Více

    ― Reklama ―

    Koncem minulého týdne odhalily své přehlídky dvě známé značky. Marc Jacobs oslavil v pátek své 40. výročí. Při té příležitosti představil návrhy připomínající panenky v životní velikosti. Naprosto opačnou atmosféru pak o víkendu zachytila společnost Moncler. V kouzelném zasněženém lese St. Moritz vytvořila naprosto pohádkovou show.

    Zasněžený les ukryl kouzelnou přehlídku. Moncler odhalil kolekci pro podzim 2024

    Populární švýcarské lyžařské městečko St. Moritz rozzářila v sobotu večer dlouho očekávaná přehlídka značky Moncler. Jednalo se totiž o doslova pohádkovou událost. Návštěvníci spatřili nejnovější kolekci na pozadí kouzelně zasněženého lesa. Kromě toho je po příchodu přivítala speciální kápě a sluchátka se soundtrackem. Teplo pak zaručila vyhřívaná sedadla i termosky s horkým vínem nebo čajem.

    Zdroj: Moncler

    Stejnou mírou pak byla dech beroucí i samotná kolekce. Více než 130 modelek představilo outfity vhodné jak na lyžování, tak vysněnou zimní dovolenou. Paleta barev přitom sahala od svítivě bílé přes odstíny béžové a hnědé až po hřejivě žlutou i zelenou. Častými prvky byl pletací vzor, výšivky nebo flanel. Na kouzelnou show navíc dorazily známé osobnosti, mimo jiné také herečka Anne Hathaway. Pozornost na sebe strhla díky elegantní bílé lyžařské kombinéze.

    Značka Marc Jacobs oslavila 40. narozeniny. Vytvořila nečekaný a elegantní svět panenek

    Páteční večer pro změnu patřil přehlídce Marc Jacobs pro jaro 2024. Nejednalo se ovšem pouze o odhalení nové kolekce, ale také 40. výročí známé značky. Americký návrhář se proto významnou událost rozhodl náležitě oslavit. Jeho návrhy tak vzdaly hold uplynulým dekádám, kvalitnímu krejčovství i současné moderně. Výsledkem byla kolekce připomínající panenky v životní velikosti.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Jacobs totiž modelky oblékl do mírně oversized outfitů pevných struktur. Oblečení proto působilo jako kousky, které děti s velkou láskou navlékají na své panenky. Modelky rovněž chodily s rameny ohnutými dopředu, čímž vytvářely jakoby „nelidský“ dojem. Atmosféru pak perfektně vytvořily i objemné a nahoru vyčesané vlasy. Kolekci známý návrhář nazval příznačně, tedy Wonder.

    Jednotlivé návrhy pak připomínaly módu 60. let, ale také moderní streetwear z přelomu století nebo japonský styl či pánské námořnické uniformy. Detaily, jako například obří knoflíky a brože nebo oversized šortky, vytvořily hravou ódu na historickou i současnou pop kulturu. Na show navíc dorazily známé osobnosti a přátelé módního domu, například režisérka Sofia Coppola nebo herečka Dakota Fanning.

    Zdroje: WWD, Culted, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní svět ohromil Moncler i Marc Jacobs. Zimní království kontrastovalo s vesmírem dech beroucích panenek

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem minulého týdne odhalily své přehlídky dvě známé značky. Marc Jacobs oslavil v pátek své 40. výročí. Při té příležitosti představil návrhy připomínající panenky v životní velikosti. Naprosto opačnou atmosféru pak o víkendu zachytila společnost Moncler. V kouzelném zasněženém lese St. Moritz vytvořila naprosto pohádkovou show.

    - Reklama -

    Zasněžený les ukryl kouzelnou přehlídku. Moncler odhalil kolekci pro podzim 2024

    Populární švýcarské lyžařské městečko St. Moritz rozzářila v sobotu večer dlouho očekávaná přehlídka značky Moncler. Jednalo se totiž o doslova pohádkovou událost. Návštěvníci spatřili nejnovější kolekci na pozadí kouzelně zasněženého lesa. Kromě toho je po příchodu přivítala speciální kápě a sluchátka se soundtrackem. Teplo pak zaručila vyhřívaná sedadla i termosky s horkým vínem nebo čajem.

    Zdroj: Moncler

    Stejnou mírou pak byla dech beroucí i samotná kolekce. Více než 130 modelek představilo outfity vhodné jak na lyžování, tak vysněnou zimní dovolenou. Paleta barev přitom sahala od svítivě bílé přes odstíny béžové a hnědé až po hřejivě žlutou i zelenou. Častými prvky byl pletací vzor, výšivky nebo flanel. Na kouzelnou show navíc dorazily známé osobnosti, mimo jiné také herečka Anne Hathaway. Pozornost na sebe strhla díky elegantní bílé lyžařské kombinéze.

    - Reklama -

    Značka Marc Jacobs oslavila 40. narozeniny. Vytvořila nečekaný a elegantní svět panenek

    Páteční večer pro změnu patřil přehlídce Marc Jacobs pro jaro 2024. Nejednalo se ovšem pouze o odhalení nové kolekce, ale také 40. výročí známé značky. Americký návrhář se proto významnou událost rozhodl náležitě oslavit. Jeho návrhy tak vzdaly hold uplynulým dekádám, kvalitnímu krejčovství i současné moderně. Výsledkem byla kolekce připomínající panenky v životní velikosti.

    Zdroj: Marc Jacobs

    Jacobs totiž modelky oblékl do mírně oversized outfitů pevných struktur. Oblečení proto působilo jako kousky, které děti s velkou láskou navlékají na své panenky. Modelky rovněž chodily s rameny ohnutými dopředu, čímž vytvářely jakoby „nelidský“ dojem. Atmosféru pak perfektně vytvořily i objemné a nahoru vyčesané vlasy. Kolekci známý návrhář nazval příznačně, tedy Wonder.

    Jednotlivé návrhy pak připomínaly módu 60. let, ale také moderní streetwear z přelomu století nebo japonský styl či pánské námořnické uniformy. Detaily, jako například obří knoflíky a brože nebo oversized šortky, vytvořily hravou ódu na historickou i současnou pop kulturu. Na show navíc dorazily známé osobnosti a přátelé módního domu, například režisérka Sofia Coppola nebo herečka Dakota Fanning.

    Zdroje: WWD, Culted, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Zaplavte si v luxusu. O příští dovolené rozhodnou nejkrásnější hotelové bazény

    Hřejivé sluneční paprsky na kůži, chladivé pití v ruce a božský klid. Tak by vypadal ideální scénář nejednoho léta. Pokud plánujete vyjet za hranice a navštívit prvotřídní hotely, možná oceníte inspiraci na zařízení s nejkrásnějšími bazény. Polehávání u blankytně modré vody a možnost ochladit se kdykoliv se vám zlíbí totiž umí nastartovat ten správný relax.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―