Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Newyorský týden svatební módy očekává novinku. Poprvé na něm svou haute couture kolekci představí francouzský návrhář Stéphane Rolland. V kolekci Epure ukáže na deset šatů plných, pro něj tak typických, architektonických tvarů a záhybů.

    Francouzský návrhář Stéphane Rolland oblékl za svou kariéru hvězdy jako Beyoncé, Céline Dion, Lady Gaga nebo Jennifer Lopez. Nyní se rozhodl do svých haute couture rób zahalit také nastávající nevěsty. Svoji první kolekci pro ně představí na Newyorském týdnu svatební módy konajícím se mezi 11. a 14. dubnem. Nachystal pro ně deset modelů, které zachycují to nejlepší z jeho módního domu.

    Jedinečné svatební šaty jsou totiž plné různých architekturou inspirovaných tvarů a záhybů. Na jejich výrobu použil Rolland své oblíbené materiály jako krep, satén, tyl nebo krajku. Kolekce nazvaná Epure se objeví také na Barcelonském svatebním týdnu módy chystaném na 21. až 23. duben. Kousky hodlá značka prodávat v cenovém rozmezí 6 500 až 15 250 dolarů. K dostání budou v buticích od září.

    Blíže se na ně ovšem budou moct novináři i zákazníci podívat už od dubna. Domluvit si ale budou muset speciální schůzku. Svatební šaty pak Rolland představil už při své haute couture přehlídce letos v lednu. Kolekci totiž uzavírala modelka oblečená do zlatých šatů s kapucí posetých impozantními detaily kolem lemování i přůřezů na ruce. Většina návrhářovi dosavadní tvorby ovšem tvoří originální, ale zároveň jednoduché šaty splývající na zem, které si lze snadno představit rovněž jako šaty svatební.

    Návrhy Rollanda se objevily také v oblíbeném seriálu Emily in Paris

    Francouzský návrhář pak rád vstupuje do neprozkoumaných oblastí. Ve svých nedávných kolekcích například vyzkoušel techniku 3D a další podoobně kontrastující materiály nebo nekonvenční tvary. Kromě toho také v červenci roku 2020 vydal v podobně odvážném kroku jako nyní jedinečnou řadu kabelek. V roce 2021 zase zveřejnil svoji první ready-to-wear kolekci. Oba případy byly první ukázkou rozšíření jeho tvorby od založení jeho módního domu roku 2007.

    Rollandova práce byla nedávno oceněná také v oblíbeném seriálu Emily in Paris. Objevily se v něm totiž jeho kolekce i showroom, zastupovaly ovšem návrhy smyšlené postavy návrháře jménem Pierre Cadault. Mezi další návrháře představující své kolekce na Newyorském týdnu svatební módy patří Badgley Mischka, Monique Lhuillier, Viktor&Rolf Mariage, Romona Keveza nebo Odylyne The Ceremony. Událost bude doprovázet také digitální akce Runway360.

    Zdroj: WWD, Vrai Magazine, Fashion Network, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Stéphane Rolland vstupuje do světa svateb. Představí první haute couture kolekci pro nevěsty

    Newyorský týden svatební módy očekává novinku. Poprvé na něm svou haute couture kolekci představí francouzský návrhář Stéphane Rolland. V kolekci Epure ukáže na deset šatů plných, pro něj tak typických, architektonických tvarů a záhybů.

    Francouzský návrhář Stéphane Rolland oblékl za svou kariéru hvězdy jako Beyoncé, Céline Dion, Lady Gaga nebo Jennifer Lopez. Nyní se rozhodl do svých haute couture rób zahalit také nastávající nevěsty. Svoji první kolekci pro ně představí na Newyorském týdnu svatební módy konajícím se mezi 11. a 14. dubnem. Nachystal pro ně deset modelů, které zachycují to nejlepší z jeho módního domu.

    Jedinečné svatební šaty jsou totiž plné různých architekturou inspirovaných tvarů a záhybů. Na jejich výrobu použil Rolland své oblíbené materiály jako krep, satén, tyl nebo krajku. Kolekce nazvaná Epure se objeví také na Barcelonském svatebním týdnu módy chystaném na 21. až 23. duben. Kousky hodlá značka prodávat v cenovém rozmezí 6 500 až 15 250 dolarů. K dostání budou v buticích od září.

    Blíže se na ně ovšem budou moct novináři i zákazníci podívat už od dubna. Domluvit si ale budou muset speciální schůzku. Svatební šaty pak Rolland představil už při své haute couture přehlídce letos v lednu. Kolekci totiž uzavírala modelka oblečená do zlatých šatů s kapucí posetých impozantními detaily kolem lemování i přůřezů na ruce. Většina návrhářovi dosavadní tvorby ovšem tvoří originální, ale zároveň jednoduché šaty splývající na zem, které si lze snadno představit rovněž jako šaty svatební.

    Návrhy Rollanda se objevily také v oblíbeném seriálu Emily in Paris

    Francouzský návrhář pak rád vstupuje do neprozkoumaných oblastí. Ve svých nedávných kolekcích například vyzkoušel techniku 3D a další podoobně kontrastující materiály nebo nekonvenční tvary. Kromě toho také v červenci roku 2020 vydal v podobně odvážném kroku jako nyní jedinečnou řadu kabelek. V roce 2021 zase zveřejnil svoji první ready-to-wear kolekci. Oba případy byly první ukázkou rozšíření jeho tvorby od založení jeho módního domu roku 2007.

    Rollandova práce byla nedávno oceněná také v oblíbeném seriálu Emily in Paris. Objevily se v něm totiž jeho kolekce i showroom, zastupovaly ovšem návrhy smyšlené postavy návrháře jménem Pierre Cadault. Mezi další návrháře představující své kolekce na Newyorském týdnu svatební módy patří Badgley Mischka, Monique Lhuillier, Viktor&Rolf Mariage, Romona Keveza nebo Odylyne The Ceremony. Událost bude doprovázet také digitální akce Runway360.

    Zdroj: WWD, Vrai Magazine, Fashion Network, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―