Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět pomalu opouští teplé měsíce a směřuje svou pozornost k těm chladnějším. Mnohé značky proto zveřejňují podzimní kampaně, doprovázející jejich ready-to-wear kolekce. Patří mezi ně také módní dům Chloé, který vzdal hold nejen nadcházejícímu podzimu, ale také Paříži. Ralph Lauren se zase zaměřil na americké velkoměsto, tedy New York.

    Ralph Lauren oslavuje své kořeny. Podzimní kampaň věnoval rodnému New Yorku

    Chladnější a často ponuré podzimní měsíce v sobě často ukrývají nádech nostalgie. Ten nejspíše zapůsobil také na amerického návrháře Ralpha Lauren, jelikož svou nejnovější kampaň věnoval svému rodnému městu. Fotografie tak zachycují nejen Polo kolekci pro podzim 2024, ale také proslulé dominanty, jako je Empire State Building nebo Central Park. Nese navíc název Ralph’s New York.

    Zdroj: Ralph Lauren

    „Je to moje město. Kde jsem poprvé začal, kde se sny stávají skutečností. Na světě neexistuje žádné podobné město,“ okomentoval pak kampaň samotný návrhář. Doplnil, že New York považuje za místo plné nádherných kontradikcí. Zahrnul je proto i do samotné reklamy. Modelky a modelové totiž na fotografiích z dílny Lachlana Bailey vynesli jak sportovní, tak více preppy a elegantní kousky.

    Nechyběl proto například dlouhý klasický béžový kabát, kašmírové svetry nebo kožený bomber s logem legendárních New York Yankees. Slavná značka si pak kromě zmíněných fotografií přichystala také doplňující video. Za jeho tvorbou stojí producent Jacob Sutton. New York pak zachycuje nejen obrazem, ale také soundtrackem, tedy písní New York State of Mind od Billyho Joel.

    Chloé propojila lehkost s realitou. Rozevláté šaty vyniknou na pozadí ikonické Paříže

    Slavné velkoměsto se ve své podzimní kampani rozhodla uctít také návrhářka Chemena Kamali. Přirozeně se ovšem místo New Yorku zaměřila na francouzskou metropoli, tedy Paříž. „Chtěla jsem, aby snímky odrážely instinktivního ducha a pohyb klasické Chloé ženy. Ta je zakořeněná v realitě a je svobodná,“ popsala návrhářka svou vizi. Výsledkem je série dech beroucích a „rozevlátých“ fotografií.

    Zdroj: Chloé

    Návrhářce se tak skvěle podařilo zachytit rovnováhu mezi lehkými kousky, jako jsou splývavé šaty nebo sukně, a těmi více robustními, jako jsou například vysoké kozačky nebo kožené kabelky. V kampani pak módní dům Chloé představil svou nejnovější tašku Bracelet bag, inspirovanou archivem značky ze začátku 21. století. Typická je tím, že má odnímatelný kovový kruh, sloužící jako držadlo, i popruh.

    @chloe Chloé Fall 24 by Chemena Kamali Jessica, Saphira, Kristine, Suvi and Ornella filmed in Paris by Frank Lebon Now available in stores and on Chloe.com #Chloe #ChloeFall24 #ChemenaKamali ♬ son original – Chloe

    Zdroje: WWD, Flaunt, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Podzim se nezadržitelně blíží. Vítá ho i Ralph Lauren nebo Chloé

    Módní svět pomalu opouští teplé měsíce a směřuje svou pozornost k těm chladnějším. Mnohé značky proto zveřejňují podzimní kampaně, doprovázející jejich ready-to-wear kolekce. Patří mezi ně také módní dům Chloé, který vzdal hold nejen nadcházejícímu podzimu, ale také Paříži. Ralph Lauren se zase zaměřil na americké velkoměsto, tedy New York.

    Ralph Lauren oslavuje své kořeny. Podzimní kampaň věnoval rodnému New Yorku

    Chladnější a často ponuré podzimní měsíce v sobě často ukrývají nádech nostalgie. Ten nejspíše zapůsobil také na amerického návrháře Ralpha Lauren, jelikož svou nejnovější kampaň věnoval svému rodnému městu. Fotografie tak zachycují nejen Polo kolekci pro podzim 2024, ale také proslulé dominanty, jako je Empire State Building nebo Central Park. Nese navíc název Ralph’s New York.

    Zdroj: Ralph Lauren

    „Je to moje město. Kde jsem poprvé začal, kde se sny stávají skutečností. Na světě neexistuje žádné podobné město,“ okomentoval pak kampaň samotný návrhář. Doplnil, že New York považuje za místo plné nádherných kontradikcí. Zahrnul je proto i do samotné reklamy. Modelky a modelové totiž na fotografiích z dílny Lachlana Bailey vynesli jak sportovní, tak více preppy a elegantní kousky.

    Nechyběl proto například dlouhý klasický béžový kabát, kašmírové svetry nebo kožený bomber s logem legendárních New York Yankees. Slavná značka si pak kromě zmíněných fotografií přichystala také doplňující video. Za jeho tvorbou stojí producent Jacob Sutton. New York pak zachycuje nejen obrazem, ale také soundtrackem, tedy písní New York State of Mind od Billyho Joel.

    Chloé propojila lehkost s realitou. Rozevláté šaty vyniknou na pozadí ikonické Paříže

    Slavné velkoměsto se ve své podzimní kampani rozhodla uctít také návrhářka Chemena Kamali. Přirozeně se ovšem místo New Yorku zaměřila na francouzskou metropoli, tedy Paříž. „Chtěla jsem, aby snímky odrážely instinktivního ducha a pohyb klasické Chloé ženy. Ta je zakořeněná v realitě a je svobodná,“ popsala návrhářka svou vizi. Výsledkem je série dech beroucích a „rozevlátých“ fotografií.

    Zdroj: Chloé

    Návrhářce se tak skvěle podařilo zachytit rovnováhu mezi lehkými kousky, jako jsou splývavé šaty nebo sukně, a těmi více robustními, jako jsou například vysoké kozačky nebo kožené kabelky. V kampani pak módní dům Chloé představil svou nejnovější tašku Bracelet bag, inspirovanou archivem značky ze začátku 21. století. Typická je tím, že má odnímatelný kovový kruh, sloužící jako držadlo, i popruh.

    @chloe Chloé Fall 24 by Chemena Kamali Jessica, Saphira, Kristine, Suvi and Ornella filmed in Paris by Frank Lebon Now available in stores and on Chloe.com #Chloe #ChloeFall24 #ChemenaKamali ♬ son original – Chloe

    Zdroje: WWD, Flaunt, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―