Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    I když může být výsledný efekt luxusních spotřebičů stejný jako u běžných produktů, nabízí zcela jiný typ potěšení. Exkluzivní produkty dodávají domovu jiskru, osobitost a každý den opakující se estetický zážitek. Ve finále tak dokážou zvýšit i jeho celkovou atraktivitu. Představujeme vám seznam našich nejoblíbenějších designových spotřebičů.

    Milovníci Středomoří ocení spolupráci SMEG X Dolce&Gabbana. Evokuje ryze italskou estetiku

    Partnerství mezi SMEG a Dolce&Gabbana, známá pod názvem Blu Mediterraneo, přináší do kuchyní funkční a vizuálně atraktivní spotřebiče, které oslavují bohatou italskou kulturu a estetiku. Každý kousek z této kolekce je zdobený jasnými, živými barvami a tradičními sicilskými motivy, což evokuje atmosféru středomořského života plného slunce a pestré historie. 

    Zdroj: SMEG

    V létě perfektně umocní vliv prosluněných dnů a v zimě naopak vizuálně „ohřejí“ a rozjasní chladné dny. Vybírat můžete z celé kolekce toasterů, lednicí, varných konvic nebo všestranných kuchyňských robotů. Doporučujeme upřednostnit spíše modrou řadu před tou pestrobarevnou. 

    Designové trendy v oblasti kávovarů splňuje značka La Marzocco. Model Linea Mini zapadne do jakéhokoliv interiéru

    Kávovary značky La Marzocco představují spojení precizní techniky a vytříbeného designu. Staly se tak synonymem pro luxus a kvalitu v domácích i profesionálních kuchyních. Jedním z nejoblíbenějších modelů je La Marzocco Linea Mini, který přináší dokonalý zážitek v podobě přípravy espressa.

    Zdroj: La Marzocco

    La Marzocco Linea Mini je inspirován komerčními kávovary, což se projevuje v jeho technických vlastnostech, ale také jeho designu. Profesionální vzhled naprosto odpovídá aktuálním trendům. Moderní estetika, ostré křivky a měkké dotykové prvky dělají z kávovaru skvost, který ozdobí každou kuchyň.

    Nezapomeňte vyčistit vzduch. Žádné luxusní spotřebiče se bez něj neobejdou

    Ve světě luxusních a designových domácích větráků je značka Dyson jednou z těch nejvýznamnějších. Firma, známá svým inovativním přístupem k technologii a designu, nabízí řadu produktů, které efektivně chladí, zároveň ale vypadají velmi inovativně. Mezi nejoblíbenější produkty patří Dyson Pure Cool, což je ventilátor a čistička vzduchu v jednom. 

    Zdroj: Dyson

    Produkt kombinuje elegantní moderní design s pokročilými technologiemi, jako je speciální filtrace, která zachytí až devadesát devět procent škodlivin ve vzduchu. V každé domácnosti je totiž čistý vzduch základem, vedoucím k více kvalitnímu životu.

    Chybět nemůže ani luxusní domácí vinotéka. Domovu okamžitě dodá pocit luxusu

    Pro milovníky vína, kteří touží po stylovém a zároveň funkčním řešení pro skladování svých exkluzivních lahví, jsou luxusní domácí vinotéky nepostradatelným doplňkem. Jednou z nejvýkonnějších značek na trhu je Miele. Její spotřebiče poskytují vynikající klimatické podmínky pro uchování vína, a to díky dvěma teplotním zónám a systému ochrany proti UV záření.

    Zdroj: Miele

    Vinotéka také povrchově zakrývá vaši oblibu vína, protože z obyčejného pití alkoholu tvoří sofistikovanou aktivitu. Vystavené lahve vína v otevřeném prostoru totiž nemusí působit příliš dobře, natož stylově. V lednici zase nikdy nedosáhnete správné teploty nebo požadovaného místa.

    Zdroje: Miele, Smeg, Dyson, New York Times, Klarstein, mquvee, Good Wine Lover

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Miele

    Spojení funkčnosti a designu. Domácí spotřebiče mohou ztělesňovat životnost i estetický zážitek

    V moderních interiérech se stále častěji setkáváme s domácími spotřebiči, které nejsou jen praktickými pomocníky, ale také designovými klenoty. Luxusní kávovary, toastery a další kuchyňské doplňky se stávají nedílnou součástí interiéru, přičemž kladou důraz na vysokou funkčnost i estetický dojem. 

