Více

    ― Reklama ―

    Koncem roku vydala platforma Lyst seznam značek, které stály v roce 2023 v čele módního světa. Své výsledky zakládá na analýze vyhledávání, ale také nákupech nebo aktivitách na sociálních sítích. Na královský trůn loni usedla značka Miu Miu. Hned za ní se umístilo Loewe, které zaujalo hlavně svým logem. Slaví ale také Prada, Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler.

    Statistiky a reporty z loňského roku slouží nejen ke zhodnocení uplynulých úspěchů, ale také předpovědím pro nadcházející měsíce. Stojí za to proto prozkoumat výsledky platformy Lyst, která zveřejnila nejvíce trendy značky i doplňky roku 2023. Své závěry zakládá společnost na základě vyhledávání, zobrazení produktů, prodejích, ale také zmínkách na sociálních sítích.

    Největším hitem roku 2023 je Miu Miu. Značka oslnila například trendy mikro sukní nebo třpytivým spodním prádlem

    Značka Miu Miu se loni poprvé dostala na první místo známého Lyst žebříčku. Za svůj úspěch pak vděčí hned několika faktorům. Popularitu si vysloužila například známou mikro skládanou sukní. Zazářila ale také díky třpytivému spodnímu prádlu, které představila v kolekci jaro/léto 2024. Světu ho navíc představila ambasadorka značky a herečka Emma Corrin.

    Na mole ovšem Miu Miu zastoupily také hvězdy jako modelka Gigi Hadid nebo zpěvák Troye Sivan. Kromě toho společnost vydala úspěšnou spolupráci se značkou Church’s, jejímž výsledkem byly trendy chic polobotky. Nepřekvapí proto, že značka loni oproti roku 2022 vzrostla o 39 procent.

    Zdroj: Miu Miu

    Chvilku slávy zažily ale také společnosti jako Prada a Loewe. Oslovily kabelkami i trendy logem

    Na druhém místě žebříčku Lyst se umístila společnost Loewe. Oblibu si mezi milovníky módy loni vydobyla především díky svému Anagram logu. Objevilo se na řadě kouscích, od kabelek přes trička až po pásky. Kromě toho oslovila společnost také novou kabelkou Squeeze s volánky a ladicím řetízkem.

    Italské značce Prada se pak dařilo především v prvním čtvrtletí loňského roku. Návrhářka Miuccia Prada mohla ovšem slavit po celý rok, jelikož pod ni spadá také už zmíněná značka Miu Miu. Jednou z nejvíce populárních kabelek společnosti Prada se pak loni stala kabelka přes rameno Prada Arqué.

    Kromě svaté trojice se dařilo i ostatním. Na žebříček trendy značek se dostala Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler

    Na čtvrté místo žebříčku se vyšplhala společnost Bottega Veneta. Loni zaujala například svými trendy teniskami Orbit nebo „pletenými“ oversized kabelkami. Hned za italskou značkou se umístila společnost Versace. Módní svět zaujala nejen ikonickou kabelkou Medusa, ale také nově vydanou Greca Goddess.

    Značka Saint Laurent obsadila šesté místo žebříčku poté, co v první polovině roku 2023 zaznamenala růst o sedm procent. Oslnila navíc hvězdnými kampaněmi, do kterých dosadila osobnosti jako Kate Moss, Hailey Bieber nebo Dominic Fike. Do top 10 se dostal také Moncler, Valentino, Jacquemus a Burberry.

    Zdroj: Bottega Veneta, Versace

    Top doplňky uplynulého roku se staly boty Mary Jane Tabi, prošívaná taška od COS nebo ledvinka Uniqlo

    Report platformy Lyst pak zaznamenal také doplňky, které se loni v módním světě těšily největší oblibě. Na prvním místě se s přehledem umístily trendy boty Maison Margiela, známé jako Mary Jane Tabi. Slavné jsou především díky svému „kontroverznímu“ předělu na prsty. Velice populární byl ale například také kardigan s logem Miu Miu.

