Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Zapomeňte na tradiční krácení vánočního období s klasickými čokoládovými adventními kalendáři. Přenechte je raději dětem a pořiďte si luxusnější kousek. Nejen, že vám každodenní překvapení zpříjemní čekání na Vánoce, vyzkoušíte navíc celou řadu nových produktů. V letošní pestré nabídce najdete velice exkluzivní kalendáře, například od Swarovski, s jehož pomocí dotáhnete k dokonalosti i letošní stromeček.

    Swarovski vám ozdobí i stromeček. Letos zahájil spolupráci s Disney

    K oslavě 100. výročí společnosti Disney představuje šperkařská firma Swarovski exkluzivní adventní kalendář, který zaručeně rozvíří vánoční atmosféru a zpestří „nekonečné“ období čekání na Ježíška. Za 25 okénky objevíte řadu překvapení, včetně 22 barevných ozdob, dvou náhrdelníků a sady hravých nálepek. Unikátní kousky jsou dostupné pouze v letošním adventním kalendáři a zahrnují designy inspirované oblíbenými postavičkami z Disneyho světa a svátečními magickými symboly.

    Foto: Swarovski

    Sisley debutuje první adventní kalendář. Postarala se o něj sama Isabelle d’Ornano

    Prozkoumejte první limitovanou edici adventního beauty kalendáře značky Sisley. Obsahuje pět plnohodnotných produktů, 19 cestovních variant a bonusový dárek. Navrhla ho samotná spoluzakladatelka Sisley, Isabelle d’Ornano. Kalendář okouzlí svým pestrobarevným designem plným inspirativních citátů a výšivek, odrážejících charakter značky.

    Foto: Sisley

    Dior přináší oblíbenou klasiku. Tentokrát v podobě butiku na 30 Avenue Montaigne

    Společnost Dior uvádí pro vánoční období na trh pohádkový adventní kalendář, jehož design zachycuje historickou fasádu butiku na 30 Avenue Montaigne v Paříži. Kalendář disponuje fascinující výzdobu vytvořenou umělcem Pietrem Ruffem, která dokáže naše myšlenky přenést až do půvabné procházky inspirované zahradou des Tuileries. Kalendář zahrnuje top make-up produkty, vůně i dekorativní kosmetiku.

    Foto: Dior

    Astrid & Miyu vám každý den nadělí zlato. Obdarujte se zaslouženou odměnou

    Adventní kalendář je tu i pro milovníky zlatých šperků, nekompromisně se držících luxusního nadčasového noblesního kovu. Limitovaná edice přináší čtrnáctikarátový adventní poklad ve formě náramků, náhrdelníků a náušnic. Její „obal“ můžete navíc následně použít jako šperkovnici, která okamžitě přispěje k exkluzivitě vašeho domova.

    Foto: Astrid & Miyu

    Stylové dekorace ukrývá kalendář od Wedgwood. Ručně malovaný porcelán vytvoří z vašeho domova zimní království

    Wedgwood letos připravil kalendář s drobnými a ručně malovanými porcelánovými objekty. Vyzdobíte s nimi nejen stromek, ale i jakoukoliv jinou část domova. Značka, podobně jako Dior, svou vánoční vizi reflektuje na kalendář ve tvaru vánočně zdobeného domu, vykresleného do modrých odstínů. Hodí se tak spíše do chladnějšího designu. Najdete v něm sněhové těžítko i miniatury zasněžených domečků.

    Foto: Wedgwood

    Foto:Dior

    Potěšte své dětské já luxusním adventním kalendářem. Oslní vás nabídka Dior i Swarovski

    Tichý luxus zůstává v minulé sezóně. MBPFW proměnil Tyršův dům na avantgardní runway

    Na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Week nás příjemně překvapil výběr perfektní lokace, která zaujala osobitým designovým prostředím. Potěšila nás také přehlídka návrháře Tomáše Němce, při jejíž tvorbě se inspiroval Sicílií. V soutěži VAN GRAAF Junior Talent zase zazářila studentka Hana Valtová. A co víc, značka Tobias Equipment poprvé upustila od své obvyklé stylizace s elfíma ušima.

    Ne všechny trendy si jsou rovné. Hity, které letos na jaře raději vynecháme

    Kromě dlouhodobě oblíbených stylů se svět módy tradičně plní také různými bleskovými mikro trendy. Některé z nich dokáží pozvednout outfit na vyšší úroveň a snadno zapadnou do téměř každého looku. Jiné jsou ovšem pouze povrchní, nepraktické, zbytečné a ne příliš estetické. Vybrali jsme proto pět jarních "anti-trendů".

    Módní novinky v kostce: Zegna převzal Piazza Duomo, Karl Lagerfeld proniká do sportu a Tod’s láká na výstavu

    Nový týden přinesl čerstvé módní novinky. Šperkařský dům Swarovski otevřel vlajkovou prodejnu v Miláně. Ve stejném městě na Piazza Duomo pak Zegna odstartoval speciální projekt. Značka Tod's mezitím zahájila výstavu věnovanou benátským umělcům. Karl Lagerfeld zase propojuje módu se sportem a Paris Hilton vydala spolu s Tan-Luxe nový samoopalovací produkt.

    Darujte domovu jarní proměnu. Vylepšete ho o top biohacking doplňky

    Principy takzvaného biohackingu narůstají na oblíbenosti a začínají proto pronikat také do světa domácností. Způsoby, jak zlepšit imunitu, spánek nebo třeba duševní zdraví je totiž užitečné aplikovat i z pohodlí našich domovů. Při jarní proměně interiéru se proto můžete odměnit top doplňky, zlepšujícími kvalitu vašeho života.