Více

    ― Reklama ―

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Za svou debutovou přehlídku pro módní dům Givenchy sklidila návrhářka Sarah Burton velký úspěch. Módní nadšenci chválili především její umění skloubit vlastní autentický styl s dědictvím a tradicí známé značky. Kolekce pro podzim letošního roku měla navíc zřejmé protagonistky, tedy ženy. Právě na ně zaměřila designérka i svou první kampaň pro Givenchy, spadající pod koncern LVMH.

    Sarah Burton si při vytváření kampaně stanovila jasný cíl. Zachytit chtěla takzvaný female gaze, tedy pohled žen. V tomhle případě ztvárnila, jakým způsobem vnímají režisérky své herečky a jak s nimi komunikují. Také proto dosadila do hlavních rolí kampaně modelku a herečku Kaiu Gerber a multi-talentovanou režisérku, spisovatelku, herečku a fotografku Halinu Reijn.

    Zdroj: Givenchy

    Ta se nedávno proslavila svým snímkem Babygirl, v němž zazářila herečka Nicole Kidman a herec Harris Dickinson. Vypráví totiž příběh ředitelky úspěšné firmy, poznávající a zkoumající své sexuální fantazie. Halina Reijn se tak v kampani nejen sama objevila, ale rovněž ji nafotila. Na fotografiích se pak zachycuje jako režisérka, upravující svou múzu, tedy modelku Kaiu Gerber.

    Sarah Burton objevuje taje minimalismu. U Givenchy je na správném místě

    „Ve své první kampani pro Givenchy jsem se chtěla soustředit na přátelství mezi filmovou režisérkou a herečkou. Chtěla jsem oslavit female gaze,“ vysvětlila Burton. Její debutová kampaň se především svým minimalismem výrazně liší od její předchozí práce pro módní dům Alexander McQueen. Kaiu Gerber pak oblékla do kousků ze své podzimní kampaně, v paletě bílé, černé a červené.

    @givenchy

    “Kaia Gerber and Halina Reijn captured something I love about how creative women collaborate.” Sarah Burton, Givenchy Artistic Director

    ♬ original sound – Givenchy

    Modelka vynesla například elegantní bílé peplum šaty, doplněné o zlaté sandálky a ladicí náušnice. Na dalších fotografiích se objevila ve svůdných černých krajkových šatech nebo jejich jednodušší a minimalisticky střižené variantě. Nechyběly ani červené mini šaty nebo klasická kožená bunda. Sarah Burton tak elegantní, ale výraznou kampaní opět dokázala, že je na správném místě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    - Reklama -

    Za svou debutovou přehlídku pro módní dům Givenchy sklidila návrhářka Sarah Burton velký úspěch. Módní nadšenci chválili především její umění skloubit vlastní autentický styl s dědictvím a tradicí známé značky. Kolekce pro podzim letošního roku měla navíc zřejmé protagonistky, tedy ženy. Právě na ně zaměřila designérka i svou první kampaň pro Givenchy, spadající pod koncern LVMH.

    Sarah Burton si při vytváření kampaně stanovila jasný cíl. Zachytit chtěla takzvaný female gaze, tedy pohled žen. V tomhle případě ztvárnila, jakým způsobem vnímají režisérky své herečky a jak s nimi komunikují. Také proto dosadila do hlavních rolí kampaně modelku a herečku Kaiu Gerber a multi-talentovanou režisérku, spisovatelku, herečku a fotografku Halinu Reijn.

    Zdroj: Givenchy

    - Reklama -

    Ta se nedávno proslavila svým snímkem Babygirl, v němž zazářila herečka Nicole Kidman a herec Harris Dickinson. Vypráví totiž příběh ředitelky úspěšné firmy, poznávající a zkoumající své sexuální fantazie. Halina Reijn se tak v kampani nejen sama objevila, ale rovněž ji nafotila. Na fotografiích se pak zachycuje jako režisérka, upravující svou múzu, tedy modelku Kaiu Gerber.

    Sarah Burton objevuje taje minimalismu. U Givenchy je na správném místě

    „Ve své první kampani pro Givenchy jsem se chtěla soustředit na přátelství mezi filmovou režisérkou a herečkou. Chtěla jsem oslavit female gaze,“ vysvětlila Burton. Její debutová kampaň se především svým minimalismem výrazně liší od její předchozí práce pro módní dům Alexander McQueen. Kaiu Gerber pak oblékla do kousků ze své podzimní kampaně, v paletě bílé, černé a červené.

