Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět pomalu opouští teplé měsíce a směřuje svou pozornost k těm chladnějším. Mnohé značky proto zveřejňují podzimní kampaně, doprovázející jejich ready-to-wear kolekce. Patří mezi ně také módní dům Chloé, který vzdal hold nejen nadcházejícímu podzimu, ale také Paříži. Ralph Lauren se zase zaměřil na americké velkoměsto, tedy New York.

    Ralph Lauren oslavuje své kořeny. Podzimní kampaň věnoval rodnému New Yorku

    Chladnější a často ponuré podzimní měsíce v sobě často ukrývají nádech nostalgie. Ten nejspíše zapůsobil také na amerického návrháře Ralpha Lauren, jelikož svou nejnovější kampaň věnoval svému rodnému městu. Fotografie tak zachycují nejen Polo kolekci pro podzim 2024, ale také proslulé dominanty, jako je Empire State Building nebo Central Park. Nese navíc název Ralph’s New York.

    Zdroj: Ralph Lauren

    „Je to moje město. Kde jsem poprvé začal, kde se sny stávají skutečností. Na světě neexistuje žádné podobné město,“ okomentoval pak kampaň samotný návrhář. Doplnil, že New York považuje za místo plné nádherných kontradikcí. Zahrnul je proto i do samotné reklamy. Modelky a modelové totiž na fotografiích z dílny Lachlana Bailey vynesli jak sportovní, tak více preppy a elegantní kousky.

    Nechyběl proto například dlouhý klasický béžový kabát, kašmírové svetry nebo kožený bomber s logem legendárních New York Yankees. Slavná značka si pak kromě zmíněných fotografií přichystala také doplňující video. Za jeho tvorbou stojí producent Jacob Sutton. New York pak zachycuje nejen obrazem, ale také soundtrackem, tedy písní New York State of Mind od Billyho Joel.

    Chloé propojila lehkost s realitou. Rozevláté šaty vyniknou na pozadí ikonické Paříže

    Slavné velkoměsto se ve své podzimní kampani rozhodla uctít také návrhářka Chemena Kamali. Přirozeně se ovšem místo New Yorku zaměřila na francouzskou metropoli, tedy Paříž. „Chtěla jsem, aby snímky odrážely instinktivního ducha a pohyb klasické Chloé ženy. Ta je zakořeněná v realitě a je svobodná,“ popsala návrhářka svou vizi. Výsledkem je série dech beroucích a „rozevlátých“ fotografií.

    Zdroj: Chloé

    Návrhářce se tak skvěle podařilo zachytit rovnováhu mezi lehkými kousky, jako jsou splývavé šaty nebo sukně, a těmi více robustními, jako jsou například vysoké kozačky nebo kožené kabelky. V kampani pak módní dům Chloé představil svou nejnovější tašku Bracelet bag, inspirovanou archivem značky ze začátku 21. století. Typická je tím, že má odnímatelný kovový kruh, sloužící jako držadlo, i popruh.

    @chloe Chloé Fall 24 by Chemena Kamali Jessica, Saphira, Kristine, Suvi and Ornella filmed in Paris by Frank Lebon Now available in stores and on Chloe.com #Chloe #ChloeFall24 #ChemenaKamali ♬ son original – Chloe

    Zdroje: WWD, Flaunt, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Podzim se nezadržitelně blíží. Vítá ho i Ralph Lauren nebo Chloé

    ― Reklama ―

    Módní svět pomalu opouští teplé měsíce a směřuje svou pozornost k těm chladnějším. Mnohé značky proto zveřejňují podzimní kampaně, doprovázející jejich ready-to-wear kolekce. Patří mezi ně také módní dům Chloé, který vzdal hold nejen nadcházejícímu podzimu, ale také Paříži. Ralph Lauren se zase zaměřil na americké velkoměsto, tedy New York.

    Ralph Lauren oslavuje své kořeny. Podzimní kampaň věnoval rodnému New Yorku

    Chladnější a často ponuré podzimní měsíce v sobě často ukrývají nádech nostalgie. Ten nejspíše zapůsobil také na amerického návrháře Ralpha Lauren, jelikož svou nejnovější kampaň věnoval svému rodnému městu. Fotografie tak zachycují nejen Polo kolekci pro podzim 2024, ale také proslulé dominanty, jako je Empire State Building nebo Central Park. Nese navíc název Ralph’s New York.

    Zdroj: Ralph Lauren

    „Je to moje město. Kde jsem poprvé začal, kde se sny stávají skutečností. Na světě neexistuje žádné podobné město,“ okomentoval pak kampaň samotný návrhář. Doplnil, že New York považuje za místo plné nádherných kontradikcí. Zahrnul je proto i do samotné reklamy. Modelky a modelové totiž na fotografiích z dílny Lachlana Bailey vynesli jak sportovní, tak více preppy a elegantní kousky.

    Nechyběl proto například dlouhý klasický béžový kabát, kašmírové svetry nebo kožený bomber s logem legendárních New York Yankees. Slavná značka si pak kromě zmíněných fotografií přichystala také doplňující video. Za jeho tvorbou stojí producent Jacob Sutton. New York pak zachycuje nejen obrazem, ale také soundtrackem, tedy písní New York State of Mind od Billyho Joel.

    Chloé propojila lehkost s realitou. Rozevláté šaty vyniknou na pozadí ikonické Paříže

    Slavné velkoměsto se ve své podzimní kampani rozhodla uctít také návrhářka Chemena Kamali. Přirozeně se ovšem místo New Yorku zaměřila na francouzskou metropoli, tedy Paříž. „Chtěla jsem, aby snímky odrážely instinktivního ducha a pohyb klasické Chloé ženy. Ta je zakořeněná v realitě a je svobodná,“ popsala návrhářka svou vizi. Výsledkem je série dech beroucích a „rozevlátých“ fotografií.

    Zdroj: Chloé

    Návrhářce se tak skvěle podařilo zachytit rovnováhu mezi lehkými kousky, jako jsou splývavé šaty nebo sukně, a těmi více robustními, jako jsou například vysoké kozačky nebo kožené kabelky. V kampani pak módní dům Chloé představil svou nejnovější tašku Bracelet bag, inspirovanou archivem značky ze začátku 21. století. Typická je tím, že má odnímatelný kovový kruh, sloužící jako držadlo, i popruh.

    @chloe Chloé Fall 24 by Chemena Kamali Jessica, Saphira, Kristine, Suvi and Ornella filmed in Paris by Frank Lebon Now available in stores and on Chloe.com #Chloe #ChloeFall24 #ChemenaKamali ♬ son original – Chloe

    Zdroje: WWD, Flaunt, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―