Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    S bohatstvím přichází odpovědnost, a to nejen vůči sobě, ale také vašim investicím. Každá volba, kterou jako majetný jedinec učiníte, nese svou cenu a potenciální odměnu. Díky inovativní investiční platformě máte příležitost vstoupit do světa, který byl kdysi vyhrazený jen pro nejvyšší elitu. Otevřete dveře k unikátním dílům, která finančně posílí vaše portfolio a přinesou přitažlivou radost z krásy.

    Kdo se zajímá o luxusní zboží, potvrdí, že se nejedná o levnou záležitost. Někdy tak musíte volit mezi svými vášněmi, abyste si mohli dopřát to, co máte nejraději. Pokud si ale pohráváte s myšlenkami na luxusní předměty v hodnotě několika milionů dolarů, pak jistě víte, že často není dost peněz ani na to uskutečnit jediný nákup.

    Cenné obrazy jsou zkrátka cenné

    Jean Michel Basquiat, Vincent Van Gogh, Claude Monet nebo Andy Warhol. Všechna tato jména moc dobře známe. Nebo je přinejmenším znají opravdoví milovníci umění. Jenže ti, co nesedí na milionech dolarů, nemají jinou možnost než sedět stranou a sledovat jejich umění z povzdálí. Co kdyby ale existoval způsob, jak se může každý zapojit do svého milovaného umění, aniž by utrácel peníze, které nemá?

    Zdroj: Unsplash

    Podobného snu dosáhnete například nákupem dílčích akcií výtvarného umění. Jedná se o formu kolektivního vlastnictví, která může fungovat jako prostředek k budování vaší vlastní umělecké sbírky i jako lukrativní investiční příležitost.

    Jak tradiční nákup uměleckých děl funguje?

    Obvykle se všechna velká díla objevují na aukcích nebo jiné formě prodeje uměleckých děl. Investoři na podobných událostech přihazují a doufají, že to budou oni, kdo si umělecké dílo odnese. Ještě předtím je však zapotřebí, aby si každý z nich vybudoval odborné znalosti.

    Potřeba je naučit se identifikovat umělecká díla se slušnou vyhlídkou na dobré zhodnocení. To je ovšem know-how, které nezískáte přes noc, jeho zisk může trvat i několik let a stát spoustu peněz. Další významnou bariérou jsou už zmíněné peníze.

    I když jich máte dost, na investici do slavného uměleckého díla jich potřebujete v řádech statisíců nebo dokonce milionů dolarů. Výsledkem je, že kromě nejbohatší vrstvy se investic do výtvarného umění tradičním způsobem nezúčastní nikdo jiný. Potvrzují to také data společnosti Knight Frank.

    Každá investice se počítá. Stačí si vybrat z už předem vytipovaných děl

    Hodnota vašeho majetku nemusí být nevyčíslitelná, ani ze sebe nemusíte udělat experta na umění. Odborníci ze společnosti Masterworks se sídlem v New Yorku totiž tento krok splní za vás. Vyberou umělce a umělecká díla, která mají podle nich největší šanci na zhodnocení a dílo zakoupí. Poté podají nabídkový oběžník Komisi pro cenné papíry a burzy, který umožní do nich komukoli investovat.

    Zdroj: Unsplash

    To je okamžik, kdy do hry vstupuje běžný investor, jako jste například vy. Nakoupíte akcie uměleckého díla, které společnost drží. Jednotlivé akcie přitom začínají už na 20 dolarech, takže není příliš komplikované stát se spoluvlastníkem vybraného obrazu. Jako vlastník můžete s akciemi na platformě Masterworks začít obchodovat. Druhou možností je počkat, až společnost dílo po několika letech prodá.

    Umění stoupá na ceně. Stalo se oblíbeným herním polem ultra bohatých

    Stejně jako u všech investic, výsledek je nejistý a úspěch vám nikdo zaručit nemůže. Ale trh s uměním je doménou ultra bohatých, takže do něj proudí obrovské množství peněz. Výsledkem je masivní růst cen, a to také v případě, že ostatní třídy aktiv mají klesající tendenci. Vyhlídky jsou tedy pozitivní.

    Investicím se meze nekladou. Výtvarná díla jsou špičkou luxusu

    Jako jedinec máte k dispozici řadu investičních příležitostí, které mohou pomoci oživit vaše portfolio a zvýšit šance na dosažení finančních cílů. Investovat můžete do tradičních komodit, jako jsou zlato nebo ropa. Peníze můžete vložit také do šperků, nemovitostí, dluhopisů nebo kryptoměn, jako je Bitcoin nebo Ethereum.

    Teď už ale víte, že je možné si koupit také kus hodnotného obrazu a použít ho jako investiční nástroj, aniž byste museli být na začátku investice velmi bohatí. Jedná se tedy o vynikající způsob, jak zlepšit své finanční vyhlídky a podpořit luxusní život, po němž toužíte. Navíc je to i jistá prestiž, říct přátelům, že vlastníte obraz od Pabla Picassa nebo Francise Bacona. Co může být luxusnějšího?

    Zdroje: Luxatic, Masterworks, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Svůj majetek můžete obohatit o vzácné umění. Staňte se spoluvlastníkem a vydělávejte

    ― Reklama ―

    S bohatstvím přichází odpovědnost, a to nejen vůči sobě, ale také vašim investicím. Každá volba, kterou jako majetný jedinec učiníte, nese svou cenu a potenciální odměnu. Díky inovativní investiční platformě máte příležitost vstoupit do světa, který byl kdysi vyhrazený jen pro nejvyšší elitu. Otevřete dveře k unikátním dílům, která finančně posílí vaše portfolio a přinesou přitažlivou radost z krásy.

