Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ať už hledáte perfektní dárek, nebo chcete potěšit sami sebe, s kvalitním šperkem nešlápnete vedle. Nechte se inspirovat ikonickými kolekcemi luxusních značek. Cartier nabízí vánoční svět plný zlata a třpytících se diamantů. Společnost Bulgari zase naláká na řadu plnou rudých a smaragdových odstínů. Tiffany & Co. pak rozzáří úsměv na tváři roztomilou kolekcí inspirovanou Pokémony. U Roberto Coin najdete nestárnoucí klasiku.

    S Cartier pocítíte vánoční atmosféru. Vyberte si z klasických hodinek i diamantových prstýnků

    Jednou ze značek, které se rozhodly vytvořit speciální vánoční kampaň, je Cartier. Představila totiž koncept kouzelného butiku. Propojila ho hlavně se svými nejklasičtějšími kousky. „Jedná se o pozvánku na let hvězdnou oblohou na palubě skvostného butiku, na imaginární cestu,“ popsalo reklamu vedení společnosti.

    Vybrat si tedy můžete například z řady náramků, které najdete jak v bronzové, stříbrné, tak zlaté variantě. O něco extravagantnější jsou prsteny posázené diamanty. Pokud hledáte opravdu nadčasový dárek, rozhodně šáhněte po hodinkách. Model od Cartier totiž zůstane trendy už napořád.

    Zdroj: Cartier

    Vykouzlete úsměv na tváři roztomilým dárkem. Pokémon kolekce Tiffany & Co. rozzáří každý zimní den

    Pokud nejste milovníci klasiky, ale hledáte o něco jedinečnější dárek, inspirujte se nejnovější řadou z dílny Tiffany & Co. Značka totiž ve spolupráci s americkým umělcem Danielem Arsham vytvořila kolekci oslavující známé postavičky Pokémon. Známý umělec tím chtěl propojit šperkařství, umění, ale také pop kulturu, která ho samotného formovala.

    Zhmotnil proto šest postaviček Pokémona, tedy Pikachu, Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone a Mew. Největší hvězdou se ovšem stal právě ikonický Pikachu. Vyrobený je jak ve zlaté, tak tmavě šedé verzi. Místo klasických červených tváří má pak umístěné slavné krystaly. Na roztomilosti přidává také krabička ve tvaru Poké Ball, vyhotovená v klasických Tiffany barvách.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Šperky Bulgari přinesou skutečný luxus. Osloví vás elegantní smaragdy i ikonický had

    Do centra vánoční kampaně se společnost Bulgari rozhodla postavit svou globální ambasadorku a herečku Anne Hathaway. Na fotografiích proto předvádí hned několik kousků, které mohou skončit i pod vaším stromečkem. Pokud hledáte o něco extravagantnější šperk, zaujme vás náhrdelník se smaragdy zasazenými v platině, zkombinovanými s bílými diamanty.

    Značka se při jeho tvorbě inspirovala dávnými šperky, které se na oslavu nosily ve starověkém Římě. Luxusní náhrdelník můžete doplnit také ladícími náušnicemi. Vyberete si ale i v případě, že hledáte elegantní, ale méně nápadný model. Stříbrný řetízek Serpenti připomínající ikonického Bulgari hada plní přesně taková očekávání.

    Nadčasovou eleganci najdete u Roberto Coin. Prožijte sváteční sezónu s minimalistickými, ale luxusními šperky

    Toužíte po ještě méně výrazných kouscích? Pak hledejte v nabídce Roberto Coin. Je totiž plná jemných řetízků s drobnými přívěsky, decentních prstýnků nebo jednoduchých náramků. Ovšem i zde najdete o něco extravagantnější kousky. Častým motivem je totiž symbol květiny, který ale značka vyrobila v různých verzích. Najdete ji proto jak posetou diamanty, tak ve zlatých, ale i zářivě barevných odstínech.

