Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už začátkem léta si módní domy sbalily kufry a vyrazily na nadcházející letní měsíce do luxusních odpočinkových destinací. Ke jménům, jako je Dior, Jacquemus nebo Gucci se však nyní přidávají další značky. Navštívit tak můžete také speciální pop-upy z dílen Prada, Givenchy, Alberta Ferretti, Off-White nebo Dolce&Gabbana.

    Kdysi jedinečné luxusní akce se nyní mění v tradiční letní události. Čím dál více módních značek totiž odjíždí do klasických letních destinací, aby v nich přes prázdniny zviditelnily svá jména. Takzvané pop-upy, tedy speciální krátkodobé bary, pláže nebo butiky, se tak stávají novou normou. Hned začátkem léta je proto na písčitých plážích a v historických centrech malebných městeček otevřela hrstka slavných značek.

    Zdroj: Jacquemus

    Například Missoni zavítal na Sicílii, Chanel na Mykonos, Dior do Turecka, Jacquemus do St. Tropez a Gucci na proslulé Cote d’Azur. Nyní se k nim ovšem přidala další slavná jména, rovněž lákající na své vlastní unikátní koncepty. Givenchy tak vyrazil na Sardínii, a to do rezortu Porto Cervo, nacházejícím se na Smaragdovém pobřeží. Na speciální pop-up od značky Prada zase letos narazíte na Baleárských ostrovech.

    Alberta Ferretti odstartovala léto hvězdnou party. Otevřela personalizovaný klub u bazénu

    Pozornost na sebe však strhla především Alberta Ferretti. Italská značka si totiž za letošní destinaci vybrala pohádkový ostrov Mallorca. Ujala se na něm přetvoření luxusního bazénového klubu Bombón v hotelu Gran Meliá De Mar. Letos totiž slaví své 60. výročí. Na hvězdnou party, kterou módní dům klub oficiálně otevřel, dorazila také řada známých osobností.

    Zahanbit se nenechala ani značka Off-White. Připravila i speciální kolekci

    Módní společnost Off-White si pro změnu vybrala jiný z proslulých Baleárských ostrovů. Zamířila totiž na prosluněnou Ibizu. Její dočasný pop-up najdete na populární pláži Cala Jondal, kam zamířila už loni. Užít si budete moct speciálních lehátek, slunečníků i plážových ručníků. Vybrat si budete moct také ze speciální řady, nabízející plavky, trička, tote bags nebo sluneční brýle.

    Zdroj: Off-White

    St. Tropez přivítal další módní dům. Zajděte si na party u Dolce&Gabbana

    Speciální letní pop-up v neposlední řadě přichystala také společnost Dolce&Gabbana. Letos se opět navrátila do Saint-Tropez, kde dle svého gusta vyzdobila klub Casa Amor, nacházející se na pláži Pampelonne. Ujala se také přilehlé luxusní restaurace, vedené špičkovým šéfkuchařem Zouhair. Čeká vás proto nejen luxusní design v podobě vyzdobených stolů a pohovek, ale také nezapomenutelný gastronomický zážitek.

    @chiaraferri This is your sign to go to St Tropez this summer 🤩✨💫🍹🍾☀️🍸 #sttropez #casaamor #dolcegabbana #sainttropez #sttropezlifestyle ♬ (It Goes Like) Nanana – Edit – Peggy Gou

    Zdroje: The Fashion Network, Grazia, Condé Nast Traveller, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní značky využily letní sezóny. Lákají zákazníky na luxusní pop-upy

    ― Reklama ―

    Už začátkem léta si módní domy sbalily kufry a vyrazily na nadcházející letní měsíce do luxusních odpočinkových destinací. Ke jménům, jako je Dior, Jacquemus nebo Gucci se však nyní přidávají další značky. Navštívit tak můžete také speciální pop-upy z dílen Prada, Givenchy, Alberta Ferretti, Off-White nebo Dolce&Gabbana.