    Kdo se zajímá o luxusní zboží, potvrdí, že se nejedná o levnou záležitost. Někdy tak musíte volit mezi svými vášněmi, abyste si mohli dopřát to, co máte nejraději. Pokud si ale pohráváte s myšlenkami na luxusní předměty v hodnotě několika milionů dolarů, pak jistě víte, že často není dost peněz ani na to uskutečnit jediný nákup.

    Cenné obrazy jsou zkrátka cenné

    Jean Michel Basquiat, Vincent Van Gogh, Claude Monet nebo Andy Warhol. Všechna tato jména moc dobře známe. Nebo je přinejmenším znají opravdoví milovníci umění. Jenže ti, co nesedí na milionech dolarů, nemají jinou možnost než sedět stranou a sledovat jejich umění z povzdálí. Co kdyby ale existoval způsob, jak se může každý zapojit do svého milovaného umění, aniž by utrácel peníze, které nemá?

    Zdroj: Unsplash

    Podobného snu dosáhnete například nákupem dílčích akcií výtvarného umění. Jedná se o formu kolektivního vlastnictví, která může fungovat jako prostředek k budování vaší vlastní umělecké sbírky i jako lukrativní investiční příležitost.

    Jak tradiční nákup uměleckých děl funguje?

    Obvykle se všechna velká díla objevují na aukcích nebo jiné formě prodeje uměleckých děl. Investoři na podobných událostech přihazují a doufají, že to budou oni, kdo si umělecké dílo odnese. Ještě předtím je však zapotřebí, aby si každý z nich vybudoval odborné znalosti.

    Potřeba je naučit se identifikovat umělecká díla se slušnou vyhlídkou na dobré zhodnocení. To je ovšem know-how, které nezískáte přes noc, jeho zisk může trvat i několik let a stát spoustu peněz. Další významnou bariérou jsou už zmíněné peníze.

    I když jich máte dost, na investici do slavného uměleckého díla jich potřebujete v řádech statisíců nebo dokonce milionů dolarů. Výsledkem je, že kromě nejbohatší vrstvy se investic do výtvarného umění tradičním způsobem nezúčastní nikdo jiný. Potvrzují to také data společnosti Knight Frank.

    Každá investice se počítá. Stačí si vybrat z už předem vytipovaných děl

    Hodnota vašeho majetku nemusí být nevyčíslitelná, ani ze sebe nemusíte udělat experta na umění. Odborníci ze společnosti Masterworks se sídlem v New Yorku totiž tento krok splní za vás. Vyberou umělce a umělecká díla, která mají podle nich největší šanci na zhodnocení a dílo zakoupí. Poté podají nabídkový oběžník Komisi pro cenné papíry a burzy, který umožní do nich komukoli investovat.

    Zdroj: Unsplash

    To je okamžik, kdy do hry vstupuje běžný investor, jako jste například vy. Nakoupíte akcie uměleckého díla, které společnost drží. Jednotlivé akcie přitom začínají už na 20 dolarech, takže není příliš komplikované stát se spoluvlastníkem vybraného obrazu. Jako vlastník můžete s akciemi na platformě Masterworks začít obchodovat. Druhou možností je počkat, až společnost dílo po několika letech prodá.

    Umění stoupá na ceně. Stalo se oblíbeným herním polem ultra bohatých

    Stejně jako u všech investic, výsledek je nejistý a úspěch vám nikdo zaručit nemůže. Ale trh s uměním je doménou ultra bohatých, takže do něj proudí obrovské množství peněz. Výsledkem je masivní růst cen, a to také v případě, že ostatní třídy aktiv mají klesající tendenci. Vyhlídky jsou tedy pozitivní.

    Investicím se meze nekladou. Výtvarná díla jsou špičkou luxusu

    Jako jedinec máte k dispozici řadu investičních příležitostí, které mohou pomoci oživit vaše portfolio a zvýšit šance na dosažení finančních cílů. Investovat můžete do tradičních komodit, jako jsou zlato nebo ropa. Peníze můžete vložit také do šperků, nemovitostí, dluhopisů nebo kryptoměn, jako je Bitcoin nebo Ethereum.

    Teď už ale víte, že je možné si koupit také kus hodnotného obrazu a použít ho jako investiční nástroj, aniž byste museli být na začátku investice velmi bohatí. Jedná se tedy o vynikající způsob, jak zlepšit své finanční vyhlídky a podpořit luxusní život, po němž toužíte. Navíc je to i jistá prestiž, říct přátelům, že vlastníte obraz od Pabla Picassa nebo Francise Bacona. Co může být luxusnějšího?

    Zdroje: Luxatic, Masterworks, YouTube

    ― Reklama ―

    Poničené kabelky jako nový symbol luxusu. Deformuje je Chanel, Miu Miu i Gucci

    Poničené kabelky s patinou, škrábanci a zmuchlaným povrchem stojí v centru pozornosti módního světa. Estetika opotřebení se stala vysoce žádoucím znakem vkusu, který komunikuje nadnesenost, zkušenost a jistotu. Taška už dávno neslouží jako nedotknutelný objekt hodný neustálého pečování. Nese stopy pohybu, dotyku a života. Právě v tom spočívá její přitažlivost.

    Venku přituhuje. Kampaň Casablanca Resort 2026 však nemůže být víc hot

    Casablanca vydala novou kampaň ke kolekci Resort 2026. Její inspirací se stalo velkolepé Los Angeles a post múzy si vysloužila modelka a herečka Iris Law, která v ikonické rezidenci Sheats-Goldstein zazářila jako pravá hollywoodská hvězda. Fotografie měly nastínit odlišnou tvář města andělů. Chybí proto prosluněné pláže, wellness lifestyle nebo modrá obloha. 

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―