Více

    ― Reklama ―

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.

    Nejlepším doplňkem je vaše aura, říká Bella Hadid

    Svět kosmetických a lifestylových značek celebrit se opět rozrůstá. Inspirativní modelka Bella Hadid se rozhodla proměnit svůj zájem o duševní zdraví a ezoteriku v podnikatelskou příležitost. Přichází s novou značkou Orebella. 

    Zdá se však, že si svůj podnikatelský výtvor zatím nechává pro sebe až do oficiálního spuštění prodeje. Značka a její produkty zůstávají tajemstvím a my se můžeme jen dohadovat, co si pro nás Hadid připravila.

    V éteru však panuje všeobecná shoda, že Orebella se bude specializovat na exkluzivní parfémy, přírodní kosmetiku a aromaterapeutické produkty, jako jsou esenciální oleje nebo vykuřovadla.

    Již nyní však můžeme s jistotou říci, že se bude jednat o výjimečný počin. Modelka se prosazuje nejen ve světě módy, ale také v oblasti dobrovolnictví, aktivismu a duševního zdraví. Orebella je tak nepochybně projektem, do kterého vložila kus sebe. Odhalit svou alchymii, jak k tomu značka vyzývá, budete moci již 2. května.

    Bottega Veneta opět stírá hranice mezi designem a módou

    Také se nemůžete nabažit dechberoucího brašnářského řemesla domu Bottega Veneta? Máte štěstí, protože tentokrát najdete pověstnou propletenou kůži intrecciato nejen na kabelkách, ale také na nábytku.

    V rámci milánského týdne designu představuje instalaci nazvanou „On the Rocks“, na níž značka spolupracovala s nábytkářskou společností Cassina a Fondation Le Corbusier. Hlavní hvězdou uměleckého objektu je multifunkční taburet, který vzdává hold taburetu LC14 Tabouret Cabanon od legendárního architekta Le Corbusier.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Taburety z kaštanového dřeva jsou pro tuto příležitost potažené proplétanou telecí kůží v různých barevných kombinacích. Exkluzivitu jim dodává i fakt, že každý kus se vyrábí na zakázku a jeho výroba trvá několik měsíců. Pokud patříte mezi vášnivé sběratele designového nábytku, LC14 Tabouret Cabanon nesmí ve vaší domácnosti chybět.

    Z ceny, která se pohybuje kolem 300 tisíc korun, se vám nejspíš zatočí hlava. Dobrou zprávou je, že si v takovém případě budete mít alespoň kam sednout. Na svůj nový taburet LC14.

    Oslava Dne matek si zaslouží parfém od Pigmentarium

    Český parfumérský dům Pigmentarium se rozhodl pokračovat v psaní příběhu parfému Azabache. Představuje jeho novější a sofistikovanější verzi, Azabache Chapter 2. Vůně se zrodila z kreativní kolaborace s návrhářem Arturem Obegero.

    Parfém v sobě skrývá záměrně kontrastní prvky. Mísí se v něm mužnost se ženskostí, stejně jako introvertnost a extrovertnost. Jednotlivé složky ztělesňují svět mladého návrháře působícího v Paříži.

    Zdroj: Pigmentarium

    Růžový pepř, bergamot a muškát vás vtáhnou do opulentního světa hlavního města módy. Vůně se poté rozvíjí do květinových tónů růže, jasmínu, konvalinky a verbeny. V základu vás okouzlí labdanum, olibanum a pižmo.

    Optimistický start do nového měsíce podle Miu Miu

    Značka Miu Miu během uplynulého měsíce odhalila novou kabelkovou kampaň pro modely Wander a Arcadie s ikonickým strukturovaným povrchem Matelassé. Ty nejsou v portfoliu žádnými nováčky, ale zato dostaly nové barevné provedení.

    Kampaň se inspiruje tvorbou britské průkopnice barevné fotografie, Madame Yevonde. Jednotlivé vizuály jsou tak laděny do sytých odstínů, kontrastních pastelových barev a snové dobové estetiky. It girl meziválečných 30. let ztvárnila modelka Gigi Hadid.

    Zdroj: Miu Miu

    Nové barevné varianty jsou rovněž inspirovány fotografčiným tvůrčím étosem. Svěží optimismus vyzařují zejména sytě oranžová a slunečně žlutá. Přibyly také odstíny hnědé, konkrétně světlejší karamelová a tmavší koňaková, které potěší spíše vyznavače nenápadných každodenních kabelek.

    Zdroje: WWD, Bottega Veneta, Pigmentarium, Miu Miu, Instagram

    ― Reklama ―

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.

    - Reklama -

    Nejlepším doplňkem je vaše aura, říká Bella Hadid

    Svět kosmetických a lifestylových značek celebrit se opět rozrůstá. Inspirativní modelka Bella Hadid se rozhodla proměnit svůj zájem o duševní zdraví a ezoteriku v podnikatelskou příležitost. Přichází s novou značkou Orebella. 

