Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Dosud poměrně poklidný harmonogram Milánského týdne módy rozbila ve čtvrtek přehlídka z dílny Prada. Kreativní duo Raf Simons a Miuccia Prada totiž bez servítek zahájilo novou módní kapitolu. Talentovaní návrháři vytvořili kolekci, která obnovuje obdiv k futurismu, ale i nenahraditelnému individuálnímu stylu.

    Módní dům Prada je mimo jiné známý svými ikonickými kódy. Ať už jde o určité barvy, typická sáčka, pouzdrové sukně nebo pletené svetříky. Existují zkrátka kousky, které jméno značky přímo křičí. Kreativní ředitelé společnosti Miuccia Prada a Raf Simons se ovšem tentokrát rozhodli odstoupit od své tradiční tvorby, vytvářející ucelenou kolekci s jasným tématem.

    Místo toho navrhli pro Milánský fashion week řadu, u které nelze s jistotou jmenovat jeden styl nebo inspiraci. „Chtěli jsme ukázat, že existuje mnoho způsobů, jak být Prada,“ vysvětlili návrháři dle WWD a dodali, že zatoužili po něčem nečekaném a lidském, co by „rozhodilo algoritmy, vytvářející naši realitu“. Na módní scénu proto s dech beroucí grácií navrátili osobní styl.

    Zdroj: Prada

    Každý z outfitů tak stál sám o sobě, a to se zaslouženou hrdostí. I když se některé návrhy, jako pletené legíny, třásně nebo mini šortky, opakovaly, nikdy neevokovaly pocit repetice. To stejné platilo pro kousky, které Raf Simons vytáhl z archivu známé značky. Dodal jim ovšem vlastní a moderní nádech, takže z nich vytvořil horké kandidáty na top jarní a letní trendy.

    Největším vlivem byl futurismus. Zkrotila ho řada dalších stylů

    I přesto lze v poměrně eklektické kolekci nalézt společné jmenovatele. Jedním z nich je futurismus, naznačující, že se Prada rozhodně nebojí své budoucnosti. Viditelný byl v obřích zabarvených slunečních brýlích, kloboučku s průřezy na oči nebo metalických zrcadlových šatech. Sci-fi návrhy ovšem vždy zpět na zem přitáhly jiné, více ležérní a jednoduché prvky.

    Takový účel plnily například sportovní aspekty kolekce jako bundy bomber či klasické „šusťákovky“ v zářivých barvách. Z jiných kousků byl zase cítit lehký retro nádech, nenápadně kombinující minulost s budoucností. Nechyběl ani dotek typického stylu Rafa Simons, který miluje prvky často spojované s USA. Sem tam proto probleskly i kovbojské třásně nebo kozačky.

    Zdroje: WWD, Who What Wear, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Prada posouvá své kódy na novou úroveň. Na scénu vrací futurismus i osobní styl

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Dosud poměrně poklidný harmonogram Milánského týdne módy rozbila ve čtvrtek přehlídka z dílny Prada. Kreativní duo Raf Simons a Miuccia Prada totiž bez servítek zahájilo novou módní kapitolu. Talentovaní návrháři vytvořili kolekci, která obnovuje obdiv k futurismu, ale i nenahraditelnému individuálnímu stylu.

    - Reklama -

    Módní dům Prada je mimo jiné známý svými ikonickými kódy. Ať už jde o určité barvy, typická sáčka, pouzdrové sukně nebo pletené svetříky. Existují zkrátka kousky, které jméno značky přímo křičí. Kreativní ředitelé společnosti Miuccia Prada a Raf Simons se ovšem tentokrát rozhodli odstoupit od své tradiční tvorby, vytvářející ucelenou kolekci s jasným tématem.

