Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když se mluví o make-upu, často se zapomíná na to nejdůležitější, řádnou skin care routine. Bez ní vaše líčení totiž nikdy nebude vypadat dobře. Mimo to můžete se správnými produkty předejít předčasnému stárnutí pleti a tvorbě nedokonalostí. Pojďte se tedy podívat na základní kroky, které by měly být součástí vašich každodenních rituálů.

    Odlíčení

    Pokud máte na pleti nanesený make-up, v první řadě je zapotřebí se jej zbavit. Možností je více, ovšem nejlepší práci obvykle odvedou produkty na olejové bázi. Ty dokáží nejlépe rozpustit molekuly líčidel a zanechávají tak pleť čistou. Odličovače na olejové bázi nabízejí například značky Givenchy (Skin Ressourse) nebo Sisley (Triple-Oil Balm Make-Up Remover And Cleanser).

    Foto: Sisley, Givenchy

    Double cleansing

    Odličovací produkty mají pouze jeden úkol, odstranění make-upu. Vaše pleť přichází do kontaktu s velkým množstvím nečistot, které se poté hromadí v pórech. S tím už si odličovač neporadí. Zároveň je zapotřebí zbavit se zbytku oleje. K tomu vám napomohou cleansers. Tento proces se nazývá dvoufázové čištění a řádná skin care se bez něj neobejde. Ať už vyberete pěnu nebo gel, musíte dbát na to, aby byl přípravek jemný a jako vždy, aby vyhovoval vašemu typu pleti, která by po umytí neměla pnout. Čistící gel najdete například u značky Dior (Dior Prestige La Mousse Micellaire) nebo Estée Lauder (Re-Nutriv Hydra Foam Cleanser).

    Foto: Dior, Estée Lauder

    Exfoliace pleti

    Zhruba jednou týdně je zapotřebí hloubkového čištění pomocí peelingu, neboli exfoliaci pleti. Čistí totiž pleť od odumřelých kožních buněk. Tím zabraňuje tvorbě šupinek a zrychluje proces regenerace pleti. Peelings na různé typy pleti nabízí například značka Chanel (Cellular Mineral Face Exfoliator) nebo Dior (DIOR Capture Youth Age-Delay progressive Peeling Creme).

    Foto: Chanel, Dior

    Tonizace pleti

    Po vyčištění pleti jsou póry otevřené a pleť se stává mnohem citlivější na nečistoty. Tonikum dokáže póry stáhnout, a proto je před hydratací důležitou součástí vaší skin care. Je důležité jej nanášet ještě než začnete pleť hydratovat. Můžete sáhnout třeba po značce Estée Lauder (Perfectl Clean Multi-Action Toning Lotion) nebo La Mer (The Tonic Tonikum).

    Foto: Estée Lauder, La Mer

    Sérum

    Jako podklad pod krém je důležité přidat sérum. Může se jevit jako méně důležitý pomocník, ovšem skutečná síla je právě zde. Obsahuje totiž mnohem vyšší koncentraci aktivních látek, které pronikají hluboko do pokožky. Tím napomáhá k projasnění a zároveň slouží jako prevence proti vráskám. Tyto produkty najdete například u značek jako je La Prairie (Skin Caviar Liquid Lift) nebo Guerlain (Abeille Royale Serum).

    Foto: La Prairie, Guerlain

    Krém

    Další naprosto základní krok při vaší péči o pleť. Ani ten nejlepší make-up artist totiž nevykouzlí dobře vypadající look na dehydratované pleti. Bez řádné výživy se navíc mnohonásobně rychleji vytvoří vrásky. Krém je důležité vybírat podle typu vaší pleti. Zatímco suchá pleť potřebuje spíše krém hutný, ta mastnější si vystačí s jeho lehčí formou či gely. Zároveň je důležité používat odděleně denní a noční krém. Sady krémů si můžete pořídit například od značky Estée Lauder (Estée Lauder Resilience Multi-Effect, Estée Lauder Resilience Multi-Effect Night).

    Foto: Estée Lauder

    SPF

    Velmi často opomíjený krok je nanesení krému s ochranným faktorem. Představa, že před slunečními paprsky se musíte chránit jen v létě, je totiž mylná. Krémy s SPF jsou potřebné i v zimě, když je zataženo. UV záření totiž proniká vždy a přípravky s ochranným faktorem obsahují speciální filtry, které vás ochrání před jeho neblahými účinky (např. předčasné stárnutí pleti, pigmentové skvrny). Nabídku produktů proti slunci nabízí mimo jiné i značka Sensai (Silky Bronze Cellular Protective Stick) a Sisley (Super stick Solaire).

    Foto: Sensai, Sisley

    TIP: Pro identifikování správného typu vaší pleti doporučujeme navštívit odborníka, ideálně dermatologa, případně kosmetologa.

    TIP: Vaši každodenní skin care rutinu můžete zpestřit s gua sha a jade roller. Získáte navíc rozjasněný obličej a budete předcházet vzniku vrásek.