    Zdroj: Roberto Coin

    Zdroje: WWD, Cartier, Tiffany & Co., Bulgari, Roberto Coin, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Rozjasněte Vánoce dokonalým šperkem. Odhalte elegantní i roztomilé kolekce luxusních značek

    Ať už hledáte perfektní dárek, nebo chcete potěšit sami sebe, s kvalitním šperkem nešlápnete vedle. Nechte se inspirovat ikonickými kolekcemi luxusních značek. Cartier nabízí vánoční svět plný zlata a třpytících se diamantů. Společnost Bulgari zase naláká na řadu plnou rudých a smaragdových odstínů. Tiffany & Co. pak rozzáří úsměv na tváři roztomilou kolekcí inspirovanou Pokémony. U Roberto Coin najdete nestárnoucí klasiku.

    S Cartier pocítíte vánoční atmosféru. Vyberte si z klasických hodinek i diamantových prstýnků

    Jednou ze značek, které se rozhodly vytvořit speciální vánoční kampaň, je Cartier. Představila totiž koncept kouzelného butiku. Propojila ho hlavně se svými nejklasičtějšími kousky. „Jedná se o pozvánku na let hvězdnou oblohou na palubě skvostného butiku, na imaginární cestu,“ popsalo reklamu vedení společnosti.

    Vybrat si tedy můžete například z řady náramků, které najdete jak v bronzové, stříbrné, tak zlaté variantě. O něco extravagantnější jsou prsteny posázené diamanty. Pokud hledáte opravdu nadčasový dárek, rozhodně šáhněte po hodinkách. Model od Cartier totiž zůstane trendy už napořád.

    Zdroj: Cartier

    Vykouzlete úsměv na tváři roztomilým dárkem. Pokémon kolekce Tiffany & Co. rozzáří každý zimní den

    Pokud nejste milovníci klasiky, ale hledáte o něco jedinečnější dárek, inspirujte se nejnovější řadou z dílny Tiffany & Co. Značka totiž ve spolupráci s americkým umělcem Danielem Arsham vytvořila kolekci oslavující známé postavičky Pokémon. Známý umělec tím chtěl propojit šperkařství, umění, ale také pop kulturu, která ho samotného formovala.

    Zhmotnil proto šest postaviček Pokémona, tedy Pikachu, Charmander, Squirtle, Jigglypuff, Cubone a Mew. Největší hvězdou se ovšem stal právě ikonický Pikachu. Vyrobený je jak ve zlaté, tak tmavě šedé verzi. Místo klasických červených tváří má pak umístěné slavné krystaly. Na roztomilosti přidává také krabička ve tvaru Poké Ball, vyhotovená v klasických Tiffany barvách.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Šperky Bulgari přinesou skutečný luxus. Osloví vás elegantní smaragdy i ikonický had

    Do centra vánoční kampaně se společnost Bulgari rozhodla postavit svou globální ambasadorku a herečku Anne Hathaway. Na fotografiích proto předvádí hned několik kousků, které mohou skončit i pod vaším stromečkem. Pokud hledáte o něco extravagantnější šperk, zaujme vás náhrdelník se smaragdy zasazenými v platině, zkombinovanými s bílými diamanty.

    Značka se při jeho tvorbě inspirovala dávnými šperky, které se na oslavu nosily ve starověkém Římě. Luxusní náhrdelník můžete doplnit také ladícími náušnicemi. Vyberete si ale i v případě, že hledáte elegantní, ale méně nápadný model. Stříbrný řetízek Serpenti připomínající ikonického Bulgari hada plní přesně taková očekávání.

    Nadčasovou eleganci najdete u Roberto Coin. Prožijte sváteční sezónu s minimalistickými, ale luxusními šperky

    Toužíte po ještě méně výrazných kouscích? Pak hledejte v nabídce Roberto Coin. Je totiž plná jemných řetízků s drobnými přívěsky, decentních prstýnků nebo jednoduchých náramků. Ovšem i zde najdete o něco extravagantnější kousky. Častým motivem je totiž symbol květiny, který ale značka vyrobila v různých verzích. Najdete ji proto jak posetou diamanty, tak ve zlatých, ale i zářivě barevných odstínech.

    Zdroj: Roberto Coin

    Zdroje: WWD, Cartier, Tiffany & Co., Bulgari, Roberto Coin, Instagram

    ― Reklama ―

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―