Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Období dovolených se blíží a těšení se na léto narůstá. Dokonce nás nedávno překvapilo několik téměř tropických teplot. Ani se tak nenadějeme a brzy rovnou přeskočíme z jara do léta. Trendy z přehlídkových mol pak naznačují lehce bohémský vibe. Snad nikdy jsme nezaznamenali tak vkusnou nabídku mokasín, pantoflí nebo žabek. O pohodlí se tedy letos v létě bát nemusíte.

    Letní nabídka obuvi nejčastěji zahrnuje snad všechny druhy mokasín. Na podpatku, s vysokou platformou, ale hlavně s otevřenou patou. Nově o sobě dávají vědět také podpatky, a to překvapivě s otevřenou špičkou. Pantofle pak získávají několik nových podob. Například Toteme představuje jejich zcela minimalistické verze. Naopak Fendi se nechává unést vlnou logománie.

    Špičce dali sbohem u Victoria Beckham nebo Versace. Konečně můžete dát na obdiv dokonalou pedikúru

    Jak vidno, pozornost se přesouvá na prsty u nohou. Jinými slovy, do popředí se dostává otevřená špička. Značky Victoria Beckham i Versace jako by se shodly a zakomponovaly ji do vysokých variant, sahajících až pod kolena. Takový model však samozřejmě nemusí být v létě příjemný. Proto se po podobných botách poohlédněte u značky Burberry, která připravila nižší, a v pravém létě nositelnější, možnosti.

    Zdroj: Victoria Beckham, Versace

    Vysoké verze bot s otevřenou špičkou můžete jednoduše kombinovat se sukněmi nebo kostýmky s kraťasy. Stejně skvěle budou vypadat i šaty s průhlednou spodní částí, po vzoru Victoria Beckham.

    Mokasíny na platformě i bez. Působí „důležitě“ a dodávají expensive taste

    Mokasíny jsou snad tím nejnadčasovějším druhem obuvi. Lze je vynést v létě, na podzim nebo v zimě. Záleží pouze na vašem stylingu. Například žhavá nabídka Gucci, v čele s cherry red mokasíny, perfektně podtrhne nejen městský a kancelářský look, ale i populární opium style.

    Zdroj: Gucci

    Konečně se dostáváme také k otevřeným patám. S těmi se nejčastěji setkáváme právě v „mokasínové“ verzi. Vynesete je klasicky naboso, fantasticky ale vypadají i s bílými ponožkami a sukní. Podobné varianty nenabízí pouze Prada, se stejným konceptem si pohrála také Bottega Veneta.

    Zdroj: Prada

    Velmi moderně působícím kouskem jsou rovněž boty Satin Mules, opět od módního domu Prada. Moderní hladký výraz rozbíjí mini podpatek ve tvaru trojúhelníku. Vylaďuje tak jemnost saténu a prvotní vzhled balerín. Stylizovat je můžete stejně jako u předešlého modelu.

    Chanel redefinoval žabky, pantofle zase ovládá minimalismus. Pohodlí je v létě na prvním místě

    Neexistuje komfortnější obuv, než jsou pantofle. V blížícím se létě se je nemusíte bát nosit na každodenní bázi. Elegantní formy, nabízené například značkou Toteme, vynesete i při formálnějších příležitostech. Vkusně se dají zasadit také do letního office core.

    Minulý rok se v popředí držely typické pantofle Birkenstock. Trvající trend tak nejspíše ovlivnil marketingovou půdu u několika módních domů, u kterých jsme na tento druh obuvi nebyli zvyklí. Samotné Birkenstock jsou v kurzu i letos a opět se dají stylizovat do jak parných, tak chladnějších dnů.

    Zdroj: Alaia, Balenciaga

    Příjemné a draze vyhlížející modely jsou podle nás mules od Alaia, zdobené kamínky po celém povrchu. Bílá i černá varianta je naprosto skvělá. Další, influencerkami oblíbený, kousek, jsou žabky od značky Chanel. I když je někteří běžně obují také do města, my jejich nošení doporučujeme zachovat pouze na plážích.

    Zdroj: Chanel

    V létě je nejdůležitější cítit se pohodlně a v komfortní zóně. To ovšem neznamená, že nemůžete dosáhnout vysněného chic looku. Stylové jsou tedy mokasíny s otevřenou patou, klasické pantofle i odstraněné špičky. Pomyslný výherce, splňující všechny aktuální módní požadavky, kombinující moderní design s jemným saténem, jsou Satin Mules od Prada. Ty pokládáme za opravdový must-have.

