Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Značka Skims naverbovala další hvězdu. Pánskou řadu oblékl Post Malone

    Spolu s končícím létem začíná éra podzimní módy. Značky postupně odhalují čerstvé kampaně, jimž tradičně vévodí také známé tváře. Například společnost Skims, kterou spoluzaložila modelka a podnikatelka Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Ten oblékl její nejnovější pánskou kolekci obsahující kousky jako mikiny, tepláky, klasická trička, ale také spodní prádlo.

    V srdci návrhů totiž leží pohodlnost, výdrž a hřejivost. Jednotlivé kousky pak spojuje kamuflážní potisk s názvem Realtree. K prodeji budou v obchodech a na stránkách značky od čtvrtka. O fotografie kampaně vytvořené v Utahu se tentokrát postaral Theo Wenner. Společnost Skims pak již dříve spolupracovala s hvězdami, jako je například basketbalista Donovan Mitchell nebo zpěvák Usher.

    Podzim v Římě. Michael Kors a Suki Waterhouse objevují italské velkoměsto

    Módní dům Michael Kors do letošní podzimní kampaně pro změnu zapojil svou ambasadorku a zpěvačku Suki Waterhouse. Společně vyrazili do Říma, kde nejnovější kolekci zachytili na ikonických lokacích, jako jsou Španělské schody nebo náměstí Piazza Navona. „Je filmový, dramatický, městský, má rytmus a neuvěřitelnou přírodní krásu a historii,“ okomentoval volbu metropole návrhář.

    Zdroj: Michael Kors

    Alexander McQueen zachycuje tenzi. Ztvárnila ji i modelka Alex Consani

    Poněkud odlišně pak podzimní kampaň pojala značka Alexander McQueen. Její kreativní ředitel Seán McGirr vzdal totiž pomocí ní hold viktoriánské gotice. Na pomoc si přizval slavné modelky, jako je Alex Consani, Athiec Geng, Chu Wong nebo Libby Taverner. Inspirací k dynamickým fotografiím pak byly důležité postavy 19. století jako spisovatel Oscar Wilde nebo zpěvačka Vesta Tilley.

    Zdroj: Alexander McQueen

    „Chtěl jsem zachytit napětí mezi svobodou a přísností, protože jde o velmi reálnou tenzi. Vycházel jsem proto ze životů undergroundových umělců,“ popsal svůj záměr pro server WWD designér. Popisovaný protiklad pak zachytily rovněž samotné modelky. Oblékly totiž rozevláté a bohaté, ale přesto jemné a křehké návrhy plné spletitých krajek, nadýchaných límců nebo dlouhých plášťů.

    @nssmagazine Alex Consani stuns for the FW25 McQueen campaign. #alexconsani #fashiontiktok #tiktokfashion #campaign #mcqueen ♬ Magic Spells – Crystal Castles

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    - Reklama -

    Značka Skims naverbovala další hvězdu. Pánskou řadu oblékl Post Malone

    Spolu s končícím létem začíná éra podzimní módy. Značky postupně odhalují čerstvé kampaně, jimž tradičně vévodí také známé tváře. Například společnost Skims, kterou spoluzaložila modelka a podnikatelka Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Ten oblékl její nejnovější pánskou kolekci obsahující kousky jako mikiny, tepláky, klasická trička, ale také spodní prádlo.

    V srdci návrhů totiž leží pohodlnost, výdrž a hřejivost. Jednotlivé kousky pak spojuje kamuflážní potisk s názvem Realtree. K prodeji budou v obchodech a na stránkách značky od čtvrtka. O fotografie kampaně vytvořené v Utahu se tentokrát postaral Theo Wenner. Společnost Skims pak již dříve spolupracovala s hvězdami, jako je například basketbalista Donovan Mitchell nebo zpěvák Usher.

