Více

    ― Reklama ―

    Kombinace sladké a slané dříve patřila mezi oblíbenou inovaci. V současnosti ovšem její místo nahradil mix s názvem swicy. Jedná se pro změnu o směs pálivých a sladkých příchutí. Její boom odstartovaly nejen známé restaurace, ale především slavné značky jako Starbucks nebo Coca Cola.

    Letošnímu létu jednoznačně vévodí jedna příchuť. Jedná se o už existující, ovšem ne příliš oblíbenou, kombinaci sladkých a pálivých tónů. V současnosti ovšem aroma s názvem swicy dobývá nejen stoly známých restaurací, ale také produktové řady hned několika slavných značek. Populární je pak především mezi mileniály, generací Z a generací Alpha. Důvodů pro slávu neobvyklého mixu pak existuje hned několik.

    Zdroj: Momofuku

    Někteří vidí původ úspěchu swicy v touze po gastronomické rovnováze. Lidé od nepaměti kombinují příchutě tak, aby vytvořili co nejlepší souhru různých tónů. Produkty jako hot honey, tedy pálivý med, nebo sweet chilli, tak gastronomické scéně dominují už několik let. Jiní proto v pátrání po kořenech swicy poukazují spíše na sílící globalizaci a šíření pestrých kuchyní také do západní kultury.

    Swicy není jen letmý trend. V nabídce ho má i Coca Cola nebo Starbucks

    Počátek swicy se může schovávat také ve světové pandemii. Tehdy totiž lidé nemohli cestovat, a tak exotiku vyhledávali i skrze kuchyni. Oblíbili si tak pálivější a ostřejší příchutě. Ať už je to tedy jakkoli, je už nyní jasné, že swicy s námi nějakou chvíli zůstane. Do své nabídky ji totiž zařadili rovněž největší hráči gastronomického světa. Ochutnat tak nově můžete třeba i pálivou Coca Colu.

    Do podobného experimentu se pustil také proslulý americký řetězec kaváren Starbucks. Vychutnat si tak můžete nové pálivé limonády, nebo dokonce napěněnou kávu. Ve fast food řetězci Burger King zase najdete swicy Sprite. Prodejce brambůrek Takis pak představil novou příchuť s názvem Dragon Sweet Chilli. Do trendu se zapojila i pizzerie Pizza Hut, a to se svou hot honey pizzou.

    Zdroj: Starbucks

    Za vše mluví také statistiky. Například marketingová výzkumná firma Datassential zjistila, že kombinace sladkých a pálivých příchutí vzrostly na menu restaurací oproti loňskému roku o 38 procent. Zmíněný pálivý med má zase do roku 2027 předehnat všechny ostatní kulinářské kombinace. Nechte se proto letošní léto pohltit horkem nejen ze sluníčka, ale také nového krále gastronomické scény.

    Zdroje: Today, CNN, Speciality Food Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    Svět gastronomie propadl novému trendu. Ovládá ho příchuť swicy

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kombinace sladké a slané dříve patřila mezi oblíbenou inovaci. V současnosti ovšem její místo nahradil mix s názvem swicy. Jedná se pro změnu o směs pálivých a sladkých příchutí. Její boom odstartovaly nejen známé restaurace, ale především slavné značky jako Starbucks nebo Coca Cola.

    - Reklama -

    Letošnímu létu jednoznačně vévodí jedna příchuť. Jedná se o už existující, ovšem ne příliš oblíbenou, kombinaci sladkých a pálivých tónů. V současnosti ovšem aroma s názvem swicy dobývá nejen stoly známých restaurací, ale také produktové řady hned několika slavných značek. Populární je pak především mezi mileniály, generací Z a generací Alpha. Důvodů pro slávu neobvyklého mixu pak existuje hned několik.

    Zdroj: Momofuku

    Někteří vidí původ úspěchu swicy v touze po gastronomické rovnováze. Lidé od nepaměti kombinují příchutě tak, aby vytvořili co nejlepší souhru různých tónů. Produkty jako hot honey, tedy pálivý med, nebo sweet chilli, tak gastronomické scéně dominují už několik let. Jiní proto v pátrání po kořenech swicy poukazují spíše na sílící globalizaci a šíření pestrých kuchyní také do západní kultury.