    Slávu si vydobyla rovněž prošívaná kabelka od COS. Překvapivě dobře se dařilo také trendy ledvince od značky Uniqlo, kterou jste mohli loni spatřit v různých velikostech i materiálech. Ve světě tenisek se na nejvyšší místa probojovaly například modely jako New Balance 550 nebo Shox MR4 Mule, které vznikly ve spolupráci Nike s Martine Rose.

    Zdroj: Mytheresa, COS, Uniqlo

    Zdroje: L’Officiel, Hypebeast, AugustMan, Instagram

    ― Reklama ―

    Poznejte nejvíce trendy značky a doplňky roku 2023. Stojí za to sledovat Miu Miu, Loewe nebo Prada

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem roku vydala platforma Lyst seznam značek, které stály v roce 2023 v čele módního světa. Své výsledky zakládá na analýze vyhledávání, ale také nákupech nebo aktivitách na sociálních sítích. Na královský trůn loni usedla značka Miu Miu. Hned za ní se umístilo Loewe, které zaujalo hlavně svým logem. Slaví ale také Prada, Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler.

    - Reklama -

    Statistiky a reporty z loňského roku slouží nejen ke zhodnocení uplynulých úspěchů, ale také předpovědím pro nadcházející měsíce. Stojí za to proto prozkoumat výsledky platformy Lyst, která zveřejnila nejvíce trendy značky i doplňky roku 2023. Své závěry zakládá společnost na základě vyhledávání, zobrazení produktů, prodejích, ale také zmínkách na sociálních sítích.

    Největším hitem roku 2023 je Miu Miu. Značka oslnila například trendy mikro sukní nebo třpytivým spodním prádlem

    Značka Miu Miu se loni poprvé dostala na první místo známého Lyst žebříčku. Za svůj úspěch pak vděčí hned několika faktorům. Popularitu si vysloužila například známou mikro skládanou sukní. Zazářila ale také díky třpytivému spodnímu prádlu, které představila v kolekci jaro/léto 2024. Světu ho navíc představila ambasadorka značky a herečka Emma Corrin.

    Na mole ovšem Miu Miu zastoupily také hvězdy jako modelka Gigi Hadid nebo zpěvák Troye Sivan. Kromě toho společnost vydala úspěšnou spolupráci se značkou Church’s, jejímž výsledkem byly trendy chic polobotky. Nepřekvapí proto, že značka loni oproti roku 2022 vzrostla o 39 procent.

    - Reklama -

    Zdroj: Miu Miu

    Chvilku slávy zažily ale také společnosti jako Prada a Loewe. Oslovily kabelkami i trendy logem

    Na druhém místě žebříčku Lyst se umístila společnost Loewe. Oblibu si mezi milovníky módy loni vydobyla především díky svému Anagram logu. Objevilo se na řadě kouscích, od kabelek přes trička až po pásky. Kromě toho oslovila společnost také novou kabelkou Squeeze s volánky a ladicím řetízkem.

    Italské značce Prada se pak dařilo především v prvním čtvrtletí loňského roku. Návrhářka Miuccia Prada mohla ovšem slavit po celý rok, jelikož pod ni spadá také už zmíněná značka Miu Miu. Jednou z nejvíce populárních kabelek společnosti Prada se pak loni stala kabelka přes rameno Prada Arqué.

    Kromě svaté trojice se dařilo i ostatním. Na žebříček trendy značek se dostala Bottega Veneta, Versace, Saint Laurent nebo Moncler

    Na čtvrté místo žebříčku se vyšplhala společnost Bottega Veneta. Loni zaujala například svými trendy teniskami Orbit nebo „pletenými“ oversized kabelkami. Hned za italskou značkou se umístila společnost Versace. Módní svět zaujala nejen ikonickou kabelkou Medusa, ale také nově vydanou Greca Goddess.

    Značka Saint Laurent obsadila šesté místo žebříčku poté, co v první polovině roku 2023 zaznamenala růst o sedm procent. Oslnila navíc hvězdnými kampaněmi, do kterých dosadila osobnosti jako Kate Moss, Hailey Bieber nebo Dominic Fike. Do top 10 se dostal také Moncler, Valentino, Jacquemus a Burberry.