    Zdroj: YouTube, TikTok, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Skin care. Základ perfektního make-upu

    Když se mluví o make-upu, často se zapomíná na to nejdůležitější, řádnou skin care routine. Bez ní vaše líčení totiž nikdy nebude vypadat dobře. Mimo to můžete se správnými produkty předejít předčasnému stárnutí pleti a tvorbě nedokonalostí. Pojďte se tedy podívat na základní kroky, které by měly být součástí vašich každodenních rituálů.

    Odlíčení

    Pokud máte na pleti nanesený make-up, v první řadě je zapotřebí se jej zbavit. Možností je více, ovšem nejlepší práci obvykle odvedou produkty na olejové bázi. Ty dokáží nejlépe rozpustit molekuly líčidel a zanechávají tak pleť čistou. Odličovače na olejové bázi nabízejí například značky Givenchy (Skin Ressourse) nebo Sisley (Triple-Oil Balm Make-Up Remover And Cleanser).

    Foto: Sisley, Givenchy

    Double cleansing

    Odličovací produkty mají pouze jeden úkol, odstranění make-upu. Vaše pleť přichází do kontaktu s velkým množstvím nečistot, které se poté hromadí v pórech. S tím už si odličovač neporadí. Zároveň je zapotřebí zbavit se zbytku oleje. K tomu vám napomohou cleansers. Tento proces se nazývá dvoufázové čištění a řádná skin care se bez něj neobejde. Ať už vyberete pěnu nebo gel, musíte dbát na to, aby byl přípravek jemný a jako vždy, aby vyhovoval vašemu typu pleti, která by po umytí neměla pnout. Čistící gel najdete například u značky Dior (Dior Prestige La Mousse Micellaire) nebo Estée Lauder (Re-Nutriv Hydra Foam Cleanser).

    Foto: Dior, Estée Lauder

    Exfoliace pleti

    Zhruba jednou týdně je zapotřebí hloubkového čištění pomocí peelingu, neboli exfoliaci pleti. Čistí totiž pleť od odumřelých kožních buněk. Tím zabraňuje tvorbě šupinek a zrychluje proces regenerace pleti. Peelings na různé typy pleti nabízí například značka Chanel (Cellular Mineral Face Exfoliator) nebo Dior (DIOR Capture Youth Age-Delay progressive Peeling Creme).

    Foto: Chanel, Dior

    Tonizace pleti

    Po vyčištění pleti jsou póry otevřené a pleť se stává mnohem citlivější na nečistoty. Tonikum dokáže póry stáhnout, a proto je před hydratací důležitou součástí vaší skin care. Je důležité jej nanášet ještě než začnete pleť hydratovat. Můžete sáhnout třeba po značce Estée Lauder (Perfectl Clean Multi-Action Toning Lotion) nebo La Mer (The Tonic Tonikum).

    Foto: Estée Lauder, La Mer

    Sérum

    Jako podklad pod krém je důležité přidat sérum. Může se jevit jako méně důležitý pomocník, ovšem skutečná síla je právě zde. Obsahuje totiž mnohem vyšší koncentraci aktivních látek, které pronikají hluboko do pokožky. Tím napomáhá k projasnění a zároveň slouží jako prevence proti vráskám. Tyto produkty najdete například u značek jako je La Prairie (Skin Caviar Liquid Lift) nebo Guerlain (Abeille Royale Serum).

    Foto: La Prairie, Guerlain

    Krém

    Další naprosto základní krok při vaší péči o pleť. Ani ten nejlepší make-up artist totiž nevykouzlí dobře vypadající look na dehydratované pleti. Bez řádné výživy se navíc mnohonásobně rychleji vytvoří vrásky. Krém je důležité vybírat podle typu vaší pleti. Zatímco suchá pleť potřebuje spíše krém hutný, ta mastnější si vystačí s jeho lehčí formou či gely. Zároveň je důležité používat odděleně denní a noční krém. Sady krémů si můžete pořídit například od značky Estée Lauder (Estée Lauder Resilience Multi-Effect, Estée Lauder Resilience Multi-Effect Night).

    Foto: Estée Lauder

    SPF

    Velmi často opomíjený krok je nanesení krému s ochranným faktorem. Představa, že před slunečními paprsky se musíte chránit jen v létě, je totiž mylná. Krémy s SPF jsou potřebné i v zimě, když je zataženo. UV záření totiž proniká vždy a přípravky s ochranným faktorem obsahují speciální filtry, které vás ochrání před jeho neblahými účinky (např. předčasné stárnutí pleti, pigmentové skvrny). Nabídku produktů proti slunci nabízí mimo jiné i značka Sensai (Silky Bronze Cellular Protective Stick) a Sisley (Super stick Solaire).

    Foto: Sensai, Sisley

    TIP: Pro identifikování správného typu vaší pleti doporučujeme navštívit odborníka, ideálně dermatologa, případně kosmetologa.

    TIP: Vaši každodenní skin care rutinu můžete zpestřit s gua sha a jade roller. Získáte navíc rozjasněný obličej a budete předcházet vzniku vrásek.

    Zdroj: YouTube, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―