    Zdá se však, že si svůj podnikatelský výtvor zatím nechává pro sebe až do oficiálního spuštění prodeje. Značka a její produkty zůstávají tajemstvím a my se můžeme jen dohadovat, co si pro nás Hadid připravila.

    V éteru však panuje všeobecná shoda, že Orebella se bude specializovat na exkluzivní parfémy, přírodní kosmetiku a aromaterapeutické produkty, jako jsou esenciální oleje nebo vykuřovadla.

    - Reklama -

    Již nyní však můžeme s jistotou říci, že se bude jednat o výjimečný počin. Modelka se prosazuje nejen ve světě módy, ale také v oblasti dobrovolnictví, aktivismu a duševního zdraví. Orebella je tak nepochybně projektem, do kterého vložila kus sebe. Odhalit svou alchymii, jak k tomu značka vyzývá, budete moci již 2. května.

    Bottega Veneta opět stírá hranice mezi designem a módou

    Také se nemůžete nabažit dechberoucího brašnářského řemesla domu Bottega Veneta? Máte štěstí, protože tentokrát najdete pověstnou propletenou kůži intrecciato nejen na kabelkách, ale také na nábytku.

    V rámci milánského týdne designu představuje instalaci nazvanou „On the Rocks“, na níž značka spolupracovala s nábytkářskou společností Cassina a Fondation Le Corbusier. Hlavní hvězdou uměleckého objektu je multifunkční taburet, který vzdává hold taburetu LC14 Tabouret Cabanon od legendárního architekta Le Corbusier.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Taburety z kaštanového dřeva jsou pro tuto příležitost potažené proplétanou telecí kůží v různých barevných kombinacích. Exkluzivitu jim dodává i fakt, že každý kus se vyrábí na zakázku a jeho výroba trvá několik měsíců. Pokud patříte mezi vášnivé sběratele designového nábytku, LC14 Tabouret Cabanon nesmí ve vaší domácnosti chybět.

    Z ceny, která se pohybuje kolem 300 tisíc korun, se vám nejspíš zatočí hlava. Dobrou zprávou je, že si v takovém případě budete mít alespoň kam sednout. Na svůj nový taburet LC14.

    Oslava Dne matek si zaslouží parfém od Pigmentarium

    Český parfumérský dům Pigmentarium se rozhodl pokračovat v psaní příběhu parfému Azabache. Představuje jeho novější a sofistikovanější verzi, Azabache Chapter 2. Vůně se zrodila z kreativní kolaborace s návrhářem Arturem Obegero.

    Parfém v sobě skrývá záměrně kontrastní prvky. Mísí se v něm mužnost se ženskostí, stejně jako introvertnost a extrovertnost. Jednotlivé složky ztělesňují svět mladého návrháře působícího v Paříži.

    Zdroj: Pigmentarium

    Růžový pepř, bergamot a muškát vás vtáhnou do opulentního světa hlavního města módy. Vůně se poté rozvíjí do květinových tónů růže, jasmínu, konvalinky a verbeny. V základu vás okouzlí labdanum, olibanum a pižmo.

    Optimistický start do nového měsíce podle Miu Miu

    Značka Miu Miu během uplynulého měsíce odhalila novou kabelkovou kampaň pro modely Wander a Arcadie s ikonickým strukturovaným povrchem Matelassé. Ty nejsou v portfoliu žádnými nováčky, ale zato dostaly nové barevné provedení.

    Kampaň se inspiruje tvorbou britské průkopnice barevné fotografie, Madame Yevonde. Jednotlivé vizuály jsou tak laděny do sytých odstínů, kontrastních pastelových barev a snové dobové estetiky. It girl meziválečných 30. let ztvárnila modelka Gigi Hadid.

    Zdroj: Miu Miu

    Nové barevné varianty jsou rovněž inspirovány fotografčiným tvůrčím étosem. Svěží optimismus vyzařují zejména sytě oranžová a slunečně žlutá. Přibyly také odstíny hnědé, konkrétně světlejší karamelová a tmavší koňaková, které potěší spíše vyznavače nenápadných každodenních kabelek.

    Zdroje: WWD, Bottega Veneta, Pigmentarium, Miu Miu, Instagram

    ― Reklama ―

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    Zaplavte si v luxusu. O příští dovolené rozhodnou nejkrásnější hotelové bazény

    Hřejivé sluneční paprsky na kůži, chladivé pití v ruce a božský klid. Tak by vypadal ideální scénář nejednoho léta. Pokud plánujete vyjet za hranice a navštívit prvotřídní hotely, možná oceníte inspiraci na zařízení s nejkrásnějšími bazény. Polehávání u blankytně modré vody a možnost ochladit se kdykoliv se vám zlíbí totiž umí nastartovat ten správný relax.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―