Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Bylo jen otázkou času, kdy archiv nesmyslně znějících beauty trendů, tedy sociální síť TikTok, nechá zrodit další obsesi. Novým přírůstkem jménem pomegranate make-up pak potvrdila trvající oblibu nejen looků nesoucích název po různém ovoci či zelenině, ale také zdravé a zářivé pleti. Odvětví krásy se totiž v poslední době odklání od maximalistického make-upu. Místo toho zdůrazňuje „přirozenou krásu“.

    Ani tu ovšem beauty influencerky nevytváří zcela bez pomoci. Většinou se totiž jedná o dewy nebo glowy vzhled, vytvořený za asistence různých primerů, lesklých make-upů nebo krémových highlighterů. V každém případě se však jedná o základ současného pomegranate looku. Podobně jako u strawberry nebo tomato make-upu, i u tohoto trendu totiž nepotřebujete velké množství produktů.

    Pomegranate look se pyšní svou jednoduchostí. Stačí vám na něj dva produkty

    Pomegranate make-up spojuje s jeho předchůdci především velké množství tvářenky. Použít pak můžete jakýkoli odstín od světle růžové až po více sytou červenou. Nejdůležitější totiž je, abyste jí nanesli hodně a ne pouze na tváře. Usadit by se měla také na vašem nose, čele a lícních kostech. Volte spíše krémovější nebo tekutější textury, které se lépe roztírají. Rty pak nezapomeňte sladit do stejné „zdravé“ barvy.

    Zdroj: Freck Beauty, Rhode

    Hlavní roli ovšem kromě zdravého ruměnce hrají především umělé pihy. Jedná se o prvek, který pomegranate make-up zásadně odlišuje od ostatních podobných looků. Vytvořit ho můžete jednoduše za pomocí tužky na rty nebo na oči s jemným štětečkem. Záleží jen na vás, zda zvolíte klasickou černou variantu, nebo spíše jemnější hnědou či tmavě růžovou. Beauty influencerky se ve svých videích pyšní všemi verzemi.

    Zdroj: Dior

    Tím je look odkazující na oblíbené letní ovoce v podstatě hotový. Aplikovat můžete i jemnou vrstvu řasenky a obočí lehce učesat, abyste vypadali o něco více upraveně. Make-up trend své popularity však nejspíše dosáhnul také díky své jednoduchosti. Zároveň mu ale na nejvyšší příčky TikToku pomohly i slavné osobnosti, které s podobně bohatou tvářenkou rozhodně nešetří. Patří mezi ně modelka Hailey Bieber a zpěvačka Sabrina Carpenter.

    @madisonamateau wearing pomegranate girl makeup all summer long @Freck Beauty @sephora ♬ original sound – Madison Amateau

    Zdroje: L’Officiel, Premium Beauty News, Newsweek, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Rhode

    Na beauty scénu dorazil nový look. TikTok představil pomegranate make-up

    ― Reklama ―

    Posedlost beauty světa ovocem a zeleninou nekončí. Sociální síť TikTok totiž vytvořil nový trend s názvem pomegranate make-up. Jedná se o další kombinaci zdravě vyhlížející lesklé pleti a bohaté vrstvy tvářenky. Tentokrát však hlavní roli hraje další prvek, a to falešné pihy.

    Bylo jen otázkou času, kdy archiv nesmyslně znějících beauty trendů, tedy sociální síť TikTok, nechá zrodit další obsesi. Novým přírůstkem jménem pomegranate make-up pak potvrdila trvající oblibu nejen looků nesoucích název po různém ovoci či zelenině, ale také zdravé a zářivé pleti. Odvětví krásy se totiž v poslední době odklání od maximalistického make-upu. Místo toho zdůrazňuje „přirozenou krásu“.

    Ani tu ovšem beauty influencerky nevytváří zcela bez pomoci. Většinou se totiž jedná o dewy nebo glowy vzhled, vytvořený za asistence různých primerů, lesklých make-upů nebo krémových highlighterů. V každém případě se však jedná o základ současného pomegranate looku. Podobně jako u strawberry nebo tomato make-upu, i u tohoto trendu totiž nepotřebujete velké množství produktů.

    Pomegranate look se pyšní svou jednoduchostí. Stačí vám na něj dva produkty

    Pomegranate make-up spojuje s jeho předchůdci především velké množství tvářenky. Použít pak můžete jakýkoli odstín od světle růžové až po více sytou červenou. Nejdůležitější totiž je, abyste jí nanesli hodně a ne pouze na tváře. Usadit by se měla také na vašem nose, čele a lícních kostech. Volte spíše krémovější nebo tekutější textury, které se lépe roztírají. Rty pak nezapomeňte sladit do stejné „zdravé“ barvy.

    Zdroj: Freck Beauty, Rhode

    Hlavní roli ovšem kromě zdravého ruměnce hrají především umělé pihy. Jedná se o prvek, který pomegranate make-up zásadně odlišuje od ostatních podobných looků. Vytvořit ho můžete jednoduše za pomocí tužky na rty nebo na oči s jemným štětečkem. Záleží jen na vás, zda zvolíte klasickou černou variantu, nebo spíše jemnější hnědou či tmavě růžovou. Beauty influencerky se ve svých videích pyšní všemi verzemi.

    Zdroj: Dior

    Tím je look odkazující na oblíbené letní ovoce v podstatě hotový. Aplikovat můžete i jemnou vrstvu řasenky a obočí lehce učesat, abyste vypadali o něco více upraveně. Make-up trend své popularity však nejspíše dosáhnul také díky své jednoduchosti. Zároveň mu ale na nejvyšší příčky TikToku pomohly i slavné osobnosti, které s podobně bohatou tvářenkou rozhodně nešetří. Patří mezi ně modelka Hailey Bieber a zpěvačka Sabrina Carpenter.

    @madisonamateau wearing pomegranate girl makeup all summer long @Freck Beauty @sephora ♬ original sound – Madison Amateau

    Zdroje: L’Officiel, Premium Beauty News, Newsweek, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―