    Místo toho navrhli pro Milánský fashion week řadu, u které nelze s jistotou jmenovat jeden styl nebo inspiraci. „Chtěli jsme ukázat, že existuje mnoho způsobů, jak být Prada,“ vysvětlili návrháři dle WWD a dodali, že zatoužili po něčem nečekaném a lidském, co by „rozhodilo algoritmy, vytvářející naši realitu“. Na módní scénu proto s dech beroucí grácií navrátili osobní styl.

    Zdroj: Prada

    - Reklama -

    Každý z outfitů tak stál sám o sobě, a to se zaslouženou hrdostí. I když se některé návrhy, jako pletené legíny, třásně nebo mini šortky, opakovaly, nikdy neevokovaly pocit repetice. To stejné platilo pro kousky, které Raf Simons vytáhl z archivu známé značky. Dodal jim ovšem vlastní a moderní nádech, takže z nich vytvořil horké kandidáty na top jarní a letní trendy.

    Největším vlivem byl futurismus. Zkrotila ho řada dalších stylů

    I přesto lze v poměrně eklektické kolekci nalézt společné jmenovatele. Jedním z nich je futurismus, naznačující, že se Prada rozhodně nebojí své budoucnosti. Viditelný byl v obřích zabarvených slunečních brýlích, kloboučku s průřezy na oči nebo metalických zrcadlových šatech. Sci-fi návrhy ovšem vždy zpět na zem přitáhly jiné, více ležérní a jednoduché prvky.

    Takový účel plnily například sportovní aspekty kolekce jako bundy bomber či klasické „šusťákovky“ v zářivých barvách. Z jiných kousků byl zase cítit lehký retro nádech, nenápadně kombinující minulost s budoucností. Nechyběl ani dotek typického stylu Rafa Simons, který miluje prvky často spojované s USA. Sem tam proto probleskly i kovbojské třásně nebo kozačky.

    Zdroje: WWD, Who What Wear, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Co znamenají čísla na kouscích od Maison Margiela? Rozluštěte jejich tajemství

    Módní dům Maison Margiela se po přehlídce haute couture 2024 stal virálním. Pod vedením Johna Galliano se není čemu divit, jelikož jeho teatrální kreace jsou nevídané. Jedním z nejosobitějších a nejzáhadnějších prvků této značky je číselný systém, nacházející se na každém štítku. Víte, co se pod jednotlivými kroužkovanými čísly skrývá?

    Nadechněte se tónů nové sezóny. Její vůni evokují podzimní parfémy

    Podzim nedefinují jenom teplé barvy v podobě spadaného listí nebo huňaté svetry a šály. Váží se k němu také specifické vůně, evokující sezónu dýní, skořice a pumpkin spice latte. Sychravé dny proto rozjasní parfémy, odpovídající posledním podzimním trendům.

    Newyorský fashion week se hemží novými talenty. Vynikají mezi nimi Willy Chavarria či Luar

    Mezi módními zasvěcenci byl Newyorský týden módy donedávna označován za spící krasavici. Přehlídkám totiž dlouho dominovali američtí veteráni jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein, ale žádná nová krev. Časy se však mění a New York ožívá tvůrčí energií v podobě nastupující generace návrhářů.

    Milánský týden módy reaguje na současné dění. Show odráží zoufalství i naději

    Nejnovější přehlídky odhalily v Miláně módní domy jako Roberto Cavalli, Jil Sander, Alberta Ferretti nebo Antonio Marras. Jejich kolekce odrážely současné dění, na které každý z nich reagoval odlišně. Některé značky nabídly odlehčenou naději, zatímco jiné podtrhly pocit bezvýchodnosti a touhu po lepších časech.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Trojice velikánů nadchla New York. Coach, Tory Burch a Carolina Herrera vítají jaro

    Za okny se na nás začíná mračit zatažená obloha a promáčené chodníky. Největší značky módního světa ovšem ve svých snových přehlídkách vítají nadcházející sezónu, tedy jaro a léto 2025. Sychravé počasí tak rozzářily svými kolekcemi plnými optimismu, hravosti a pochopení pro generaci Z.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―