Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku si začátkem roku našli nový styl, kterým se hodlají inspirovat. Rozšířili proto mezi sebou takzvanou Mob Wife Aesthetic. Jedná se o trend na hony vzdálený stále populárnímu quiet luxury nebo balletcore. Jeho cílem je upoutat na sebe co nejvíce pozornosti a náležitě si to užít. Klíčem je totiž stylizace do manželek proslulých mafiánů, ovšem bez provádění jakýchkoli zločinů.

    Nejnovější trend sociálních sítí s názvem Mob Wife Aesthetic se dá chápat především jako „counter movement“ quiet luxury stylu. Uživatele TikToku a Instagramu totiž láká především na to, že žádný luxus není příliš. Vystavovat můžete značkové kabelky, drahé lodičky i honosné kožichy. Jeho cílem je zejména napodobit postavy kultovních seriálů i filmů, které zpodobňovaly manželky úspěšných mafiánů.

    I když první video poukazující na nejnovější TikTok styl vzniklo už v říjnu, Mob Wife Aesthetic se trendem stala až začátkem letošního roku. Uživatelé sociálních sítí možná pocítili potřebu začít leden s něčím novým (a odvážným). Není proto divu, že #mobwifewinter má v současnosti na TikToku přes 25,7 milionu zhlédnutí. Stylizace do italsko-amerických zbohatlých manželek největších zločinců má zkrátka něco do sebe.

    Popularitu maximalistického stylu pak podporují také hvězdy jako zpěvačka Dua Lipa, modelka Kendall Jenner nebo herečka Sofia Vergara. Mezi hlavní ikony nejnovější estetiky ovšem patří zmíněné postavy ikonických filmů nebo seriálů. Příkladem je Carmela Soprano ze seriálu HBO s názvem Sopranos. Mezi další související snímky patří Casino, Goodfellas nebo Mob Wives. Spojení se „zločinem“ je pak rovněž hlavním argumentem kritiků nejnovějšího trendu.

    Připravte se na přepychové kožichy, rozcuchané vlasy a sluneční brýle do každého počasí

    Jak tedy look spadající do Mob Wife Aesthetic vytvořit? Základem je pořádný přepychový kožich. Je jedno, jestli vytáhnete ten po babičce, nebo si koupíte nový, klidně (nebo raději) umělý. Hlavní je, aby byl bohatý a křičel luxus. Pokud zvolíte variantu v hnědé nebo béžové barvě, doplňte ho o all black outfit. V nejlepším případě do looku zapracujte také nějaký kožený nebo koženkový kousek.

    Zdroj: Max Mara, The Frankie Shop

    Příkladem koženého prvku jsou široké černé kalhoty do pasu. Doplňte je o jednoduché, ale úzce padnoucí bílé tílko. Základem Mob Wife Aesthetic je totiž vypadat nenuceně, ovšem luxusně. Musíte vyvolávat dojem toho, že se moc nesnažíte, zároveň však moc dobře víte, že vypadáte lépe než všichni ostatní. Jednoduchý look pak dotáhnete velkými černými slunečními brýlemi, výraznými zlatými šperky a vysoce vyčesanými vlasy.

    Zdroj: COS, Abercrombie & Fitch

    Dalším prvkem, který ve vašem šatníku, uzpůsobeném nejnovějšímu trendu, nesmí chybět, jsou zvířecí potisky. Zvolte jednoduché střihy, abyste nechali vzor vyniknout. Příkladem je úzké body nebo šaty. Doplňte je o vysoké kozačky nebo boty na vysokých podpatcích. Pokud jde o makeup, nedržte se zpátky. Aplikujte výrazné stíny i bronzer a doplňte o co nejčernější a nejdelší řasy. Nebojte se ani opravdu silného krytí. Tenhle trend vám dovolí, co jen budete chtít.

