Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.
     
    Parta přátel se sejde v domácím prostředí, popíjí šampaňské a pod „odborným“ dohledem si vzájemně aplikuje botox. Přesně tak funguje nejnovější beauty trend. Odborníci však důrazně varují, že podobné události přinášejí značná zdravotní rizika. Případné aplikace botoxu totiž většinou provádí neprofesionálové, pro které tento typ zábavy znamená pouze vyšší zisk.

    Jeden problém střídá druhý. Netušíme, který je horší

    Hlavním problémem botoxových party je nedostatečně sterilní prostředí. Na rozdíl od klinik a certifikovaných kosmetických salónů nemá domácí prostředí potřebné standardy hygieny, což zvyšuje riziko infekce. Lékařská praxe vyžaduje striktní dodržování hygienických pravidel, které na botox party nelze zaručit. Každé porušení čistoty při aplikaci injekcí může vést k infekcím nebo jiným, nejen kožním komplikacím.

    Zdroj: Pexels

    Další obrovské riziko představuje kvalifikace „experta“ i používaný materiál. Na botox party často působí lidé bez odpovídajícího vzdělání, což může mít někdy až tragické následky. Nesprávná aplikace botoxu dokáže způsobit nevzhledné výsledky, asymetrie nebo dokonce paralýzu některých svalů. Podobně nevábnému vzhledu se dá v profesionálním prostředí samozřejmě předejít. Konzumace alkoholu se pak při i po botoxu nedoporučuje.

    Botox party je velmi riziková zábava. Kdo ji tedy většinou provádí?

    Jak jsme již zmínili, botox party často organizují lidé, kteří nedosáhli potřebného vzdělání nebo praxe na prestižních klinikách či v kosmetických salonech. Právě díky nedostatečným zkušenostem tak nemohou působit v profesionálních prostředích, a proto nabízejí své služby v méně kontrolovaných podmínkách. A současný beauty trend jim tak hraje přímo do karet.

    Tato situace nápadně připomíná scénář z populárního seriálu Beauty in Black, ve kterém se tanečnice z nočních klubů rozhodují pro augmentaci zadních partií v domácím prostředí, a to kvůli omezeným možnostem profesionálního zákroku. I když nelze výsledky obou procedur srovnávat, podstata problému je obdobná. Zvolená cesta k vysněnému výsledku je až příliš riskantní.

    @nat.eberhart #botox #botoxparty #lipflip #lipfiller ♬ Santa Tell Me – Ariana Grande

    Ačkoli botoxové večírky mohou na sociálních sítích vypadat jako vzrušující společenská akce, jejich popularita by neměla zastínit potenciální nebezpečí. Pokud přemýšlíte nad omlazujícím zákrokem, vyhněte se proto trendu botoxových party a zvolte profesionální a bezpečné prostředí, ve kterém vám kvalifikovaný odborník zaručí jen ty nejlepší a bezpečné výsledky.

    Zdroje: TikTok, Instagram, Healthline, Dazed, SELF Magazine, Florida Today, Business Insider

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Odborníci varují před trendy botox party. V domácím podání se může zvrtnout

    Když se mluví o omlazení, zkrášlování a vyhlazení vrásek, málokdo si vybaví přátelské domácí setkání. Přesto se takzvané botox party stávají v poslední době čím dál populárnějšími i v Evropě. Trend totiž nepřekvapivě pochází z USA. Na první pohled tak mohou botoxové večírky vypadat neškodně, opak je však pravdou.
     
    Parta přátel se sejde v domácím prostředí, popíjí šampaňské a pod „odborným“ dohledem si vzájemně aplikuje botox. Přesně tak funguje nejnovější beauty trend. Odborníci však důrazně varují, že podobné události přinášejí značná zdravotní rizika. Případné aplikace botoxu totiž většinou provádí neprofesionálové, pro které tento typ zábavy znamená pouze vyšší zisk.

    - Reklama -

    Jeden problém střídá druhý. Netušíme, který je horší

    Hlavním problémem botoxových party je nedostatečně sterilní prostředí. Na rozdíl od klinik a certifikovaných kosmetických salónů nemá domácí prostředí potřebné standardy hygieny, což zvyšuje riziko infekce. Lékařská praxe vyžaduje striktní dodržování hygienických pravidel, které na botox party nelze zaručit. Každé porušení čistoty při aplikaci injekcí může vést k infekcím nebo jiným, nejen kožním komplikacím.

    Zdroj: Pexels

    Další obrovské riziko představuje kvalifikace „experta“ i používaný materiál. Na botox party často působí lidé bez odpovídajícího vzdělání, což může mít někdy až tragické následky. Nesprávná aplikace botoxu dokáže způsobit nevzhledné výsledky, asymetrie nebo dokonce paralýzu některých svalů. Podobně nevábnému vzhledu se dá v profesionálním prostředí samozřejmě předejít. Konzumace alkoholu se pak při i po botoxu nedoporučuje.

    - Reklama -

    Botox party je velmi riziková zábava. Kdo ji tedy většinou provádí?

    Jak jsme již zmínili, botox party často organizují lidé, kteří nedosáhli potřebného vzdělání nebo praxe na prestižních klinikách či v kosmetických salonech. Právě díky nedostatečným zkušenostem tak nemohou působit v profesionálních prostředích, a proto nabízejí své služby v méně kontrolovaných podmínkách. A současný beauty trend jim tak hraje přímo do karet.

    Tato situace nápadně připomíná scénář z populárního seriálu Beauty in Black, ve kterém se tanečnice z nočních klubů rozhodují pro augmentaci zadních partií v domácím prostředí, a to kvůli omezeným možnostem profesionálního zákroku. I když nelze výsledky obou procedur srovnávat, podstata problému je obdobná. Zvolená cesta k vysněnému výsledku je až příliš riskantní.

    @nat.eberhart #botox #botoxparty #lipflip #lipfiller ♬ Santa Tell Me – Ariana Grande

    Ačkoli botoxové večírky mohou na sociálních sítích vypadat jako vzrušující společenská akce, jejich popularita by neměla zastínit potenciální nebezpečí. Pokud přemýšlíte nad omlazujícím zákrokem, vyhněte se proto trendu botoxových party a zvolte profesionální a bezpečné prostředí, ve kterém vám kvalifikovaný odborník zaručí jen ty nejlepší a bezpečné výsledky.

    Zdroje: TikTok, Instagram, Healthline, Dazed, SELF Magazine, Florida Today, Business Insider

    ― Reklama ―

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―