspirují dodnes

    Ačkoliv historie nebyla k ženám vždy spravedlivá, najdeme v ní spoustu ikonických jmen, ze kterých dodnes čerpáme inspiraci. Obzvlášť v oblasti self care slouží beauty rutiny slavných žen jako klíčová předloha. Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor či dokonce Kleopatra nedaly dopustit na své kosmetické postupy, zaručující perfektní vzhled.

    Svět designu válcuje kvalitní sklo. Láme první příčky interiérových trendů

    Sklo se v letošním roce stává nezbytným prvkem moderního designu. Průhlednost, lesk a eleganci tohoto materiálu využívají největší světoví designéři, přetvářející obyčejné prostory v umělecké galerie. Propojení estetiky a funkčnosti je klíčem k důvodu, proč sklo dominuje současným interiérovým trendům. 

    Vánoce už visí ve vzduchu. Značky vydávají první sváteční kampaně

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale's tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Udržte se v teple s aktuálními trendy. Podzim 2024 definují eklektické šály

    Šála patří společně s pumpkin spice latte a huňatými svetry mezi nejzásadnější podzimní pomocníky. Praktický doplněk však každý rok zásadně ovlivní současné módní trendy. Letos jim dominuje eklektický styl, zahrnující různorodé modely. Zazáříte proto s dlouhou Acne Studios klasikou, ale i více nezvyklými variantami.

    Značka Abercrombie & Fitch v centru dění. Její bývalý šéf čelí obvinění z obchodování se sexem

    Módní svět upírá pozornost na známou americkou značku Abercrombie & Fitch. Důvodem však není zajímavá kampaň, ani nová kolekce, nýbrž zločin. Bývalý dlouholetý šéf firmy Mike Jeffries byl totiž obviněný z obchodování se sexem a organizování mezistátní prostituce. Samotná značka ovšem spojitost odmítá.

    CFDA Fashion Awards přivítaly módní ikony. Cenu si odnesla Rachel Scott z Diotima

    Na letošních CFDA Fashion Awards se tradičně setkaly nejen slavné osobnosti, ale hlavně největší ikony módního světa. Své pečlivě vybrané outfity předvedly na slavnostní večeři, koktejlovém večírku i samotném předávání cen. Jednu z nich si mimo jiné odnesla i návrhářka Rachel Scott, a to za tvorbu pro svou značku Diotima.

    Zapomeňte na ohrané Y2K. Současné trendy ovládá futuristická estetika Y3K

    Styl z počátku 21. století, známý také jako Y2K, ovládl v posledních měsících nejen módní průmysl. Zdá se ovšem, že se na scéně objevila jeho vážná konkurence. Na oblibě totiž narůstá estetika s názvem Y3K. Jedná se o futuristický trend, odrážející pokrok moderních technologií, umělou inteligenci i dystopickou budoucnost.

    Módní novinky v kostce: Charlie XCX propaguje Converse a Beyoncé láká na nový parfém

    Converse si za tvář své vánoční kampaně vybral zpěvačku Charlie XCX. Beyoncé překvapila vydáním parfému Cé Lumière a Christian Louboutin přichystal spolupráci s Coco Brandolini d'Adda. Los Angeles plánuje novou edici fashion weeku a italské město Prato bojuje se zhoršujícími se podmínkami tamních pracovníků módního průmyslu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―