Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Premiéra Pharrell Williams v čele Louis Vuitton úspěšně odstartovala Pařížský pánský týden módy. Návštěvníky získal zpěvák a producent nejen romantickým umístěním runwaye na Pont Neuf, ale také živou hudbou a originálním přetvořením nejvíce ikonického vzoru francouzské značky.

    První přehlídka Pharrell Williams pro módní dům Louis Vuitton byla plná elektrizující energie už od jejího začátku. Místa v prvních řadách totiž zaujaly celebrity jako Beyoncé, Zendaya, Rihanna, Timbaland, Jared Leto, Kim Kardashian nebo Lenny Kravitz. Show se navíc pořádala na nejstarším mostě v Paříži, známém jako Pont Neuf. Pro speciální příležitost se ovšem přetvořil v molo s vytištěným ikonickým motivem Damier.

    Slavný vzor se totiž stal také ústředním motivem celé kolekce. V pojetí Williamse se ovšem proměnil do své nové verze. Na kabátech, sacích, šortkách, kalhotech i bundách se totiž objevil „rozpixelovaný“. Obvyklou hnědou, béžovou a šedou barvu pak nový kreativní ředitel vyměnil za různé odstíny zelené nebo modré. Pohrál si ale také s kombinací jasně žluté a černé připomínající taxíky z New Yorku. Z motivu Damier vytvořil také inovativní trojrozměrné vzory.

    Zdroj: Reuters

    „Rozpixelovanou“ verzi ikonických čtverců představil předchůdce Williamse Virgil Abloh už v roce 2018. Slavný zpěvák se ovšem nyní rozhodl motiv prozkoumat do mnohem většího detailu. „Vytvořili jsme různé umělecké motivy, včetně jednoho, na který jsem velice hrdý, nazýváme ho Damoflage,“ okomentoval proces tvorby Williams. Popsal přitom verzi vzoru, která svou kombinací připomíná vojenské maskovací oblečení.

    Williams ohromil i detaily, jako jsou kulaté brýle, medvědí podrážky nebo logo LV Lovers

    Obnovený vzor Damier pak Williams použil také na sadu ikonických Louis Vuitton kufrů, které musel jeden z modelů doslova vyvézt na runway. Kromě zmíněného vzoru návštěvníky přehlídky zaujaly také obrovské huňaté kožichy nebo grafické nápisy LV Lovers vepsané na bundy nebo čepice. Mezi další zajímavé detaily show patří kulaté brýle, perlové náhrdelníky nebo boty s podrážkou připomínající zvířecí stopu. Úspěch sklidily také tašky Speedy v různých základních barvách.

    Při jejich tvorbě se Williams inspiroval padělky prodávanými na Canal Street v New Yorku. Impozantnost pak show dodal také živý orchestr a sbor, ze kterého modelové zároveň na most vcházeli. Nový kreativní ředitel Louis Vuitton tak dokázal, že umí bravurně spojit svých několik talentů a aktivit. Známý zpěvák pak první přehlídkou vzdal hold také svému předchůdci, který zemřel roku 2021. Abloh byl oceňovaný především pro svůj um skloubit street style s vysokou módou.

    Zdroj: WWD, Reuters, Fashionista, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Pharrell Williams oslnil Paříž impozantní lokací i hravou verzí ikonického vzoru Damier

    Premiéra Pharrell Williams v čele Louis Vuitton úspěšně odstartovala Pařížský pánský týden módy. Návštěvníky získal zpěvák a producent nejen romantickým umístěním runwaye na Pont Neuf, ale také živou hudbou a originálním přetvořením nejvíce ikonického vzoru francouzské značky.

    První přehlídka Pharrell Williams pro módní dům Louis Vuitton byla plná elektrizující energie už od jejího začátku. Místa v prvních řadách totiž zaujaly celebrity jako Beyoncé, Zendaya, Rihanna, Timbaland, Jared Leto, Kim Kardashian nebo Lenny Kravitz. Show se navíc pořádala na nejstarším mostě v Paříži, známém jako Pont Neuf. Pro speciální příležitost se ovšem přetvořil v molo s vytištěným ikonickým motivem Damier.

    Slavný vzor se totiž stal také ústředním motivem celé kolekce. V pojetí Williamse se ovšem proměnil do své nové verze. Na kabátech, sacích, šortkách, kalhotech i bundách se totiž objevil „rozpixelovaný“. Obvyklou hnědou, béžovou a šedou barvu pak nový kreativní ředitel vyměnil za různé odstíny zelené nebo modré. Pohrál si ale také s kombinací jasně žluté a černé připomínající taxíky z New Yorku. Z motivu Damier vytvořil také inovativní trojrozměrné vzory.

    Zdroj: Reuters

    „Rozpixelovanou“ verzi ikonických čtverců představil předchůdce Williamse Virgil Abloh už v roce 2018. Slavný zpěvák se ovšem nyní rozhodl motiv prozkoumat do mnohem většího detailu. „Vytvořili jsme různé umělecké motivy, včetně jednoho, na který jsem velice hrdý, nazýváme ho Damoflage,“ okomentoval proces tvorby Williams. Popsal přitom verzi vzoru, která svou kombinací připomíná vojenské maskovací oblečení.

    Williams ohromil i detaily, jako jsou kulaté brýle, medvědí podrážky nebo logo LV Lovers

    Obnovený vzor Damier pak Williams použil také na sadu ikonických Louis Vuitton kufrů, které musel jeden z modelů doslova vyvézt na runway. Kromě zmíněného vzoru návštěvníky přehlídky zaujaly také obrovské huňaté kožichy nebo grafické nápisy LV Lovers vepsané na bundy nebo čepice. Mezi další zajímavé detaily show patří kulaté brýle, perlové náhrdelníky nebo boty s podrážkou připomínající zvířecí stopu. Úspěch sklidily také tašky Speedy v různých základních barvách.

    Při jejich tvorbě se Williams inspiroval padělky prodávanými na Canal Street v New Yorku. Impozantnost pak show dodal také živý orchestr a sbor, ze kterého modelové zároveň na most vcházeli. Nový kreativní ředitel Louis Vuitton tak dokázal, že umí bravurně spojit svých několik talentů a aktivit. Známý zpěvák pak první přehlídkou vzdal hold také svému předchůdci, který zemřel roku 2021. Abloh byl oceňovaný především pro svůj um skloubit street style s vysokou módou.

    Zdroj: WWD, Reuters, Fashionista, YouTube

    ― Reklama ―

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Zima se neúprosně blíží. Jak se stát ledovou královnou letošní sezóny?

    Pomalu nám venku přituhuje a všichni už oprašujeme kabáty a kožichy na letošní zimu. Pokud chcete vládnout sněhovému počasí, zapomeňte na minimalismus a šeď. Prosviťte mráz a tmu třpytem, metalickými tóny, zvířecími vzory a elegancí hodné královny. Ať už si zvolíte look městské bohyně, nebo princezny mrazu, nebojte se svého půvabu a síly vlastního stylu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―