Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pomalu, ale jistě se blíží část léta, kdy začneme při otravném utírání potu vzpomínat na chladnější dny. Urychlete si čekání na nadcházející sezónu podzimními kampaněmi známých módních značek. Donna Karan si na pomoc přizvala skupinku slavných supermodelek a Chanel čerpá inspiraci z herečky Camily Morrone. Dior vzdává hold první ready-to-wear kolekci z 60. let a Gucci staví do popředí ikonickou burgundy.

    Dior staví na své ikonické minulosti. V podzimní kampani dokazuje svou schopnost inovace

    Italská návrhářka Maria Grazia Chiuri opět dokázala svou schopnost propojit vlastní styl s ikonickými prvky slavného francouzského módního domu. Podzimní kampaň Dior, zachycená foťákem umělkyně Sarah Jones, tak vzdává hold první ready-to-wear kolekci značky z roku 1967. Tehdy ji na trh uvedli návrháři Marc Bohan a Philippe Guibourgé.

    Zdroj: Dior

    Přehlídka tehdy nesla název Miss Dior, a tak se pojem pochopitelně objevil také na řadě z nejnovějších kousků. Ve stylu graffiti ho najdete na klasických trenčkotech, kabelkách i topech. Dalším výrazným prvkem je leopardí print, hlasitě dokazující, že módní scénu nehodlá opustit ani na podzim. Kolekce je tak dokonalým spojením historických a moderních prvků.

    Gucci nezanevřel na ikonickou červenou. Burgundy povládne letošnímu podzimu

    Podzimní kampaň italského módního domu Gucci příliš nepřekvapila. To ale neznamená, že je o nic méně impozantní. Představila ovšem klasické prvky z dílny návrháře Sabata de Sarno, a to včetně ikonického odstínu burgundy. Připravte se tak na to, že tmavě červené záblesky uvidíte letos na podzim nejen mezi popadanými listy. Nejlépe vynosíte barvu v podobě doplňku, jako jsou rudé boty nebo kabelka.

    Zdroj: Gucci

    Donna Karan na sebe opět strhává pozornost. Na pomoc si přizvala zástup supermodelek

    Podzimní kampaň značky Donny Karan pak nezaujme pouze díky nejnovějším módním kouskům. Návrhářka si totiž k jejímu nafocení přizvala skupinku slavných modelek. Její oblečení tak světu předvedou osobnosti jako Amber Valletta, Imaan Hammam, Christy Turlington, Alek Wek, Karen Elson, Eva Herzigová, Edie Campbell a Liu Wen.

    Jejich cílem v podzimní kampani s názvem Reflections on Women je zachytit „mnohostrannou povahu moderní ženy“. Všechny pak pro značku pracovaly už v minulosti a opět tak umně propojují minulost s přítomností. Projekt také navazuje na jarní kampaň, ve které se rovněž objevila skupinka slavných tváří módního a beauty průmyslu.

    Chanel vítá romantický podzim. Nechal se inspirovat herečkou Camilou Morrone

    Módní dům Chanel se pro změnu při tvorbě své pre-collection pro letošní podzim a zimu odrazil od stylu herečky Camily Morrone. Propojit tak chtěl její romantickou nenucenost a glamour. Kolekce ovšem obsahuje nejen kousky, se kterými protančíte pařížskou noc, ale také ty na denní pochůzky. Rovněž na nich pak lze pozorovat rostoucí popularitu odstínu burgundy. Skvěle vynikne vedle béžové nebo jemně modré.

    Zdroj: Chanel

    Zdroje: WWD, Design Scene, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Chanel

    Ochlaďte se nadcházející sezónou. Ponořte se do podzimních kampaní slavných módních domů

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Pomalu, ale jistě se blíží část léta, kdy začneme při otravném utírání potu vzpomínat na chladnější dny. Urychlete si čekání na nadcházející sezónu podzimními kampaněmi známých módních značek. Donna Karan si na pomoc přizvala skupinku slavných supermodelek a Chanel čerpá inspiraci z herečky Camily Morrone. Dior vzdává hold první ready-to-wear kolekci z 60. let a Gucci staví do popředí ikonickou burgundy.

    - Reklama -

    Dior staví na své ikonické minulosti. V podzimní kampani dokazuje svou schopnost inovace

    Italská návrhářka Maria Grazia Chiuri opět dokázala svou schopnost propojit vlastní styl s ikonickými prvky slavného francouzského módního domu. Podzimní kampaň Dior, zachycená foťákem umělkyně Sarah Jones, tak vzdává hold první ready-to-wear kolekci značky z roku 1967. Tehdy ji na trh uvedli návrháři Marc Bohan a Philippe Guibourgé.

