Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Shodneme se na tom, že voda je základní lidské právo. Bez vody totiž není život. Náš svět už je ale takový, že i obyčejné věci se mohou prodražit, a to včetně vody. Jestliže tedy chcete posunout svou letní hydrataci na nejvyšší úroveň, pak svému tělu dopřejte jen tu nejluxusnější vodu.

    Voda je voda, myslíte si nejspíše. I ona však může mít různou kvalitu a chuť. Jednotlivé typy vody, stejně jako potraviny, mohou přinášet větší a rozmanitější požitek díky své chuti, prezentaci či původu. Uspokojení z prvotřídní vody, která stojí víc, ovšem není umožněno každému. Všichni máme, alespoň v našich končinách, právo na pitnou vodu z kohoutku, ale tekutý požitek je opět ponechán jen těm nejbohatším. Nebo nejmarnivějším? Rozhodněte sami.

    Vodu můžete chutnat stejně jako víno. Každá nese svůj příběh

    Většina lidí si možná myslí, že všechna voda chutná stejně. Není tomu ovšem tak, někdo ji dokonce ochutnává stejně jako víno. Žebříčku 10 nejdražších vod na světě momentálně kraluje Fillico Jewelry Water z Japonska. Jeden litr stojí 1 390 dolarů. Jak je možné, že se cena obyčejné vody vyšplhá tak vysoko? Každá super prémiová a luxusní značka vody má svůj příběh. A své důvody.

    Proč se i balená voda občas prodraží?

    Mnoho přírodních balených vod pochází z unikátních zdrojů. Kromě vzácných druhů přírodních pramenitých vod existují také ty ledovcové, dešťové nebo podzemní. Díky tomu může být jejich cena mnohem vyšší. Připočtěte k jejich hodnotě náklady na dopravu, kompenzaci uhlíkové stopy nebo zajištění udržitelnosti vodních zdrojů. To vše stojí nemalé peníze. Některým značkám na jejich zdrojích hodně záleží a vynakládají proto nemalé úsilí, aby je zachovaly i pro budoucí generace.

    Nejdražší voda na trhu

    Vzít v potaz je potřeba také speciální edice nebo obaly na míru, jako je tomu i u vína a lihovin. Proč by milovníci vody nemohli mít stejná privilegia? Někdy tak nemusí být výjimečná sama voda, ale spíše její pouzdro, které má na cenu rovněž významný vliv. Lahve tak občas zdobí také drahokamy nebo umělecká díla. Záleží také na státu, z něhož voda pochází, nebo kde se prodává. Hotely a podniky si účtují velké přirážky. 

    Zdroj: Bling H20

    Na cenu vody se dá nahlížet z více úhlů. Pokud vezmete v potaz pouze marketingovou akci, při které konkrétní značka zkrátka vyrobí několik vzácných lahví, pak by se v top žebříčku umístila Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani, která stojí až 60 tisíc euro. Soupeřila by s Beverly Hills 90H20 Luxury Collection Diamond Edition za 100 tisíc dolarů, jejíž lahev je pokrytá bílými a černými diamanty.

    Voda jako drahokam

    Další populární luxusní vodou je už zmiňovaná Jewelry Water od společnosti Fillico. Značka pochází z Kalifornie a vznikla v roce 2005, stejně jako například Bling H20. O rok později ovšem přesídlila do Japonska, které je od té doby jejím domovem. Voda totiž pochází z historického zdroje v japonském Kóbe, tedy pramene s oblibou vyhledávaným také šéfkuchaři a mistry čajových obřadů.

    Jedná se tedy o haute couture mezi vodami. Kdyby vás však nezaujala, možná zatoužíte po čirosti vody Nevas z Německa, která stojí přibližně 1 180 dolarů za litr, norské Svalbarði, brazilské Ô Amazon či Slovinské ROI. Nyní už každopádně víte, že ani voda není nikdy jenom voda.

