Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Mugler přichází se svojí prvotinou kabelky. Úchvatný bag Spiral Curve 01 nese nádech elegance, ale také hravosti a hříšnosti. Především díky svému ikonickému tvaru. Počítejte s tím, že se s velkou pravděpodobností stane must-have kouskem této sezóny.

    Casey Cadwallader, který je od prosince 2017 kreativním ředitelem značky Mugler, představil vůbec první kabelku tohoto francouzského módního domu. Bag nazvanou Spiral Curve 01 vytvořil ve spolupráci se švédskou umělkyní Matildou Venczel, která byla nedávno jmenována návrhářkou doplňků této značky.

    Iconic design

    Hned na první pohled je zřejmé, že se jedná o velmi výrazný kousek. Jak napovídá název, design připomíná stočenou siluetu, která jakoby z oka vypadla Muglerovým návrhům oblečení. K dostání je ve třech velikostech a v široké škále barevných provedení i povrchových úprav. Hrdými klasikami zůstávají černá a bílá, v nabídce najdete například i pastelově růžovou, metalickou stříbrnou nebo variantu denim. Spiral Curve 01 je vyrobena z telecí kůže s vysokou frekvencí ražby a sestavena pomocí klasického sedlářského šití s ručně malovanými hranami. Ceny se pohybují přibližně od 37 do 70 tisíc korun.

    Foto: Mugler

    Kabelka debutovala na Paris Fashion Week

    Do světa Mugler se můžete nechat vtáhnout prostřednictvím velkolepé přehlídky, které vévodily modelky Irina Shayk a Eva Herzigová. Právě na rušném přehlídkovém mole Paris WF s kolekcí Mugler pro sezonu podzim/zima 2023 se kabelka objevila poprvé. Mugler vsadil na osvědčenou, ale stále žhavou klasiku v podobě černé barvy, která provázela celou přehlídku. Dominovaly kožené detaily, krajková lemování a nechyběla nová Spiral Curve 01. Unikátním se také staly vysoké černé kozačky s dlouhým zipem, které končily až vysoko nad stehny. Jediným barevným doplňkem v tmavých outfitech byly výrazné červené rty.

    @ideservecouture Dominique Jackson in MUGLER slaying as per usual! Video by David Martin #mugler #dominiquejackson #fashiontiktok #fashionforyou ♬ original sound – ideservecouture

    U samotné přehlídky, návrháři vsadili jak na osvědčenou klasiku, tak na technologickou atrakci. Některé modelky se během předvádění projížděly na pohyblivém voze s kamerou. Jednalo se o první fashion show, kterou kreativní ředitel značky Mugler Casey Cadwallader předvedl od února 2020.

    Zdroj: Hypebae, Mugler, Instagram, Tik Tok

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Mugler přichází se žhavou novinkou v podobě kabelky Spiral Curve 01

    Francouzský módní dům Mugler přichází se svojí prvotinou kabelky. Úchvatný bag Spiral Curve 01 nese nádech elegance, ale také hravosti a hříšnosti. Především díky svému ikonickému tvaru. Počítejte s tím, že se s velkou pravděpodobností stane must-have kouskem této sezóny.

    Casey Cadwallader, který je od prosince 2017 kreativním ředitelem značky Mugler, představil vůbec první kabelku tohoto francouzského módního domu. Bag nazvanou Spiral Curve 01 vytvořil ve spolupráci se švédskou umělkyní Matildou Venczel, která byla nedávno jmenována návrhářkou doplňků této značky.

    Iconic design

    Hned na první pohled je zřejmé, že se jedná o velmi výrazný kousek. Jak napovídá název, design připomíná stočenou siluetu, která jakoby z oka vypadla Muglerovým návrhům oblečení. K dostání je ve třech velikostech a v široké škále barevných provedení i povrchových úprav. Hrdými klasikami zůstávají černá a bílá, v nabídce najdete například i pastelově růžovou, metalickou stříbrnou nebo variantu denim. Spiral Curve 01 je vyrobena z telecí kůže s vysokou frekvencí ražby a sestavena pomocí klasického sedlářského šití s ručně malovanými hranami. Ceny se pohybují přibližně od 37 do 70 tisíc korun.

    Foto: Mugler

    Kabelka debutovala na Paris Fashion Week

    Do světa Mugler se můžete nechat vtáhnout prostřednictvím velkolepé přehlídky, které vévodily modelky Irina Shayk a Eva Herzigová. Právě na rušném přehlídkovém mole Paris WF s kolekcí Mugler pro sezonu podzim/zima 2023 se kabelka objevila poprvé. Mugler vsadil na osvědčenou, ale stále žhavou klasiku v podobě černé barvy, která provázela celou přehlídku. Dominovaly kožené detaily, krajková lemování a nechyběla nová Spiral Curve 01. Unikátním se také staly vysoké černé kozačky s dlouhým zipem, které končily až vysoko nad stehny. Jediným barevným doplňkem v tmavých outfitech byly výrazné červené rty.

    @ideservecouture Dominique Jackson in MUGLER slaying as per usual! Video by David Martin #mugler #dominiquejackson #fashiontiktok #fashionforyou ♬ original sound – ideservecouture

    U samotné přehlídky, návrháři vsadili jak na osvědčenou klasiku, tak na technologickou atrakci. Některé modelky se během předvádění projížděly na pohyblivém voze s kamerou. Jednalo se o první fashion show, kterou kreativní ředitel značky Mugler Casey Cadwallader předvedl od února 2020.

    Zdroj: Hypebae, Mugler, Instagram, Tik Tok

    ― Reklama ―

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―