Více

    ― Reklama ―

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Přehlídka Ralph Lauren se konala v komorní atmosféře

    Do nového týdne vykročil správnou nohou také designér Ralph Lauren. Legendární návrhář představil novou podzimní kolekci přímo ve svém sídle a soukromém studiu na Madison Avenue v New Yorku. Právě zde se v roce 1972 konala jeho vůbec první přehlídka ready-to-wear.

    Celá událost se tentokrát nesla ve skromném a nostalgickém duchu za přítomnosti pouhých 100 hostů. Lauren se rozhodl navrátit éru, kdy módní scénu tvořila malá komunita vyvolených a přehlídky navštěvovali především návrhářovi nejbližší a novináři.

    Zdroj: Ralph Lauren

    Přátelskou a intimní atmosféru navodila i následná společná večeře v renomované restauraci samotné značky, The Polo Bar. Skromný byl i počet looků, který byl zásadně menší než obvykle. Kolekce se netajila přítomností diskrétního luxusu v podobě kašmírových a vlněných kousků a zemité barevné palety.

    Lauren do kolekce vnesl také jeden ze svých základních estetických pilířů, divoký západ. Třásně, kovbojské opasky a klobouky se však objevily jen nepatrně a harmonicky doplnily jinak minimalistickou a jednoduchou kolekci. Půvab a sebevědomí americké ženy byly ztělesněny v elegantních, třpytivých šatech na mnoho způsobů.

    Kolekce šperků Pharrella Williams je inspirována řeckou mytologií

    Všestranný umělec a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton, Pharrell Williams, pokračuje v upevňování vztahů se šperkařským domem Tiffany & Co. Společně představují novou kolekci s názvem Titan.

    Šperky a tematika kolekce jsou inspirovány řeckou mytologií. Postava boha Poseidona a jeho ostrov Atlantida nesou pro návrháře osobní význam. Ústředním prvkem je také legendární Poseidonův trojzubec.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Kolekci s 19 kousky dominují ostny připomínající kopí trojzubce, které podle značky symbolizují odvážnou individualitu. Promyšleným tahem je také použití titanu jako hlavního materiálu v kombinaci s kontrastním 18karátovým žlutým zlatem.

    Šperky mají oslovit všechny s jedinečným smýšlením a odvahou postavit se všednosti. Titan bude k dispozici v buticích Tiffany & Co. po celém světě od června.

    Bella Hadid vstupuje do parfémového průmyslu

    Po měsících dohadů a čekání nám modelka Bella Hadid konečně odhalila svou značku Orebella. Světu představila exkluzivní přírodní parfémy, které si zamiluje vaše tělo, mysl i duše. Nápad vytvořit parfémy bez alkoholu vzešel z její vlastní negativní zkušenosti s tradičními vůněmi, které mohou být zatěžující.

    Zdroj: Orebella

    Vůně jsou založeny na takzvané dvoufázové formuli, která se aktivuje protřepáním designového flakonu. První vrstvu tvoří patentovaný elixír ze směsi hydratačních přírodních olejů a rosolovky řasotvaré, houby populární v čínské medicíně.

    Druhou vrstvu tvoří aromaterapeutické esenciální oleje v kombinaci s parfémovými tóny, které vám pozvednou náladu a zvýrazní vaši auru.

    @voguemagazine

    Meet Orebella, BellaHadid’s new beauty venture, announced exclusively with Vogue.

    ♬ original sound – Vogue

    Orebella má ve svém portfoliu pro začátek tři parfémy. Blooming Fire je určen pro milovníky hřejivých květinových vůní. Pánskou vůni zase připomíná Salted Muse s mořskými a dřevitými tóny. Trojici uzavírá Window2Soul, který se vyznačuje lehkou květinovou aromou.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, Orebella, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    - Reklama -

    Přehlídka Ralph Lauren se konala v komorní atmosféře

    Do nového týdne vykročil správnou nohou také designér Ralph Lauren. Legendární návrhář představil novou podzimní kolekci přímo ve svém sídle a soukromém studiu na Madison Avenue v New Yorku. Právě zde se v roce 1972 konala jeho vůbec první přehlídka ready-to-wear.

    Celá událost se tentokrát nesla ve skromném a nostalgickém duchu za přítomnosti pouhých 100 hostů. Lauren se rozhodl navrátit éru, kdy módní scénu tvořila malá komunita vyvolených a přehlídky navštěvovali především návrhářovi nejbližší a novináři.

    Zdroj: Ralph Lauren

    - Reklama -

    Přátelskou a intimní atmosféru navodila i následná společná večeře v renomované restauraci samotné značky, The Polo Bar. Skromný byl i počet looků, který byl zásadně menší než obvykle. Kolekce se netajila přítomností diskrétního luxusu v podobě kašmírových a vlněných kousků a zemité barevné palety.

    Lauren do kolekce vnesl také jeden ze svých základních estetických pilířů, divoký západ. Třásně, kovbojské opasky a klobouky se však objevily jen nepatrně a harmonicky doplnily jinak minimalistickou a jednoduchou kolekci. Půvab a sebevědomí americké ženy byly ztělesněny v elegantních, třpytivých šatech na mnoho způsobů.

