Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Pomalu, ale jistě se blíží část léta, kdy začneme při otravném utírání potu vzpomínat na chladnější dny. Urychlete si čekání na nadcházející sezónu podzimními kampaněmi známých módních značek. Donna Karan si na pomoc přizvala skupinku slavných supermodelek a Chanel čerpá inspiraci z herečky Camily Morrone. Dior vzdává hold první ready-to-wear kolekci z 60. let a Gucci staví do popředí ikonickou burgundy.

    Dior staví na své ikonické minulosti. V podzimní kampani dokazuje svou schopnost inovace

    Italská návrhářka Maria Grazia Chiuri opět dokázala svou schopnost propojit vlastní styl s ikonickými prvky slavného francouzského módního domu. Podzimní kampaň Dior, zachycená foťákem umělkyně Sarah Jones, tak vzdává hold první ready-to-wear kolekci značky z roku 1967. Tehdy ji na trh uvedli návrháři Marc Bohan a Philippe Guibourgé.

    Zdroj: Dior

    Přehlídka tehdy nesla název Miss Dior, a tak se pojem pochopitelně objevil také na řadě z nejnovějších kousků. Ve stylu graffiti ho najdete na klasických trenčkotech, kabelkách i topech. Dalším výrazným prvkem je leopardí print, hlasitě dokazující, že módní scénu nehodlá opustit ani na podzim. Kolekce je tak dokonalým spojením historických a moderních prvků.

    Gucci nezanevřel na ikonickou červenou. Burgundy povládne letošnímu podzimu

    Podzimní kampaň italského módního domu Gucci příliš nepřekvapila. To ale neznamená, že je o nic méně impozantní. Představila ovšem klasické prvky z dílny návrháře Sabata de Sarno, a to včetně ikonického odstínu burgundy. Připravte se tak na to, že tmavě červené záblesky uvidíte letos na podzim nejen mezi popadanými listy. Nejlépe vynosíte barvu v podobě doplňku, jako jsou rudé boty nebo kabelka.

    Zdroj: Gucci

    Donna Karan na sebe opět strhává pozornost. Na pomoc si přizvala zástup supermodelek

    Podzimní kampaň značky Donny Karan pak nezaujme pouze díky nejnovějším módním kouskům. Návrhářka si totiž k jejímu nafocení přizvala skupinku slavných modelek. Její oblečení tak světu předvedou osobnosti jako Amber Valletta, Imaan Hammam, Christy Turlington, Alek Wek, Karen Elson, Eva Herzigová, Edie Campbell a Liu Wen.

    Jejich cílem v podzimní kampani s názvem Reflections on Women je zachytit „mnohostrannou povahu moderní ženy“. Všechny pak pro značku pracovaly už v minulosti a opět tak umně propojují minulost s přítomností. Projekt také navazuje na jarní kampaň, ve které se rovněž objevila skupinka slavných tváří módního a beauty průmyslu.

    Chanel vítá romantický podzim. Nechal se inspirovat herečkou Camilou Morrone

    Módní dům Chanel se pro změnu při tvorbě své pre-collection pro letošní podzim a zimu odrazil od stylu herečky Camily Morrone. Propojit tak chtěl její romantickou nenucenost a glamour. Kolekce ovšem obsahuje nejen kousky, se kterými protančíte pařížskou noc, ale také ty na denní pochůzky. Rovněž na nich pak lze pozorovat rostoucí popularitu odstínu burgundy. Skvěle vynikne vedle béžové nebo jemně modré.

    Zdroj: Chanel

    Zdroje: WWD, Design Scene, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Chanel

    Ochlaďte se nadcházející sezónou. Ponořte se do podzimních kampaní slavných módních domů

    Pomalu, ale jistě se blíží část léta, kdy začneme při otravném utírání potu vzpomínat na chladnější dny. Urychlete si čekání na nadcházející sezónu podzimními kampaněmi známých módních značek. Donna Karan si na pomoc přizvala skupinku slavných supermodelek a Chanel čerpá inspiraci z herečky Camily Morrone. Dior vzdává hold první ready-to-wear kolekci z 60. let a Gucci staví do popředí ikonickou burgundy.

    Dior staví na své ikonické minulosti. V podzimní kampani dokazuje svou schopnost inovace

    Italská návrhářka Maria Grazia Chiuri opět dokázala svou schopnost propojit vlastní styl s ikonickými prvky slavného francouzského módního domu. Podzimní kampaň Dior, zachycená foťákem umělkyně Sarah Jones, tak vzdává hold první ready-to-wear kolekci značky z roku 1967. Tehdy ji na trh uvedli návrháři Marc Bohan a Philippe Guibourgé.

    Zdroj: Dior

    Přehlídka tehdy nesla název Miss Dior, a tak se pojem pochopitelně objevil také na řadě z nejnovějších kousků. Ve stylu graffiti ho najdete na klasických trenčkotech, kabelkách i topech. Dalším výrazným prvkem je leopardí print, hlasitě dokazující, že módní scénu nehodlá opustit ani na podzim. Kolekce je tak dokonalým spojením historických a moderních prvků.

    Gucci nezanevřel na ikonickou červenou. Burgundy povládne letošnímu podzimu

    Podzimní kampaň italského módního domu Gucci příliš nepřekvapila. To ale neznamená, že je o nic méně impozantní. Představila ovšem klasické prvky z dílny návrháře Sabata de Sarno, a to včetně ikonického odstínu burgundy. Připravte se tak na to, že tmavě červené záblesky uvidíte letos na podzim nejen mezi popadanými listy. Nejlépe vynosíte barvu v podobě doplňku, jako jsou rudé boty nebo kabelka.

    Zdroj: Gucci

    Donna Karan na sebe opět strhává pozornost. Na pomoc si přizvala zástup supermodelek

    Podzimní kampaň značky Donny Karan pak nezaujme pouze díky nejnovějším módním kouskům. Návrhářka si totiž k jejímu nafocení přizvala skupinku slavných modelek. Její oblečení tak světu předvedou osobnosti jako Amber Valletta, Imaan Hammam, Christy Turlington, Alek Wek, Karen Elson, Eva Herzigová, Edie Campbell a Liu Wen.

    Jejich cílem v podzimní kampani s názvem Reflections on Women je zachytit „mnohostrannou povahu moderní ženy“. Všechny pak pro značku pracovaly už v minulosti a opět tak umně propojují minulost s přítomností. Projekt také navazuje na jarní kampaň, ve které se rovněž objevila skupinka slavných tváří módního a beauty průmyslu.

    Chanel vítá romantický podzim. Nechal se inspirovat herečkou Camilou Morrone

    Módní dům Chanel se pro změnu při tvorbě své pre-collection pro letošní podzim a zimu odrazil od stylu herečky Camily Morrone. Propojit tak chtěl její romantickou nenucenost a glamour. Kolekce ovšem obsahuje nejen kousky, se kterými protančíte pařížskou noc, ale také ty na denní pochůzky. Rovněž na nich pak lze pozorovat rostoucí popularitu odstínu burgundy. Skvěle vynikne vedle béžové nebo jemně modré.

    Zdroj: Chanel

    Zdroje: WWD, Design Scene, Instagram

    ― Reklama ―

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―