Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Pánské kolekce pro letošní podzim a zimu boří stereotypy. Světoví návrháři do popředí postavili růžovou, a to bez servítek. Na módní mola se vkradla v podobě kabátů, svetrů, bund nebo kalhot. Už dávno totiž není odstínem, který patří jen ženám. Naopak, v pánském šatníku směle vyjadřuje nejen sebevědomí, ale také sílu a touhu experimentovat.

    Růžové odstíny už dávno nepatří jen do dámského šatníku. Stvrdily to pánské kolekce pro letošní podzim a zimu. Luxusní módní domy se shodly, romantická barva sluší všem, a to bez výjimek. Neznamená to ovšem, že by své modely nekompromisně oblékly do zářivé růžové. Naopak, módním molům dominují pastelové a pudrové odstíny, perfektně ladící k šedým, černým či bílým tónům.

    Zdroj: Dior

    Klíčem k úspěchu je styling. Růžová nemusí působit přehnaně, ani dětinsky

    Letos na podzim se růžová vkrade do pánského šatníku ve všech variantách. Její nejčastěji využívanou variantou je však bezpochyby její světlejší verze. Dokázal to například módní dům Dior. Návrhář Kim Jones v jedné ze svých posledních kolekcích dokázal, že lehká růžová s temně černou zaručí jednoznačný úspěch. Společně totiž vytváří elegantní kombinaci, které přesto lehce překvapí.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Podobný přístup zvolil rovněž kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams. Světle růžovou však nakombinoval s řadou dalších barev. Neštítil se bílé, krémové, navy, ani hnědé. V jeho podání vyvolává růžová dojem hravosti a nespoutané kreativity. Ukazuje, že se její nositelé neberou moc vážně. Zároveň však potvrzuje jejich sebevědomí, které pozvedne každý look.

    Zdroj: Auralee

    Po svém definovala růžovou rovněž značka Auralee. Nebála se světle růžovou zkombinovat s klasickými pánskými kalhoty a košilí. Ukazuje tak, že růžová ve správné kombinaci nikdy nepůsobí dětinsky, naopak. Módní dům Kenzo zase potvrdil přátelství růžové s dalšími výraznými barvami. Blankytně modrá či rudě červená? Správný odstín růžové podobné tóny hravě zvýrazní, ale nepřebije.

    Zdroj: Kenzo

    Růžové sluší šedá. Kombinace, která zaručí vytoužený úspěch

    Pokud vás růžová nalákala na svůj nádech sebevědomí a hravé síly, stačí ji zakomponovat v nenápadných detailech. Kravata nebo ponožky mohou outfitu dodat nečekaný punc. Pokud se však cítíte na víc, zkombinujte letos na podzim světlé odstíny růžové s šedou. Nejen výše zmíněné módní domy totiž potvrdily, že se jedná o spojení roku. Odvážnější pak obléknou růžový kabát nebo sako.

    @srywill Replying to @. styling pink #mensfashiontips #fashiontips #grwm ♬ Storytelling – Adriel

    Zdroje: GQ, Esquire, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Růžová dobývá podzimní pánský šatník. Vyjadřuje sebevědomí i sílu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pánské kolekce pro letošní podzim a zimu boří stereotypy. Světoví návrháři do popředí postavili růžovou, a to bez servítek. Na módní mola se vkradla v podobě kabátů, svetrů, bund nebo kalhot. Už dávno totiž není odstínem, který patří jen ženám. Naopak, v pánském šatníku směle vyjadřuje nejen sebevědomí, ale také sílu a touhu experimentovat.

    - Reklama -

    Růžové odstíny už dávno nepatří jen do dámského šatníku. Stvrdily to pánské kolekce pro letošní podzim a zimu. Luxusní módní domy se shodly, romantická barva sluší všem, a to bez výjimek. Neznamená to ovšem, že by své modely nekompromisně oblékly do zářivé růžové. Naopak, módním molům dominují pastelové a pudrové odstíny, perfektně ladící k šedým, černým či bílým tónům.

    Zdroj: Dior

    Klíčem k úspěchu je styling. Růžová nemusí působit přehnaně, ani dětinsky

    Letos na podzim se růžová vkrade do pánského šatníku ve všech variantách. Její nejčastěji využívanou variantou je však bezpochyby její světlejší verze. Dokázal to například módní dům Dior. Návrhář Kim Jones v jedné ze svých posledních kolekcích dokázal, že lehká růžová s temně černou zaručí jednoznačný úspěch. Společně totiž vytváří elegantní kombinaci, které přesto lehce překvapí.

    - Reklama -

    Zdroj: Louis Vuitton

    Podobný přístup zvolil rovněž kreativní ředitel pánské sekce Louis Vuitton Pharrell Williams. Světle růžovou však nakombinoval s řadou dalších barev. Neštítil se bílé, krémové, navy, ani hnědé. V jeho podání vyvolává růžová dojem hravosti a nespoutané kreativity. Ukazuje, že se její nositelé neberou moc vážně. Zároveň však potvrzuje jejich sebevědomí, které pozvedne každý look.

    Zdroj: Auralee

    Po svém definovala růžovou rovněž značka Auralee. Nebála se světle růžovou zkombinovat s klasickými pánskými kalhoty a košilí. Ukazuje tak, že růžová ve správné kombinaci nikdy nepůsobí dětinsky, naopak. Módní dům Kenzo zase potvrdil přátelství růžové s dalšími výraznými barvami. Blankytně modrá či rudě červená? Správný odstín růžové podobné tóny hravě zvýrazní, ale nepřebije.

    Zdroj: Kenzo

    Růžové sluší šedá. Kombinace, která zaručí vytoužený úspěch

    Pokud vás růžová nalákala na svůj nádech sebevědomí a hravé síly, stačí ji zakomponovat v nenápadných detailech. Kravata nebo ponožky mohou outfitu dodat nečekaný punc. Pokud se však cítíte na víc, zkombinujte letos na podzim světlé odstíny růžové s šedou. Nejen výše zmíněné módní domy totiž potvrdily, že se jedná o spojení roku. Odvážnější pak obléknou růžový kabát nebo sako.

    @srywill Replying to @. styling pink #mensfashiontips #fashiontips #grwm ♬ Storytelling – Adriel

    Zdroje: GQ, Esquire, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―