Více

    ― Reklama ―

    Serena Williams tento čtvrtek představila Will Perform. Značka obsahuje pět lokálních produktů, které jsou vyráběny ve čtyřech kategoriích. Gró Will Perform tkví v uzdravování a zotavování ženského těla.

    Serena Williams uvedla na trh značku Will Perform s pěti lokálními produkty ve čtyřech kategoriích: Will Relieve, Will Cool, Will Rest a Will Soothe, které mají ulevit od bolesti a poskytnout každodenní podporu svalům. Jak sama zakladatelka a bývalá tenistka popisuje, brand má hlavně sloužit nám. Není totiž nic lepšího, než věnovat chvilku času právě sama sobě.

    „Jste tak dobří, jak dobře se zotavujete!“ Věta, kterou slýchávala legendární hráčka od svých trenérů během celé kariéry.

    S mnoha tradičními kolekcemi zaměřenými na regeneraci si Williams nerozuměla. Výrobky nebyly moderní, neměly ani příjemnou vůni, natož texturu. Na produktech se pracovalo několik let a vystřídalo se u nich hned několik spolupracovníků. Pět produktů, a přesto každý jiný. V jejích pěti vytvořených produktech můžeme najít i lidokain, který je určený k úlevě od bolesti. Kolekce v sobě nese také mentol a kafr, které mají navodit chladivý pocit. Dále produkty jako aramidy a hořčík, určené k hydrataci a relaxaci.

    „Vzpomínám si, jak jsem byla na French Open úplně na dně. Nechtěla jsem používat produkty, které byly speciální jen na zranění nebo stáří. Cítila jsem se na to příliš mladá. Jsou tu ale mnohem větší příležitosti. Proto jsem se rozhodla vytvořit něco, co bude přínosem hlavně pro mě samotnou. Dokážu se na to spolehnout a dokážu říct, že to pomůže každému. Pečujte o sebe a svoje tělo,“ okomentovala Williams své rozhodnutí založit Will Perform.

    Co se týká vývoje a testování, vzala si ho pod ochranná křídla sama zakladatelka. Někdejší královna světového tenisu si kolekci otestovala během jejího posledního roku své profesionální kariéry. Po celou dobu poskytovala velmi detailní zpětnou vazbu. Výsledek stojí za to!

    „Jsem překvapená, jak moc mi to prospělo. Dlouho jsem se od takových produktů držela dál, protože jsem nedokázala najít ten svatý grál. Dokázali jsme vytvořit něco, co pomáhá a zároveň voní a má dokonalou texturu. Jsem přesvědčena, že pomůže mnoha lidem,“ dodala Američanka.

    Zdroje: WWD.com, Forbes, Instagram

    ― Reklama ―

    Serena Williams uvádí na trh vlastní značku Will Perform, apeluje na péči o sebe

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Serena Williams tento čtvrtek představila Will Perform. Značka obsahuje pět lokálních produktů, které jsou vyráběny ve čtyřech kategoriích. Gró Will Perform tkví v uzdravování a zotavování ženského těla.

    - Reklama -

    Serena Williams uvedla na trh značku Will Perform s pěti lokálními produkty ve čtyřech kategoriích: Will Relieve, Will Cool, Will Rest a Will Soothe, které mají ulevit od bolesti a poskytnout každodenní podporu svalům. Jak sama zakladatelka a bývalá tenistka popisuje, brand má hlavně sloužit nám. Není totiž nic lepšího, než věnovat chvilku času právě sama sobě.

    „Jste tak dobří, jak dobře se zotavujete!“ Věta, kterou slýchávala legendární hráčka od svých trenérů během celé kariéry.

    S mnoha tradičními kolekcemi zaměřenými na regeneraci si Williams nerozuměla. Výrobky nebyly moderní, neměly ani příjemnou vůni, natož texturu. Na produktech se pracovalo několik let a vystřídalo se u nich hned několik spolupracovníků. Pět produktů, a přesto každý jiný. V jejích pěti vytvořených produktech můžeme najít i lidokain, který je určený k úlevě od bolesti. Kolekce v sobě nese také mentol a kafr, které mají navodit chladivý pocit. Dále produkty jako aramidy a hořčík, určené k hydrataci a relaxaci.

