Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sociálně sítě si make-up trend zvaný pearl skin zamilovaly už letos na jaře. Jeho obliba ovšem stále trvá a není se čemu divit. Lesklá, avšak ne přehnaně se třpytící, pleť je dokonalou volbou pro letní prosluněné dny i večery. Hodí se navíc ke všem typům pleti a její vykouzlení není žádný oříšek.

    Přirozeně lesklá pleť se oblibě těší už několik dekád. V posledních sezónách si ovšem její výraznější varianty vyžádaly ještě větší popularitu. Letošní teplé měsíce proto ovládl také trend, zrozený nikde jinde než na TikToku, zvaný pearl skin. Neodbornému oku by mohl poměrně silně připomínat make-up známý jako glass skin. Mezi oběma verzemi třpytícího se looku je však rozdíl.

    Glass skin totiž usiluje o více dewy a téměř „mokrý look“. Na druhou stranu jeho mladší sourozenec, pearl skin, je jemnější možností, která připomíná lesklý, ale decentní povrch perly. Není proto tak výrazně třpytivý, a tak se nemusíte bát, že vás v létě přetvoří v zářivou disko kouli. Současný make-up trend pak může vyzkoušet opravdu kdokoli, protože skvěle sedí na každý typ pleti.

    Promluvit nechte hlavně highlighter. Zkombinovat můžete jeho různé varianty

    Prvním krokem k dokonale lesklému pearl make-upu je samotná skin care rutina. Ještě před vyzkoušením trendu proto dbejte na to, aby byla vaše pleť dostatečně hydratovaná. Pomoct si můžete různými séry, tonery nebo silně hydratujícími krémy.

    Zdroj: Charlotte Tilbury, Kosas

    Po takové péči bude vaše pleť více než připravená na letní perlový look. Začněte nanesením primeru nebo make-upu, které už v sobě vytoužený glow ukrývají. Nemusí se jednat o přehnaně třpytivé produkty, jelikož hlavní roli bude hrát až později aplikovaný highlighter.

    Zdroj: Fenty Beauty, Rare Beauty

    Zapomenout nesmíte samozřejmě ani na bronzer nebo konturovací tyčinku, kterou zvýrazníte své rysy. U těchto produktů ovšem naopak dbejte na to, aby byly spíše matné. Necháte tak vyniknout světlý lesk, umožněný právě už zmíněným highlighterem. Stejně pokračujte také u tvářenky. Její aplikace by rovněž měla být opatrná, jelikož na ni nechcete upoutat veškerou pozornost.

    Zdroj: Benefit, Dior

    Téměř posledním krokem je použití highlighteru. Pokud je vaším cílem spíše jemný look, použijte zkrátka ten, který využíváte běžně, jen s extra vrstvou. Perfektního výsledku však dosáhnete, pokud napřed nanesete ten tekutý nebo krémový. Na něj pak navrstvíte ten klasický, „práškový“. K dokonalosti dotáhnete pearl skin aplikací, nejen třpytícího se, ale také hydratujícího, lesku na rty.

    @jasminnlily_ pearl skin makeup 🐚💫 #glowymakeup #pearlskin #makeuplook ♬ origineel geluid – hanna

    Zdroje: Grazia Magazine, Popsugar, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Rhode

    Pearl skin zazáří i v létě. Ideální trendy make-up pro prosluněné dny

    Sociálně sítě si make-up trend zvaný pearl skin zamilovaly už letos na jaře. Jeho obliba ovšem stále trvá a není se čemu divit. Lesklá, avšak ne přehnaně se třpytící, pleť je dokonalou volbou pro letní prosluněné dny i večery. Hodí se navíc ke všem typům pleti a její vykouzlení není žádný oříšek.

    Přirozeně lesklá pleť se oblibě těší už několik dekád. V posledních sezónách si ovšem její výraznější varianty vyžádaly ještě větší popularitu. Letošní teplé měsíce proto ovládl také trend, zrozený nikde jinde než na TikToku, zvaný pearl skin. Neodbornému oku by mohl poměrně silně připomínat make-up známý jako glass skin. Mezi oběma verzemi třpytícího se looku je však rozdíl.

    Glass skin totiž usiluje o více dewy a téměř „mokrý look“. Na druhou stranu jeho mladší sourozenec, pearl skin, je jemnější možností, která připomíná lesklý, ale decentní povrch perly. Není proto tak výrazně třpytivý, a tak se nemusíte bát, že vás v létě přetvoří v zářivou disko kouli. Současný make-up trend pak může vyzkoušet opravdu kdokoli, protože skvěle sedí na každý typ pleti.

    Promluvit nechte hlavně highlighter. Zkombinovat můžete jeho různé varianty

    Prvním krokem k dokonale lesklému pearl make-upu je samotná skin care rutina. Ještě před vyzkoušením trendu proto dbejte na to, aby byla vaše pleť dostatečně hydratovaná. Pomoct si můžete různými séry, tonery nebo silně hydratujícími krémy.

    Zdroj: Charlotte Tilbury, Kosas

    Po takové péči bude vaše pleť více než připravená na letní perlový look. Začněte nanesením primeru nebo make-upu, které už v sobě vytoužený glow ukrývají. Nemusí se jednat o přehnaně třpytivé produkty, jelikož hlavní roli bude hrát až později aplikovaný highlighter.

    Zdroj: Fenty Beauty, Rare Beauty

    Zapomenout nesmíte samozřejmě ani na bronzer nebo konturovací tyčinku, kterou zvýrazníte své rysy. U těchto produktů ovšem naopak dbejte na to, aby byly spíše matné. Necháte tak vyniknout světlý lesk, umožněný právě už zmíněným highlighterem. Stejně pokračujte také u tvářenky. Její aplikace by rovněž měla být opatrná, jelikož na ni nechcete upoutat veškerou pozornost.

    Zdroj: Benefit, Dior

    Téměř posledním krokem je použití highlighteru. Pokud je vaším cílem spíše jemný look, použijte zkrátka ten, který využíváte běžně, jen s extra vrstvou. Perfektního výsledku však dosáhnete, pokud napřed nanesete ten tekutý nebo krémový. Na něj pak navrstvíte ten klasický, „práškový“. K dokonalosti dotáhnete pearl skin aplikací, nejen třpytícího se, ale také hydratujícího, lesku na rty.

    @jasminnlily_ pearl skin makeup 🐚💫 #glowymakeup #pearlskin #makeuplook ♬ origineel geluid – hanna

    Zdroje: Grazia Magazine, Popsugar, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―