Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Soukromé tryskáče jsou možná populárnější než kdykoli předtím, komerční aerolinky ale stále tvrdě bojují o svůj podíl na trhu. Mnohé z největších leteckých společností investovaly obrovské částky, aby uvedly svá letadla do moderní éry a transformovaly first a business class na něco podobného privátnímu létání. Představíme vám nejvýše oceněné první třídy, na základě prestižních Skytrax World Airline Awards.

    Singapore Airlines

    Pokud jde o cestování první třídou, Singapore Airlines jsou momentálně nejzářivější hvězdou na nebi. V jejich letadlech Airbus A380–800 si můžete rezervovat apartmá, která navrhl francouzský designér luxusních jachet Jean-Jacquesem Coste. Jsou vybavena otočným křeslem, samostatným lůžkem, kůží polstrovanými přihrádkami, skříní a ručně vyšívaným kobercem. Vytvářejí tak útulný a osobní zážitek, díky kterému se budete cítit tak, jako byste cestovali vlastním soukromým letadlem. Aerolinky dokonce nabízejí možnost snížit přepážku mezi pokoji a vytvořit tak dvojité apartmá. Služba „Zarezervujte si kuchaře“ vám umožní rezervovat si jídlo 24 hodin před odletem od mnoha renomovaných šéfkuchařů. Vše bude servírováno na kostním porcelánu a k jídlu si můžete vybrat z nabídky exkluzivních vín a destilátů.

    Foto: Singapore Airlines

    Emirates

    Vlajková letecká společnost Spojených arabských emirátů Emirates si zakládá na prémiových službách napříč celým letadlem, first class je ovšem korunuje. Jakmile se za vámi zasunou dveře, sklápěcí sedadlo Airbusu A380 se stane vaším vlastním soukromým apartmá s filmovou obrazovkou. Rozlučte se s přísnými jídelními plány, protože z a la carte menu si můžete objednat kdykoliv během letu, navíc máte k dispozici široký výběr exkluzivních vín a destilátů. Na ty si ovšem můžete zajít i do baru, který se na palubě nachází. Sprcha v oblacích před přistáním vás jistě osvěží, probere a utvrdí v tom, že se vám to jen nezdálo.

    Swiss International Air Lines

    Švýcarský národní dopravce Swiss International Air Lines nabízí první třídu na všech svých dálkových linkách, což rozhodně není obvyklé. Ačkoli zde nenajdete absolutní soukromí jako v případě plně uzavíratelných apartmá předchozích aerolinek, můžete se těšit na srovnatelný gastronomický zážitek. Na výběr je několik předkrmů, hlavních chodů i dezertů, stejně jako prémiových vín a šampaňského. K dispozici jsou také švýcarské speciality jako sýry, čokolády nebo uzený losos připravovaný podle tradičního receptu.

    Foto: Swiss International Air Lines

    Air France

    Jakmile vstoupíte do prvotřídních apartmá „La Première“ letecké společnosti Air France, bude s vámi zacházeno jako s královskou rodinou. Jelikož se na palubě Boeingu 777—300ER nacházejí pouze čtyři místa, jedná se o jednu z nejexkluzivnějších first class vůbec. Vévodí jí pohodlí a francouzská sofistikovanost. Největším zážitkem zde pro vás bude kulinářské dobrodružství oceněné hvězdičkou Michelin. Na letech s odletem z Paříže si vyberete jídlo z gurmánského menu s recepty od Arnauda Lallement, Maura Colagrec, Régise Marcon a Emmanuela Renaut. Servírováno bude na bílém ubruse a exkluzivním francouzském nádobí. O francouzská vína nejvyšší kvality pochopitelně nebude nouze.

    Foto: Air France

    Tento seznam vznikl na základě Skytrax World Airline Awards, které bychom mohli popsat jako „Oscary leteckého průmyslu“. Pro letecké společnosti se jedná se o nejžádanější ocenění kvality a představují globální měřítko dokonalosti.