    Zdroj: Bottega Veneta, Versace

    Top doplňky uplynulého roku se staly boty Mary Jane Tabi, prošívaná taška od COS nebo ledvinka Uniqlo

    Report platformy Lyst pak zaznamenal také doplňky, které se loni v módním světě těšily největší oblibě. Na prvním místě se s přehledem umístily trendy boty Maison Margiela, známé jako Mary Jane Tabi. Slavné jsou především díky svému „kontroverznímu“ předělu na prsty. Velice populární byl ale například také kardigan s logem Miu Miu.

    Slávu si vydobyla rovněž prošívaná kabelka od COS. Překvapivě dobře se dařilo také trendy ledvince od značky Uniqlo, kterou jste mohli loni spatřit v různých velikostech i materiálech. Ve světě tenisek se na nejvyšší místa probojovaly například modely jako New Balance 550 nebo Shox MR4 Mule, které vznikly ve spolupráci Nike s Martine Rose.

    Zdroj: Mytheresa, COS, Uniqlo

    Zdroje: L’Officiel, Hypebeast, AugustMan, Instagram

    ― Reklama ―

    Vyrovnejte se kráse svého stromečku. Štědrý den rozzáří elegantní klasika

    Štědrý den představuje čas, kdy veškeré snažení uplynulých týdnů sklidí vytoužené ovoce. Kromě závěrečných příprav a chystání večeře chybí před užíváním si poklidného večera už jen jediné, váš outfit. Zářící stromeček a kouzelné dárky si totiž zaslouží stejně hvězdný look. Zvolte elegantní klasiku, se kterou zaručeně oslavíte úspěch.

    Sukním nemusíte dát přes zimu sbohem. Silonky zaručí teplo i jedinečný outfit

    S aktuálními zimními měsíci se ranní výběr oblečení může zdát jako zapeklitý úkol. Díky punčochám se však nemusíte bát sáhnout ani po sukních či šatech. Silonky vás udrží v teple, a navíc dodají šmrnc. S mnohými modely se dá i skvěle experimentovat, ať už sáhnete po jemných vzorech, nebo třeba zvířecím potisku.

    Maximalismus nastupuje v plné síle. Pinterest předpověděl trendy roku 2025

    Módní trendy mohou vycházet z nepřeberného množství zdrojů, třeba z pečlivě sledovaných přehlídek, sociálních sítí či filmového světa. Mezi jedny z nejdůležitějších ukazatelů patří i platforma Pinterest, nabízející bezednou fashion inspiraci. Její tradiční seznam předpovědí do dalšího roku tentokrát poukazuje na silný návrat maximalismu.

    Puffer bunda už není v kurzu. Outerwear letos definují kabáty, kůže a kožešina

    Ještě nedávno byly puffer bundy dominantou zimního šatníku. Jejich objemné siluety, které evokovaly moderní pojetí městského pohodlí, se tak staly synonymem funkčnosti a zimního streetwear. Letos ale módní scéna přehodnocuje své priority. Puffer bunda sice zůstává užitečnou volbou do mrazivých dnů, její status jako must-have kousku však klesá. 

    Luxusní výlohy pohltily Vánoce. Obchodní domy je však pojaly po svém

    Vánoční atmosféra se začíná usazovat všude, kam se podíváme. S otevřenou náručí ji tak přivítaly i luxusní obchodní domy. Zahalily proto své výlohy do svátečně vyhlížejících kabátků. Každý z nich však pojal blížící své svátky po svém. Objevte kouzelné výlohy, lákající nejen na letošní Vánoce, ale i nezapomenutelné nákupy.

    Salmon sperm facial je hitem omlazujících zákroků. Za jeho slávou stojí Kim Kardashian

    Šnečí sliz, vlastní krev nebo rybí sperma. Honba za plnější, zářivější, ale hlavně nestárnoucí pletí bez vrásek pomocí nejrůznějších dermatologických procedur je nekonečná. Must-have novinkou estetických klinik, i kosmetických rutin nejedné celebrity, se stalo neobvyklé ošetření zvané salmon sperm facial.

