Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Luxusní značka Versace se přidala ke společnostem jako Burberry nebo Balenciaga. Podobně jako ony si totiž smazala veškeré příspěvky ze svého Instagramu. Hodlá tím vzbudit zájem fanoušků před zveřejněním podzimní kolekce.

    Módní společnosti čím dál častěji využívají své sociální sítě k upoutání pozornosti. Přistupují ovšem také k méně konvenčním metodám. Už jim totiž nestačí jen zveřejnění provokativní nebo originální fotky. Místo toho se rozhodnou veškeré své příspěvky smazat. Chtějí tím u svých sledovatelů vzbudit zvědavost a zájem o to, co nového chystají. K podobné strategii naposledy přistoupila například společnost Versace.

    Minulý týden si firma ze svého instagramového profilu odstranila veškeré příspěvky. Následně je nahradila černobílými výraznými fotografiemi zachycujícími nejnovější podzimní kolekci. Od pondělí je pak začala doplňovat také o jejich barevné verze. „Čerstvý přístup napříč našimi digitálními kanály nám umožňuje pokračovat ve vyprávění našeho příběhu a přináší publiku to nejlepší z Versace,“ vyjádřila se ke změně značka.

    Podobně odvážné rozhodnutí si módní společnost může mimo jiné dovolit také díky tomu, že ji na Instagramu sleduje na 29 milionů uživatelů. Odstranění fotografií pak ale nemusí znamenat pouhé oznámení nové kolekce, ale také začátek nového stylu publikování. Mateřskou společnost Versace, Capri Holdings, totiž začátkem srpna odkoupila firma Tapestry. Jedná se tedy o šanci pro čerstvý start.

    Značka Versace se vydala stejnou cestou jako Balenciaga, Burberry, Celine nebo Bottega Veneta

    „Naše poslední kolekce oslavuje vše, co na Versace milujeme. Sílu, krejčovství, náš přístup. Modelky a modelové se proto při focení cítili silní a odvážní, tedy přesně tak, jak si připadáte s našimi návrhy,“ okomentovala společnost nové příspěvky. Svým novým stylem tak následuje značky jako Balenciaga, Burberry, Celine, Saint Laurent nebo Bottega Veneta. Také ony se rozhodly promazat své sociální sítě.

    Například společnost Balenciaga uvolnila na svém Instagramu místo těsně před tím, než oznámila návrat do světa haute couture. Firma Burberry zase všechny své sociální sítě vyčistila ve znamení nástupu nového kreativního ředitele Daniel Lee. Ten pak podobnou strategii zaujal také ve vedení Bottega Veneta mezi roky 2018 až 2021. Tehdy se totiž rozhodl společnost ze sociálních sítí zcela odstranit.

    Zdroje: Fashion United, WWD, Marketing Interactive, Instagram, YouTube

    Prázdný Instagram se stává novým marketingovým tahem. Versace startuje podzim od nuly

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.