    Zdroj: Dior

    Přehlídka tehdy nesla název Miss Dior, a tak se pojem pochopitelně objevil také na řadě z nejnovějších kousků. Ve stylu graffiti ho najdete na klasických trenčkotech, kabelkách i topech. Dalším výrazným prvkem je leopardí print, hlasitě dokazující, že módní scénu nehodlá opustit ani na podzim. Kolekce je tak dokonalým spojením historických a moderních prvků.

    - Reklama -

    Gucci nezanevřel na ikonickou červenou. Burgundy povládne letošnímu podzimu

    Podzimní kampaň italského módního domu Gucci příliš nepřekvapila. To ale neznamená, že je o nic méně impozantní. Představila ovšem klasické prvky z dílny návrháře Sabata de Sarno, a to včetně ikonického odstínu burgundy. Připravte se tak na to, že tmavě červené záblesky uvidíte letos na podzim nejen mezi popadanými listy. Nejlépe vynosíte barvu v podobě doplňku, jako jsou rudé boty nebo kabelka.

    Zdroj: Gucci

    Donna Karan na sebe opět strhává pozornost. Na pomoc si přizvala zástup supermodelek

    Podzimní kampaň značky Donny Karan pak nezaujme pouze díky nejnovějším módním kouskům. Návrhářka si totiž k jejímu nafocení přizvala skupinku slavných modelek. Její oblečení tak světu předvedou osobnosti jako Amber Valletta, Imaan Hammam, Christy Turlington, Alek Wek, Karen Elson, Eva Herzigová, Edie Campbell a Liu Wen.

    Jejich cílem v podzimní kampani s názvem Reflections on Women je zachytit „mnohostrannou povahu moderní ženy“. Všechny pak pro značku pracovaly už v minulosti a opět tak umně propojují minulost s přítomností. Projekt také navazuje na jarní kampaň, ve které se rovněž objevila skupinka slavných tváří módního a beauty průmyslu.

    Chanel vítá romantický podzim. Nechal se inspirovat herečkou Camilou Morrone

    Módní dům Chanel se pro změnu při tvorbě své pre-collection pro letošní podzim a zimu odrazil od stylu herečky Camily Morrone. Propojit tak chtěl její romantickou nenucenost a glamour. Kolekce ovšem obsahuje nejen kousky, se kterými protančíte pařížskou noc, ale také ty na denní pochůzky. Rovněž na nich pak lze pozorovat rostoucí popularitu odstínu burgundy. Skvěle vynikne vedle béžové nebo jemně modré.

    Zdroj: Chanel

    Zdroje: WWD, Design Scene, Instagram

    ― Reklama ―

    Nenahraditelný pomocník, nebo zbytečná investice? TikTok propadl fixačním sprejům

    Bezchybně vypadající make-up po celý den je snem každého, kdo do něj ráno před zrcadlem investoval drahocenný čas. Pochopily to také mnohé beauty společnosti prodávající fixační spreje, slibující dokonalý vzhled. V letošním roce se do nich zamilovali i uživatelé TikToku. Ne každý model však splňuje to, co slibuje.

    Londýnský týden módy nezklamal. Úspěch sklidil JW Anderson, Simone Rocha i Richard Quinn

    Po oslňujících přehlídkách v New Yorku se pozornost módního světa obrátila na Londýn. Metropole ovšem vysoká očekávání ustála a představila hned několik úspěšných show. Své kolekce pro nadcházející jaro a léto totiž odhalily jedny z největších jmen Londýnského týdne módy, tedy JW Anderson, Simone Rocha či Richard Quinn.

    Promáčené boty vyměňte za mokré plavky. Léto prodlouží největší aquaparky světa

    Hřejivé paprsky, šplouchání nedaleké vody a chladivý drink, zpříjemňující už tak perfektní chvilky. Podobné letní vzpomínky s přicházejícím deštivým podzimem rychle mizí. Jejich odchod však může zpomalit cesta do jednoho z největších aquaparků světa. Stačí si jen vybrat.

    Droga jménem buy now pay later. Módní svět propadl nebezpečné závislosti

    Metoda platby známá jako buy now pay later není ve světě luxusu žádnou novinkou. V uplynulých měsících ovšem začíná být čím dál více jasné, že se nejedná pouze o nevinnou finanční pomoc, ale spíše nebezpečnou drogu. Rozdělení splátek bez úroků si totiž podalo ruku s pomíjivými mikro trendy a společně tak kralují módní scéně.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    Slavné metropole zaplaví fashion weeky. Oči módní scény se však upírají na Paříž

    Pro někoho znamená září začátek školního roku nebo návrat do práce, módní svět v něm ale vidí nejdůležitější měsíc roku. Odehrávají se v něm totiž jedny z nejočekávanějších přehlídek. Letos to platí dvojnásob, jelikož zrak všech módních nadšenců se soustředí na Paříž.