    Móda vás nemusí stát zdraví. Proti vlezlému chladu zakročí trendy čepice

    Doplňky jsou v mrazivé zimě často jediný způsob, jak se v záplavě stejně barevných kabátů alespoň trochu odlišit. Čepice tak nejen, že posunou outfit na další úroveň, ale udrží vás i v žádaném teple. I když vůči nim z pochopitelných důvodů můžete mít nechuť, stojí za to inspirovat se trendy kousky pro letošní zimu.

    Odvrácená stránka konzumu. Nový dokument dává Black Friday do kontextu

    Ačkoli Black Friday vznikl ve Spojených státech amerických, zná v současnosti koncept podporující bezmezné nakupování celý svět. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy se snaží poukázat na nebezpečí toho, co podobný přístup, podporující neustálou spotřebu, způsobuje a jak šikovně ho velké společnosti využívají ve svůj prospěch.

    Vestiaire Collective chce zatočit s fast fashion. Novou kampaň zaměřil na její následky

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    Highlandcore v kurzu jako nikdy dřív. Poznejte cottagecore v novém kostkovaném kabátě

    Podzimní mlhy a studená rána opět probudily touhu po hřejivém útulnu. Letos ovšem známý cottagecore dostává nový rozměr. Na scénu vstupuje Highlandcore. Estetika, která mixuje tradiční skotské vzory a venkovskou eleganci s moderním šatníkem. A co víc, z přehlídkových mol letos září tak jasně, že i městské ulice připomínají skotské vysočiny.

    Móda v kostce: Lanvin očekává návrhářský debut a Dior míří do Říma

    Dior už střádá plány na příští rok. Oznámil, že svou cruise show uspořádá koncem května v Římě. Značka Lanvin zase závěrem ledna představí tvorbu nového kreativního ředitele. Canada Goose se však soustředí na přítomnost, a to se svou první řadou od Haider Ackermann. Louis Vuitton pak vydal speciální hru a Swarovski jedinečné střevíčky.

    Připravte se na Vánoce s trendy laky na nehty. Kromě červené hraje prim barva perníčků

    Vánoce jsou za dveřmi a s nimi i plánování outfitů, dárků a dalších nezbytných součástí svátečního období. Kromě zmíněného přichází na řadu také letošní trendy laky na nehty. Vládnout bude klasika v podobě zelené a červené, své místo si ale zajistí i méně obvyklé odstíny. Dobrá zpráva je, že letošní in designy zvládnete samy doma.

    Vkročte do nového roku s čerstvým střihem. Nalákají vás trendy zimní účesy

    Konec roku a začátek nového období přímo křičí výzvou k nečekané módní a beauty proměně. Kromě obnovy šatníku či poličky s make-upem se nabízí rovněž návštěva oblíbeného kadeřnického salónu. Nerozhodné zachrání aktuální zimní "vlasové" trendy. Hlavní roli hraje jak záplava kudrlinek, tak odvážné krátké střihy.

    Říjen zná své make-up favority. Na vrchol sociálních sítí vyšplhala Sephora i R.e.m. Beauty

    Jedním ze způsobů, jak pozorovat úspěch značek je za pomocí jejich dosahu na sociálních sítích. Právě na nich poutají své zákazníky, a to pomocí trendy postů, speciálních kampaní i spoluprací se slavnými influencery. S podobnou strategií za měsíc říjen uspěla především společnost Sephora, R.e.m. Beauty nebo Rare Beauty.

    Módní přehlídka v posilovně. Vkusné oblečení na cvičení vám rozzáří trénink

    Oblečení na cvičení bývá často radostným nákupem. Možnosti jsou nekonečné, ať už se jedná o střihy, nebo barvy. Ne vždy ale cena odpovídá kvalitě, je proto dobré dávat si pozor na ukazatele správného provedení. Aktuálně populární značky atletického oblečení nabídnou lichotivé modely, stejně jako spolehlivý střih a materiál.

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―