    Kolekce šperků Pharrella Williams je inspirována řeckou mytologií

    Všestranný umělec a kreativní ředitel pánské divize Louis Vuitton, Pharrell Williams, pokračuje v upevňování vztahů se šperkařským domem Tiffany & Co. Společně představují novou kolekci s názvem Titan.

    Šperky a tematika kolekce jsou inspirovány řeckou mytologií. Postava boha Poseidona a jeho ostrov Atlantida nesou pro návrháře osobní význam. Ústředním prvkem je také legendární Poseidonův trojzubec.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Kolekci s 19 kousky dominují ostny připomínající kopí trojzubce, které podle značky symbolizují odvážnou individualitu. Promyšleným tahem je také použití titanu jako hlavního materiálu v kombinaci s kontrastním 18karátovým žlutým zlatem.

    Šperky mají oslovit všechny s jedinečným smýšlením a odvahou postavit se všednosti. Titan bude k dispozici v buticích Tiffany & Co. po celém světě od června.

    Bella Hadid vstupuje do parfémového průmyslu

    Po měsících dohadů a čekání nám modelka Bella Hadid konečně odhalila svou značku Orebella. Světu představila exkluzivní přírodní parfémy, které si zamiluje vaše tělo, mysl i duše. Nápad vytvořit parfémy bez alkoholu vzešel z její vlastní negativní zkušenosti s tradičními vůněmi, které mohou být zatěžující.

    Zdroj: Orebella

    Vůně jsou založeny na takzvané dvoufázové formuli, která se aktivuje protřepáním designového flakonu. První vrstvu tvoří patentovaný elixír ze směsi hydratačních přírodních olejů a rosolovky řasotvaré, houby populární v čínské medicíně.

    Druhou vrstvu tvoří aromaterapeutické esenciální oleje v kombinaci s parfémovými tóny, které vám pozvednou náladu a zvýrazní vaši auru.

    @voguemagazine

    Meet Orebella, BellaHadid’s new beauty venture, announced exclusively with Vogue.

    ♬ original sound – Vogue

    Orebella má ve svém portfoliu pro začátek tři parfémy. Blooming Fire je určen pro milovníky hřejivých květinových vůní. Pánskou vůni zase připomíná Salted Muse s mořskými a dřevitými tóny. Trojici uzavírá Window2Soul, který se vyznačuje lehkou květinovou aromou.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, Orebella, TikTok

    ― Reklama ―

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    Pánské kabelky opustily runwaye. Úspěšně poráží genderové stereotypy

    Kabelky se za poslední roky vykradly z rukou modelů kráčejících po módních molech a přemístily se do ulic. Oficiální debut pánským doplňkům zaručily celebrity jako zpěvák Harry Styles nebo herec Jacob Elordi. Úspěšně tak pomáhají bourat nesmyslné genderové předsudky. Už vám proto nezbývají žádné výmluvy, proč trendy pomocníka odmítat.

    Trendy možná, pravidla určitě. Družičky letos vyberou i v hranicích etikety

    Výběr svatebních šatů patří mezi nejkrásnější módní momenty. Koupě šatů pro družičky či svatební hosty je ovšem v těsném závěsu. Na rozdíl od nevěsty se nemluví o onom wow efektu po prvním obléknutí, o to těžší může být volba vhodného oděvu. Pokud vás letos takové rozhodování čeká, inspirujte se trendy a nezapomínejte na etiketu.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Donatella Versace oslavila 70 let. Připomeňte si její nejikoničtější momenty

    Módní ikona a kreativní ředitelka stejnojmenné značky Donatella Versace oslavila své sedmdesátiny ve velkém stylu. Tedy obklopená láskou, leskem a vzpomínkami na momenty, které definovaly dějiny módy. Žádná jiná žena nedokázala tak elegantně navázat na rodinný odkaz, a přitom se stát vlastním nezapomenutelným fenoménem.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Zaplavte si v luxusu. O příští dovolené rozhodnou nejkrásnější hotelové bazény

    Hřejivé sluneční paprsky na kůži, chladivé pití v ruce a božský klid. Tak by vypadal ideální scénář nejednoho léta. Pokud plánujete vyjet za hranice a navštívit prvotřídní hotely, možná oceníte inspiraci na zařízení s nejkrásnějšími bazény. Polehávání u blankytně modré vody a možnost ochladit se kdykoliv se vám zlíbí totiž umí nastartovat ten správný relax.

    Už máte rozvod na to do listu? Trend nabádá k jeho plánování roky dopředu

    Ač často nepříjemným způsobem, rozvod patří do života nemalého procenta lidí. Naštěstí se v posledních letech nejedná o takové stigma, jako tomu bylo v minulém století. Trend je nyní přesně opačný. Nejen, že se rozvody dějí, dokonce se plánují dopředu. Vyvstává tak zcela nová otázka, a to, jestli ke vztahům obecně nemáme poněkud laxní přístup.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―