    @givenchy

    “Kaia Gerber and Halina Reijn captured something I love about how creative women collaborate.” Sarah Burton, Givenchy Artistic Director

    ♬ original sound – Givenchy

    Modelka vynesla například elegantní bílé peplum šaty, doplněné o zlaté sandálky a ladicí náušnice. Na dalších fotografiích se objevila ve svůdných černých krajkových šatech nebo jejich jednodušší a minimalisticky střižené variantě. Nechyběly ani červené mini šaty nebo klasická kožená bunda. Sarah Burton tak elegantní, ale výraznou kampaní opět dokázala, že je na správném místě.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Pozor na Labubu bez certifikace. Z roztomilého plyšáčka se stává toxický démon

    Když se na trhu objeví nová kultovní senzace, málokdy se někdo ptá, co za sebou zanechá. Labubu, postavička původně určená pro sběratele umění a designu, se během chvíle přetavila v lavinu napodobenin, zaplavující mezinárodní trh. V Česku se s těmito "fejky" setkáváme v podobě plyšáků, přívěsků na klíče či obalů na mobil. Všechny ale něco spojuje. Zcela chybějící informace o výrobci, složení a bezpečnosti.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Móda v kostce: Roberto Coin má novou tvář a Balenciaga vítá jaro 2026

    Herečka Dakota Johnson je nejnovější ambasadorkou značky Roberto Coin. Tommy Hilfiger mezitím uzavřel spolupráci s hercem Damson Idris, a to pro speciální řadu inspirovanou F1. Módní dům Balenciaga odhalil resort kolekci pro jaro 2026 a Chanel představil sadu šperků Reach for the Stars. Victoria Beckham pak získala vlastní Netflix show.

    Léto korunovalo plavky roku. Zazáří asymetrické jednodílné kousky

    Každé letní období má své favority, definující slunečními paprsky protkané dny. Letošním vládcem plážových trendů se jednoznačně stávají jednoduché, elegantní, ale přesto svůdné plavky. Jedná se o jednodílné asymetrické modely na jedno rameno. Nejen, že skvěle vystihnou jakoukoli postavu, představují perfektní nadčasovou volbu.

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Paříž očekává změny. Týden haute couture módy mění své obrysy

    Pařížský týden haute couture módy zažívá letos velké změny. Důvodem je zdánlivě nekončící kolotoč přesouvajících se kreativních ředitelů nejslavnějších módních domů. Na očekávané události tak bude chybět Dior, Jean Paul Gaultier a Valentino. Svůj debut naopak představí Glenn Martens pro Maison Margiela a Demna Gvasalia dá sbohem Balenciaga.

    Maria Grazia Chiuri nenabídla jen eleganci. Dior přinesla aktivní feminismus

    Maria Grazia Chiuri sice oblékala ženy do tylu, saténu a ikonických prvků, její skutečný přínos značce Dior však leží jinde. Ve způsobu, jakým do přehlídek vetkala sociální uvědomění. Článek proto nevypráví o tom, jakou krajku použila ve své poslední show. Je o tom, jak módu jako jedna z mála proměnila ve feministický nástroj. A jak její návrhy opakovaně zdůrazňovaly, že silueta nestačí. Je třeba i silný postoj.

    Jonathan Anderson usedl na trůn. Vládnout bude celému království Dior

    Módní dům Dior v pondělí ráno potvrdil dlouhodobé spekulace o nástupci kreativní ředitelky Marie Grazie Chiuri. Jak už mnozí očekávali, stal se jím návrhář Jonathan Anderson, který byl nedávno jmenovaný do pozice šéfa pánského oddělení známé značky. Poprvé od dob samotného Christiana Dior bude všem sekcím společnosti vládnout jeden designér.

    Kristen Stewart zkouší režisérské křeslo. V Cannes uspěla s The Chronology of Water

    Slavná herečka Kristen Stewart zkoumá nová odvětví filmové branže. Na uplynulém festivalu v Cannes nabídla svůj první velký režisérský debut, tedy snímek The Chronology of Water. Film zkoumá příběh americké spisovatelky bojující s traumaty z dětství i drogovou závislostí Lidie Yuknavitch. Za svůj počin si Stewart vysloužila potlesk ve stoje.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―