Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Týden módy v New Yorku pokračuje. V pondělí na něm mimo jiné zazářily značky Carolina Herrera a Coach. Každá ovšem oslnila svým vlastním způsobem. První zmíněná společnost vzdala hold vysoké módě a představila klasickou dech beroucí kolekci. Naopak Coach se nechal unést více rebelským a uvolněným stylem, v němž hlavní roli hrála černá hoodie.

    Krása znamená moc. Message přehlídky Carolina Herrera byla jasná

    O tom, na jaké úrovni se bude pohybovat nejnovější přehlídka značky Carolina Herrera, mluvila už od začátku její lokace. Společnost totiž hosty pozvala do 41. patra nového mrakodrapu 180 Maiden Lane. Nachází se na břehu East River, a tak z jeho oken mohli návštěvníci pozorovat i slavný Brooklyn Bridge. Samotné kousky návrháře Wese Gordon pak show rovněž přenesly do naprosto luxusních výšin.

    Zdroj: Reuters

    Přehlídku definovaly především dlouhé klasické sukně do A, umně nařasené volány a skvěle padnoucí úzké roláky nebo topy padající z obou ramen. O nic méně ohromující byla také zvolená paleta barev. Návrhy se měnily z kontrastní bílé, černé a červené do pastelových růžových a fialových barev. Takové odstíny využil návrhář především pro dlouhé róby poseté okvětními lístky květin.

    „Krása a moc by nikdy neměly být chápány jako protiklady. Chtěl jsem, aby se z každé modelky stala bohyně, které bude i přesto nestydatě ženská,“ vysvětlil záměr za svou nejnovější kolekcí návrhář Wes Gordon. Svými návrhy pak dokázal, že také v New Yorku lze spatřit klasickou vysokou módu, s jemným francouzským šarmem. A že tradiční módní silueta může i v dnešním světě představovat moc.

    Klíčovým prvkem podzimu bude podle Coach černá hoodie. Vytvoří rebelský look

    Naprostým opakem výše představené show se stala tvorba značky Coach. Představila totiž řadu, kterou lze nejlépe vystihnout slovem rebelská. Její součástí byly totiž nejen dekonstruované dlouhé sukně, ale především nespočet černých hoodies. Doplněné byly o kožené bundy, oversized saka nebo dlouhé kabáty. Bundy větší velikost pak často nebyly zkombinované s žádnými kalhotami, ani sukní.

    Přehlídka proto působila přesně opačným způsobem než ta z dílny Carolina Herrera. Přesto vystihla New York stejně perfektní způsobem. Jen si pod ní spíše představíte Brooklyn, než-li high fashion Manhattan. „Chceme především zachytit sebevyjádření a rozbít některé z luxusních kódů, pojmout je trochu ironicky a zkrátka si s nimi pohrát,“ popsal pak myšlenku za svou kolekcí kreativní ředitel Coach Stuart Vevers.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    NYFW: Carolina Herrera vzdala hold vysoké módě. Coach nabídl její rebelskou verzi

    Týden módy v New Yorku pokračuje. V pondělí na něm mimo jiné zazářily značky Carolina Herrera a Coach. Každá ovšem oslnila svým vlastním způsobem. První zmíněná společnost vzdala hold vysoké módě a představila klasickou dech beroucí kolekci. Naopak Coach se nechal unést více rebelským a uvolněným stylem, v němž hlavní roli hrála černá hoodie.

    Krása znamená moc. Message přehlídky Carolina Herrera byla jasná

    O tom, na jaké úrovni se bude pohybovat nejnovější přehlídka značky Carolina Herrera, mluvila už od začátku její lokace. Společnost totiž hosty pozvala do 41. patra nového mrakodrapu 180 Maiden Lane. Nachází se na břehu East River, a tak z jeho oken mohli návštěvníci pozorovat i slavný Brooklyn Bridge. Samotné kousky návrháře Wese Gordon pak show rovněž přenesly do naprosto luxusních výšin.

    Zdroj: Reuters

    Přehlídku definovaly především dlouhé klasické sukně do A, umně nařasené volány a skvěle padnoucí úzké roláky nebo topy padající z obou ramen. O nic méně ohromující byla také zvolená paleta barev. Návrhy se měnily z kontrastní bílé, černé a červené do pastelových růžových a fialových barev. Takové odstíny využil návrhář především pro dlouhé róby poseté okvětními lístky květin.

    „Krása a moc by nikdy neměly být chápány jako protiklady. Chtěl jsem, aby se z každé modelky stala bohyně, které bude i přesto nestydatě ženská,“ vysvětlil záměr za svou nejnovější kolekcí návrhář Wes Gordon. Svými návrhy pak dokázal, že také v New Yorku lze spatřit klasickou vysokou módu, s jemným francouzským šarmem. A že tradiční módní silueta může i v dnešním světě představovat moc.

    Klíčovým prvkem podzimu bude podle Coach černá hoodie. Vytvoří rebelský look

    Naprostým opakem výše představené show se stala tvorba značky Coach. Představila totiž řadu, kterou lze nejlépe vystihnout slovem rebelská. Její součástí byly totiž nejen dekonstruované dlouhé sukně, ale především nespočet černých hoodies. Doplněné byly o kožené bundy, oversized saka nebo dlouhé kabáty. Bundy větší velikost pak často nebyly zkombinované s žádnými kalhotami, ani sukní.

    Přehlídka proto působila přesně opačným způsobem než ta z dílny Carolina Herrera. Přesto vystihla New York stejně perfektní způsobem. Jen si pod ní spíše představíte Brooklyn, než-li high fashion Manhattan. „Chceme především zachytit sebevyjádření a rozbít některé z luxusních kódů, pojmout je trochu ironicky a zkrátka si s nimi pohrát,“ popsal pak myšlenku za svou kolekcí kreativní ředitel Coach Stuart Vevers.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Reuters, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od středy 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―