    Zdroj: World Airline Awards, Singapore Airlines, Emirates, Swiss International Air Lines, Air France

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Posuňte cestovatelské zážitky na novou úroveň v nejlepších světových first class

    Soukromé tryskáče jsou možná populárnější než kdykoli předtím, komerční aerolinky ale stále tvrdě bojují o svůj podíl na trhu. Mnohé z největších leteckých společností investovaly obrovské částky, aby uvedly svá letadla do moderní éry a transformovaly first a business class na něco podobného privátnímu létání. Představíme vám nejvýše oceněné první třídy, na základě prestižních Skytrax World Airline Awards.

    Singapore Airlines

    Pokud jde o cestování první třídou, Singapore Airlines jsou momentálně nejzářivější hvězdou na nebi. V jejich letadlech Airbus A380–800 si můžete rezervovat apartmá, která navrhl francouzský designér luxusních jachet Jean-Jacquesem Coste. Jsou vybavena otočným křeslem, samostatným lůžkem, kůží polstrovanými přihrádkami, skříní a ručně vyšívaným kobercem. Vytvářejí tak útulný a osobní zážitek, díky kterému se budete cítit tak, jako byste cestovali vlastním soukromým letadlem. Aerolinky dokonce nabízejí možnost snížit přepážku mezi pokoji a vytvořit tak dvojité apartmá. Služba „Zarezervujte si kuchaře“ vám umožní rezervovat si jídlo 24 hodin před odletem od mnoha renomovaných šéfkuchařů. Vše bude servírováno na kostním porcelánu a k jídlu si můžete vybrat z nabídky exkluzivních vín a destilátů.

    Foto: Singapore Airlines

    Emirates

    Vlajková letecká společnost Spojených arabských emirátů Emirates si zakládá na prémiových službách napříč celým letadlem, first class je ovšem korunuje. Jakmile se za vámi zasunou dveře, sklápěcí sedadlo Airbusu A380 se stane vaším vlastním soukromým apartmá s filmovou obrazovkou. Rozlučte se s přísnými jídelními plány, protože z a la carte menu si můžete objednat kdykoliv během letu, navíc máte k dispozici široký výběr exkluzivních vín a destilátů. Na ty si ovšem můžete zajít i do baru, který se na palubě nachází. Sprcha v oblacích před přistáním vás jistě osvěží, probere a utvrdí v tom, že se vám to jen nezdálo.

    Swiss International Air Lines

    Švýcarský národní dopravce Swiss International Air Lines nabízí první třídu na všech svých dálkových linkách, což rozhodně není obvyklé. Ačkoli zde nenajdete absolutní soukromí jako v případě plně uzavíratelných apartmá předchozích aerolinek, můžete se těšit na srovnatelný gastronomický zážitek. Na výběr je několik předkrmů, hlavních chodů i dezertů, stejně jako prémiových vín a šampaňského. K dispozici jsou také švýcarské speciality jako sýry, čokolády nebo uzený losos připravovaný podle tradičního receptu.

    Foto: Swiss International Air Lines

    Air France

    Jakmile vstoupíte do prvotřídních apartmá „La Première“ letecké společnosti Air France, bude s vámi zacházeno jako s královskou rodinou. Jelikož se na palubě Boeingu 777—300ER nacházejí pouze čtyři místa, jedná se o jednu z nejexkluzivnějších first class vůbec. Vévodí jí pohodlí a francouzská sofistikovanost. Největším zážitkem zde pro vás bude kulinářské dobrodružství oceněné hvězdičkou Michelin. Na letech s odletem z Paříže si vyberete jídlo z gurmánského menu s recepty od Arnauda Lallement, Maura Colagrec, Régise Marcon a Emmanuela Renaut. Servírováno bude na bílém ubruse a exkluzivním francouzském nádobí. O francouzská vína nejvyšší kvality pochopitelně nebude nouze.

    Foto: Air France

    Tento seznam vznikl na základě Skytrax World Airline Awards, které bychom mohli popsat jako „Oscary leteckého průmyslu“. Pro letecké společnosti se jedná se o nejžádanější ocenění kvality a představují globální měřítko dokonalosti.

    Zdroj: World Airline Awards, Singapore Airlines, Emirates, Swiss International Air Lines, Air France

    ― Reklama ―

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―