Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Postavte se k náramkům zeširoka. Čím tlustší, tím lepší

    Nevlídné podzimní počasí dokáže velmi snadno zamávat s naší náladou. V takových případech saháme po „basic“ outfitech, složených z pohodlných džínů a oversized svetrů. Nenechejte se však sychravým počasím zdolat a rozzařte svůj look pomocí výrazných náramků, takzvaných bangles. Pár podobných doplňků a červené rty dokáží i ten nejjednodušší outfit posunout na vyšší úroveň.

    Zdroj: Bottega Veneta, Revolve

    Vykřičte do světa své jméno. Nebo alespoň jeho iniciály

    Mezi trendy, ovlivňující letošní podzimní šperky, patří také návrat k písmenkám. Jistě si vzpomenete na dobu, kdy téměř každý vlastnil náramek nebo náhrdelník, odkazující na jeho jméno. Přesně takové kousky si prodraly cestu zpět na výsluní. I když jsou v oblibě spíše maximalistické verze takových doplňků, zvolit můžete snadno i jemnější a méně nápadné varianty.

    Go big, or go home. Vlna maximalismu zalila i náušnice

    Mohutné náramky cinkající při každém pohybu nejsou pro každého. Nemusíte se však obávat, návrháři ve svých kolekcích pro letošní podzim a zimu s maximalismem nešetřili. Větší rozměry proto darovali také náušnicím. Rovněž ony se tak mohou stát klíčovým prvkem jinak obyčejného outfitu. Srdce módního světa si získal především pár od Balmain, připomínající zlaté ulity.

    Zdroj: Chloé, Balmain

    Zaostřete na hrudník. Pendant necklaces jsou zpátky

    Rovnováhu mezi minimalismem a maximalismem nachází takzvaný pendant necklace. Jedná se o náhrdelník sestávající z úzkého řetízku, který je ovšem zakončený jedním výrazným přívěskem. Vhodný je i pro ty méně odvážné z nás, jelikož velikost doplňku sahá od drobných detailů až po obří kameny či struktury. Je tedy jen na vás, jak „bold“ bude letos vaše podzimní já.

    Zdroj: COS, Alighieri

    Éra 2000s opět zasahuje. Přinesla s sebou náhrdelníky s přívěsky

    Období y2k, tedy začátek 21. století, ovlivňuje trendy v módním, beauty i design průmyslu. Není tedy divu, že se prodralo také do světa šperků, a to v podobě náhrdelníků s přívěsky. Populární jsou především jejich pestrobarevné verze, předhánějící se v tom, která z nich se bude pod váhou nespočtu přívěsků více prohýbat. Jedná se navíc i o zábavný DIY projekt na ponuré podzimní večery.

    @ciaraodohertyy Are charm necklaces going to be 2024’s biggest jewellery trend? 🧿🍒 Im such a big fan – I made this one from a carabiner chain necklace I bought from @Regalrose and added some @THOMAS SABO charms to it – how do you think it turned out? #charmnecklace #charmnecklaceideas #charmnecklaceinspo #fyp #foryoupage #2024trends #2024fashiontrends ##2024fashionprediction ♬ original sound – Ciara | Fashion & Style tips

    Zdroje: InStyle, Glamour, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Balmain

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    ― Reklama ―

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Postavte se k náramkům zeširoka. Čím tlustší, tím lepší

    Nevlídné podzimní počasí dokáže velmi snadno zamávat s naší náladou. V takových případech saháme po „basic“ outfitech, složených z pohodlných džínů a oversized svetrů. Nenechejte se však sychravým počasím zdolat a rozzařte svůj look pomocí výrazných náramků, takzvaných bangles. Pár podobných doplňků a červené rty dokáží i ten nejjednodušší outfit posunout na vyšší úroveň.

    Zdroj: Bottega Veneta, Revolve

    Vykřičte do světa své jméno. Nebo alespoň jeho iniciály

    Mezi trendy, ovlivňující letošní podzimní šperky, patří také návrat k písmenkám. Jistě si vzpomenete na dobu, kdy téměř každý vlastnil náramek nebo náhrdelník, odkazující na jeho jméno. Přesně takové kousky si prodraly cestu zpět na výsluní. I když jsou v oblibě spíše maximalistické verze takových doplňků, zvolit můžete snadno i jemnější a méně nápadné varianty.

    Go big, or go home. Vlna maximalismu zalila i náušnice

    Mohutné náramky cinkající při každém pohybu nejsou pro každého. Nemusíte se však obávat, návrháři ve svých kolekcích pro letošní podzim a zimu s maximalismem nešetřili. Větší rozměry proto darovali také náušnicím. Rovněž ony se tak mohou stát klíčovým prvkem jinak obyčejného outfitu. Srdce módního světa si získal především pár od Balmain, připomínající zlaté ulity.

    Zdroj: Chloé, Balmain

    Zaostřete na hrudník. Pendant necklaces jsou zpátky

    Rovnováhu mezi minimalismem a maximalismem nachází takzvaný pendant necklace. Jedná se o náhrdelník sestávající z úzkého řetízku, který je ovšem zakončený jedním výrazným přívěskem. Vhodný je i pro ty méně odvážné z nás, jelikož velikost doplňku sahá od drobných detailů až po obří kameny či struktury. Je tedy jen na vás, jak „bold“ bude letos vaše podzimní já.

    Zdroj: COS, Alighieri

    Éra 2000s opět zasahuje. Přinesla s sebou náhrdelníky s přívěsky

    Období y2k, tedy začátek 21. století, ovlivňuje trendy v módním, beauty i design průmyslu. Není tedy divu, že se prodralo také do světa šperků, a to v podobě náhrdelníků s přívěsky. Populární jsou především jejich pestrobarevné verze, předhánějící se v tom, která z nich se bude pod váhou nespočtu přívěsků více prohýbat. Jedná se navíc i o zábavný DIY projekt na ponuré podzimní večery.

    @ciaraodohertyy Are charm necklaces going to be 2024’s biggest jewellery trend? 🧿🍒 Im such a big fan – I made this one from a carabiner chain necklace I bought from @Regalrose and added some @THOMAS SABO charms to it – how do you think it turned out? #charmnecklace #charmnecklaceideas #charmnecklaceinspo #fyp #foryoupage #2024trends #2024fashiontrends ##2024fashionprediction ♬ original sound – Ciara | Fashion & Style tips

    Zdroje: InStyle, Glamour, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―