    - Reklama -

    Swicy není jen letmý trend. V nabídce ho má i Coca Cola nebo Starbucks

    Počátek swicy se může schovávat také ve světové pandemii. Tehdy totiž lidé nemohli cestovat, a tak exotiku vyhledávali i skrze kuchyni. Oblíbili si tak pálivější a ostřejší příchutě. Ať už je to tedy jakkoli, je už nyní jasné, že swicy s námi nějakou chvíli zůstane. Do své nabídky ji totiž zařadili rovněž největší hráči gastronomického světa. Ochutnat tak nově můžete třeba i pálivou Coca Colu.

    Do podobného experimentu se pustil také proslulý americký řetězec kaváren Starbucks. Vychutnat si tak můžete nové pálivé limonády, nebo dokonce napěněnou kávu. Ve fast food řetězci Burger King zase najdete swicy Sprite. Prodejce brambůrek Takis pak představil novou příchuť s názvem Dragon Sweet Chilli. Do trendu se zapojila i pizzerie Pizza Hut, a to se svou hot honey pizzou.

    Zdroj: Starbucks

    Za vše mluví také statistiky. Například marketingová výzkumná firma Datassential zjistila, že kombinace sladkých a pálivých příchutí vzrostly na menu restaurací oproti loňskému roku o 38 procent. Zmíněný pálivý med má zase do roku 2027 předehnat všechny ostatní kulinářské kombinace. Nechte se proto letošní léto pohltit horkem nejen ze sluníčka, ale také nového krále gastronomické scény.

    Zdroje: Today, CNN, Speciality Food Magazine, Instagram

    ― Reklama ―

    E-shopy ve Spojeném království čelí kritice. Zaplavují ulice plastovými obaly

    Spojené království posílá ze všech ekonomik Evropy na skládky nejvíce plastových obalů pocházejících z on-line obchodů. Začátkem týdne na to upozornila firma produkující udržitelné alternativy DS Smith. Apeluje proto na vládu i značky, aby využívání plastů rapidně omezily. Do roku 2030 mají totiž britské e-shopy doručit sedm miliard plastových obalů.

    Bottega Veneta jako královna textury. Objevte kouzlo mistrovských kousků

    Pokud existuje módní dům, který dokázal povznést texturu na úroveň umění, pak je to bezesporu Bottega Veneta. Od svých ikonických intrecciato vzorů až po nejnovější experimenty s kůží, semišem a ultra originálními povrchy je značka již řadu let synonymem pro sofistikovanost, hmatový luxus a tiché mistrovství italského řemesla.

    Už vám nic nebude stát v cestě. Stylové tenisky, v nichž pokoříte kilometry

    Čeká-li vás v nejbližší době dovolená či větší výlet, součástí příprav by určitě měla být i volba vhodné obuvi. Zdá se to možná jako nepodstatný detail, ale pokud na vašich cestách rádi obdivujete populární místa, nachodíte klidně desítky kilometrů. Vybrané tenisky by tedy měly být pohodlné a zároveň stylové. Inspirujte se populárními oblíbenci.

    Móda v kostce: Julia Garner září v Gucci a Louboutin objevuje svět brýlí

    První dubnový den přinesl řadu nových kampaní. Britská značka Mulberry plánuje speciální kolekci produktů pro pejsky. Ikonický návrhář bot Christian Louboutin pro změnu nabídne první řadu slunečních brýlí. Módní dům Gucci oslavuje 104. výročí výroby hedvábí projektem, ve kterém zazáří Julia Garner. Bulgari poputuje na akci Watches and Wonders a TikTok Shop rozšiřuje svou působnost.

    Tory Burch a Peter Copping bodují. Ocení je letošní ročník SCADstyle

    Módní akce SCADstyle pořádaná The Savannah College of Art and Design tradičně nabídne řadu talentů ze světa módy, beauty i designu. Její součástí je i ocenění návrhářů, zanechávajících na módní scéně významnou stopu. Tentokrát mezi ně patří návrhářka a zakladatelka stejnojmenné značky Tory Burch a kreativní ředitel Lanvin Peter Copping.

    Zlín jako kolébka mladé české módy. Areál Svit přivítal 13. ročník Fashion Event Dotek

    Areál Baťových závodů ve Zlíně, známý také jako Svit, ožil 22. března díky módním přehlídkám. Industriální prostory přivítaly návštěvníky 13. ročníku Fashion Event Dotek. Tématem charitativní akce pod vedením studentů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati byl Prolog. Za večer se podařilo vybrat rekordní částku ve výši přes 161 tisíc korun, a to pro organizaci Aliance žen s rakovinou prsu.