    Zdroje: Svalbarði, The Economic Times, Prestige Online, YouTube, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Není voda jako voda. Luxusní lahve mají do té kohoutkové opravdu daleko

    Shodneme se na tom, že voda je základní lidské právo. Bez vody totiž není život. Náš svět už je ale takový, že i obyčejné věci se mohou prodražit, a to včetně vody. Jestliže tedy chcete posunout svou letní hydrataci na nejvyšší úroveň, pak svému tělu dopřejte jen tu nejluxusnější vodu.

    - Reklama -

    Voda je voda, myslíte si nejspíše. I ona však může mít různou kvalitu a chuť. Jednotlivé typy vody, stejně jako potraviny, mohou přinášet větší a rozmanitější požitek díky své chuti, prezentaci či původu. Uspokojení z prvotřídní vody, která stojí víc, ovšem není umožněno každému. Všichni máme, alespoň v našich končinách, právo na pitnou vodu z kohoutku, ale tekutý požitek je opět ponechán jen těm nejbohatším. Nebo nejmarnivějším? Rozhodněte sami.

    Vodu můžete chutnat stejně jako víno. Každá nese svůj příběh

    Většina lidí si možná myslí, že všechna voda chutná stejně. Není tomu ovšem tak, někdo ji dokonce ochutnává stejně jako víno. Žebříčku 10 nejdražších vod na světě momentálně kraluje Fillico Jewelry Water z Japonska. Jeden litr stojí 1 390 dolarů. Jak je možné, že se cena obyčejné vody vyšplhá tak vysoko? Každá super prémiová a luxusní značka vody má svůj příběh. A své důvody.

    Proč se i balená voda občas prodraží?

    Mnoho přírodních balených vod pochází z unikátních zdrojů. Kromě vzácných druhů přírodních pramenitých vod existují také ty ledovcové, dešťové nebo podzemní. Díky tomu může být jejich cena mnohem vyšší. Připočtěte k jejich hodnotě náklady na dopravu, kompenzaci uhlíkové stopy nebo zajištění udržitelnosti vodních zdrojů. To vše stojí nemalé peníze. Některým značkám na jejich zdrojích hodně záleží a vynakládají proto nemalé úsilí, aby je zachovaly i pro budoucí generace.

    - Reklama -

    Nejdražší voda na trhu

    Vzít v potaz je potřeba také speciální edice nebo obaly na míru, jako je tomu i u vína a lihovin. Proč by milovníci vody nemohli mít stejná privilegia? Někdy tak nemusí být výjimečná sama voda, ale spíše její pouzdro, které má na cenu rovněž významný vliv. Lahve tak občas zdobí také drahokamy nebo umělecká díla. Záleží také na státu, z něhož voda pochází, nebo kde se prodává. Hotely a podniky si účtují velké přirážky. 

    Zdroj: Bling H20

    Na cenu vody se dá nahlížet z více úhlů. Pokud vezmete v potaz pouze marketingovou akci, při které konkrétní značka zkrátka vyrobí několik vzácných lahví, pak by se v top žebříčku umístila Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani, která stojí až 60 tisíc euro. Soupeřila by s Beverly Hills 90H20 Luxury Collection Diamond Edition za 100 tisíc dolarů, jejíž lahev je pokrytá bílými a černými diamanty.

    Voda jako drahokam

    Další populární luxusní vodou je už zmiňovaná Jewelry Water od společnosti Fillico. Značka pochází z Kalifornie a vznikla v roce 2005, stejně jako například Bling H20. O rok později ovšem přesídlila do Japonska, které je od té doby jejím domovem. Voda totiž pochází z historického zdroje v japonském Kóbe, tedy pramene s oblibou vyhledávaným také šéfkuchaři a mistry čajových obřadů.

    Jedná se tedy o haute couture mezi vodami. Kdyby vás však nezaujala, možná zatoužíte po čirosti vody Nevas z Německa, která stojí přibližně 1 180 dolarů za litr, norské Svalbarði, brazilské Ô Amazon či Slovinské ROI. Nyní už každopádně víte, že ani voda není nikdy jenom voda.

    Zdroje: Svalbarði, The Economic Times, Prestige Online, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―