    - Reklama -

    „Vzpomínám si, jak jsem byla na French Open úplně na dně. Nechtěla jsem používat produkty, které byly speciální jen na zranění nebo stáří. Cítila jsem se na to příliš mladá. Jsou tu ale mnohem větší příležitosti. Proto jsem se rozhodla vytvořit něco, co bude přínosem hlavně pro mě samotnou. Dokážu se na to spolehnout a dokážu říct, že to pomůže každému. Pečujte o sebe a svoje tělo,“ okomentovala Williams své rozhodnutí založit Will Perform.

    Co se týká vývoje a testování, vzala si ho pod ochranná křídla sama zakladatelka. Někdejší královna světového tenisu si kolekci otestovala během jejího posledního roku své profesionální kariéry. Po celou dobu poskytovala velmi detailní zpětnou vazbu. Výsledek stojí za to!

    „Jsem překvapená, jak moc mi to prospělo. Dlouho jsem se od takových produktů držela dál, protože jsem nedokázala najít ten svatý grál. Dokázali jsme vytvořit něco, co pomáhá a zároveň voní a má dokonalou texturu. Jsem přesvědčena, že pomůže mnoha lidem,“ dodala Američanka.

    Zdroje: WWD.com, Forbes, Instagram

    ― Reklama ―

    Buďte letos hvězdou svahu. Stylové lyžařské oblečení zahřeje i zaujme

    Sezóna zimních sportů začíná a s ní i volba vhodného oblečení. Ať už jste tým lyže, nebo snowboard, správné kousky na svah jsou klíčovou součástí vaší výbavy. V dnešní době rozsáhlého výběru pak kromě funkčnosti hraje důležitou roli i vzhled. Naštěstí se nemusíte omezit jen na jedno z toho, luxusní značky přichází se svými ski wear kolekcemi.

    Na módní scénu dorazily nové dokumenty. Pustil se do nich Armani i Thom Browne

    Módní svět se dočkal dvou nových dokumentů. O ten kratší se postarala značka Armani, zachycující backstage 81. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Benátkách. Delší snímek vytvořil režisér Reiner Holzemer. Tentokrát se zaměřil na tvorbu návrháře Thoma Browne, jehož kariéru představil ve snímku The Man Who Tailors Dream.

    Trend „No-Makeup“ stále posiluje. Už nejde jen o přirozený vzhled, ale opravdu nahou tvář

    Když hvězda 90. let Pamela Anderson na podzim loňského roku dorazila na Pařížský fashion week, způsobila poprask. Měla na sobě zářivě žlutou róbu, na obličeji ale ani stopu make-upu. Její tvář byla doslova nahá. Radikální „No-Makeup“ přístup inspiruje také další celebrity. Nenalíčený vzhled čím dál častěji zaznamenávají i sociální sítě a přehlídková mola.

    Eklekticismus prostoupil do náhrdelníků. Jejich vrstvení však vyžaduje výcvik

    Trendy uplynulých měsíců mají jasno. Eklekticismus ovládá nejen módní, ale i šperkařskou scénu. Čím dál více outfitů proto zdobí téměř nepřehledná směs navrstvených náhrdelníků. Jedná se ovšem o look, který vyžaduje značný výcvik. Jinak hrozí přeplácaný a nevydařený výsledek, křičící nevkusem.

    Vyplatí se ještě investovat do Uggs? Mají našlápnuto na to, stát se novou verzí „Samba“

    Když se boty Ugg dostaly do popředí módní scény, jejich estetika nesklízela zrovna ovace. Měkké boty z ovčí kůže nosily hlavně maminky a pohodlí milující ženy, nezajímající se o trendy. V posledních dvou letech se ale stále častěji objevují na nohou hollywoodských celebrit. Stanou se z nich až příliš basic stálice, jakými jsou i Adidas Samba?

    Rozlouskněte oříšek každého cestovatele. Jak z kufru učinit bezchybný doplněk

    Cestovní zavazadlo je nedílnou součástí mnoha domácností. Značky nabízí zákazníkům přehršel tvarů, materiálů i barev. Kufr na kolečkách je pro mnoho cestovatelů nezpochybnitelnou volbou, vybrat ten správný je ale často běh na dlouhou trať. Důležité by pro vás mělo být vnitřní uspořádání, počet koleček i barva.

    Značka Elie Saab oslavila 45. výročí. Na hvězdnou akci dorazila i Celine Dion

    Známá libanonská značka Elie Saab oslavila významné narozeniny. Letošní 45. výročí se rozhodla oslavit řádně hvězdnou oslavou. Na velkolepou akci do Rijádu proto pozvala řadu supermodelek, hereček i zpěvaček. Dech beroucí haute couture show tak doplnila čísla od Celine Dion, Jennifer Lopez či Camily Cabello.

