Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Vánoční tabule se neobejde bez perfektně vyladěného nádobí. Ať už hostíte večeři pro přátele, nabízíte lahodné cukroví nebo stolujete v rodinném kruhu, sváteční období si zaslouží speciální vybavení. Kouzelnou atmosféru tak kromě výzdoby dotvoří vánočně laděné talíře i skleničky, do kterých se vyplatí investovat.

    Kvalitní stolní soupravy představují investici do budoucna. Nemusí se ale používat pouze na Štědrý den. Díky svému svátečnímu, ale přesto univerzálnímu designu, zpestří každou domácnost už od prvních záchvěvů zimy. Každoroční těšení se na konkrétní kousky nádobí už patří k rodinným tradicím, udělejte proto radost sobě i svým blízkým a dopřejte si zážitek o třídu výš.

    Kvalitní porcelán nabídne designy pro minimalisty i vánoční maniaky

    Vánoční hrnky jsou kapitola sama pro sebe. V záplavě různých motivů je leckdy těžké se udržet a nepřehnat své radostné sváteční nákupy. Některé typicky vánoční designy mohou mnohým přijít kýčovité, není tomu tak ale třeba u značky Emma Bridgewater. Hrnky z této dílny svým designem vystihují drobné aspekty Vánoc, což podtrhuje jejich decentní a stále elegantní vzhled.

    Zdroj: Emma Bridgewater, Villeroy & Boch

    Pestrý výběr sad talířů má každoročně také značka Villeroy & Boch. Její motivy jsou legendární a velmi oblíbené. Vybere si milovník spíše drobnějších, nenápadných kreseb, ale také ten, kdo preferuje barvité vánoční obrázky. Jedná se o kvalitní porcelán, snadno sehnatelný i v Česku. Díky nabídce různých velikostí obstaráte vše, od talířku na cukroví po talíř na pořádnou večeři.

    Zdroj: Royal Copenhagen, Zara Home

    Výbava svátečního stolu může obsahovat i méně často používané kusy nádobí. Girlandou ozdobená mísa od Royal Copenhagen pojme velké množství usmažených řízků, ovoce či bramborového salátu. Pod pokličkou dortového stojanu ze Zara Home se zase bude vyjímat cukroví i jiné dezerty. Motiv brusinkové větve v kombinaci s tmavým dřevem dodá tabuli dekadentní nádech.

    Sváteční nádobí v líbivém designu poslouží i jako dárek

    Pro slavnostní přípitek se hodí speciální skleničky, tedy takové, ze kterých můžete pít šampaňské, víno, originální drinky nebo klidně jen limonádu. Barevná sada z Anthropologie vykouzlí úsměv na tváři dětem i dospělým, díky své výrazné stopce navíc pomůže snadno rozlišit, komu která sklenička patří. Jedná se navíc o zpestření třeba jinak až příliš tradiční tabule.

    Zdroj: Anthropologie, Lenox

    Pokud o Vánocích rozléváte alkohol čekající na lepší příležitost, sada na whisky od značky Lenox bude skvělým pomocníkem. Cesmínový design je dostatečně sváteční, ale stále poměrně umírněný. Zlaté lemování dokonce podpoří pocit luxusu a jedinečnosti. Kromě toho je tento produkt také skvělým tipem na dárek, obzvlášť pokud jej spárujete s vybranou lahví něčeho dobrého.

    @villeroybochusa Save 50% on Christmas dinnerware & decor now at villeroy-boch.com/shop 📸: @kate_rumson #decorinspo #christmasdecor #holidaydecor #dinnerware ♬ original sound – Villeroy & Boch North America

    Zdroje: Emma Bridgewater, Villeroy & Boch, Royal Copenhagen, Zara Home, Anthropologie, Lenox, TikTok

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Lenox

    Vánoční dobroty vylepší tematické nádobí. Investujte do luxusních stolních setů

    ― Reklama ―

    Vánoční tabule se neobejde bez perfektně vyladěného nádobí. Ať už hostíte večeři pro přátele, nabízíte lahodné cukroví nebo stolujete v rodinném kruhu, sváteční období si zaslouží speciální vybavení. Kouzelnou atmosféru tak kromě výzdoby dotvoří vánočně laděné talíře i skleničky, do kterých se vyplatí investovat.