    Podzim v Římě. Michael Kors a Suki Waterhouse objevují italské velkoměsto

    Módní dům Michael Kors do letošní podzimní kampaně pro změnu zapojil svou ambasadorku a zpěvačku Suki Waterhouse. Společně vyrazili do Říma, kde nejnovější kolekci zachytili na ikonických lokacích, jako jsou Španělské schody nebo náměstí Piazza Navona. „Je filmový, dramatický, městský, má rytmus a neuvěřitelnou přírodní krásu a historii,“ okomentoval volbu metropole návrhář.

    - Reklama -

    Zdroj: Michael Kors

    Alexander McQueen zachycuje tenzi. Ztvárnila ji i modelka Alex Consani

    Poněkud odlišně pak podzimní kampaň pojala značka Alexander McQueen. Její kreativní ředitel Seán McGirr vzdal totiž pomocí ní hold viktoriánské gotice. Na pomoc si přizval slavné modelky, jako je Alex Consani, Athiec Geng, Chu Wong nebo Libby Taverner. Inspirací k dynamickým fotografiím pak byly důležité postavy 19. století jako spisovatel Oscar Wilde nebo zpěvačka Vesta Tilley.

    Zdroj: Alexander McQueen

    „Chtěl jsem zachytit napětí mezi svobodou a přísností, protože jde o velmi reálnou tenzi. Vycházel jsem proto ze životů undergroundových umělců,“ popsal svůj záměr pro server WWD designér. Popisovaný protiklad pak zachytily rovněž samotné modelky. Oblékly totiž rozevláté a bohaté, ale přesto jemné a křehké návrhy plné spletitých krajek, nadýchaných límců nebo dlouhých plášťů.

    @nssmagazine Alex Consani stuns for the FW25 McQueen campaign. #alexconsani #fashiontiktok #tiktokfashion #campaign #mcqueen ♬ Magic Spells – Crystal Castles

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Značka Giorgio Armani oslavila 50 let. Dala sbohem svému zakladateli

    Milánský fashion week se pomalu blíží ke svému konci. V neděli večer ho ovšem čekal další z důležitých milníků letošní sezóny. Značka Giorgio Armani dala svou show sbohem svému zakladateli, který zemřel začátkem září. Zároveň oslavila 50 let od svého vzniku. Návštěvníci přehlídky se tak stali svědky poslední kolekce z dílny slavného návrháře.

    Červená barva není strašák. Vyzrajete na ni s podzimními trendy

    Červená je bezesporu barvou elegance a sebevědomí. Ne nadarmo se pravidelně probojovává do podzimních trendů, ať už ve své ryzí podobě, nebo jako oblíbená burgundy. Pokud si na její zakomponování zatím netroufáte, vyzrajte na ni postupnými trendy krůčky. Než se nadějete, ovládne váš šatník i make-up taštičku a vy nebudete chtít zpět.

    Podzim volá po filmových klasikách. 5 filmů na sychravé večery

    Venku se brzy stmívá, vzduch voní po dešti a do oranžova zbarvené listí šustí pod nohama. Ideální čas uvařit si horké kakao, zachumlat se do deky a pustit si film, který zahřeje na duši. Vybrali jsme pět podzimních klasik ideálních na příjemné podzimní večery. Některé rozesmějí, jiné zase možná rozpláčou, ale bezpochyby přinesou útulný podzimní vibe.

    Christopher Briney překvapil na NYFW. Herec okusil módní scénu

    Svět módy má další ikonu ze světa filmu. Herec Christopher Briney, známý jako postava Conrad z oblíbeného seriálu The Summer I Turned Pretty, ukázal, že stejně jako herectví rozumí i módě. V uplynulých týdnech zaujal na press tour v Paříži, kde vynesl kabelku Balmain. Jeho jméno se však skloňovalo především na Newyorském týdnu módy.

    Jil Sander otvírá novou kapitolu. Očekávaný debut dopadl na výbornou

    Módní dům Jil Sander ve světle Piazza Castello otevřel novou kapitolu své historie. Simone Bellotti odhalil debut, který pracuje s architekturou střihů a rytmem ticha. Kolekce SS26 působí jako pečlivě komponovaná kompozice, kde každý detail vypráví minimalistický příběh a celek vytváří dokonalou harmonii. Mísila se v ní proto křehká čistota s napětím očekávání, které designér úspěšně proměnil v okamžik jasné vize.

