Více

    ― Reklama ―

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Módní svět se nemůže dočkat. Příští rok v květnu nebude netrpělivě vyhlížet pouze ikonický ples Met Gala, svůj zrak upře rovněž na premiéru očekávaného snímku Ďábel nosí Pradu 2. Problémem je, že v té době už možná bude znát každý záhyb teprve natáčeného filmu. Děkovat za to bude moct nejen paparazzi a médiím, ale také uživatelům sociálních sítí, toužících po čerstvých spoilerech.

    Hned první dny natáčení pokračování ikonického filmu přinesly první záblesky tolik milovaných postav. Co se zprvu zdálo jako vytoužená dávka nostalgie však brzy zhořklo. Z pár fotek se stala záplava momentů, které bychom raději opět vytěsnili. Není potřeba spoilery dál šířit, již nyní je ovšem jasné, jaké postavy se na filmová plátna vrátí, jak asi budou vypadat a do koho se tentokrát zamilují.

    Zdroj: Profimedia

    Klasická vlna spoilerů tak dosáhla nových rozměrů. Mnozí fanoušci nyní na sociálních sítích volají po bojkotu neustálého přílivu nových fotek a informací. Mají pocit, že už půlku filmu viděli a nemají se na co těšit. V jejich očích neexistuje žádná neznámá, překvapení, ani ta příjemná nevědomost toho, co se na filmovém plátně asi tak objeví. Ničí novodobé spoilery zážitek z kin?

    Spoilery jsou nástroj propagace. Filmu však mohou vykopat i vlastní hrob

    Na jednu stranu je nutné uznat, že filmoví producenti čelí v současné době nevídaným požadavkům. Již nestačí pouze vydat trailer a filmový plakát, aby diváky přilákali do kin. Místo toho musí podstoupit komplikovaný kolotoč propagace, jehož součástí jsou „omylem“ vypuštěné rozhovory s castingem nebo využívání instagramových profilů hlavních herců. Jinak nemají šanci zaujmout.

    Zdroj: Profimedia

    To stejné platí i pro tým stojící za snímkem Ďábel nosí Pradu 2, který nelze považovat za pouhou oběť chtivých médií. Samotná Anne Hathaway sdílela první den video, na kterém měla oblečený blankytný svetr, tedy jasný odkaz na původní film. Následně sama zveřejnila několik looků z natáčení. Prvotní nakouknutí do zákulisí však brzy překlenulo do obsesivních analýz a debat.

    @zhuljetta #viral #devilwearsprada ♬ original sound – vcblade

    Fanoušci diskutují nad tím, zda náhodné celebrity zahlédnuté v New Yorku patří mezi casting a renomované módní magazíny radí, kde koupit jednotlivé části outfitů. Fanoušci mají navíc moc měnit samotný děj. Kvůli jejich ostré kritice tvůrci filmu často zaváhají a začnou měnit již hotový film. Přesně takový osud potkalo například nejnovější zpracování pohádky Sněhurka z produkce Disney.

    Kritika se však snesla i na casting připravovaného seriálu Harry Potter. Někteří tvůrci, například italský režisér Paolo Sorrentino, tak raději neprozrazují ani základní anotaci svého snímku. Bezmezná touha nasbírat pozornost a vědět víc nás tak pomalu láká do nové éry filmů. Takové, ve které mají tvůrci předem prohráno, jelikož diváctvo už dávno ví, jaký má na ještě nevydaný film názor.

    Zdroje: Vanity Fair, NSS Magazine, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    - Reklama -

    Módní svět se nemůže dočkat. Příští rok v květnu nebude netrpělivě vyhlížet pouze ikonický ples Met Gala, svůj zrak upře rovněž na premiéru očekávaného snímku Ďábel nosí Pradu 2. Problémem je, že v té době už možná bude znát každý záhyb teprve natáčeného filmu. Děkovat za to bude moct nejen paparazzi a médiím, ale také uživatelům sociálních sítí, toužících po čerstvých spoilerech.

    Hned první dny natáčení pokračování ikonického filmu přinesly první záblesky tolik milovaných postav. Co se zprvu zdálo jako vytoužená dávka nostalgie však brzy zhořklo. Z pár fotek se stala záplava momentů, které bychom raději opět vytěsnili. Není potřeba spoilery dál šířit, již nyní je ovšem jasné, jaké postavy se na filmová plátna vrátí, jak asi budou vypadat a do koho se tentokrát zamilují.