    Móda v kostce: Adidas spojil síly s Bad Bunny a Breitling naverboval Austina Butler

    Kromě módního domu Calvin Klein oznámil partnerství se zpěvákem Bad Bunny i Adidas. Společně vytvořili trendy boty Ballerina. Značka hodinek Breitling pro změnu spolupracuje s hercem Austinem Butler. Dior míří se svou výstavou do Jižní Koreji a Jacquemus láká spolu s Neiman Marcus na bowlingovou dráhu. Chanel zase odhalil nový parfém Eau Splendide.

    Nastavte jaru nohy. Průhledné sukně dominují blížící se sezóně

    Některé trendy na módní scéně sotva stihnou zazářit, jiné jí vévodí hned několik sezón. Mezi druhý typ populárních kousků patří také průhledné sukně. Světové módní domy jejich dominanci předpověděly již v kolekcích pro uplynulý podzim. Zdá se ovšem, že se v popředí udrží rovněž letos na jaře. Nebojte se proto v odvážném kousku ukázat nohy.

    Inspirace pro letní nedočkavce. Zabodují béžové plavky či korálkové vzory

    Ačkoliv teprve oslavujeme blížící se jaro, následující roční období tady bude rychlostí blesku. Pokud chcete být královnou bazénů a wellness, inspirujte se u módních značek a jejich trendů. Ani plavky se totiž nevyhnuly predikcím, letos se tak můžeme těšit na více než zajímavé kousky. Nouze nebude o divoké potisky, ani jednoduchý minimalismus.

    Jak si stojí barva roku Mocha Mousse? Zatím je spíš Popelkou než královnou přehlídek

    Už tři měsíce drží módní žezlo barva roku v odstínu Mocha Mousse. Možná je ale na čase podívat se, jestli ho drží dostatečně pevně. Klidná barva v sobě nese nádech luxusu, zároveň však trochu evokuje nudu. Kritici v ní ovšem vidí i mnohem horší věci. Jisté zatím je, že více zabodovala u interiérových designérů než u módních návrhářů.

    Výstava v Antverpách odkrývá gender. Zkoumá jeho vliv na módu i design

    Historické představy o tom, jaké má žena místo ve společnosti se pochopitelně promítly také do jejího šatníku. Nová výstava v Muzeu módy v Antverpách (MoMu) však odhaluje, jakým způsobem do tohoto procesu zasahoval také interiér. Pomocí tvorby belgických návrhářů i architektů tak zkoumá propletenost genderu, módy, ale také designu.

    Jednoduché, ale efektivní. Se sladěnými sety už nemusíte vymýšlet outfity

    V jednoduchosti je opravdu krása. Důkazem toho jsou rovněž letos populární sladěné sety. V módním světě se s nimi roztrhl pytel, a tak dvoudílné a vícedílné komplety najdete napříč oblečením na doma i společenskými oděvy. Díky trendům navíc existuje řada možností jak mezi materiály, tak vzory, stačí si jen vybrat dle příležitosti.

    TikTok opět zviditelnil koncept „zdravé“ Almond Mom. Zahrává si s ohněm

    Sociální síť TikTok vynesla znovu na povrch zdánlivě nevinný pojem Almond Mom. Jedná se o označení matek, které propadly přísné kultuře diet a "zdravého" stravování. Ve skutečnosti se však jedná o nebezpečné praktiky, ovlivňující...

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Sarah Burton zpět v záři reflektorů. S Givenchy navrací na scénu ženskou sílu

    Uplynulý Pařížský týden módy světu představil jeden z vysoce očekávaných návrhářských debutů. Designérka Sarah Burton totiž odhalila první kolekci pro módní dům Givenchy. Jedná se o dosavadní vrchol její kariéry, už tak definované široce uznávanou tvorbou. Nová pozice ji ale vnáší do popředí a dává prostor potřebné ženské energii.

    Okořeňte si dovolenou divokým výletem. I do pouště vynesete trendy outfity

    Přelom zimy a jara vyloženě láká k odjezdu na exotickou dovolenou. Chladné měsíce tu byly už příliš dlouho a tělo si říká o pořádnou dávku horkého slunce. Ať už se chystáte do jakékoliv destinace, pokud máte možnost navštívit při svém výletu místní poušť, neváhejte. Nabídne vám perfektní zážitky, jedinečné aktivity, a navíc i dechberoucí fotky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―