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Gucci

    S jakými botami naladíte perfektní summer chic? Zaměřte se na pantofle, žabky i mokasíny

    Období dovolených se blíží a těšení se na léto narůstá. Dokonce nás nedávno překvapilo několik téměř tropických teplot. Ani se tak nenadějeme a brzy rovnou přeskočíme z jara do léta. Trendy z přehlídkových mol pak naznačují lehce bohémský vibe. Snad nikdy jsme nezaznamenali tak vkusnou nabídku mokasín, pantoflí nebo žabek. O pohodlí se tedy letos v létě bát nemusíte.

    Letní nabídka obuvi nejčastěji zahrnuje snad všechny druhy mokasín. Na podpatku, s vysokou platformou, ale hlavně s otevřenou patou. Nově o sobě dávají vědět také podpatky, a to překvapivě s otevřenou špičkou. Pantofle pak získávají několik nových podob. Například Toteme představuje jejich zcela minimalistické verze. Naopak Fendi se nechává unést vlnou logománie.

    Špičce dali sbohem u Victoria Beckham nebo Versace. Konečně můžete dát na obdiv dokonalou pedikúru

    Jak vidno, pozornost se přesouvá na prsty u nohou. Jinými slovy, do popředí se dostává otevřená špička. Značky Victoria Beckham i Versace jako by se shodly a zakomponovaly ji do vysokých variant, sahajících až pod kolena. Takový model však samozřejmě nemusí být v létě příjemný. Proto se po podobných botách poohlédněte u značky Burberry, která připravila nižší, a v pravém létě nositelnější, možnosti.

    Zdroj: Victoria Beckham, Versace

    Vysoké verze bot s otevřenou špičkou můžete jednoduše kombinovat se sukněmi nebo kostýmky s kraťasy. Stejně skvěle budou vypadat i šaty s průhlednou spodní částí, po vzoru Victoria Beckham.

    Mokasíny na platformě i bez. Působí „důležitě“ a dodávají expensive taste

    Mokasíny jsou snad tím nejnadčasovějším druhem obuvi. Lze je vynést v létě, na podzim nebo v zimě. Záleží pouze na vašem stylingu. Například žhavá nabídka Gucci, v čele s cherry red mokasíny, perfektně podtrhne nejen městský a kancelářský look, ale i populární opium style.

    Zdroj: Gucci

    Konečně se dostáváme také k otevřeným patám. S těmi se nejčastěji setkáváme právě v „mokasínové“ verzi. Vynesete je klasicky naboso, fantasticky ale vypadají i s bílými ponožkami a sukní. Podobné varianty nenabízí pouze Prada, se stejným konceptem si pohrála také Bottega Veneta.

    Zdroj: Prada

    Velmi moderně působícím kouskem jsou rovněž boty Satin Mules, opět od módního domu Prada. Moderní hladký výraz rozbíjí mini podpatek ve tvaru trojúhelníku. Vylaďuje tak jemnost saténu a prvotní vzhled balerín. Stylizovat je můžete stejně jako u předešlého modelu.

    Chanel redefinoval žabky, pantofle zase ovládá minimalismus. Pohodlí je v létě na prvním místě

    Neexistuje komfortnější obuv, než jsou pantofle. V blížícím se létě se je nemusíte bát nosit na každodenní bázi. Elegantní formy, nabízené například značkou Toteme, vynesete i při formálnějších příležitostech. Vkusně se dají zasadit také do letního office core.

    Minulý rok se v popředí držely typické pantofle Birkenstock. Trvající trend tak nejspíše ovlivnil marketingovou půdu u několika módních domů, u kterých jsme na tento druh obuvi nebyli zvyklí. Samotné Birkenstock jsou v kurzu i letos a opět se dají stylizovat do jak parných, tak chladnějších dnů.

    Zdroj: Alaia, Balenciaga

    Příjemné a draze vyhlížející modely jsou podle nás mules od Alaia, zdobené kamínky po celém povrchu. Bílá i černá varianta je naprosto skvělá. Další, influencerkami oblíbený, kousek, jsou žabky od značky Chanel. I když je někteří běžně obují také do města, my jejich nošení doporučujeme zachovat pouze na plážích.

    Zdroj: Chanel

    V létě je nejdůležitější cítit se pohodlně a v komfortní zóně. To ovšem neznamená, že nemůžete dosáhnout vysněného chic looku. Stylové jsou tedy mokasíny s otevřenou patou, klasické pantofle i odstraněné špičky. Pomyslný výherce, splňující všechny aktuální módní požadavky, kombinující moderní design s jemným saténem, jsou Satin Mules od Prada. Ty pokládáme za opravdový must-have.

    ― Reklama ―

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―