    Zdroj: Profimedia

    - Reklama -

    Klasická vlna spoilerů tak dosáhla nových rozměrů. Mnozí fanoušci nyní na sociálních sítích volají po bojkotu neustálého přílivu nových fotek a informací. Mají pocit, že už půlku filmu viděli a nemají se na co těšit. V jejich očích neexistuje žádná neznámá, překvapení, ani ta příjemná nevědomost toho, co se na filmovém plátně asi tak objeví. Ničí novodobé spoilery zážitek z kin?

    Spoilery jsou nástroj propagace. Filmu však mohou vykopat i vlastní hrob

    Na jednu stranu je nutné uznat, že filmoví producenti čelí v současné době nevídaným požadavkům. Již nestačí pouze vydat trailer a filmový plakát, aby diváky přilákali do kin. Místo toho musí podstoupit komplikovaný kolotoč propagace, jehož součástí jsou „omylem“ vypuštěné rozhovory s castingem nebo využívání instagramových profilů hlavních herců. Jinak nemají šanci zaujmout.

    Zdroj: Profimedia

    To stejné platí i pro tým stojící za snímkem Ďábel nosí Pradu 2, který nelze považovat za pouhou oběť chtivých médií. Samotná Anne Hathaway sdílela první den video, na kterém měla oblečený blankytný svetr, tedy jasný odkaz na původní film. Následně sama zveřejnila několik looků z natáčení. Prvotní nakouknutí do zákulisí však brzy překlenulo do obsesivních analýz a debat.

    @zhuljetta #viral #devilwearsprada ♬ original sound – vcblade

    Fanoušci diskutují nad tím, zda náhodné celebrity zahlédnuté v New Yorku patří mezi casting a renomované módní magazíny radí, kde koupit jednotlivé části outfitů. Fanoušci mají navíc moc měnit samotný děj. Kvůli jejich ostré kritice tvůrci filmu často zaváhají a začnou měnit již hotový film. Přesně takový osud potkalo například nejnovější zpracování pohádky Sněhurka z produkce Disney.

    Kritika se však snesla i na casting připravovaného seriálu Harry Potter. Někteří tvůrci, například italský režisér Paolo Sorrentino, tak raději neprozrazují ani základní anotaci svého snímku. Bezmezná touha nasbírat pozornost a vědět víc nás tak pomalu láká do nové éry filmů. Takové, ve které mají tvůrci předem prohráno, jelikož diváctvo už dávno ví, jaký má na ještě nevydaný film názor.

    Zdroje: Vanity Fair, NSS Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Navoňte se vzácnými vzpomínkami. Neotřelé letní parfémy zajistí věčné prázdniny

    Ať už vám letní dovolená skončila, nebo stále toužíte po slunečních paprscích, v kosmetickém světě existují kouzla, která umí toto období navrátit zpět. Letní parfémy slouží jako lektvary daleko nad úrovní citrusových toaletních vod z drogerie. Sáhněte po designerském kousku, díky kterému si můžete kousek léta ještě uchovat v krásném flakonu.

    Módní peklo se znovu otevírá. Natáčení Ďábel nosí Pradu 2 je v plném proudu

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Ďábel nosí Pradu se po 20 letech konečně vrací s druhým dílem. A máme se na co těšit. Uvidíme původní herecké obsazení, ale role se tentokrát obrátí. Natáčení v současnosti probíhá v New Yorku a první záběry potvrzují, že Miranda Priestly ještě zdaleka neřekla své poslední „That’s all.“

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi's vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    American Eagle čelí kritice. Na vině je kontroverzní reklama se Sydney Sweeney

    Módní svět je neúprosný a neustále přesouvá svou pozornost z jednoho trendu na další. Snaha zaujmout v něm proto často dosahuje nových rozměrů. Příkladem je nedávná kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvůli hře se slovy čelí reklama tvrdé kritice, která za ní vidí podporu eugeniky. Značka vydala v pondělí svou první reakci.

    Generační konflikt na mole Prada. Mileniálové chápou depression hair jinak než gen Z

    Nedávná show značky Prada na Milánském týdnu módy vyvolala debatu nikoli kvůli samotným návrhům, ale účesům-neúčesům modelek. Jejich vlasy vypadaly, jako by na molo dorazily rovnou z postele a jejich majitelky neměly energii na jakoukoli úpravu. Ihned dostaly nálepku depression hair. Návrháři v reakci na kritiku styl označili za takzvaný depressive chic. Jenže je vůbec možné považovat depresi za něco „šik“?

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―