    @mikaylatoninato I was honestly made for this #mobwife #mobwifeaesthetic #cleangirl #cleangirlaesthetic #mobwifewinter #style #styletips ♬ original sound – mikayla

    Zdroje: Today, Glamour, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pronikněte do tajů Mob Wife Aesthetic. TikTok si našel nový trend roku 2024

    Uživatelé TikToku si začátkem roku našli nový styl, kterým se hodlají inspirovat. Rozšířili proto mezi sebou takzvanou Mob Wife Aesthetic. Jedná se o trend na hony vzdálený stále populárnímu quiet luxury nebo balletcore. Jeho cílem je upoutat na sebe co nejvíce pozornosti a náležitě si to užít. Klíčem je totiž stylizace do manželek proslulých mafiánů, ovšem bez provádění jakýchkoli zločinů.

    Nejnovější trend sociálních sítí s názvem Mob Wife Aesthetic se dá chápat především jako „counter movement“ quiet luxury stylu. Uživatele TikToku a Instagramu totiž láká především na to, že žádný luxus není příliš. Vystavovat můžete značkové kabelky, drahé lodičky i honosné kožichy. Jeho cílem je zejména napodobit postavy kultovních seriálů i filmů, které zpodobňovaly manželky úspěšných mafiánů.

    I když první video poukazující na nejnovější TikTok styl vzniklo už v říjnu, Mob Wife Aesthetic se trendem stala až začátkem letošního roku. Uživatelé sociálních sítí možná pocítili potřebu začít leden s něčím novým (a odvážným). Není proto divu, že #mobwifewinter má v současnosti na TikToku přes 25,7 milionu zhlédnutí. Stylizace do italsko-amerických zbohatlých manželek největších zločinců má zkrátka něco do sebe.

    Popularitu maximalistického stylu pak podporují také hvězdy jako zpěvačka Dua Lipa, modelka Kendall Jenner nebo herečka Sofia Vergara. Mezi hlavní ikony nejnovější estetiky ovšem patří zmíněné postavy ikonických filmů nebo seriálů. Příkladem je Carmela Soprano ze seriálu HBO s názvem Sopranos. Mezi další související snímky patří Casino, Goodfellas nebo Mob Wives. Spojení se „zločinem“ je pak rovněž hlavním argumentem kritiků nejnovějšího trendu.

    Připravte se na přepychové kožichy, rozcuchané vlasy a sluneční brýle do každého počasí

    Jak tedy look spadající do Mob Wife Aesthetic vytvořit? Základem je pořádný přepychový kožich. Je jedno, jestli vytáhnete ten po babičce, nebo si koupíte nový, klidně (nebo raději) umělý. Hlavní je, aby byl bohatý a křičel luxus. Pokud zvolíte variantu v hnědé nebo béžové barvě, doplňte ho o all black outfit. V nejlepším případě do looku zapracujte také nějaký kožený nebo koženkový kousek.

    Zdroj: Max Mara, The Frankie Shop

    Příkladem koženého prvku jsou široké černé kalhoty do pasu. Doplňte je o jednoduché, ale úzce padnoucí bílé tílko. Základem Mob Wife Aesthetic je totiž vypadat nenuceně, ovšem luxusně. Musíte vyvolávat dojem toho, že se moc nesnažíte, zároveň však moc dobře víte, že vypadáte lépe než všichni ostatní. Jednoduchý look pak dotáhnete velkými černými slunečními brýlemi, výraznými zlatými šperky a vysoce vyčesanými vlasy.

    Zdroj: COS, Abercrombie & Fitch

    Dalším prvkem, který ve vašem šatníku, uzpůsobeném nejnovějšímu trendu, nesmí chybět, jsou zvířecí potisky. Zvolte jednoduché střihy, abyste nechali vzor vyniknout. Příkladem je úzké body nebo šaty. Doplňte je o vysoké kozačky nebo boty na vysokých podpatcích. Pokud jde o makeup, nedržte se zpátky. Aplikujte výrazné stíny i bronzer a doplňte o co nejčernější a nejdelší řasy. Nebojte se ani opravdu silného krytí. Tenhle trend vám dovolí, co jen budete chtít.

    @mikaylatoninato I was honestly made for this #mobwife #mobwifeaesthetic #cleangirl #cleangirlaesthetic #mobwifewinter #style #styletips ♬ original sound – mikayla

    Zdroje: Today, Glamour, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―