    Letošní Vánoce vybočí z tradice. Rudé rty vystřídají trendy movie lips

    Vánoční make-up se stejně jako samotné svátky drží nadčasových tradic. Nejnovější beauty trend ovšem napovídá, že letošní sváteční čas vybočí z řady. Na popularitě totiž narůstají takzvané movie lips. Odrážet mají přirozenou, ale lehce narůžovělou barvu filmových hrdinek z dobových filmů.

    Naučte se správně vybírat šperky. Stačí základní kousky v nadčasové kvalitě

    Šperky umí rozzářit každý outfit, i kdyby měl být striktně jednoduchý. Ženy si bez nich často připadají nahé a často tak sahají po svých favoritech. Není divu, kvalitní kousky pozdvihnou look na novou úroveň a dodají pocit vkusu i luxusu. Ve šperkovnici přitom nemusíte mít víc než pár kousků, podtrhujících snahu o perfektní vzhled.

    Módní scéna zažívá další změny. Se svými designéry se loučí Helmut Lang i 3.1 Phillip Lim

    Seznam módních domů hledajících nové kreativní ředitele se nadále rozšiřuje. Designér Peter Do totiž ve středu oznámil svůj odchod z vedení Helmut Lang. U značky přitom pracoval jen dva roky. Změnu zažije také společnost 3.1 Phillip Lim. Po 20 letech se rozloučí se svým návrhářem i spoluzakladatelem Phillipem Lim.

    Zima nemusí zvítězit. Správná skin care porazí mráz i suchou pokožku

    S pomalu se snižujícími teplotami vzrůstá riziko podráždění naší pokožky. Čelit musí nejen mrazu, ale také nedostatku vlhkosti a suchému vzduchu, zesílenému "záchrannými" horkými koupelemi. Nad blížící se zimou však hravě zvítězí správná skin care rutina, založená na hydrataci i správných aktivních látkách.

    Letošní Vánoce znají své favority. Barevným trendům dominuje luxusní blush pink

    Každé svátky doprovází notná dávka klasické temně zelené, červené a bílé. I Vánoce ovšem podléhají krátkodobým trendům, a tak je vždy ovládnou barevné trendy, diktující vzhled dárků, dekorací či baněk. Mezi letošní favority patří především blush pink, tedy jemně růžová, podtrhující luxus blížících se svátečních dnů.

    Klimatická konference COP29 čelí nízké „docházce“. Odstup si udržují i módní značky

    Letošní klimatickou konferenci COP29 obklopují značné kontroverze. Oproti minulým ročníkům se jí z různých důvodů zúčastní menší počet světových lídrů i organizací. Jednou z příčin je bojkot události kvůli místu jejího konání. Ázerbájdžán je totiž jedním z největších producentů fosilních paliv. Odstup si přitom letos udržuje i módní průmysl.

    Módní ikony ve školním věku diktují trendy. Které slavné děti se vyplatí sledovat?

    Od narození je sleduje celý svět a každý kousek, který obléknou, přitáhne obrovskou pozornost. Když slavní rodiče podporují své potomky v hledání vlastního stylu, mohou už v útlém věku dosáhnout role trendsetterů. Některé z nich si tak dokonce zajistí místo na módních přehlídkách hned vedle legendární Anny Wintour.

    Módní novinky v kostce: Emma Chamberlain září v kolekci Jareda Ellner a Claire’s vítá Paris Hilton

    Šanghaj pohostila výstavu Salone del Mobile.Milano, zatímco Paříž se chystá na trh luxusních produktů z druhé ruky, Pre-Loved Luxury Show. Muzeum Louvre navíc spolu s L'Oréal přivítá exhibici De Toutes Beautés! Paris Hilton v nové spolupráci s Claire's oslovuje nejmladší fanoušky a Emma Chamberlain láká na první kolekci Jareda Ellner.

    Boudoir look 30. let slaví návrat. Do šatníku proklouzl v podobě korzetů i spodního prádla

    Trendům z přehlídek pro letošní podzim a zimu, ale i nadcházející jaro, dominoval společný jmenovatel. Jedná se o takzvaný boudoir look, vycházející z módy 30. let minulého století. Jeho součástí je moderní podoba klasického korzetu, nadýchaného boa či kožichu, ale i odhaleného spodního prádla, pozvedávající outfit na novou úroveň.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―