    I když může být výsledný efekt luxusních spotřebičů stejný jako u běžných produktů, nabízí zcela jiný typ potěšení. Exkluzivní produkty dodávají domovu jiskru, osobitost a každý den opakující se estetický zážitek. Ve finále tak dokážou zvýšit i jeho celkovou atraktivitu. Představujeme vám seznam našich nejoblíbenějších designových spotřebičů.

    Milovníci Středomoří ocení spolupráci SMEG X Dolce&Gabbana. Evokuje ryze italskou estetiku

    Partnerství mezi SMEG a Dolce&Gabbana, známá pod názvem Blu Mediterraneo, přináší do kuchyní funkční a vizuálně atraktivní spotřebiče, které oslavují bohatou italskou kulturu a estetiku. Každý kousek z této kolekce je zdobený jasnými, živými barvami a tradičními sicilskými motivy, což evokuje atmosféru středomořského života plného slunce a pestré historie. 

    Zdroj: SMEG

    V létě perfektně umocní vliv prosluněných dnů a v zimě naopak vizuálně „ohřejí“ a rozjasní chladné dny. Vybírat můžete z celé kolekce toasterů, lednicí, varných konvic nebo všestranných kuchyňských robotů. Doporučujeme upřednostnit spíše modrou řadu před tou pestrobarevnou. 

    Designové trendy v oblasti kávovarů splňuje značka La Marzocco. Model Linea Mini zapadne do jakéhokoliv interiéru

    Kávovary značky La Marzocco představují spojení precizní techniky a vytříbeného designu. Staly se tak synonymem pro luxus a kvalitu v domácích i profesionálních kuchyních. Jedním z nejoblíbenějších modelů je La Marzocco Linea Mini, který přináší dokonalý zážitek v podobě přípravy espressa.

    Zdroj: La Marzocco

    La Marzocco Linea Mini je inspirován komerčními kávovary, což se projevuje v jeho technických vlastnostech, ale také jeho designu. Profesionální vzhled naprosto odpovídá aktuálním trendům. Moderní estetika, ostré křivky a měkké dotykové prvky dělají z kávovaru skvost, který ozdobí každou kuchyň.

    Nezapomeňte vyčistit vzduch. Žádné luxusní spotřebiče se bez něj neobejdou

    Ve světě luxusních a designových domácích větráků je značka Dyson jednou z těch nejvýznamnějších. Firma, známá svým inovativním přístupem k technologii a designu, nabízí řadu produktů, které efektivně chladí, zároveň ale vypadají velmi inovativně. Mezi nejoblíbenější produkty patří Dyson Pure Cool, což je ventilátor a čistička vzduchu v jednom. 

    Zdroj: Dyson

    Produkt kombinuje elegantní moderní design s pokročilými technologiemi, jako je speciální filtrace, která zachytí až devadesát devět procent škodlivin ve vzduchu. V každé domácnosti je totiž čistý vzduch základem, vedoucím k více kvalitnímu životu.

    Chybět nemůže ani luxusní domácí vinotéka. Domovu okamžitě dodá pocit luxusu

    Pro milovníky vína, kteří touží po stylovém a zároveň funkčním řešení pro skladování svých exkluzivních lahví, jsou luxusní domácí vinotéky nepostradatelným doplňkem. Jednou z nejvýkonnějších značek na trhu je Miele. Její spotřebiče poskytují vynikající klimatické podmínky pro uchování vína, a to díky dvěma teplotním zónám a systému ochrany proti UV záření.

    Zdroj: Miele

    Vinotéka také povrchově zakrývá vaši oblibu vína, protože z obyčejného pití alkoholu tvoří sofistikovanou aktivitu. Vystavené lahve vína v otevřeném prostoru totiž nemusí působit příliš dobře, natož stylově. V lednici zase nikdy nedosáhnete správné teploty nebo požadovaného místa.

    Zdroje: Miele, Smeg, Dyson, New York Times, Klarstein, mquvee, Good Wine Lover

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Rapper Rilès vydal nové album. Zpracování připomíná umělecký rituál

    Francouzský rapper Rilès proměnil vydání svého nového alba THE 25th HOUR ve vizuální událost, jakou Paříž dlouho nezažila. V galerii Ellia Art Gallery usedl na 24 hodin a 42 minut k pásu, po němž plynuly tisíce prázdných vinylových obalů. Každý z více než 20 tisíc kusů označil otiskem své ruky potřené červenou barvou, čímž je proměnil v limitovanou edici i symbol lidské vytrvalosti. Tento akt navazuje na jeho dřívější performanci, kdy uběhl přes 200 kilometrů na pásu během jednoho dne.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―