Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Celebrity měly své místo ve světě módy od nepaměti. Zdá se ovšem, že se trend propojování luxusních značek a herců, sportovců nebo zpěváku čím dál prohlubuje. Není týden, který by nepřinesl novinku o novém ambasadorovi nebo čerstvě natočené kampani. Výjimkou není ani ten současný, odhalující více než jednu novou spolupráci.

    Módní dům Louis Vuitton nově zastoupí herečka Saoirse Ronan

    Luxusní francouzská značka Louis Vuitton například v úterý odhalila svou novou globální ambasadorku. Stala se jí úspěšná herečka Saoirse Ronan. Známá je především z filmů jako Little Women, Lady Bird, Brooklyn nebo Atonement. Za svou kariéru se ji podařilo získat čtyři nominace na Oscara a speciální zmínku v seznamu 10 nejlepších hereček 21. století z The New York Times.

    „Kariéru Saoirse už obdivuji několik let. Vždy mě uchvátí, jak dokáže zahrát své role. Kromě toho se za jejím talentem skrývá úžasná osobnost,“ okomentoval novinku kreativní ředitel značky Nicolas Ghesquiére. Herečka se pak přidá k dalším hvězdným ambasadorům značky, jako je Zendaya nebo zpěvák J-Hope z K-pop skupiny BTS.

    David Yurman odhalil první luxusní řadu šperků. Na pomoc si přizval Michaela B. Jordana

    Další značkou, která se pustila do nové hvězdné spolupráce, je společnost David Yurman. Její vedení se totiž rozhodlo vydat první luxusní řadu pánských šperků. Na pomoc si tak přirozeně pozvalo známou osobnost. Novým globálním ambasadorem David Yurman se tak stal herec Michael B. Jordan.

    „Michael je talentovaný umělec, který projevuje výjimečnou eleganci v každém projektu, do kterého se pustí. Nikdo by tuhle kolekci nevystihl lépe,“ vysvětlila firma svou volbu. Součástí kampaně je krátký film i série fotografií. Řada šperků pak obsahuje 30 kousků, včetně náhrdelníků, náramků, prstenů nebo manžetových knoflíčků.

    Do hloubky oceánu se kvůli Acqua di Giò ponořil herec Aaron Taylor-Johnson

    Známou hvězdu pak do své kampaně zařadila také italská značka Armani. Rozhodla se totiž vytvořit novou reklamu pro svůj ikonický parfém Aqua di Giò. I když jméno nového ambasadora zpočátku skrývala, je už nyní jasné, o koho se jedná. Nejnovější spolupráci totiž zahájila s hercem Aaron Taylor-Johnson.

    Známý herec se pak do kampaně pustil naplno. Podstoupil proto intenzivní trénink, aby se naučil nelehký, ovšem efektní skok do vody. „Potřebuji, aby to opravdu vypadalo, že se daná postava odhodlala svěřit osudu a spadnout do neznáma,“ vysvětlil Taylor-Johnson. Dodal rovněž, že stejným způsobem přistupuje i ke svým rolím, nikdy je tedy nedokáže „dělat jen napůl“.

    Calvin Klein vydal další hvězdnou kampaň. Tentokrát s oblečeným hercem Idris Elba

    Značka Calvin Klein nedávno rozvířila vody odvážnou kampaní, představující nového ambasadora a herce Jeremy Allen White. Pozornost na sebe upoutala především tím, že na fotkách i v krátkých videích pobíhal vysportovaný herec pouze ve spodním prádle. O něco jinou atmosféru pak přináší další jarní reklamní kampaň stejné značky.

    Rovněž se v ní objevil známý herec, a to Idris Elba. Světu ovšem nepředstavuje spodní prádlo, ale klasické kousky jarní kolekce, jako je dlouhý trenčkot, bomber nebo oblek. Známý herec se tak postavil po bok dalším hvězdným ambasadorům, jako je FKA twigs, Hailey Bieber, Jung Kook, Kid Cudi, Jennie nebo Brandon Flynn.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, HypeBeast, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Svět módy se nadále proplétá s celebritami. Překypuje novými hvězdnými kampaněmi

    Celebrity měly své místo ve světě módy od nepaměti. Zdá se ovšem, že se trend propojování luxusních značek a herců, sportovců nebo zpěváku čím dál prohlubuje. Není týden, který by nepřinesl novinku o novém ambasadorovi nebo čerstvě natočené kampani. Výjimkou není ani ten současný, odhalující více než jednu novou spolupráci.