    Prada uvedla kolekci Body of Composition. Vzniká z chaosu dnešního světa

    Milánské přehlídkové molo se proměnilo v oranžový kaleidoskop, na kterém módní dům Prada odhalil kolekci pro příští jaro a léto. Miuccia Prada a Raf Simons předvedli šatník, jenž dýchá svobodou a současně pracuje s laboratorní přesností. Každý look tak působil jako kompozice, jež záměrně porušuje řád a skládá nové proporce. Na přehlídkové dráze se tentokrát zrodila móda připravená na proměnlivost digitálního věku.

    Extrémně dokonalé modelky i virtuální osobní stylisti. AI ovládla fashion svět

    Zdá se, že se AI stává novou hvězdou módních akcí. Ralph Lauren debutoval v New Yorku s konverzačním asistentem, jenž zákazníkům radí, jak kombinovat jednotlivé kousky oblečení, zatímco startupy Vivrelle a Glance AI nabídly virtuální stylisty a digitální zkoušení outfitů. Spolu s fascinací z nových možností ale přicházejí i obavy, že umělá inteligence může v módním světě ohrozit ty, kteří byli dosud jeho tváří.

    Milánský týden módy září v plné síle. Dokázal to Moschino, Etro i Emporio Armani

    Další ze světových týdnů módy sklízí úspěch. Na scénu v úterý nastoupil Milánský týden módy, který předvedl očekávané návrhy z dílny Gucci, Prada či Diesel. Nadále ale pokračuje v plné síle, a to pomocí přehlídek od módních domů, jako je Moschino nebo Etro. Emporio Armani pak odhalil poslední kolekci Giorgia Armani, jenž zemřel začátkem září.

    Značka Gisou uzavřela sladké partnerství. Lip oils oslaví luxusními dezerty

    Beauty brand Gisou odhalil spolupráci, jež má za cíl doplnit tři nové příchutě jejího ikonického lip oil. Jelikož produkty na rty inspirovaly sladké pochutiny, uzavřela společnost spolupráci s vyhlášeným francouzským cukrářem Cedricem Grolet. Ten vytvořil tři dezerty ukrývající Mirsalehi med, tedy ingredienci, na které stojí samotné Gisou.

    Modely v průsvitných vejcích. Diesel proměnil Milán v hrací pole

    Milán zaplavila záře obřích průsvitných vajec, ve kterých pózovali modelové a modelky kolekce Diesel SS26. Glenn Martens rozpoutal hru, která vtáhla celé město do víru překvapení. Místo tradičního mola vznikla interaktivní trasa, kde každý nález znamenal nový zážitek a setkání s kolekcí. Diváci se stávali hráči, objevující módu ve chvíli, kdy se rodí.

    TikTok highlights: Trendy rutina ukrývá klíč k uklizenému domovu

    Sociální síť TikTok vytvořila zákoutí pro různorodé koníčky, návyky nebo odvětví. Takzvaný Cleantok například nabízí videa plná tipů na to, jak efektivněji uklidit svůj domov. V současnosti dobývá platformu s rituálem zvaným Closing Shift, slibujícím čistější domov a klidnější mysl. Radí na konec dne zařadit půlhodinovou organizační a uklízecí rutinu.

    Adidas track pants jsou podzimní must-have. Dokazuje to Pinterest i celebrity

    Podzim je tady a s ním i další módní must-have: Adidas track pants. Široké sportovní kalhoty ovládají ulice, sociální sítě i přehlídková mola. Už dávno nejsou jen sportovní klasikou. V poslední době jsme je mohli spatřit například na Rihanně, Gigi Hadid či na návštěvnících MBPFW. Track pants tak dokazují, že pohodlí a elegance mohou jít ruku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―