Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavnostní přípitek k Silvestru patří. Zúčastnění si díky němu přiťuknou a popřejí šťastný vstup do nového roku. Kdyby se však štěstí násobilo cenou otevřené lahve, při vypití nejluxusnějších světových unikátů by se z vás stal nejspokojenější člověk na planetě. Šampaňské, vodka či whisky? Pokud máte dostatek peněz, výběr je téměř neomezený.

    Milionové lahve jsou opravdu jen pro fajnšmekry. Jestliže vás ale někdy napadlo, čím si asi připíjejí miliardáři, možná mezi těmito lahvemi naleznete odpověď. Novoroční přípitek chutnající po milionech umí s lehkostí spláchnout pachuť uplynulého roku a s trochou naivity zařídit i šťastný vstup do toho nového. Ať už pijete cokoliv, exkluzivní lahve zařídí skutečně nezapomenutelný Silvestr.

    Přípitek ve velkém stylu. Silvestr oslavíte za 50 milionů

    Značka Macallan je pomyslnou crème de la crème mezi luxusními whisky. Patří mezi nejznámější výrobce a její série Fine & Rare obsahuje také výjimečné ročníky minulého století. Nejcennější lahví z této řady je ta z roku 1926. Kromě kvality z ní dělá cennost i její exkluzivita, vytvořeno bylo pouze 40 lahví. Jeden z těchto exemplářů našel svého majitele v přepočtu za 45,5 milionu korun.

    Zdroj: The Macallan, Dudognon

    Firma Dudognon a její rodinný recept na koňak rovněž válcuje alkoholové trhy. Koňak Henri IV Dudognon Héritage Cognac, pojmenovaný po francouzském králi, se vyrábí přes 200 let. Obsah té nejdražší lahve, jejíž cena se uvádí ve výši 48 milionů korun, zrál v dubových sudech celé století. Samotná lahev je také uměním, vyrobena je z 24karátového zlata i platiny a je zdobená diamanty.

    Další výjimečnou whisky je skotská Dalmore 62. Číslice v názvu této špičkové lahve odpovídá počtu let, po které byl mok uložen v dřevěných sudech. Konkrétně se „dvaašedesátky“ vyrobilo pouhých 12 kusů. Poslední z nich přitom stála šest milionů korun. Pokud by vás zajímalo, jak by novoroční přípitek v tomto případě chutnal, ucítili byste tóny rozinek a pomerančového oleje.

    Zdroj: Dalmore, Diva Vodka

    Vodka je pro mnohé pouhou součástí míchaných drinků. V případě značky Diva Vodka se ovšem jedná o téměř tekuté bílé zlato. Přípitek v podobě jedné lahve by vás totiž vyšel na 24 milionů korun. Vysoká cena se odvíjí od ozdob na skle, jelikož její lahve jsou pokryty Swarovski krystaly a vodka uvnitř je filtrována přes drcené diamanty. Mluvíme tedy o skutečně hvězdném a zářivém nápoji.

    Šampaňské je opravdovou klasikou. Party nadšence potěší lahev za pět milionů

    Co by to bylo za přípitek bez šampaňského? Pokud Silvestr plánujete slavit ve větší skupině, možná by se vám hodila lahev Midas od značky Armand de Brignac. Obsahuje totiž celých 30 litrů šampaňského. Díky svému vzhledu a prvotřídnímu marketingu se stala symbolem luxusních večírků. Šampaňské s tóny briošky, medu a citrusů koupíte za necelých pět milionů korun.

    Zdroje: The Macallan, Dudognon, Dalmore, Diva Vodka, Instagram, Dream Life, YouTube

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Nejdražší novoroční přípitek světa. Lok z těchto lahví by vás stál miliony

    Slavnostní přípitek k Silvestru patří. Zúčastnění si díky němu přiťuknou a popřejí šťastný vstup do nového roku. Kdyby se však štěstí násobilo cenou otevřené lahve, při vypití nejluxusnějších světových unikátů by se z vás stal nejspokojenější člověk na planetě. Šampaňské, vodka či whisky? Pokud máte dostatek peněz, výběr je téměř neomezený.

    Milionové lahve jsou opravdu jen pro fajnšmekry. Jestliže vás ale někdy napadlo, čím si asi připíjejí miliardáři, možná mezi těmito lahvemi naleznete odpověď. Novoroční přípitek chutnající po milionech umí s lehkostí spláchnout pachuť uplynulého roku a s trochou naivity zařídit i šťastný vstup do toho nového. Ať už pijete cokoliv, exkluzivní lahve zařídí skutečně nezapomenutelný Silvestr.

    Přípitek ve velkém stylu. Silvestr oslavíte za 50 milionů

    Značka Macallan je pomyslnou crème de la crème mezi luxusními whisky. Patří mezi nejznámější výrobce a její série Fine & Rare obsahuje také výjimečné ročníky minulého století. Nejcennější lahví z této řady je ta z roku 1926. Kromě kvality z ní dělá cennost i její exkluzivita, vytvořeno bylo pouze 40 lahví. Jeden z těchto exemplářů našel svého majitele v přepočtu za 45,5 milionu korun.

    Zdroj: The Macallan, Dudognon

    Firma Dudognon a její rodinný recept na koňak rovněž válcuje alkoholové trhy. Koňak Henri IV Dudognon Héritage Cognac, pojmenovaný po francouzském králi, se vyrábí přes 200 let. Obsah té nejdražší lahve, jejíž cena se uvádí ve výši 48 milionů korun, zrál v dubových sudech celé století. Samotná lahev je také uměním, vyrobena je z 24karátového zlata i platiny a je zdobená diamanty.

    Další výjimečnou whisky je skotská Dalmore 62. Číslice v názvu této špičkové lahve odpovídá počtu let, po které byl mok uložen v dřevěných sudech. Konkrétně se „dvaašedesátky“ vyrobilo pouhých 12 kusů. Poslední z nich přitom stála šest milionů korun. Pokud by vás zajímalo, jak by novoroční přípitek v tomto případě chutnal, ucítili byste tóny rozinek a pomerančového oleje.

    Zdroj: Dalmore, Diva Vodka

    Vodka je pro mnohé pouhou součástí míchaných drinků. V případě značky Diva Vodka se ovšem jedná o téměř tekuté bílé zlato. Přípitek v podobě jedné lahve by vás totiž vyšel na 24 milionů korun. Vysoká cena se odvíjí od ozdob na skle, jelikož její lahve jsou pokryty Swarovski krystaly a vodka uvnitř je filtrována přes drcené diamanty. Mluvíme tedy o skutečně hvězdném a zářivém nápoji.

    Šampaňské je opravdovou klasikou. Party nadšence potěší lahev za pět milionů

    Co by to bylo za přípitek bez šampaňského? Pokud Silvestr plánujete slavit ve větší skupině, možná by se vám hodila lahev Midas od značky Armand de Brignac. Obsahuje totiž celých 30 litrů šampaňského. Díky svému vzhledu a prvotřídnímu marketingu se stala symbolem luxusních večírků. Šampaňské s tóny briošky, medu a citrusů koupíte za necelých pět milionů korun.

    Zdroje: The Macallan, Dudognon, Dalmore, Diva Vodka, Instagram, Dream Life, YouTube

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―