Americký umělec Bruno Levy, který v minulosti spolupracoval například se značkou Hermès nebo Adidas, přichází s novým módní brandem Cigarettes. Svoji prvotinu chce věnovat každému, nehledě na pohlaví. Do popředí aktuální kolekce postavil barevné kardigany s lebkami nebo japonskými draky. O oblečení a obrazcích na něm smýšlí podobně jako o tetování na těle.

Umělec a tatér, který sídlí v brooklynském Bandit Studiu, vydává svou první módní značku s názvem Cigarettes Bruno Levy. Jedná se o jeho první samostatný počin ve světě módy. V minulosti už ale také spolupracoval na projektech se značkami Hermès, Adidas nebo Cole Haan.

Foto: Cigarettes Bruno Levy

„Chtěl jsem expandovat do různých odvětví. Během svého života jsem vystřídal několik různých kariér. V jistém smyslu mám pocit, že Cigarettes je pro mě způsob, jak spojit spoustu věcí, které mě zajímaly,“ řekl Levy o uvedení značky na trh.

Inspiraci našel v Japonsku

Cigarettes se specializuje především na svetry, trička, kalhoty a košile. To vše v barevném, leč drsném stylu. Levy vysvětlil, že kardigany, které jsou k dispozici v široké škále barev, jsou hlavními produkty značky. A je opravdu o co stát! Inspiraci pro tento styl čerpal ze svého pobytu v Japonsku, konkrétně z japonských bund typu bomber, které začal předělávat do stylu kardiganu.

Foto: Cigarettes Bruno Levy

„Jsem převážně tatér. Posledních osm let svého života se věnuji tetování a bundy jsem vnímal spíše jako rozšíření své profese. Umístění, měřítko a způsob, jakým vnímáme obrazce na oblečení, jsou velmi podobné způsobu, jakým je tetování vnímáno na těle,“ popsal Bruno svoje emoce.

Foto: Cigarettes Bruno Levy

Hlavním cílem značky bylo vytvořit bezpohlavní kolekci. Oblečení je vyráběno na zakázku tak, aby se minimalizovalo plýtvání a snížilo se množství nadbytečného zboží. Proto je možné, že si na svůj kousek budete muset chvíli počkat. Všechny oděvy naleznete na internetových stránkách. Košile a kardigany pořídíte přibližně za 10 tisíc korun.

„Hodně jsem se snažil vytvořit kolekci, kterou by chtěl nosit každý. Kolekci, která se nebude rozdělovat na pánské nebo dámské oblečení, protože je pro mě jako pro spotřebitele těžké najít něco, co je uprostřed, kde se můžu vyjádřit, ale zároveň to není úplně neutrální,“ dodal.

Zdroj: WWD, Cigarettes

Tattoo umělec Bruno Levy uvádí na trh módní značku Cigarettes

Kampaň Gucci Horsebit 1955 inovuje vlastní historii. Klasickou kabelku představí po svém tři známé tváře

V nejnovější kampani se společnost Gucci rozhodla propojit vlastní historii s osobnostmi třech hvězdných umělkyň. Různé varianty klasické kabelky Horsebit 1955 proto představí Halle Bailey, Hanni a Julia Garner. Každá ikonické tašce vnukla vlastní styl.

Jaro i léto v jednom flakonu. Přivítejte slunečné dny s novým parfémem

Jarní měsíce jsou tu a s nimi i teplé dny, plné slunce a zábavy. A co by mohlo být lepšího než si užít sezónu s dokonalou vůní? V tomto článku se podíváme na nejatraktivnější parfémy pro teplé dny. Od osvěžujících citrusových vůní až po květinové esence, které vám dodají potřebnou dávku svěžesti a energie. Ať už jste na pláži, v kanceláři nebo venku s přáteli, tyto parfémy vás budou provázet po celý den.

Neviditelné šaty nebo látka co mění barvy. Futuristické materiály mění pravidla oděvu

Začínáme si uvědomovat, že naše planeta už dlouho nedokáže udržet tempo s rychlostí módního průmyslu a současná situace není dlouhodobě udržitelná. Bude ještě chvíli trvat, než dokážeme ve většině nahradit materiály jako bavlna nebo polyester, ale už teď v laboratořích vznikají textilie, které nabízí víc než jen řešení. Nabízí budoucnost.