    Kdysi jedinečné luxusní akce se nyní mění v tradiční letní události. Čím dál více módních značek totiž odjíždí do klasických letních destinací, aby v nich přes prázdniny zviditelnily svá jména. Takzvané pop-upy, tedy speciální krátkodobé bary, pláže nebo butiky, se tak stávají novou normou. Hned začátkem léta je proto na písčitých plážích a v historických centrech malebných městeček otevřela hrstka slavných značek.

    Zdroj: Jacquemus

    Například Missoni zavítal na Sicílii, Chanel na Mykonos, Dior do Turecka, Jacquemus do St. Tropez a Gucci na proslulé Cote d’Azur. Nyní se k nim ovšem přidala další slavná jména, rovněž lákající na své vlastní unikátní koncepty. Givenchy tak vyrazil na Sardínii, a to do rezortu Porto Cervo, nacházejícím se na Smaragdovém pobřeží. Na speciální pop-up od značky Prada zase letos narazíte na Baleárských ostrovech.

    Alberta Ferretti odstartovala léto hvězdnou party. Otevřela personalizovaný klub u bazénu

    Pozornost na sebe však strhla především Alberta Ferretti. Italská značka si totiž za letošní destinaci vybrala pohádkový ostrov Mallorca. Ujala se na něm přetvoření luxusního bazénového klubu Bombón v hotelu Gran Meliá De Mar. Letos totiž slaví své 60. výročí. Na hvězdnou party, kterou módní dům klub oficiálně otevřel, dorazila také řada známých osobností.

    Zahanbit se nenechala ani značka Off-White. Připravila i speciální kolekci

    Módní společnost Off-White si pro změnu vybrala jiný z proslulých Baleárských ostrovů. Zamířila totiž na prosluněnou Ibizu. Její dočasný pop-up najdete na populární pláži Cala Jondal, kam zamířila už loni. Užít si budete moct speciálních lehátek, slunečníků i plážových ručníků. Vybrat si budete moct také ze speciální řady, nabízející plavky, trička, tote bags nebo sluneční brýle.

    Zdroj: Off-White

    St. Tropez přivítal další módní dům. Zajděte si na party u Dolce&Gabbana

    Speciální letní pop-up v neposlední řadě přichystala také společnost Dolce&Gabbana. Letos se opět navrátila do Saint-Tropez, kde dle svého gusta vyzdobila klub Casa Amor, nacházející se na pláži Pampelonne. Ujala se také přilehlé luxusní restaurace, vedené špičkovým šéfkuchařem Zouhair. Čeká vás proto nejen luxusní design v podobě vyzdobených stolů a pohovek, ale také nezapomenutelný gastronomický zážitek.

    @chiaraferri This is your sign to go to St Tropez this summer 🤩✨💫🍹🍾☀️🍸 #sttropez #casaamor #dolcegabbana #sainttropez #sttropezlifestyle ♬ (It Goes Like) Nanana – Edit – Peggy Gou

    Zdroje: The Fashion Network, Grazia, Condé Nast Traveller, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Film Fever: Jaké celebritě fandíte? Vybereme vám na základě ní vánoční film

    Čas svátků je tady a s ním přichází i maratony vánočních filmů, které si každoročně vychutnáváme s hrníčkem teplého kakaa a talířem dokonale měkkého cukroví. Každý má rád něco jiného a už od dětství si volí mezi americkými kultovkami nebo klasickými českými pohádkami, kde dobro vždy zvítězí nad zlem. Níže si můžete vybrat ideální film podle své oblíbené celebrity, jež vás tentokrát svátečním večerem provede.

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Móda v kostce: Louis Vuitton má novou tvář a Sabato De Sarno napsal knihu

    Louis Vuitton rozšiřuje svůj arzenál hvězdných tváří. Za nejnovější ambasadorku jmenoval herečku Chase Infiniti. Značka oznámila také partnerství s legendárním závodem Formule 1 Monaco Grand Prix. Valentino vydává pre-fall 2026 řadu plnou ikonických Rockstud detailů a Met Gala 2026 zná své spolupředsedy. Návrhář Sabato De Sarno vydává knihu o Neapoli.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―