Serena Williams tento čtvrtek představila Will Perform. Značka obsahuje pět lokálních produktů, které jsou vyráběny ve čtyřech kategoriích. Gró Will Perform tkví v uzdravování a zotavování ženského těla.
Serena Williams uvedla na trh značku Will Perform s pěti lokálními produkty ve čtyřech kategoriích: Will Relieve, Will Cool, Will Rest a Will Soothe, které mají ulevit od bolesti a poskytnout každodenní podporu svalům. Jak sama zakladatelka a bývalá tenistka popisuje, brand má hlavně sloužit nám. Není totiž nic lepšího, než věnovat chvilku času právě sama sobě.
Thursday Serena Williams launched her recovery brand Will Perform with five topical products across four categories including Will Relieve, Will Cool, Will Rest and Will Soothe, meant to provide pain relief and daily muscle support.https://t.co/N8jEeM50CL
— WWD (@wwd) December 8, 2022
„Jste tak dobří, jak dobře se zotavujete!“ Věta, kterou slýchávala legendární hráčka od svých trenérů během celé kariéry.
S mnoha tradičními kolekcemi zaměřenými na regeneraci si Williams nerozuměla. Výrobky nebyly moderní, neměly ani příjemnou vůni, natož texturu. Na produktech se pracovalo několik let a vystřídalo se u nich hned několik spolupracovníků. Pět produktů, a přesto každý jiný. V jejích pěti vytvořených produktech můžeme najít i lidokain, který je určený k úlevě od bolesti. Kolekce v sobě nese také mentol a kafr, které mají navodit chladivý pocit. Dále produkty jako aramidy a hořčík, určené k hydrataci a relaxaci.
„Vzpomínám si, jak jsem byla na French Open úplně na dně. Nechtěla jsem používat produkty, které byly speciální jen na zranění nebo stáří. Cítila jsem se na to příliš mladá. Jsou tu ale mnohem větší příležitosti. Proto jsem se rozhodla vytvořit něco, co bude přínosem hlavně pro mě samotnou. Dokážu se na to spolehnout a dokážu říct, že to pomůže každému. Pečujte o sebe a svoje tělo,“ okomentovala Williams své rozhodnutí založit Will Perform.
Co se týká vývoje a testování, vzala si ho pod ochranná křídla sama zakladatelka. Někdejší královna světového tenisu si kolekci otestovala během jejího posledního roku své profesionální kariéry. Po celou dobu poskytovala velmi detailní zpětnou vazbu. Výsledek stojí za to!
„Jsem překvapená, jak moc mi to prospělo. Dlouho jsem se od takových produktů držela dál, protože jsem nedokázala najít ten svatý grál. Dokázali jsme vytvořit něco, co pomáhá a zároveň voní a má dokonalou texturu. Jsem přesvědčena, že pomůže mnoha lidem,“ dodala Američanka.