    Glamour v Clam-Gallasově paláci. MBPFW předvedl „demure“ modely i perfektní street style

    Mercedes-Benz Prague Fashion Week 2024 v Clam-Gallasově paláci nabídl pohled na nejnovější tvorbu předních módních návrhářů, kteří přinesli nositelné kolekce, ale i zajímavé příběhy. Výjimečné show představili Alexandra Gnidiak a Valérie Jurčíková, Tomáš Němec, Hana Valtová v rámci Van Graaf Junior Talent nebo Balvin Couture.

    Seriál Sex ve městě oslavuje svůj comeback. Rozděluje generaci Z

    Na Netflix se před pár měsíci vrátil ikonický seriál Sex ve městě. Jeho comeback však vyvolal rozporuplné reakce. Rozdělil hlavně zástupce generace Z, kteří si na něj vytvořili rozdílné názory. Někteří na něm oceňují přátelství čtyř kamarádek i jejich módu a otevřené konverzace o sexu. Jiní ho považují za zastaralý propadák.

    Svět luxusu otevírá dveře budoucnosti. Za bitcoiny koupíte i jachtu nebo hodinky

    Luxusní průmysl drží krok s dobou a nebojí se proto ani kryptoměn. Už pár let zpět je proto značky jako Gucci, Balenciaga nebo Hublot přijaly jako další možnost platby. Do moderního trendu se ovšem zapojuje čím dál více značek, a tak si za bitcoiny pořídíte nejen špičkové hodinky, ale také auto nebo jachtu.

    Zájem o pánské návrhy Miu Miu rapidně narůstá. Dle TikToku zvyšují mužskou atraktivitu

    Značka Miu Miu, známá hravými a jemně provokativními kolekcemi, se opět vrací k pánským návrhům. I když se mužská konfekce objevuje jen v omezeném množství, stává se nečekaným masovým hitem, rezonujícím napříč sociálními sítěmi. Muži se navíc nebojí ani kombinací s ryze ženskými kousky, které přetváří na unisex. 

    New York rozehřála show Ralph Lauren. Týden módy přivítala i Zegna a Uniqlo

    Ralph Lauren se stal dalším módním domem, předbíhajícím oficiální program Newyorského týdne módy. Americký návrhář představil nejnovější kolekci hvězdným hostům v Hamptons. Fashion week přivítaly různorodými událostmi také značky Zegna, Jacquemus nebo Uniqlo.

    Nákupní seznam na září: Guerlain a Pucci oslavují zářivé barvy, Saint Laurent uvádí novou kolekci

    Návrat do studijního nebo pracovního režimu může být nemilosrdný. Alespoň nám ale dává o důvod navíc, potěšit sebe nebo blízké luxusními drobnostmi. Perfektním dárkem jsou kousky ze spolupráce Guerlain a Pucci nebo oslnivý parfém Diptyque. Potěší i umělecké šátky od Louis Vuitton či podzimní řada Saint Laurent.

    Barevné schéma podzimu spojuje zemité a teplé odstíny. Od burgundy po pistachio

    Podzim je obdobím, kdy se příroda halí do krásných a hřejivých barev, které nás tradičně inspirují. Jeho paleta je plná zemitých a teplých odstínů, navozujících pocit pohodlí a útulnosti. Každý z těchto barevných tónů má své kouzlo a vzájemně se nádherně doplňují.

    Proenza Schouler předběhla Newyorský týden módy. Show odhalila o dva dny dříve

    Očekávaná módní událost, zahajující přehlídkami zaplněné září, odstartovala o dva dny dříve. Newyorský týden módy totiž neoficiálně započala show Proenza Schouler. Její kreativní ředitelé chtěli využít stále ještě poklidné atmosféry velkoměsta, ale také získat náskok před silnou konkurencí.

    Maroko jako nejžhavější fashion destinace. Objevte kouzlo Sahary, oceánu i zahrad

    Maroko se v posledních letech stalo synonymem pro styl a eleganci, přitahující módní nadšence, návrháře i influencery z celého světa. Exotická severoafrická země se proměnila v celoroční fashion destinaci, kde se tradice setkávají s moderním luxusem. Lze ji tak považovat za inspiraci mnoha světových módních ikon.

    Módní značky nezahálí. Pilně se připravují na nadcházející podzim

    I přes trvající vysoké teploty je jasné, že podzim čeká za dveřmi. Potvrzují to i módní značky, vydávající kampaně pro chladnější období. Kenzo odhalil sci-fi inspirované fotografie, zatímco Tommy Hilfiger oslavil mladou lásku. Converse zveřejnil spolupráci s Isabelou Marant a Tiffany&Co. poctil Elsu Peretti.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―