Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na tradiční krácení vánočního období s klasickými čokoládovými adventními kalendáři. Přenechte je raději dětem a pořiďte si luxusnější kousek. Nejen, že vám každodenní překvapení zpříjemní čekání na Vánoce, vyzkoušíte navíc celou řadu nových produktů. V letošní pestré nabídce najdete velice exkluzivní kalendáře, například od Swarovski, s jehož pomocí dotáhnete k dokonalosti i letošní stromeček.

    Swarovski vám ozdobí i stromeček. Letos zahájil spolupráci s Disney

    K oslavě 100. výročí společnosti Disney představuje šperkařská firma Swarovski exkluzivní adventní kalendář, který zaručeně rozvíří vánoční atmosféru a zpestří „nekonečné“ období čekání na Ježíška. Za 25 okénky objevíte řadu překvapení, včetně 22 barevných ozdob, dvou náhrdelníků a sady hravých nálepek. Unikátní kousky jsou dostupné pouze v letošním adventním kalendáři a zahrnují designy inspirované oblíbenými postavičkami z Disneyho světa a svátečními magickými symboly.

    Foto: Swarovski

    Sisley debutuje první adventní kalendář. Postarala se o něj sama Isabelle d’Ornano

    Prozkoumejte první limitovanou edici adventního beauty kalendáře značky Sisley. Obsahuje pět plnohodnotných produktů, 19 cestovních variant a bonusový dárek. Navrhla ho samotná spoluzakladatelka Sisley, Isabelle d’Ornano. Kalendář okouzlí svým pestrobarevným designem plným inspirativních citátů a výšivek, odrážejících charakter značky.

    Foto: Sisley

    Dior přináší oblíbenou klasiku. Tentokrát v podobě butiku na 30 Avenue Montaigne

    Společnost Dior uvádí pro vánoční období na trh pohádkový adventní kalendář, jehož design zachycuje historickou fasádu butiku na 30 Avenue Montaigne v Paříži. Kalendář disponuje fascinující výzdobu vytvořenou umělcem Pietrem Ruffem, která dokáže naše myšlenky přenést až do půvabné procházky inspirované zahradou des Tuileries. Kalendář zahrnuje top make-up produkty, vůně i dekorativní kosmetiku.

    Foto: Dior

    Astrid & Miyu vám každý den nadělí zlato. Obdarujte se zaslouženou odměnou

    Adventní kalendář je tu i pro milovníky zlatých šperků, nekompromisně se držících luxusního nadčasového noblesního kovu. Limitovaná edice přináší čtrnáctikarátový adventní poklad ve formě náramků, náhrdelníků a náušnic. Její „obal“ můžete navíc následně použít jako šperkovnici, která okamžitě přispěje k exkluzivitě vašeho domova.

    Foto: Astrid & Miyu

    Stylové dekorace ukrývá kalendář od Wedgwood. Ručně malovaný porcelán vytvoří z vašeho domova zimní království

    Wedgwood letos připravil kalendář s drobnými a ručně malovanými porcelánovými objekty. Vyzdobíte s nimi nejen stromek, ale i jakoukoliv jinou část domova. Značka, podobně jako Dior, svou vánoční vizi reflektuje na kalendář ve tvaru vánočně zdobeného domu, vykresleného do modrých odstínů. Hodí se tak spíše do chladnějšího designu. Najdete v něm sněhové těžítko i miniatury zasněžených domečků.

    Foto: Wedgwood

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Potěšte své dětské já luxusním adventním kalendářem. Oslní vás nabídka Dior i Swarovski

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na tradiční krácení vánočního období s klasickými čokoládovými adventními kalendáři. Přenechte je raději dětem a pořiďte si luxusnější kousek. Nejen, že vám každodenní překvapení zpříjemní čekání na Vánoce, vyzkoušíte navíc celou řadu nových produktů. V letošní pestré nabídce najdete velice exkluzivní kalendáře, například od Swarovski, s jehož pomocí dotáhnete k dokonalosti i letošní stromeček.

    - Reklama -

    Swarovski vám ozdobí i stromeček. Letos zahájil spolupráci s Disney

    K oslavě 100. výročí společnosti Disney představuje šperkařská firma Swarovski exkluzivní adventní kalendář, který zaručeně rozvíří vánoční atmosféru a zpestří „nekonečné“ období čekání na Ježíška. Za 25 okénky objevíte řadu překvapení, včetně 22 barevných ozdob, dvou náhrdelníků a sady hravých nálepek. Unikátní kousky jsou dostupné pouze v letošním adventním kalendáři a zahrnují designy inspirované oblíbenými postavičkami z Disneyho světa a svátečními magickými symboly.

    Foto: Swarovski

    Sisley debutuje první adventní kalendář. Postarala se o něj sama Isabelle d’Ornano

    Prozkoumejte první limitovanou edici adventního beauty kalendáře značky Sisley. Obsahuje pět plnohodnotných produktů, 19 cestovních variant a bonusový dárek. Navrhla ho samotná spoluzakladatelka Sisley, Isabelle d’Ornano. Kalendář okouzlí svým pestrobarevným designem plným inspirativních citátů a výšivek, odrážejících charakter značky.

    - Reklama -

    Foto: Sisley

    Dior přináší oblíbenou klasiku. Tentokrát v podobě butiku na 30 Avenue Montaigne

    Společnost Dior uvádí pro vánoční období na trh pohádkový adventní kalendář, jehož design zachycuje historickou fasádu butiku na 30 Avenue Montaigne v Paříži. Kalendář disponuje fascinující výzdobu vytvořenou umělcem Pietrem Ruffem, která dokáže naše myšlenky přenést až do půvabné procházky inspirované zahradou des Tuileries. Kalendář zahrnuje top make-up produkty, vůně i dekorativní kosmetiku.

    Foto: Dior

    Astrid & Miyu vám každý den nadělí zlato. Obdarujte se zaslouženou odměnou

    Adventní kalendář je tu i pro milovníky zlatých šperků, nekompromisně se držících luxusního nadčasového noblesního kovu. Limitovaná edice přináší čtrnáctikarátový adventní poklad ve formě náramků, náhrdelníků a náušnic. Její „obal“ můžete navíc následně použít jako šperkovnici, která okamžitě přispěje k exkluzivitě vašeho domova.

    Foto: Astrid & Miyu

    Stylové dekorace ukrývá kalendář od Wedgwood. Ručně malovaný porcelán vytvoří z vašeho domova zimní království

    Wedgwood letos připravil kalendář s drobnými a ručně malovanými porcelánovými objekty. Vyzdobíte s nimi nejen stromek, ale i jakoukoliv jinou část domova. Značka, podobně jako Dior, svou vánoční vizi reflektuje na kalendář ve tvaru vánočně zdobeného domu, vykresleného do modrých odstínů. Hodí se tak spíše do chladnějšího designu. Najdete v něm sněhové těžítko i miniatury zasněžených domečků.

    Foto: Wedgwood

    ― Reklama ―

    Je libo syrová treska za 55 dolarů? Značka David mění protein v luxusní zážitek

    Značka David dělá z obyčejné ryby symbol statusu a testuje, kam až sahá ochota zákazníků zaplatit za čisté bílkoviny a vizuálně atraktivní balení. Společnost na trh kromě svých proteinových tyčinek nedávno uvedla také mraženou tresku za 55 dolarů. Zákazníci jsou však stále připravení si připlatit. Proč je nezarazí ani přehnaně vysoká cenovka?

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―