    Kvalitní stolní soupravy představují investici do budoucna. Nemusí se ale používat pouze na Štědrý den. Díky svému svátečnímu, ale přesto univerzálnímu designu, zpestří každou domácnost už od prvních záchvěvů zimy. Každoroční těšení se na konkrétní kousky nádobí už patří k rodinným tradicím, udělejte proto radost sobě i svým blízkým a dopřejte si zážitek o třídu výš.

    Kvalitní porcelán nabídne designy pro minimalisty i vánoční maniaky

    Vánoční hrnky jsou kapitola sama pro sebe. V záplavě různých motivů je leckdy těžké se udržet a nepřehnat své radostné sváteční nákupy. Některé typicky vánoční designy mohou mnohým přijít kýčovité, není tomu tak ale třeba u značky Emma Bridgewater. Hrnky z této dílny svým designem vystihují drobné aspekty Vánoc, což podtrhuje jejich decentní a stále elegantní vzhled.

    Zdroj: Emma Bridgewater, Villeroy & Boch

    Pestrý výběr sad talířů má každoročně také značka Villeroy & Boch. Její motivy jsou legendární a velmi oblíbené. Vybere si milovník spíše drobnějších, nenápadných kreseb, ale také ten, kdo preferuje barvité vánoční obrázky. Jedná se o kvalitní porcelán, snadno sehnatelný i v Česku. Díky nabídce různých velikostí obstaráte vše, od talířku na cukroví po talíř na pořádnou večeři.

    Zdroj: Royal Copenhagen, Zara Home

    Výbava svátečního stolu může obsahovat i méně často používané kusy nádobí. Girlandou ozdobená mísa od Royal Copenhagen pojme velké množství usmažených řízků, ovoce či bramborového salátu. Pod pokličkou dortového stojanu ze Zara Home se zase bude vyjímat cukroví i jiné dezerty. Motiv brusinkové větve v kombinaci s tmavým dřevem dodá tabuli dekadentní nádech.

    Sváteční nádobí v líbivém designu poslouží i jako dárek

    Pro slavnostní přípitek se hodí speciální skleničky, tedy takové, ze kterých můžete pít šampaňské, víno, originální drinky nebo klidně jen limonádu. Barevná sada z Anthropologie vykouzlí úsměv na tváři dětem i dospělým, díky své výrazné stopce navíc pomůže snadno rozlišit, komu která sklenička patří. Jedná se navíc o zpestření třeba jinak až příliš tradiční tabule.

    Zdroj: Anthropologie, Lenox

    Pokud o Vánocích rozléváte alkohol čekající na lepší příležitost, sada na whisky od značky Lenox bude skvělým pomocníkem. Cesmínový design je dostatečně sváteční, ale stále poměrně umírněný. Zlaté lemování dokonce podpoří pocit luxusu a jedinečnosti. Kromě toho je tento produkt také skvělým tipem na dárek, obzvlášť pokud jej spárujete s vybranou lahví něčeho dobrého.

    @villeroybochusa Save 50% on Christmas dinnerware & decor now at villeroy-boch.com/shop 📸: @kate_rumson #decorinspo #christmasdecor #holidaydecor #dinnerware ♬ original sound – Villeroy & Boch North America

    Zdroje: Emma Bridgewater, Villeroy & Boch, Royal Copenhagen, Zara Home, Anthropologie, Lenox, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Versace řadí zpátečku. Dario Vitale opouští po necelém roku vedení

    Návrhář Dario Vitale je opět bez práce. Po necelém roku opouští pozici kreativního ředitele módního domu Versace. V pozici letos v dubnu nahradil ikonickou Donatellu Versace. Oznámení přichází jen pár dní po oficiálním převzetí značky společností Prada Group, která má dle všeho jasnou vizi nové éry Versace. Kdo Vitaleho nahradí ale její zástupci prozatím neprozradili.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    Demna rýsuje svou vizi Gucci. Pre-fall 2026 řada uctívá odkaz Toma Ford

    Nová verze Gucci pomalu nastupuje na scénu. Návrhář Demna Gvasalia odhalil teprve druhou kolekci ve své nové pozici kreativního ředitele. Upřesnil tak obrysy vize, kterou představil již letos na podzim v Miláně. Řada Pre-fall 2026 však potvrzuje jeho úctu k archivním kapitolám značky, především pak k ikonické éře 90. let, jež vznikla pod taktovkou Toma Ford.

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―