    Módní dům Louis Vuitton nově zastoupí herečka Saoirse Ronan

    Luxusní francouzská značka Louis Vuitton například v úterý odhalila svou novou globální ambasadorku. Stala se jí úspěšná herečka Saoirse Ronan. Známá je především z filmů jako Little Women, Lady Bird, Brooklyn nebo Atonement. Za svou kariéru se ji podařilo získat čtyři nominace na Oscara a speciální zmínku v seznamu 10 nejlepších hereček 21. století z The New York Times.

    „Kariéru Saoirse už obdivuji několik let. Vždy mě uchvátí, jak dokáže zahrát své role. Kromě toho se za jejím talentem skrývá úžasná osobnost,“ okomentoval novinku kreativní ředitel značky Nicolas Ghesquiére. Herečka se pak přidá k dalším hvězdným ambasadorům značky, jako je Zendaya nebo zpěvák J-Hope z K-pop skupiny BTS.

    David Yurman odhalil první luxusní řadu šperků. Na pomoc si přizval Michaela B. Jordana

    Další značkou, která se pustila do nové hvězdné spolupráce, je společnost David Yurman. Její vedení se totiž rozhodlo vydat první luxusní řadu pánských šperků. Na pomoc si tak přirozeně pozvalo známou osobnost. Novým globálním ambasadorem David Yurman se tak stal herec Michael B. Jordan.

    „Michael je talentovaný umělec, který projevuje výjimečnou eleganci v každém projektu, do kterého se pustí. Nikdo by tuhle kolekci nevystihl lépe,“ vysvětlila firma svou volbu. Součástí kampaně je krátký film i série fotografií. Řada šperků pak obsahuje 30 kousků, včetně náhrdelníků, náramků, prstenů nebo manžetových knoflíčků.

    Do hloubky oceánu se kvůli Acqua di Giò ponořil herec Aaron Taylor-Johnson

    Známou hvězdu pak do své kampaně zařadila také italská značka Armani. Rozhodla se totiž vytvořit novou reklamu pro svůj ikonický parfém Aqua di Giò. I když jméno nového ambasadora zpočátku skrývala, je už nyní jasné, o koho se jedná. Nejnovější spolupráci totiž zahájila s hercem Aaron Taylor-Johnson.

    Známý herec se pak do kampaně pustil naplno. Podstoupil proto intenzivní trénink, aby se naučil nelehký, ovšem efektní skok do vody. „Potřebuji, aby to opravdu vypadalo, že se daná postava odhodlala svěřit osudu a spadnout do neznáma,“ vysvětlil Taylor-Johnson. Dodal rovněž, že stejným způsobem přistupuje i ke svým rolím, nikdy je tedy nedokáže „dělat jen napůl“.

    Calvin Klein vydal další hvězdnou kampaň. Tentokrát s oblečeným hercem Idris Elba

    Značka Calvin Klein nedávno rozvířila vody odvážnou kampaní, představující nového ambasadora a herce Jeremy Allen White. Pozornost na sebe upoutala především tím, že na fotkách i v krátkých videích pobíhal vysportovaný herec pouze ve spodním prádle. O něco jinou atmosféru pak přináší další jarní reklamní kampaň stejné značky.

    Rovněž se v ní objevil známý herec, a to Idris Elba. Světu ovšem nepředstavuje spodní prádlo, ale klasické kousky jarní kolekce, jako je dlouhý trenčkot, bomber nebo oblek. Známý herec se tak postavil po bok dalším hvězdným ambasadorům, jako je FKA twigs, Hailey Bieber, Jung Kook, Kid Cudi, Jennie nebo Brandon Flynn.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, HypeBeast, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―